Rejestr zmian
Lp. | Typ | Data i osoba | Treść | |
---|---|---|---|---|
341 | Przetarg |
2014-05-09 Administrator |
Budowa drogi gminnej we wsi Brzezia - etap I | zobacz |
342 | Treść |
2014-03-14 Administrator |
Rok 2013 | zobacz |
343 | Przetarg |
2014-03-12 Administrator |
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Osmolinie”. | zobacz |
344 | Przetarg |
2014-03-12 Administrator |
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach”. | zobacz |
345 | Treść |
2014-03-06 Administrator |
Rok 2012 | zobacz |
346 | Przetarg |
2014-02-28 Administrator |
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Remont świetlicy wiejskiej w Czyżewie wraz z utwardzeniem terenu działek budowlanych, budową obiektów małej architektury i ogrodzenia – etap II”. | zobacz |
347 | Przetarg |
2014-02-26 Administrator |
Sanniki: Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach | zobacz |
348 | Przetarg |
2014-02-18 Administrator |
Sanniki: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Osmolinie Numer ogłoszenia: 56856 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014 | zobacz |
349 | Przetarg |
2014-02-18 Administrator |
Sanniki: Remont świetlicy wiejskiej w Czyżewie wraz z utwardzeniem terenu działek budowlanych, budową obiektów małej architektury i ogrodzenia - etap II | zobacz |
350 | Przetarg |
2014-01-03 Administrator |
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Remont świetlicy wiejskiej w Czyżewie wraz z utwardzeniem terenu działek budowlanych, budową obiektów małej architektury i ogrodzenia – etap I” (w ramach zadania dostawa wyposażenia). | zobacz |