Sanniki, 2011-07-25
DG. 271.4.2011
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Ubezpieczenie mienia
i odpowiedzialności Gminy Sanniki”
Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W dniu 22.07.2011r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia o następującej treści:
„ Zwracam się z prośbą o szersze dane na temat przedmiotu ubezpieczenia:
„budynek krat i wiata”, „wieża z zjeżdżalnią, tablica”.
Ponadto proszę o opis budynków i pozostałego mienia – materiał ścian, rodzaj konstrukcji i pokrycia dachowego.”
Odpowiedź:
Budynek krat i wiata zlokalizowane są na terenie oczyszczalni ścieków w Sannikach. Budynek krat to budynek parterowy posadowiony na bloku betonowym zbiornika retencyjnego. Konstrukcja tradycyjna, ściany murowane, strop drewniany ocieplany wełną mineralną , dach 2 -spadowy, pokryty blachą trapezową. Wiata na worki z osadem ma konstrukcję stalową , dach 2 - spadowy pokryty blachą trapezową. Elementy nośne wiaty to sztywne ramy osadzone w stropach fundamentowych. Kubatura budynku:153m3 , kubatura wiaty:155m3 .
Wieża ze zjeżdżalnią znajduje się na placu zabaw przy budynku Gminnego Ośrodka Kultury
w Sannikach. Wieża z wejściem drabinowym zbudowana jest z drewnianych bali, natomiast ślizg wykonany jest z tworzywa sztucznego.
Tablica przy Gminnym Ośrodku Kultury wykonana jest z profili aluminiowych oraz z pleksi.
Zestawienie materiałów budowlanych oraz rodzaj i konstrukcja dachów dotycząca budynków i budowli, które są przedmiotem ubezpieczenia:
LP. Nazwa budynku/budowli materiał ścian rodzaj konstrukcji i pokrycia dachowego Budynek Urzędu w Sannikach cegła i beton stropodach kryty papą Budynek mieszk. ul. Fabryczna 2 cegła i beton konstrukcja drewniana, blachodachówka Budynek mieszk. ul. W-wska cegła i beton konstrukcja drewniana, krytu papą Budynek mieszk. Wólka- Szkoła cegła i beton kryty blachą Budynek hydroforni – Sanniki pustak stropodach kryty papą Budynek hydroforni pustak stropodach kryty papą Budynek krat i wiata pustak konstrukcja stalowa, blacha Budynek oczyszcz. “BIOVAC” pustak, ocieplenie konstrukcja drewniana, blachodachówka Budynek sportowy cegła, pustak konstrukcja drewniana, kryty eternitem Budynek socjalny- stadion cegła, beton konstrukcja drewniana, blachodachówka Budynek O.S.P. Sanniki cegła konstrukcja drewniana kryty papą Budynek O.S.P. Krubin cegła konstrukcja drewniana, kryty papą i blachą Budynek O.S.P. Sielce cegła, pustak konstrukcja drewniana, kryty blachą Budynek O.S.P. Szkarada cegła, pustak konstrukcja drewniana, kryty papą i blachą Budynek O.S.P. Osmolin cegła, pustak konstrukcja metalowo-drewniana, kryty papą Budynek O.S.P. Staropól cegła konstrukcja drewniana, kryty eternitem Budynek O.S.P. Czyżew cegła, pustak konstrukcja drewniana, kryty blachą Budynek O.S.P. Brzezia cegła, pustak konstrukcja drewniani-metalowa, kryty blachą Budynek O.S.P. Wólka cegła, pustak konstrukcja drewno, beton, kryty eternitem i blacha Budynek gospodarczy- Wólka szkoła cegła konstrukcja drewniana, kryty papą Budynek gospodarczy – Jesionówka cegła konstrukcja drewniana, kryty papą Budynek kom. Po szkole - Barcik cegła stropodach, papa Budynek kom. Po szkole – Lwówek cegła stropodach, papa Budynek komunalny- Brzezia cegła, beton stropodach, papa Budynek gospodarczy- Barcik cegła, beton konstrukcja drewniana, kryty papą Budynek gospodarczy- Barcik cegła, beton konstrukcja drewniana, kryty papą Budynek socjalny – ul. Fabryczna 4 bloczki gazobetonowe konstrukcja drewniana, blacha Wiata przystankowa -Sanniki metal, szkło hartowane konstrukcja metalowa, pleksi Wiata przystankowa Brzezia metal, szkło hartowane konstrukcja metalowa, pleksi Wiata przystankowa –Czyżew metal, szkło hartowane konstrukcja metalowa, pleksi Wiata przystankowa - Lwówek cegła, dach kryty blachą Wiata przystankowa – Osmolin metal, szkło hartowane konstrukcja metalowa, pleksi Wiata przystankowa – Osmólsk metal, szkło hartowane konstrukcja metalowa, blacha Wiata przystankowa – Szkarada metal, szkło hartowane konstrukcja metalowa, pleksi Budynek mieszkalny – Barcik Stary kamień, cegła, pustak konstrukcja drewniana, kryty papą budynek gospodarczy- ul. Fabryczna cegła, beton konstrukcja drewniana, blacha Budynek po GOPS cegła konstrukcja drewniana, blacha Budynek O.S.P. Remiza cegła, pustak konstrukcja drewniani-metalowa, kryty blachą Budynek O.S.P. Remiza cegła, pustak konstrukcja drewniani-metalowa, kryty blachą Budynek O.S.P. Czyżew cegła, pustak konstrukcja drewniana, kryty blachą Budynek szkolny – Brzezia cegła stropodach, kryty papą Budynek gospodarczy– Brzezia cegła stropodach, kryty papą Kotłownia– Brzezia cegła stropodach, kryty papą Sanitariaty– Brzezia cegła stropodach, kryty papą Przedszkole Samorządowe cegła, ocieplenie konstrukcja drewniana, kryty blachą Budynek Altany Gospodarczej pustak konstrukcja metalowa, kryty blachą Budynek Szkolny – Szkoła Podstawowa w Sannikach cegła konstrukcja drewniana , kryty papą Budynek Szkolny – Szkoła Podstawowa w Osmolinie cegła konstrukcja drewniana , kryty papą Budynek Pałacu cegła, beton komórkowy konstrukcja drewniana, kryty blachą ocynkowaną - budynek w trakcie remontu, planowane pokrycie dachu blachą tytanową ocynkowaną Muszla Koncertowa beton komórkowy konstrukcja drewniana, kryty blachą ocynkowaną Budynek portiernii beton komórkowy konstrukcja drewniana, kryty blachą ocynkowaną Duża stróżówka beton komórkowy konstrukcja drewniana, kryty blachą ocynkowaną
W uzupełnieniu niniejszych wyjaśnień Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej: www.sanniki.bip.org.pl dodatkowe informacje pomocne do przygotowania oferty w przetargu nieograniczonym na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Sanniki.
gimnazjum_ubezpieczenie_2011.xls
przedszkole_2011_-_po_korekcie.xlsx
sp_osmolin_ubezpieczenie_2011.xls
sp_brzezia_ubezpieczenia_2011.xls
sz.p.sanniki_ubezpieczenie_2011.xls
urzad_gminy_2011ubezp_ostateczna_wersja_po_korekcie__zmiana_zbiory_biblioteczne_.xls
Sanniki: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Sanniki
Numer ogłoszenia: 206746 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Sanniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: a) ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, c)ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, d)ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, e)ubezpieczenia szyb od stłuczenia, f)ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, g)ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Gminy Sanniki Regon: 000548241 ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, 2. Publiczne Gimnazjum w Sannikach Regon: 611042149 ul. Warszawska 183, 09-540 Sanniki 3. Szkoła Podstawowa w Brzezi Regon: 001127398 Brzezia 39, 09-540 Sanniki . 4. Przedszkole Samorządowe w Sannikach Regon: 000903736 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 142 . 5. Szkoła Podstawowa w Sannikach Regon: 000272537 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 183 . 6. Szkoła Podstawowa w Osmolinie Regon: 001127406 ul. Sannicka 2, Osmolin, 09-540 Sanniki . 7. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sanniki Regon: 610009300 09-540 Sanniki, ul. Wóczyńska 75 . 8. Gminna Biblioteka Publiczna Regon: 000961290 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 142 . 9. Gminny Ośrodek Kultury Regon: 000808363 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 119 . 10. Europejskie Centrum Artystyczne Regon: 140329131 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 142 . UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 SIWZ - Program Ubezpieczenia Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.). 3. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku: a)nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia, b)nabycia składników majątkowych w okresie trwania umowy, c)przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej o kolejne 3 miesiące w przypadku nie wyłonienia wykonawcy w procedurze przetargowej na kolejny okres ubezpieczenia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· koncesję, zezwolenie lub licencję
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie zobowiązani są złożyć wykonawcy: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2. Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1 - Cena - 85
· 2 - zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: -zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, -zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku, -zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; -rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, -korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; -zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2011-07-25
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-25 14:50:05
- Liczba odsłon: 765
- Historia dokumentu: