Zobacz podgałęzie
Sanniki, dnia 2024-06-04
ZAMAWIAJĄCY
Miasto i Gmina Sanniki
Siedziba: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
dotyczącego usługowego prowadzenia audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki
Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej od kwoty 130.000 zł netto na usługowe prowadzenie audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki.
--------------------------------------------
Sanniki, dn. 29.05.2024 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn. „Wykonanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność i pozostających
w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki”.
Zamawiający - Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich z siedzibą 09-402 Płock, ul. H.A. Gradowskiego 30
Cena całego zadania: 8.627,46 zł brutto
Cena usług kominiarskich miesięcznie: 722,70 zł brutto
Uzasadnienie wyboru
Wybrana została najtańsza oferta spełniająca wymogi określone przez Zamawiającego
w zaproszeniu do składania ofert.
Ponadto Zamawiający informuje, iż w terminie składania ofert tj. do 27.05.2024 r. do godziny 14:30 wpłynęła 1 oferta:
-
Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich z siedzibą 09-402 Płock, ul. H.A. Gradowskiego 30
Cena całego zadania: 8.627,46 zł brutto
Cena usług kominiarskich miesięcznie: 722,70 zł brutto
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
-------------------------------------------
Sanniki, dnia 2024-05-17
Zapytanie ofertowe
(dla zamówienia o wartości mniejszej od kwoty 130 000 zł netto )
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej od kwoty 130 000 zł netto Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej
na usługowe prowadzenie audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki.
I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto i Gmina Sanniki
Siedziba: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług prowadzenia audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki, polegających na:
- identyfikacji istotnych ryzyk,
-zaproponowaniu procedur oraz rocznego planu pracy audytu wewnętrznego począwszy
od 2024 roku,
- planowych, regularnych zadaniach audytorskich, w liczbie 3 zadań rocznie,
zgodnie z przyjętym planem pracy audytu wewnętrznego.
2. Zamawiający wymaga wykonywania usługi również poprzez osobiste stawiennictwo
w siedzibie Zamawiającego, nie rzadziej niż raz na kwartał.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia
31.12.2025 r.
III. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy należy złożyć w terminie do dnia 03.06.2024 r. do godz. 15:30.
-osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki,
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl
IV. Osoby do kontaktów:
Marlena Kunikowska, tel. 24 277 78 29, e-mail: skarbnik@sanniki.pl
V. Kryteria oceny ofert - najniższa cena
VI. Pozostałe postanowienia
1. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu.
VII Załączniki:
- Formularz ofertowy- załącznik nr 1
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 2
Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507)
-----------------------------------------------------
Sanniki, dn. 15.05.2024 r.
Zapytanie ofertowe
------------------------------------------------------------------------
Sanniki, dnia 08.05.2024r.
Ogłoszenie o wyborze partnera do wspólnej realizacji projektu
w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej
i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów.
Działając zgodnie art. 39 ustawy z 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (DZ.U 2022.poz.1079), w nawiązaniu do ogłoszenia z dnia 10.04.2024 r., Miasto i Gmina Sanniki informuje o wyborze partnera do wspólnej realizacji projektu:
Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o.
ul. Marymoncka 105/20, 01-813 Warszawa
Uzasadnienie wyboru:
W odpowiedzi na ogłoszony konkurs na wybór partnera do wspólnej realizacji projektu w ramachprogramu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów, ofertę złożyła jedna firma - Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Marymoncka 105/20, 01-813 Warszawa. Oferta spełniła kryteria formalnei merytoryczne oraz wszelkie wymogi określone w ogłoszeniu i regulaminie konkursu. Dotychczasowe doświadczenie firmy jest wystarczające do przygotowania i realizacji projektu, a koncepcja realizacji zadań przez partnera w ramach projektu zaproponowana przez oferenta spełnia oczekiwania Miasta i Gminy Sanniki.
Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki
/Gabriel Wieczorek/
-------------------------------------------------
Nabór partnera do wspólnej realizacji projektu
Ogłoszenie o otwartym naborze partnera do wspólnej realizacji projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów.
Miasto i Gmina Sanniki działając zgodnie art. 39 ustawy z 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (DZ.U 2022.poz.1079), ogłasza otwarty nabór na partnera pochodzącego spoza sektora finansów publicznych, do wspólnej realizacji projektu/projektów, wramach programu Fundusze dla Mazowsza 2021-2027, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, którego Wnioskodawcą będzie Miasto i GminaSanniki. Szczegółowe zasady partnerstwa określa Regulamin konkursu nr FEMA.07.02-IP.01-012/24– dostępny na stronie 7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów, nr FEMA.07.02-IP.01-012/24 dla regionu Mazowieckiego regionalnego (RMR) - Fundusze Europejskie dla Mazowsza (funduszeuedlamazowsza.eu)
Nabór Partnera odbywać się będzie wterminie od 11.04.2024r. do02.05.2024r. do godz. 15:00.
Wszelkie pytania związane zprowadzonym naborem należy kierować wformie pisemnej na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki lub e-mail: sekretariat@sanniki.pl
Podpisaną i zeskanowaną ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl wpisując w tytule: „Konkurs na wybór partnera do projektu/projektów
wramach Konkursu FEMA.07.02-IP.01-012/24”w terminie od 11.04.2024 r. do 02.05.2024 r. do godz. 15:00.
załączniki:
------------------------------------------------------
Informacja_o_wyborze_oferty - monitoring.pdf
------------------------------------------------------
Sanniki, dnia 05.01.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dla zamówień o wartości mniejszej od kwoty 130.000,00 zł )
Zakup systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespołu Pałacowo – Parkowego w Sannikach wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem.
Zapytanie wraz z załącznikami - .zip
---------------------------------------------------
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn. „Wykonanie okresowej 1-rocznej kontroli technicznej budynków należących do Miasta
i Gminy Sanniki z wyłączeniem branży kominiarskiej oraz kontroli technicznej placów zabaw.”
Zamawiający - Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
PROJECT CONSULTING Witold Reszkowski, ul. A. Czapskiego 37A, 09-500 Gostynin
Cena oferowana brutto: 8 700,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Wybrana została najkorzystniejsza cenowo oferta spełniająca wymogi określone przez Zamawiającego w zaproszeniu do składania ofert.
W postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy i adres wykonawcy |
Cena brutto |
1. |
Ramo Polska Sp. z o. o Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa |
20 319,60 zł |
2. |
Qbik Jakub Łygan ul. Podłużna 30H/16, 03-290 Warszawa |
9 225,00 zł |
3. |
BUDPOL Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Malesa ul. J. Korczaka 21d, 05-300 Mińsk Mazowiecki |
11316,00 zł |
4. |
ALKEN Sp. z o. o. Aleja Rzeczypospolitej 20/4, 02-972 Warszawa |
11685,00 zł |
5. |
PROJECT CONSULTING Witold Reszkowski ul. A. Czapskiego 37A, 09-500 Gostynin |
8 700,00 zł |
Po terminie wyznaczonym w zapytaniu ofertowym w dniu 24.11.2023 r. wpłynęła oferta:
Polska Grupa Inżynieryjna Jędrzejewski Spółka Komandytowo Akcyjna
ul. F. M. Lanciego 14/2, 02-792 Warszawa
Cena brutto 14 314,74 zł
Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.
------------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 07.12.2023 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn. „Wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki”.
Zamawiający – Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji usługi ofertę złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Usługowe Jaworski Tomasz
Szkarada 10, 09-540 Sanniki
Cena zadana: 58 320 zł brutto (cena za 1 m3 – 29,16 zł brutto)
Uzasadnienie wyboru:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta. Spełniała ona wymogi określone przez Zamawiającego w zaproszeniu do składania ofert. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 06.12.2023 r. do godziny 14:30 wpłynęła następująca oferta:
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Usługowe Jaworski Tomasz
Szkarada 10, 09-540 Sanniki
Cena zadana: 58 320 zł brutto (cena za 1 m3 – 29,16 zł brutto)
--------------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 30.11.2023 r.
Zapytanie ofertowe
na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw
-----------------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 30.11.2023 r.
Unieważnienie zapytania ofertowego w postępowaniu na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw
Zamawiający – Miasto i Gmina Sanniki – z siedzibą przy ul. Warszawskiej 169 (09-540 Sanniki)zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego
w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznychna wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących
do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw z dnia 13 listopada 2023 r.
Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie podanym w zapytaniu ofertowym wpłynęło 5 ofert. Złożone oferty przekraczają wysokość środków jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotu zamówienia w związku z czym nie doszło do zawarcia umowy.
Wobec powyższego Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania
na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących
do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw z dnia 13 listopada 2023 r.
--------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 27.11.2023 r.
Zapytanie ofertowe na wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
- Zamawiający:
Miasto i Gmina Sanniki
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
tel. 24 277 78 24
adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jestwywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniuMiasta i Gminy Sanniki w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2026r.
2) Szacunkowa ilość nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu w trakcie trwaniaumowy wynosi: 2000 m3. Podana szacunkowa ilość określa przybliżone potrzeby Zamawiającego
w zakresie realizacji usługi podczas obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega, że ilość ta może zmniejszyć się lub zwiększyć w zależności od rzeczywistego zużycia wody w okresie realizacji usług podczas obowiązywania umowy, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia.
3) Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projekcie umowy(załącznik nr 2 do formularza ofertowego).
4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać na dzień składania/wyboru ofert oraz w okresie trwania umowy aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych
i transportu nieczystości ciekłych z terenu miasta igminy Sanniki.
5) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania dyspozycyjności przez całą dobę, szczególnie w sytuacjach awaryjnych, nagłych, klęskach żywiołowych i stanach nadzwyczajnych.
6)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności – przedmiotu zamówienia z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i innych wg aktualnego stanu prawnego. Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie obsługiwanej posesji (np. rozlane w trakcie wykonywania usługi fekalia będą natychmiast sprzątnięte, zapchane odpływy udrożnione), w drodze do jak i z miejsca wykonywania usługi,
jak również na terenie oczyszczalni ścieków.
7) Prawidłowo wykonane usługi, potwierdzone będą przez osoby upoważnione przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki.
8) Wynagrodzenie za realizację zadania – wywóz nieczystości wypłacane będzie Wykonawcy
na podstawie wystawionej faktury w oparciu o potwierdzone ilości wywozu.
III.Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadanie stosownego zezwolenia na wykonywanie usług komunalnych w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych,
• posiadają zdolności techniczne lub zawodowe oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia.,
• spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
IV.Kryterium oceny ofert – najniższa cena
1. Przy wyborze zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena -100%.
2. Cenę należy podać jako stawkę netto i brutto za 1 m3 wywozu nieczystości.
3. Cena ofertowa brutto podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim koszty dojazdu, wypompowania nieczystości płynnych, transportu, zrzutu do najbliższego punktu odbioru ścieków, ewentualnego uprzątnięcia terenu oraz koszty podatku VAT.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowane zostanie najniższe wynagrodzenie brutto za jednostkę 1 m3 wywozu nieczystości ciekłych.
5. Cena jednostkowa brutto za 1 m3 będzie porównywana z innymi ofertami.
6. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska 100 punktów.
7. Obliczanie punktów dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wyżej kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo, w następujący sposób:
Cena najniższa
Cena = -------------------- x 100
Cena badana
V. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminieod dnia 01.01.2024 r.do dnia 31.12.2026 r.
VI.Miejsce, termin i sposób składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:
Termin składania ofert - do dnia 06.12.2023 r. do godziny 14:30.
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki.
Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie i opisana w następujący sposób „Oferta
na wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki. Nie otwierać przed dniem 06.12.2023r. do godz. 14:30”.
Oferty dostarczone po terminie 06 grudnia 2023r. godz. 14:30 nie będą rozpatrywane.
VIII. Osoby do kontaktów:
Katarzyna Rojek – mł.ref. ds. gospodarki gruntami, gospodarki mieszkaniowej i rolnictwa, tel. 24 277 7824
IX. Pozostałe postanowienia
Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź unieważnienia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
Nie dopuszcza się widełkowego podawania cen – wszystkie ceny muszą być określone jednoznacznie.
Wykaz załączników:
1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków(zał. nr 1).
2. Wzór umowy (zał. nr 2).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia).
4. Aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (kserokopia).
5. Umowa z oczyszczalnią ścieków na odbiór nieczystości (kserokopia).
6. Informacja o posiadanym taborze do wykonania usługi(opis i dane pojazdu, beczki).
-------------------------------------------------------------
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2023-11-28 10:51:04
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-06-04 14:33:19
- Liczba odsłon: 795
- Historia dokumentu: