Zobacz podgałęzie
Sanniki, dnia 12.12.2024 r.
Zaproszenie do składania ofert
- Zamawiający
Miasto i Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
- Przedmiot zamówienia
Zamówienie pn. „Dzierżawa wielofunkcyjnej kserokopiarki, serwis oraz zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne”
- Zamówienie obejmuje wykonanie usługi:
- 12 miesięcznej dzierżawy kserokopiarki
- Serwisu kserokopiarki
- Dostarczania materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarki
Przedmiot dzierżawy powinien zostać zrealizowany zgodnie z załącznikiem nr 2 – Opis urządzenia wielofunkcyjnego.
- Płatność
Faktury będą płatne w terminie do 14 dni od dnia ich doręczenia
- Termin realizacji
Termin dzierżawy: od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Kryterium wyboru
Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o następujące kryterium: 100% ceny brutto.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20 grudnia 2024 r. o godzinie 10.00.
- Sposób przygotowania oferty
Oferty należy składać do dnia 19 grudnia 2024 r. do godz. 15.30 na załączonym do zapytania formularzu ofertowym w następujący sposób:
- pisemnie w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169,
09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat) lub elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Dodatkowe informacje
Wszelkie informacje dotyczące zaproszenia do składania ofert można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10, tel. 24 277 78 10, e-mail: sekretariat@sanniki.pl
Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
- Załączniki
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Opis urządzenia
Załącznik nr 3: Klauzula informacyjna
----------------------------------------
Sanniki, dnia 06.12.2024 r.
ZAWIADOMIENIE O TERMINIE OTWARCIA OFERT
Miasto i Gmina Sanniki informuje, że otwarcie ofert w postępowaniu pn. „Dzierżawa wielofunkcyjnej kserokopiarki, serwis oraz zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne” nastąpi w dniu 09.12.2024 r. o godz. 12.00 w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, sala posiedzeń na I piętrze.
------------------------------------------------
Sanniki, dnia 03.12.2024 r.
Zaproszenie do składania ofert
- Zamawiający
Miasto i Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
- Przedmiot zamówienia
Zamówienie pn. „Dzierżawa wielofunkcyjnej kserokopiarki, serwis oraz zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne”
- Zamówienie obejmuje wykonanie usługi:
- 12 miesięcznej dzierżawy kserokopiarki
- Serwisu kserokopiarki
- Dostarczania materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarki
Przedmiot dzierżawy powinien zostać zrealizowany zgodnie z załącznikiem nr 2
– Opis urządzenia wielofunkcyjnego.
- Płatność
Faktury będą płatne w terminie do 14 dni od dnia ich doręczenia
- Termin realizacji
Termin dzierżawy 12 miesięcy.
- Kryterium wyboru
Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o następujące kryterium: 100% ceny brutto.
- Termin składania ofert
Oferty należy składać do dnia 6 grudnia 2024 r. do godz. 15.30 na załączonym
do zapytania formularzu ofertowym w następujący sposób:
- pocztą na adres: Miasto i Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
- podpisany skan oferty na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl
- umieszczenie w skrzynce na listy znajdującej się przy głównym wejściu do budynku Urzędu Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela Pani Monika Zielak pod numerem tel. 24 277 78 10, e-mail: sekretariat@sanniki.pl
- Załączniki
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Opis urządzenia
----------------------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 25.11.2024 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia
pn. „Wykonanie okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących
do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw i stadionu.”
Zamawiający - Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
PROJECT CONSULTING Witold Reszkowski, ul. A. Czapskiego 37A, 09-500 Gostynin
Cena oferowana brutto: 10 000,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Wybrana została najkorzystniejsza cenowo oferta spełniająca wymogi określone przez Zamawiającego w zaproszeniu do składania ofert.
W postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy i adres wykonawcy |
Cena brutto |
1. |
PRZEGLĄDBUD Przemysław Furmanik ul. Warszawska 43/82, 05-820Piastów |
13300,00 zł |
2. |
PROJECT CONSULTING Witold Reszkowski ul. A. Czapskiego 37A, 09-500 Gostynin |
10 000,00 zł |
Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.
-------------------------------------------
Sanniki, dnia 15.11.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający:
Miasto i Gmina Sanniki
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
NIP: 971-065-94-63, REGON 611015916
tel. 24 277 78 10, e-mail: sekretariat@sanniki.pl
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej niż 130000,00 zł. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 7255 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1580).
3. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odławiania, transportu oraz przyjęcia i sprawowanie opieki nad zwierzętami bezdomnymi w schronisku z terenu Miasta i Gminy Sanniki w 2025 roku, w szczególności świadczenie usług polegających na:
1) odławianiu bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta i gminy powinno odbywać się niezwłocznie. Usługę należy rozpocząć najpóźniej w terminie 24 godzin od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. Usługę wyłapania należy wykonać nie później niż w ciągu 72 godzin licząc od zgłoszenia konieczności wykonania usługi przez Zamawiającego.
2) do odławiania bezdomnych zwierząt Wykonawca będzie używał urządzeń nie stwarzających zagrożenia dla zdrowia i życia zwierząt (np. chwytaki, siatki, klatki samołapki, dmuchawki obezwładniające dla zwierząt agresywnych);
3) dokonywaniu transportu wyłapanych zwierząt do schroniska pojazdem do tego celu przystosowanym oraz zabezpieczającym w/w zwierzęta przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych i umożliwiającym ich przewożenie w naturalnej pozycji leżącej lub stojącej;
4) zapewnieniu przetrzymywanym zwierzętom właściwych warunków sanitarnych, regularnego karmienia, dostępu do czystej wody oraz w razie potrzeby opieki weterynaryjnej przez Wykonawcę podczas czasowego przetrzymywania zwierząt przed przewiezieniem do schroniska;
5) prowadzenia ewidencji zwierząt ( w tym adoptowanych), a także informowaniu Zamawiającego o przekazaniu zwierzęcia do adopcji (raz w miesiącu) w zakresie:
- nr ewidencyjny i nr czip;
- stan zdrowotny zwierzęcia;
- wykonane zabiegi weterynaryjne;
- zdjęcie psa.
6) w przypadku zgłoszenia się właściciela/opiekuna zwierzęcia przed przewiezieniem do schroniska Wykonawca zobowiązany jest do jego wydania;
7) zapewnieniu opieki i prowadzeniu obserwacji przyjętych zwierząt w okresie kwarantanny;
8) kompleksowej opiece nad zwierzętami przebywającymi w schronisku;
9) zapewnieniu pożywienia oraz artykułów sanitarnych;
10) zapewnieniu dozoru weterynaryjnego;
11) sterylizacji albo kastracji zwierząt;
12) poszukiwaniu właścicieli zdolnych zapewnić należyte warunki bytowe bezdomnym zwierzętom - adopcje (przekazanie zwierzęcia do adopcji należy potwierdzić raz w miesiącu);
13) przejęcie i przetransportowanie ok. 30 psów odłowionych w latach poprzednich z terenu Miasta i Gminy Sanniki, (przebywających obecnie w schronisku dla bezdomnych zwierząt Psiakowo i Spółka w Piotrowice 24A w terminie 7 dni od podpisania umowy, do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę wyłonionego w wybranej ofercie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni transport i utrzymanie zwierząt w ramach kosztów wykonania umowy z Zamawiającym.
4. Warunki Zamawiającego:
Ustalenie przez Wykonawcę dla Zamawiającego cen poszczególnych usług zgodnie z załącznikiem nr 1 - formularzem ofertowym.
5. Termin realizacji zadania: od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
6. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu oferenci zobowiązani są złożyć formularz ofertowy (zał. nr 1) oraz klauzulę informacyjną (zał. nr 2).
7. Sposób przygotowania oferty.
a) Oferent jest obowiązany złożyć ofertę zgodnie z wymogami zapytania ofertowego do godz. 1100 do dnia 29 listopada 2024 r.
b) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
c) Ofertę należy złożyć:
- pisemne: w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki lub elektroniczne na adres sekretariat@sanniki.pl
8. Kryterium oceny i wyboru oferty.
Najniższa cena.
9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 29 listopada 2024 roku o godzinie 1400.
Dodatkowe informacje:
Wszelkie informacje dotyczące zapytania ofertowego można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 3; tel. 24 277 78 24; e-mail: sekretariat@sanniki.pl.
Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty lub unieważnienia Postępowania bez podawania przyczyn.
-------------------------------------------------------------------
Sanniki, dnia 15.11.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania pn. Zapewnienie w 2025 roku całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt z terenu Miasta i Gminy Sanniki i świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych psów i wolno żyjących kotów.
1. Zamawiający:
Miasto i Gmina Sanniki
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
NIP: 971-065-94-63, REGON 611015916
tel. 24 277 78 10, e-mail: sekretariat@sanniki.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej niż 130.000,00 zł. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) Postępowanie prowadzone jest w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1580).
3. Przedmiot zamówienia:
a) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej z udziałem zwierząt bezdomnych, gospodarskich, wolno żyjących kotów oraz dzikich poszkodowanych w zdarzeniach komunikacyjnych
w tym:
- wyjazd do wypadku powinien się odbyć się niezwłocznie po uzyskaniu zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego lub jednostkę Policji; Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego lub (udzielenie pierwszej pomocy, całodobowa opieka),
b) w świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych psów i wolno żyjących kotów w tym:
- kastracja, sterylizacja, szczepienie, odrobaczanie, eutanazja miotu;
- działania powinny zostać podjęte niezwłocznie od zgłoszenia otrzymanego od Zamawiającego.
4. Warunki Zamawiającego:
Ustalenie przez Wykonawcę dla Zamawiającego cen poszczególnych usług zgodnie z załącznikiem nr 1 - formularzem ofertowym.
5. Termin realizacji zadania: od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
6. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu oferenci zobowiązani są złożyć formularz ofertowy (zał. nr 1)
7. Sposób przygotowania oferty.
a) Oferent jest obowiązany złożyć ofertę zgodnie z wymogami zapytania ofertowego do godz. 1100 do dnia 29 listopada 2024 r.
b) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
c) Ofertę należy złożyć:
- pisemne: w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki lub elektroniczne na adres sekretariat@sanniki.pl
8. Kryterium oceny i wyboru oferty.
Najniższa cena.
9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 29 listopada 2024 roku o godzinie 1400.
Dodatkowe informacje:
Wszelkie informacje dotyczące zapytania ofertowego można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 3; tel. 24 277 78 24; e-mail: sekretariat@sanniki.pl.
Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
-------------------------------------------------
Sanniki, dn. 12.11.2024 r.
Zapytanie ofertowe
na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw i stadionu
- Zamawiający:Miasto i Gmina Sanniki ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej
w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw i stadionu. - Opis przedmiotu zamówienia:
- Usługi związane z wykonaniemokresowej1-rocznej kontroli technicznej
w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabawi stadionu- wymienionych w załącznikach nr 1 i nr 2. - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z wykonaniem okresowej 1-rocznej kontroli technicznej budynków należących do Miasta i Gminy Sanniki wynikającej z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane
(t.j Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) z wyłączeniem branży kominiarskiej. - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności - przedmiotu zamówienia
z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i innych
wg aktualnego stanu prawnego. Ponadto w czasie realizacji usługi wykonawca będzie utrzymywał porządek na terenie posesji, na której wykonywał będzie usługę. - Wynagrodzenie za realizację usługi wypłacone będzie Wykonawcy na podstawie wystawionej faktury.
III.Kryteria oceny ofert:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
Cena brutto usługi.
IV. Opis sposobu obliczania ceny:
Cena winna zawierać wszystkie koszty (brutto), jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia wraz z kosztem podatku VAT.
V. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
VI. Opis warunków udziału w zapytaniu ofertowym:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Posiadają sprzęt niezbędny
do wykonania zamówienia.
- Zestawienie budynków do wykonania rocznych przeglądów technicznych
z uzupełnieniem cenowym - załącznik nr 1, - Zestawienie placów zabaw do wykonania rocznych przeglądów technicznych
z uzupełnieniem cenowym - załącznik nr 2, - zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 3,
- podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym - załącznik nr 4,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony
nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - podpisaną klauzule RODO - załącznik nr 5,
- informacje dodatkowe: potwierdzenie kwalifikacji.
Złożone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w jęz. polskim, podpisana przez osobę upoważnioną, a wszelkie zmiany (poprawki , przekreślenia , itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględnione.
- Oferta musi być czytelna, oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane (zostaną odrzucone), a strony zaleca się aby były ponumerowane.
- Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym ponadto do oferty załączyć należy dokumenty wymienione w pkt VI.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, natomiast złożenie więcej
niż jednej oferty przez Wykonawcę powoduje odrzucenie wszystkich ofert.
VIII. Miejsce i termin złożenia ofert:
- Termin składania ofert: do dnia 22.11.2024 r. do godziny 14:30.
- Oferty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Sanniki ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki (sekretariat pok. nr 10) lub przesłać
za pośrednictwem kuriera lub poczty decyduje data i godzina dotarcia przesyłki
do Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego. - Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie i opisana w następujący sposób: „Oferta na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw
i stadionu. Nie otwierać przed dniem 22.11.2024r. do godziny 14:30”. - Oferty dostarczone po terminie 22 listopada 2024 r. po godz. 14:30 nie będą rozpatrywane.
IX. Pozostałe postanowienia:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
- Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
- Zawarcie umowy następuje z chwilą podpisania umowy.
- Osoba do kontaktów: Katarzyna Rojek–młodszy referentds. gosp. gruntami, gosp. mieszkaniowej i rolnictwa, telefon: 24 277-78-24.
Zamówienie nie podlega procedurom określonym w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) ponieważ wartość zamówienia jest niższa niż 130 tys. złotych.
---------------------------------------------------------------------------
24.09.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wykonanie diagnozy ubóstwa energetycznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki
Informacja o wyborze oferty.pdf
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
26.08.2024
Informacja o wyborze oferty
---------------------------------------------
Sanniki, dnia 22.08.2024
-------------------------------------------------
Sanniki, dnia 19.08.2024r.
EK.602.1.2024
Informacja z sesji otwarcia ofert
Zamawiający - Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w postępowaniu złożono jedną ofertę:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy/Imię i nazwisko Wykonawcy oraz jego siedziba /miejsce prowadzonej działalności gospodarczej/miejsce zamieszkania
|
Cena oferty (brutto)
|
|
Energia dla Miast Sp. z o.o ul. Powstańców Śląskich 1 43-190 Mikołów
|
18 500,00 zł |
------------------------------------------------------
Sanniki, dnia 12.08.2024 r.
DG.041.36.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dla zamówień o wartości mniejszej od kwoty 130.000,00 zł )
I. Zamawiający:
Miasto i Gmina Sanniki
Siedziba: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
II. Tryb udzielenia zamówienia:
- Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130.000,00 zł.
- Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r, poz. 1605 ze zm.) - na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy.
- W postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Postępowanie prowadzone jest na podstawie zasad określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jestrealizacja zadania pn. „Modernizacja oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Sanniki”.
W ramach zadania zaplanowano modernizację istniejącego oświetlenia wewnętrznego
w Budynku Urzędu Miasta i Gminy Sanniki oraz w budynku Przedszkola Samorządowego
w Sannikach i Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sannikach. Przedsięwzięcie obejmuje wymianę zainstalowanych 291 źródeł ciepła wraz z oprawami na 291 nowych źródeł LED wraz z nowymi oprawami.W budynku Urzędu Miasta i Gminy Sanniki przy ul. Warszawskiej 169 zaplanowano montaż 47 nowych źródeł światła LED wraz z oprawami, w tym: 38 źródeł światła panel LED 60x60 40W oraz 9 plafonów(24W).
W budynku Przedszkola Samorządowego w Sannikach i Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sannikach przy ul. Wólczyńskiej 75 w części zajętej na przedszkole zaplanowano montaż 215 źródeł światła LED wraz z oprawami, w tym: 61 źródeł światła panel LED 60x60 40W, 92 źródła światła panel LED 120x30 40W, 62 plafony (24W).
W części zajętej na Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zaplanowano montaż 29 nowych źródeł światła LED wraz z oprawami, w tym: 5 źródeł światła panel LED 60x60 40W, 20 źródeł światła panel LED 120x30 40W oraz 4 plafony (24W).
Zakres modernizacji obejmuje: demontaż obecnie zainstalowanych źródeł światła wraz z oprawami oraz montaż w ich miejsce nowych źródeł światła LED wraz z nowymi oprawami (1:1), zgodnie z poniższą specyfikacją:
Rodzaj zamiennika |
Ilość opraw świetlnych (szt) |
Ilość źródeł św w oprawie (szt) |
moc źródła św (W) |
Panel świetlny LED (60x60) |
104 |
1 |
40 |
Panel świetlny LED (120x30) |
112 |
1 |
40 |
Plafony 24W |
75 |
1 |
24 |
|
|
|
|
Zamawiający wymaga:
-udzielenia gwarancji na zainstalowane urządzenia na okres 5 lat od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
- spełnienia norm oświetleniowych dla danej kategorii obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
W celu oceny i uwzględnienia w ofercie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia oraz uwzględnienia wszystkich niezbędnych kosztów z tym związanych, Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej.
2. Termin wykonania zamówienia:Od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2024 r.
3. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania wszelkich informacji, które są niezbędne do przygotowania oferty.
4. Zadanie pn. „Modernizacja oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Sanniki” jest dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Warszawie.
IV Warunki udziału w postepowaniu i podstawy wykluczenia z postępowania
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach,
4) posiadania zdolności technicznej i zawodowej umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
Warunek posiadania zdolności technicznej i zawodowej spełni wykonawca, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej1 dostawę i montaż nowych źródeł światła LED wraz z nowymi oprawami o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto
(do oferty należy dołączyć stosowny wykaz zrealizowanych dostaw/ montażu zgodnie
z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego).
2. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom
powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobamiupoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobamiwykonującymi w jego imieniu czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegającą w szczególności na:
a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
(do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego).
3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia następujących wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz.507).
(do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego).
V. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20.08.2024 r. do godz. 10:00
-osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl
Ofertę, podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, należy składać w formie wypełnionego Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
VI. Osoby do kontaktów:
Honorata Kaźmierczak tel. 24 506 58 31, e-mail: h.kazmierczak@sanniki.pl
VII. Kryteria oceny ofert - najniższa cena
VIII. Pozostałe postanowienia
1. Oferent składa ofertę na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z pozostałymi załącznikami..
2. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni.
3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Zamawiający określa podstawy wykluczenia wykonawców z postepowania zgodnie
z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.
6. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
IX. Wykaz załączników
1. Formularz ofertowy– załącznik nr 1.
2. Wykaz zrealizowanych dostaw/montażu – załacznik nr 2.
3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - zał. nr 3
4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 4
5. Klauzula informacyjna z RODO – załącznik nr 5
6. Projekt umowy – załącznik nr 6.
Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki
/Gabriel Wieczorek/
-----------------------------------------------------------------------
06.08.2024
Zapytanie ofertowe
Oszacowanie skali zjawiska ubóstwa energetycznego mieszkańców gminy wraz ze wskazaniem źródła pozyskiwanych danych.
--------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 02.08.2024 r.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty dotyczącej zakupu dostępu
do programu prawniczego dla Urzędu Miasta i Gminy Sanniki
Przedmiotem zaproszenia do składania ofert było zamówienie o wartości poniżej
130 000,00 zł, wystosowane przez zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Sanniki,
w imieniu którego działa Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki.
Zamówienie dotyczyło zakupu dostępu do programu prawniczego dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Sanniki
Zaproszenie do składania ofert zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej zamawiającego (https://sanniki.bip.org.pl/?tree=191,Ofertydo30.00Euro) z możliwością składania ofert od 30 lipca 2024 r. do 1 sierpnia 2024 r. do godziny 15:00.
W odpowiedzi na zaproszenie swoją ofertę przedstawiła następująca firma:
|
Nazwa firmy/rodzaj oferty |
Data otrzymania oferty |
Wartość oferty w zł brutto |
Dokonano wyboru danej oferty |
|
30.07.2024 |
4080,00 zł |
tak |
Kryterium wyboru oferty była zaoferowana cena brutto.
Najkorzystniejszą tj., najniższą cenę za usługę dostępu do programu informacji prawnej zaoferowała firma Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Z tą firmą zostanie zawarta umowa dostępu do w/w systemu na okres od 02.08.2024 r. do 01.08.2025 r.
--------------------------------------------------------
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
W PRZEDMIOCIE DOSTĘPU DO PROGRAMU PRAWNICZEGO
Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000,00 zł
Zamawiający:
Urząd Miasta i Gminy Sanniki
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup dostępu do programu prawniczego o następujących parametrach minimalnych:
1. Dostęp online – przez Internet lub z nośnika elektronicznego (np. płyta dvd) dostarczonego przez świadczącego usługę.
2. Minimalna ilość dostępów w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki (stały adres IP) - 3 (trzy) jednocześnie.
3. Minimalna ilość dostępów mobilnych (z dowolnego miejsca) – 1 (jeden)
4. Aktualizacja online nie rzadziej niż raz w tygodniu
5. Okres użytkowania programu od 2 sierpnia 2024 r. do 1 sierpnia 2025 r.
Minimalna zawartość programu:
1. Przepisy prawne:
- dzienniki urzędowe, (dzienniki ustaw, monitor polski, dzienniki urzędowe województw)
- przepisy obowiązujące i uchylone,
- przepisy oczekujące,
2. Orzecznictwo dotyczące: prawa samorządowego, prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa podatkowego, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, nieruchomości, w tym orzeczenia:
- Sądu Najwyższego,
- Naczelnego Sądu Administracyjnego,
- Wojewódzkich Sądów Administracyjnych,
- Trybunału Konstytucyjnego
- Sądów Apelacyjnych,
- Pisma Ministerstwa Finansów,
- Interpretacje Urzędów i Izb Skarbowych
- Urząd Zamówień Publicznych,
3. Komentarze dotyczące prawa samorządowego, prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa podatkowego, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, nieruchomości,
4. Piśmiennictwo dotyczące dziedzin prawa wymienionych w pkt 2, w tym:
- praktyczne wyjaśnienia (opinie),
- opracowania (monografie),
- wzory umów i pism,
Ww. wymagania są wymaganiami minimalnymi.
Zamawiający akceptuje program w formie jednego modułu lub odrębnych modułów (działających w jednym programie) pod warunkiem spełnienia w/w wymagań minimalnych.
Zamawiający weźmie pod uwagę cenę za 1 roczny okres użytkowania programu i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie przyjętego kryterium wyboru tj. 100% cena.
Zamawiający nie przewiduje negocjacji w sprawie ceny. Ewentualne rabaty i zniżki powinny być uwzględnione w cenie zawartej w formularzu ofertowym. Termin składania ofert od 30 lipca 2024 r. do 1 sierpnia 2024 r. do godziny 15:00.
Dopuszcza się następujące sposoby składania ofert :
1) pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy)
2) pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@sanniki.pl
3) osobiście lub przez kuriera w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, (pokój nr 10).
Oferta powinna być oznaczona w następujący sposób „Oferta dotycząca dostępu do programu prawniczego”.
Oferty dostarczone po terminie 1 sierpnia 2024 r. godz. 15:00 nie będą rozpatrywane.
Kryterium wyboru: 100% cena
--------------------------------------------------------
Sanniki, dnia 2024-06-04
ZAMAWIAJĄCY
Miasto i Gmina Sanniki
Siedziba: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
dotyczącego usługowego prowadzenia audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki
Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej od kwoty 130.000 zł netto na usługowe prowadzenie audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki.
--------------------------------------------
Sanniki, dn. 29.05.2024 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn. „Wykonanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność i pozostających
w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki”.
Zamawiający - Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich z siedzibą 09-402 Płock, ul. H.A. Gradowskiego 30
Cena całego zadania: 8.627,46 zł brutto
Cena usług kominiarskich miesięcznie: 722,70 zł brutto
Uzasadnienie wyboru
Wybrana została najtańsza oferta spełniająca wymogi określone przez Zamawiającego
w zaproszeniu do składania ofert.
Ponadto Zamawiający informuje, iż w terminie składania ofert tj. do 27.05.2024 r. do godziny 14:30 wpłynęła 1 oferta:
-
Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich z siedzibą 09-402 Płock, ul. H.A. Gradowskiego 30
Cena całego zadania: 8.627,46 zł brutto
Cena usług kominiarskich miesięcznie: 722,70 zł brutto
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
-------------------------------------------
Sanniki, dnia 2024-05-17
Zapytanie ofertowe
(dla zamówienia o wartości mniejszej od kwoty 130 000 zł netto )
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej od kwoty 130 000 zł netto Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej
na usługowe prowadzenie audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki.
I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto i Gmina Sanniki
Siedziba: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług prowadzenia audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki, polegających na:
- identyfikacji istotnych ryzyk,
-zaproponowaniu procedur oraz rocznego planu pracy audytu wewnętrznego począwszy
od 2024 roku,
- planowych, regularnych zadaniach audytorskich, w liczbie 3 zadań rocznie,
zgodnie z przyjętym planem pracy audytu wewnętrznego.
2. Zamawiający wymaga wykonywania usługi również poprzez osobiste stawiennictwo
w siedzibie Zamawiającego, nie rzadziej niż raz na kwartał.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia
31.12.2025 r.
III. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy należy złożyć w terminie do dnia 03.06.2024 r. do godz. 15:30.
-osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki,
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl
IV. Osoby do kontaktów:
Marlena Kunikowska, tel. 24 277 78 29, e-mail: skarbnik@sanniki.pl
V. Kryteria oceny ofert - najniższa cena
VI. Pozostałe postanowienia
1. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu.
VII Załączniki:
- Formularz ofertowy- załącznik nr 1
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 2
Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507)
-----------------------------------------------------
Sanniki, dn. 15.05.2024 r.
Zapytanie ofertowe
------------------------------------------------------------------------
Sanniki, dnia 08.05.2024r.
Ogłoszenie o wyborze partnera do wspólnej realizacji projektu
w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej
i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów.
Działając zgodnie art. 39 ustawy z 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (DZ.U 2022.poz.1079), w nawiązaniu do ogłoszenia z dnia 10.04.2024 r., Miasto i Gmina Sanniki informuje o wyborze partnera do wspólnej realizacji projektu:
Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o.
ul. Marymoncka 105/20, 01-813 Warszawa
Uzasadnienie wyboru:
W odpowiedzi na ogłoszony konkurs na wybór partnera do wspólnej realizacji projektu w ramachprogramu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów, ofertę złożyła jedna firma - Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Marymoncka 105/20, 01-813 Warszawa. Oferta spełniła kryteria formalnei merytoryczne oraz wszelkie wymogi określone w ogłoszeniu i regulaminie konkursu. Dotychczasowe doświadczenie firmy jest wystarczające do przygotowania i realizacji projektu, a koncepcja realizacji zadań przez partnera w ramach projektu zaproponowana przez oferenta spełnia oczekiwania Miasta i Gminy Sanniki.
Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki
/Gabriel Wieczorek/
-------------------------------------------------
Nabór partnera do wspólnej realizacji projektu
Ogłoszenie o otwartym naborze partnera do wspólnej realizacji projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów.
Miasto i Gmina Sanniki działając zgodnie art. 39 ustawy z 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (DZ.U 2022.poz.1079), ogłasza otwarty nabór na partnera pochodzącego spoza sektora finansów publicznych, do wspólnej realizacji projektu/projektów, wramach programu Fundusze dla Mazowsza 2021-2027, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, którego Wnioskodawcą będzie Miasto i GminaSanniki. Szczegółowe zasady partnerstwa określa Regulamin konkursu nr FEMA.07.02-IP.01-012/24– dostępny na stronie 7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów, nr FEMA.07.02-IP.01-012/24 dla regionu Mazowieckiego regionalnego (RMR) - Fundusze Europejskie dla Mazowsza (funduszeuedlamazowsza.eu)
Nabór Partnera odbywać się będzie wterminie od 11.04.2024r. do02.05.2024r. do godz. 15:00.
Wszelkie pytania związane zprowadzonym naborem należy kierować wformie pisemnej na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki lub e-mail: sekretariat@sanniki.pl
Podpisaną i zeskanowaną ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl wpisując w tytule: „Konkurs na wybór partnera do projektu/projektów
wramach Konkursu FEMA.07.02-IP.01-012/24”w terminie od 11.04.2024 r. do 02.05.2024 r. do godz. 15:00.
załączniki:
------------------------------------------------------
Informacja_o_wyborze_oferty - monitoring.pdf
------------------------------------------------------
Sanniki, dnia 05.01.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dla zamówień o wartości mniejszej od kwoty 130.000,00 zł )
Zakup systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespołu Pałacowo – Parkowego w Sannikach wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem.
Zapytanie wraz z załącznikami - .zip
---------------------------------------------------
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn. „Wykonanie okresowej 1-rocznej kontroli technicznej budynków należących do Miasta
i Gminy Sanniki z wyłączeniem branży kominiarskiej oraz kontroli technicznej placów zabaw.”
Zamawiający - Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
PROJECT CONSULTING Witold Reszkowski, ul. A. Czapskiego 37A, 09-500 Gostynin
Cena oferowana brutto: 8 700,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Wybrana została najkorzystniejsza cenowo oferta spełniająca wymogi określone przez Zamawiającego w zaproszeniu do składania ofert.
W postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy i adres wykonawcy |
Cena brutto |
1. |
Ramo Polska Sp. z o. o Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa |
20 319,60 zł |
2. |
Qbik Jakub Łygan ul. Podłużna 30H/16, 03-290 Warszawa |
9 225,00 zł |
3. |
BUDPOL Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Malesa ul. J. Korczaka 21d, 05-300 Mińsk Mazowiecki |
11316,00 zł |
4. |
ALKEN Sp. z o. o. Aleja Rzeczypospolitej 20/4, 02-972 Warszawa |
11685,00 zł |
5. |
PROJECT CONSULTING Witold Reszkowski ul. A. Czapskiego 37A, 09-500 Gostynin |
8 700,00 zł |
Po terminie wyznaczonym w zapytaniu ofertowym w dniu 24.11.2023 r. wpłynęła oferta:
Polska Grupa Inżynieryjna Jędrzejewski Spółka Komandytowo Akcyjna
ul. F. M. Lanciego 14/2, 02-792 Warszawa
Cena brutto 14 314,74 zł
Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.
------------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 07.12.2023 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn. „Wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki”.
Zamawiający – Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji usługi ofertę złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Usługowe Jaworski Tomasz
Szkarada 10, 09-540 Sanniki
Cena zadana: 58 320 zł brutto (cena za 1 m3 – 29,16 zł brutto)
Uzasadnienie wyboru:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta. Spełniała ona wymogi określone przez Zamawiającego w zaproszeniu do składania ofert. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 06.12.2023 r. do godziny 14:30 wpłynęła następująca oferta:
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Usługowe Jaworski Tomasz
Szkarada 10, 09-540 Sanniki
Cena zadana: 58 320 zł brutto (cena za 1 m3 – 29,16 zł brutto)
--------------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 30.11.2023 r.
Zapytanie ofertowe
na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw
-----------------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 30.11.2023 r.
Unieważnienie zapytania ofertowego w postępowaniu na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw
Zamawiający – Miasto i Gmina Sanniki – z siedzibą przy ul. Warszawskiej 169 (09-540 Sanniki)zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego
w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznychna wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących
do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw z dnia 13 listopada 2023 r.
Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie podanym w zapytaniu ofertowym wpłynęło 5 ofert. Złożone oferty przekraczają wysokość środków jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotu zamówienia w związku z czym nie doszło do zawarcia umowy.
Wobec powyższego Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania
na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących
do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw z dnia 13 listopada 2023 r.
--------------------------------------------------------
Sanniki, dn. 27.11.2023 r.
Zapytanie ofertowe na wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
- Zamawiający:
Miasto i Gmina Sanniki
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
tel. 24 277 78 24
adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jestwywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniuMiasta i Gminy Sanniki w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2026r.
2) Szacunkowa ilość nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu w trakcie trwaniaumowy wynosi: 2000 m3. Podana szacunkowa ilość określa przybliżone potrzeby Zamawiającego
w zakresie realizacji usługi podczas obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega, że ilość ta może zmniejszyć się lub zwiększyć w zależności od rzeczywistego zużycia wody w okresie realizacji usług podczas obowiązywania umowy, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia.
3) Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projekcie umowy(załącznik nr 2 do formularza ofertowego).
4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać na dzień składania/wyboru ofert oraz w okresie trwania umowy aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych
i transportu nieczystości ciekłych z terenu miasta igminy Sanniki.
5) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania dyspozycyjności przez całą dobę, szczególnie w sytuacjach awaryjnych, nagłych, klęskach żywiołowych i stanach nadzwyczajnych.
6)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności – przedmiotu zamówienia z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i innych wg aktualnego stanu prawnego. Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie obsługiwanej posesji (np. rozlane w trakcie wykonywania usługi fekalia będą natychmiast sprzątnięte, zapchane odpływy udrożnione), w drodze do jak i z miejsca wykonywania usługi,
jak również na terenie oczyszczalni ścieków.
7) Prawidłowo wykonane usługi, potwierdzone będą przez osoby upoważnione przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki.
8) Wynagrodzenie za realizację zadania – wywóz nieczystości wypłacane będzie Wykonawcy
na podstawie wystawionej faktury w oparciu o potwierdzone ilości wywozu.
III.Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadanie stosownego zezwolenia na wykonywanie usług komunalnych w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych,
• posiadają zdolności techniczne lub zawodowe oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia.,
• spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
IV.Kryterium oceny ofert – najniższa cena
1. Przy wyborze zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena -100%.
2. Cenę należy podać jako stawkę netto i brutto za 1 m3 wywozu nieczystości.
3. Cena ofertowa brutto podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim koszty dojazdu, wypompowania nieczystości płynnych, transportu, zrzutu do najbliższego punktu odbioru ścieków, ewentualnego uprzątnięcia terenu oraz koszty podatku VAT.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowane zostanie najniższe wynagrodzenie brutto za jednostkę 1 m3 wywozu nieczystości ciekłych.
5. Cena jednostkowa brutto za 1 m3 będzie porównywana z innymi ofertami.
6. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska 100 punktów.
7. Obliczanie punktów dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wyżej kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo, w następujący sposób:
Cena najniższa
Cena = -------------------- x 100
Cena badana
V. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminieod dnia 01.01.2024 r.do dnia 31.12.2026 r.
VI.Miejsce, termin i sposób składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:
Termin składania ofert - do dnia 06.12.2023 r. do godziny 14:30.
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki.
Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie i opisana w następujący sposób „Oferta
na wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki. Nie otwierać przed dniem 06.12.2023r. do godz. 14:30”.
Oferty dostarczone po terminie 06 grudnia 2023r. godz. 14:30 nie będą rozpatrywane.
VIII. Osoby do kontaktów:
Katarzyna Rojek – mł.ref. ds. gospodarki gruntami, gospodarki mieszkaniowej i rolnictwa, tel. 24 277 7824
IX. Pozostałe postanowienia
Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź unieważnienia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
Nie dopuszcza się widełkowego podawania cen – wszystkie ceny muszą być określone jednoznacznie.
Wykaz załączników:
1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków(zał. nr 1).
2. Wzór umowy (zał. nr 2).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia).
4. Aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (kserokopia).
5. Umowa z oczyszczalnią ścieków na odbiór nieczystości (kserokopia).
6. Informacja o posiadanym taborze do wykonania usługi(opis i dane pojazdu, beczki).
-------------------------------------------------------------
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2023-11-28 10:51:04
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-12-13 13:52:43
- Liczba odsłon: 1372
- Historia dokumentu: