Sanniki, dnia 15.11.2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na odławianie, transport oraz przyjęcie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Miasta i Gminy Sanniki w schronisku dla zwierząt w okresie od 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.

1. Zamawiający:

Miasto i Gmina Sanniki

ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki

NIP: 971-065-94-63, REGON 611015916

tel.  24 277 78 10, e-mail: sekretariat@sanniki.pl                
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej niż 130000,00 zł. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 7255 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest w związku z art. 11 ust. 1  ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1580).  

3. Przedmiot zamówienia:     
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odławiania, transportu oraz przyjęcia  i  sprawowanie  opieki  nad  zwierzętami  bezdomnymi  w  schronisku  z  terenu Miasta i Gminy Sanniki w 2025 roku, w szczególności świadczenie usług polegających na:

1) odławianiu bezdomnych zwierząt  z  terenu  Miasta i Gminy. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta i gminy powinno odbywać się niezwłocznie. Usługę należy rozpocząć najpóźniej w terminie 24 godzin od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. Usługę wyłapania należy wykonać nie później niż w ciągu 72 godzin licząc od zgłoszenia konieczności wykonania usługi przez Zamawiającego.

2) do  odławiania   bezdomnych   zwierząt  Wykonawca   będzie   używał  urządzeń   nie    stwarzających  zagrożenia  dla  zdrowia  i  życia  zwierząt  (np. chwytaki, siatki, klatki   samołapki,  dmuchawki  obezwładniające  dla  zwierząt agresywnych);
3) dokonywaniu   transportu   wyłapanych  zwierząt  do  schroniska   pojazdem  do tego celu przystosowanym oraz zabezpieczającym w/w zwierzęta przed niekorzystnym wpływem  warunków  atmosferycznych  i  umożliwiającym  ich przewożenie w naturalnej pozycji leżącej lub stojącej;

4) zapewnieniu przetrzymywanym zwierzętom właściwych warunków sanitarnych, regularnego karmienia, dostępu do czystej  wody oraz w razie potrzeby opieki weterynaryjnej  przez Wykonawcę podczas czasowego przetrzymywania  zwierząt przed  przewiezieniem  do  schroniska;           
5) prowadzenia ewidencji zwierząt ( w tym adoptowanych), a także informowaniu Zamawiającego o przekazaniu zwierzęcia do adopcji (raz w miesiącu) w zakresie:

- nr ewidencyjny i nr czip;

- stan zdrowotny zwierzęcia;

- wykonane zabiegi weterynaryjne;

- zdjęcie psa.

6) w przypadku zgłoszenia się właściciela/opiekuna zwierzęcia przed przewiezieniem do schroniska Wykonawca zobowiązany jest do jego wydania;

7) zapewnieniu opieki i prowadzeniu obserwacji przyjętych zwierząt  w okresie kwarantanny;

8) kompleksowej opiece nad zwierzętami przebywającymi w schronisku;

9) zapewnieniu pożywienia oraz artykułów sanitarnych;

10) zapewnieniu dozoru weterynaryjnego;

11) sterylizacji albo kastracji zwierząt;

12) poszukiwaniu  właścicieli   zdolnych  zapewnić  należyte  warunki  bytowe bezdomnym    zwierzętom - adopcje  (przekazanie  zwierzęcia   do   adopcji  należy  potwierdzić  raz w miesiącu);

13) przejęcie i przetransportowanie ok. 30 psów odłowionych w latach poprzednich z terenu Miasta i Gminy Sanniki, (przebywających obecnie w schronisku dla bezdomnych zwierząt Psiakowo i Spółka w Piotrowice 24A w terminie 7 dni od podpisania umowy, do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę wyłonionego w wybranej ofercie przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni transport i utrzymanie zwierząt w ramach kosztów wykonania umowy z Zamawiającym.

4. Warunki Zamawiającego:

Ustalenie przez Wykonawcę dla Zamawiającego cen poszczególnych usług zgodnie z załącznikiem nr 1 - formularzem ofertowym.

5. Termin realizacji zadania: od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

6. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu oferenci zobowiązani są złożyć formularz ofertowy (zał. nr 1) oraz klauzulę informacyjną (zał. nr 2).

 7. Sposób przygotowania oferty.

 a) Oferent jest obowiązany złożyć ofertę zgodnie z wymogami zapytania ofertowego do godz. 1100 do dnia 29 listopada 2024 r.

 b) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

 c) Ofertę należy złożyć:

 - pisemne: w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki lub elektroniczne na adres sekretariat@sanniki.pl

8. Kryterium oceny i wyboru oferty.

Najniższa cena.

 9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 29 listopada 2024 roku o godzinie 1400.

Dodatkowe informacje:

Wszelkie informacje dotyczące zapytania ofertowego można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 3; tel. 24 277 78 24; e-mail: sekretariat@sanniki.pl.

Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty lub unieważnienia Postępowania bez podawania przyczyn.

 

Załączniki

 

-------------------------------------------------------------------

Sanniki, dnia 15.11.2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania pn. Zapewnienie w 2025 roku całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt z terenu Miasta i Gminy Sanniki i świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych psów i wolno żyjących kotów.

1.  Zamawiający:
Miasto i Gmina Sanniki

ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki

NIP: 971-065-94-63, REGON 611015916

tel.  24 277 78 10, e-mail: sekretariat@sanniki.pl    
2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej niż 130.000,00 zł. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) Postępowanie prowadzone jest w związku z art. 11 ust. 1  ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1580).

3. Przedmiot zamówienia:     
a) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej z udziałem zwierząt bezdomnych, gospodarskich, wolno żyjących kotów oraz dzikich poszkodowanych w zdarzeniach komunikacyjnych

w tym:

- wyjazd do wypadku powinien się odbyć się niezwłocznie po uzyskaniu zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego lub jednostkę Policji; Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego lub (udzielenie pierwszej pomocy, całodobowa opieka),

b) w świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych psów i wolno żyjących kotów w tym:

- kastracja, sterylizacja, szczepienie, odrobaczanie, eutanazja miotu;

- działania powinny zostać podjęte niezwłocznie od zgłoszenia otrzymanego od Zamawiającego.

 

4. Warunki Zamawiającego:

Ustalenie przez Wykonawcę dla Zamawiającego cen poszczególnych usług zgodnie z załącznikiem nr 1 - formularzem ofertowym.

5. Termin realizacji zadania: od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

6. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu oferenci zobowiązani są złożyć formularz ofertowy (zał. nr 1)

7. Sposób przygotowania oferty.

a) Oferent jest obowiązany złożyć ofertę zgodnie z wymogami zapytania ofertowego do godz. 1100 do dnia 29 listopada 2024 r.

b) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

c) Ofertę należy złożyć:

- pisemne: w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki lub elektroniczne na adres sekretariat@sanniki.pl

8. Kryterium oceny i wyboru oferty.

Najniższa cena.

9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 29 listopada 2024 roku o godzinie 1400.

Dodatkowe informacje:

Wszelkie informacje dotyczące zapytania ofertowego można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 3; tel. 24 277 78 24; e-mail: sekretariat@sanniki.pl.

Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

 

Załączniki

-------------------------------------------------

Sanniki, dn. 12.11.2024 r.

Zapytanie ofertowe

na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw i stadionu

 

  1. Zamawiający:Miasto i Gmina Sanniki ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej
    w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw i stadionu.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Usługi związane z wykonaniemokresowej1-rocznej kontroli technicznej
    w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabawi stadionu- wymienionych w załącznikach nr 1 i nr 2.
  2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z wykonaniem okresowej  1-rocznej kontroli technicznej budynków należących do Miasta i Gminy Sanniki wynikającej z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane
    (t.j Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) z wyłączeniem branży kominiarskiej.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności - przedmiotu zamówienia
    z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i innych
    wg aktualnego stanu prawnego. Ponadto w czasie realizacji usługi wykonawca będzie utrzymywał porządek na terenie posesji, na której wykonywał będzie usługę.
  4. Wynagrodzenie za realizację usługi wypłacone będzie Wykonawcy na podstawie wystawionej faktury.

III.Kryteria oceny ofert:

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:

Cena brutto usługi.

 

    IV. Opis sposobu obliczania ceny:

Cena winna zawierać wszystkie koszty (brutto), jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia wraz z kosztem podatku VAT.

 

    V. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.

 

    VI.  Opis warunków udziału w zapytaniu ofertowym:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Posiadają sprzęt niezbędny
    do wykonania zamówienia.
  2.  
  1. Zestawienie budynków do wykonania rocznych przeglądów technicznych
    z uzupełnieniem cenowym - załącznik nr 1,
  2. Zestawienie placów zabaw do wykonania rocznych przeglądów technicznych
    z uzupełnieniem cenowym - załącznik nr 2,
  3. zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 3,
  4. podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym - załącznik nr 4,
  5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
    do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
    do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony
    nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
  6. podpisaną klauzule RODO - załącznik nr 5,
  7. informacje dodatkowe: potwierdzenie kwalifikacji.

Złożone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

   VII. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w jęz. polskim, podpisana przez osobę upoważnioną, a wszelkie zmiany (poprawki , przekreślenia , itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględnione.
  2. Oferta musi być czytelna, oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane (zostaną odrzucone), a strony zaleca się aby były ponumerowane.
  3. Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym ponadto do oferty załączyć należy dokumenty wymienione w pkt VI.
  4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, natomiast złożenie więcej
    niż jednej oferty przez Wykonawcę powoduje odrzucenie wszystkich ofert.

 

VIII. Miejsce i termin złożenia ofert:

  1. Termin składania ofert: do dnia 22.11.2024 r. do godziny 14:30.
  2. Oferty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Sanniki ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki (sekretariat pok. nr 10) lub przesłać
    za pośrednictwem kuriera lub poczty decyduje data i godzina dotarcia przesyłki
    do Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego.
  3. Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie i opisana w następujący sposób: „Oferta na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw
    i stadionu. Nie otwierać przed dniem 22.11.2024r. do godziny 14:30”.
  4. Oferty dostarczone po terminie 22 listopada 2024 r. po godz. 14:30 nie będą rozpatrywane.

 

 

IX. Pozostałe postanowienia:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
  2. Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni.
  3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
  4. Zawarcie umowy następuje z chwilą podpisania umowy.
  5. Osoba do kontaktów: Katarzyna Rojek–młodszy referentds. gosp. gruntami, gosp. mieszkaniowej i rolnictwa, telefon: 24 277-78-24.

Zamówienie nie podlega procedurom określonym w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) ponieważ wartość zamówienia jest niższa niż 130 tys. złotych.

 

Oferta i załączniki.zip

 

---------------------------------------------------------------------------

24.09.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wykonanie diagnozy ubóstwa energetycznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki

Informacja o wyborze oferty.pdf

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

26.08.2024

Informacja o wyborze oferty

Oszacowanie skali zjawiska ubóstwa energetycznego mieszkańców gminy wraz ze wskazaniem źródła pozyskiwanych danych

---------------------------------------------

 

Sanniki, dnia 22.08.2024

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (Modernizacja oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Sanniki)

 

-------------------------------------------------

Sanniki, dnia 19.08.2024r.

EK.602.1.2024

Dotyczy:postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowegona realizację zadania pn. „Analiza ubóstwa energetycznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki” w ramach projektu pn. „Mazowsze bez smogu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej planowanego do realizacji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021 – 2027.

 

Informacja z sesji otwarcia ofert

Zamawiający - Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w postępowaniu złożono jedną ofertę:

 

Lp.

Nazwa Wykonawcy/Imię i nazwisko Wykonawcy oraz jego siedziba /miejsce prowadzonej działalności gospodarczej/miejsce zamieszkania

 

Cena oferty (brutto)

 

  1.  

Energia dla Miast Sp. z o.o

ul. Powstańców Śląskich 1

43-190 Mikołów

 

18 500,00 zł

 

------------------------------------------------------

Sanniki, dnia 12.08.2024 r.

DG.041.36.2024

            ZAPYTANIE OFERTOWE

(dla zamówień o wartości mniejszej od kwoty 130.000,00 zł )

 

I. Zamawiający:

Miasto i Gmina Sanniki

Siedziba: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki

 

II. Tryb udzielenia zamówienia:

  1. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130.000,00 zł.
  2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r, poz. 1605 ze zm.) - na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy.
  3. W postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
    w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  4. Postępowanie prowadzone jest na podstawie zasad określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jestrealizacja zadania pn. „Modernizacja oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Sanniki”.

W ramach zadania zaplanowano modernizację istniejącego oświetlenia wewnętrznego
w Budynku Urzędu Miasta i Gminy Sanniki oraz w budynku Przedszkola Samorządowego
w Sannikach i Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sannikach. Przedsięwzięcie obejmuje wymianę zainstalowanych 291 źródeł ciepła wraz z oprawami na 291 nowych źródeł LED wraz z nowymi oprawami.W budynku Urzędu Miasta i Gminy Sanniki przy ul. Warszawskiej 169 zaplanowano montaż 47 nowych  źródeł światła LED wraz z oprawami, w tym: 38 źródeł światła panel LED 60x60 40W oraz 9 plafonów(24W).
W budynku Przedszkola Samorządowego w Sannikach i Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sannikach przy ul. Wólczyńskiej 75 w części zajętej na przedszkole  zaplanowano montaż   215 źródeł światła LED wraz z oprawami, w tym: 61 źródeł światła panel LED 60x60 40W, 92 źródła światła panel LED 120x30 40W, 62 plafony (24W).

W części zajętej na Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zaplanowano montaż 29 nowych źródeł światła LED wraz z oprawami, w tym: 5 źródeł światła panel LED 60x60 40W, 20 źródeł światła panel LED 120x30 40W oraz 4 plafony (24W).

Zakres modernizacji obejmuje: demontaż obecnie zainstalowanych źródeł światła wraz z oprawami  oraz montaż w ich miejsce nowych źródeł światła LED wraz z nowymi oprawami (1:1), zgodnie z poniższą specyfikacją:

Rodzaj zamiennika

Ilość opraw świetlnych (szt)

Ilość źródeł św w oprawie (szt)

moc źródła św (W)

Panel świetlny LED (60x60)

104

1

40

Panel świetlny LED (120x30)

112

1

40

Plafony 24W

75

1

24

 

 

 

 

 

Zamawiający wymaga:

-udzielenia gwarancji na zainstalowane urządzenia na okres 5 lat od daty odbioru przedmiotu zamówienia.

- spełnienia norm oświetleniowych dla danej kategorii obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.

 

W celu oceny i uwzględnienia w ofercie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia  oraz uwzględnienia wszystkich niezbędnych kosztów z tym związanych, Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej.

 

2. Termin wykonania zamówienia:Od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2024 r.

 

3. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania wszelkich informacji, które są niezbędne do przygotowania oferty.

 

4. Zadanie pn. „Modernizacja oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Sanniki” jest dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Warszawie.

 

IV Warunki udziału w postepowaniu i podstawy wykluczenia z postępowania

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadania  zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów;

3) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach,

4) posiadania zdolności technicznej i zawodowej umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:

Warunek posiadania zdolności technicznej i zawodowej spełni wykonawca, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej1  dostawę i montaż nowych źródeł światła LED wraz z nowymi oprawami o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto

(do oferty należy dołączyć stosowny wykaz zrealizowanych dostaw/ montażu zgodnie
z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego).

 

2. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom

powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązanie kapitałowe lub  osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobamiupoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobamiwykonującymi w jego imieniu czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy a  Wykonawcą, polegającą w szczególności na:

a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

(do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego).

3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia następujących wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz.507).

(do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego).

 

V. Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia  20.08.2024 r. do godz. 10:00

-osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: 

Urząd Miasta i Gminy Sanniki,  ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,

 lub  przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl

 

Ofertę, podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, należy składać w formie wypełnionego Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VI. Osoby do kontaktów:

Honorata Kaźmierczak   tel. 24 506 58 31, e-mail: h.kazmierczak@sanniki.pl

 

VII. Kryteria oceny ofert - najniższa cena

 

VIII. Pozostałe postanowienia

1. Oferent składa ofertę na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z pozostałymi załącznikami..

2. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni.

3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

5. Zamawiający określa podstawy wykluczenia wykonawców z postepowania zgodnie
z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego. 

6. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

 

IX. Wykaz załączników

1. Formularz ofertowy– załącznik nr 1.

2. Wykaz zrealizowanych dostaw/montażu  – załacznik nr 2.

3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - zał. nr 3

4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 4

5. Klauzula informacyjna z RODO – załącznik nr 5

6. Projekt umowy – załącznik nr 6.

 

                                                                                              Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

                                                                                                           /Gabriel Wieczorek/

Zapytanie i załączniki - .zip

-----------------------------------------------------------------------

06.08.2024

Zapytanie ofertowe


Oszacowanie skali zjawiska ubóstwa energetycznego mieszkańców gminy wraz ze wskazaniem źródła pozyskiwanych danych.

 

Oferta i załączniki

--------------------------------------------------------

 

Sanniki, dn. 02.08.2024 r.

 

 

Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty dotyczącej zakupu dostępu 
do programu prawniczego dla Urzędu Miasta i Gminy Sanniki

 

Przedmiotem zaproszenia do składania ofert było zamówienie o wartości poniżej
130 000,00 zł, wystosowane przez zamawiającego tj. Urząd Miasta i  Gminy Sanniki,
w imieniu którego działa Burmistrz Miasta i  Gminy Sanniki.

Zamówienie dotyczyło zakupu dostępu do programu prawniczego dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Sanniki  

Zaproszenie do składania ofert zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej zamawiającego (https://sanniki.bip.org.pl/?tree=191,Ofertydo30.00Euro) z możliwością składania ofert od 30 lipca 2024 r. do 1 sierpnia 2024 r. do godziny 15:00.

W odpowiedzi na zaproszenie swoją ofertę przedstawiła następująca firma:

 

 

Nazwa firmy/rodzaj oferty

Data otrzymania oferty

Wartość oferty

w zł brutto

Dokonano wyboru danej oferty

  1. Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o. oferta dostępu przez Internet do pakietu serwisów zgodnie z wymogami zapraszającego do składania ofert

30.07.2024

4080,00 zł

 

tak

 

Kryterium wyboru oferty była zaoferowana cena brutto.  

Najkorzystniejszą tj., najniższą cenę za usługę dostępu do programu informacji prawnej zaoferowała firma Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Z tą firmą zostanie zawarta umowa dostępu do w/w systemu na okres od 02.08.2024 r. do 01.08.2025 r.

 

--------------------------------------------------------

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT 

W PRZEDMIOCIE DOSTĘPU DO PROGRAMU PRAWNICZEGO

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zaprasza do składania ofert  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000,00 zł

Zamawiający:
Urząd Miasta i Gminy Sanniki

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup dostępu do programu prawniczego o następujących parametrach minimalnych:

1. Dostęp online – przez Internet lub z nośnika elektronicznego (np. płyta dvd) dostarczonego przez świadczącego usługę.

2. Minimalna ilość dostępów w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki (stały adres IP) - 3 (trzy) jednocześnie.

3. Minimalna ilość dostępów mobilnych (z dowolnego miejsca) – 1 (jeden)

4. Aktualizacja online nie rzadziej niż raz w tygodniu 

5. Okres użytkowania programu od 2 sierpnia 2024 r. do 1 sierpnia 2025 r.

Minimalna zawartość programu:

1. Przepisy prawne:

- dzienniki urzędowe, (dzienniki ustaw, monitor polski, dzienniki urzędowe województw)

- przepisy obowiązujące i uchylone,

- przepisy oczekujące,

2. Orzecznictwo dotyczące: prawa samorządowego, prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa podatkowego, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, nieruchomości, w tym orzeczenia:
- Sądu Najwyższego,

- Naczelnego Sądu Administracyjnego,

- Wojewódzkich Sądów Administracyjnych,

- Trybunału Konstytucyjnego

- Sądów Apelacyjnych,

- Pisma Ministerstwa Finansów,

- Interpretacje Urzędów i Izb Skarbowych

- Urząd Zamówień Publicznych,

3. Komentarze dotyczące prawa samorządowego, prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa podatkowego, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, nieruchomości,
4. Piśmiennictwo dotyczące dziedzin prawa wymienionych w pkt 2, w tym:

- praktyczne wyjaśnienia (opinie),

 - opracowania (monografie),

- wzory umów i pism,

Ww. wymagania są wymaganiami minimalnymi.

Zamawiający akceptuje program w formie jednego modułu lub odrębnych modułów (działających w jednym programie) pod warunkiem spełnienia w/w wymagań minimalnych.

Zamawiający weźmie pod uwagę cenę za 1 roczny okres użytkowania programu i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie przyjętego kryterium wyboru tj. 100% cena.

Zamawiający nie przewiduje negocjacji w sprawie ceny. Ewentualne rabaty i zniżki powinny być uwzględnione w cenie zawartej w formularzu ofertowym. Termin składania ofert od 30 lipca 2024 r. do 1 sierpnia 2024 r. do godziny 15:00.

 

            Dopuszcza się następujące sposoby składania ofert :

 1) pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy) 

2) pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@sanniki.pl

3) osobiście lub przez kuriera w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, (pokój nr 10).

Oferta powinna być oznaczona w następujący sposób   „Oferta dotycząca dostępu do programu prawniczego”.

Oferty dostarczone po terminie 1 sierpnia 2024 r. godz. 15:00 nie będą rozpatrywane.

Kryterium wyboru: 100% cena

 

--------------------------------------------------------

Sanniki, dnia 2024-06-04

ZAMAWIAJĄCY

Miasto i Gmina Sanniki

Siedziba: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

dotyczącego usługowego prowadzenia audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki

 

Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej od kwoty 130.000 zł netto na usługowe prowadzenie audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki.

 

--------------------------------------------

Sanniki, dn. 29.05.2024 r.

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn. „Wykonanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność i pozostających
w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki”.

Zamawiający - Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:

Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich z siedzibą 09-402 Płock, ul. H.A. Gradowskiego 30

Cena całego zadania: 8.627,46 zł brutto

Cena usług kominiarskich miesięcznie: 722,70 zł brutto

Uzasadnienie wyboru

Wybrana została najtańsza oferta spełniająca wymogi określone przez Zamawiającego
w zaproszeniu do składania ofert.

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż w terminie składania ofert tj. do 27.05.2024 r. do godziny 14:30 wpłynęła 1 oferta:

  1. Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich z siedzibą 09-402 Płock, ul. H.A. Gradowskiego 30

Cena całego zadania: 8.627,46 zł brutto

Cena usług kominiarskich miesięcznie: 722,70 zł brutto

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

-------------------------------------------

Sanniki, dnia 2024-05-17

 

Zapytanie ofertowe

(dla zamówienia o wartości mniejszej od kwoty 130 000 zł netto )

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej od  kwoty 130 000 zł netto Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej
na usługowe prowadzenie audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki.

 

I.  ZAMAWIAJĄCY

Miasto i Gmina Sanniki

Siedziba: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług prowadzenia audytu wewnętrznego w Mieście i Gminie Sanniki, polegających na:

- identyfikacji istotnych ryzyk,

-zaproponowaniu procedur oraz rocznego planu pracy audytu wewnętrznego począwszy
od 2024 roku,

- planowych, regularnych zadaniach audytorskich, w liczbie 3 zadań rocznie,
zgodnie z przyjętym planem pracy audytu wewnętrznego.

2. Zamawiający wymaga wykonywania usługi również poprzez osobiste stawiennictwo
w siedzibie Zamawiającego, nie rzadziej niż raz na kwartał.

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia
31.12.2025 r.

 

III. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy należy złożyć w terminie do dnia 03.06.2024 r. do godz. 15:30.

-osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki,
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,

- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl  

 

IV. Osoby do kontaktów:

Marlena Kunikowska, tel. 24 277 78 29, e-mail: skarbnik@sanniki.pl

 

V. Kryteria oceny ofert - najniższa cena

 

VI. Pozostałe postanowienia

1. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu.

 

VII Załączniki:

  1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1
  2. Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 2

Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507)

 

zalaczniki1705.zip

-----------------------------------------------------

Sanniki, dn. 15.05.2024 r.


Zapytanie ofertowe

Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki

 

------------------------------------------------------------------------

Sanniki, dnia 08.05.2024r.

 

Ogłoszenie o wyborze partnera do wspólnej realizacji  projektu

w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej
i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów.

 

Działając zgodnie art. 39 ustawy z 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (DZ.U 2022.poz.1079), w nawiązaniu do ogłoszenia z dnia 10.04.2024 r., Miasto i Gmina Sanniki informuje o wyborze partnera do wspólnej realizacji projektu:

Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o.

ul. Marymoncka 105/20, 01-813 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru:

W odpowiedzi na ogłoszony konkurs na wybór partnera do wspólnej realizacji projektu w ramachprogramu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów, ofertę złożyła jedna firma - Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Marymoncka 105/20, 01-813 Warszawa. Oferta spełniła kryteria formalnei merytoryczne oraz wszelkie wymogi określone w ogłoszeniu i regulaminie konkursu. Dotychczasowe doświadczenie firmy jest wystarczające do przygotowania i realizacji projektu, a koncepcja realizacji zadań przez partnera w ramach projektu zaproponowana przez oferenta spełnia oczekiwania Miasta i Gminy Sanniki.

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

     /Gabriel Wieczorek/

 

-------------------------------------------------

 

Nabór partnera do wspólnej realizacji projektu

Ogłoszenie o otwartym naborze partnera do wspólnej realizacji projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów.

Miasto i Gmina Sanniki działając zgodnie art. 39 ustawy z 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (DZ.U 2022.poz.1079), ogłasza otwarty nabór na partnera pochodzącego spoza sektora finansów publicznych, do wspólnej realizacji projektu/projektów, wramach programu Fundusze dla Mazowsza 2021-2027, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie 07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów, Konkurs FEMA.07.02-IP.01-012/24, którego Wnioskodawcą będzie Miasto i GminaSanniki. Szczegółowe zasady partnerstwa określa Regulamin konkursu nr FEMA.07.02-IP.01-012/24– dostępny na stronie 7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów, nr FEMA.07.02-IP.01-012/24 dla regionu Mazowieckiego regionalnego (RMR) - Fundusze Europejskie dla Mazowsza (funduszeuedlamazowsza.eu)

Nabór Partnera odbywać się będzie wterminie od 11.04.2024r. do02.05.2024r. do godz. 15:00.

Wszelkie pytania związane zprowadzonym naborem należy kierować wformie pisemnej na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki lub e-mail: sekretariat@sanniki.pl

Podpisaną i zeskanowaną ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl wpisując w tytule: „Konkurs na wybór partnera do projektu/projektów
wramach Konkursu FEMA.07.02-IP.01-012/24”w terminie od 11.04.2024 r. do 02.05.2024 r. do godz. 15:00.

 

załączniki:

Partner.zip

 

------------------------------------------------------

Informacja_o_wyborze_oferty - monitoring.pdf

------------------------------------------------------

Sanniki, dnia 05.01.2024 r.

 
ZAPYTANIE OFERTOWE 
(dla zamówień o wartości mniejszej od kwoty 130.000,00 zł )

Zakup systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespołu Pałacowo – Parkowego w Sannikach wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem.

 

Zapytanie wraz z załącznikami - .zip

 

---------------------------------------------------

Sanniki, dn. 24.11.2023 r.

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn. „Wykonanie okresowej 1-rocznej kontroli technicznej budynków należących do Miasta
i Gminy Sanniki z wyłączeniem branży kominiarskiej oraz kontroli technicznej placów zabaw.”

Zamawiający - Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

PROJECT CONSULTING Witold Reszkowski, ul. A. Czapskiego 37A, 09-500 Gostynin

Cena oferowana brutto: 8 700,00 zł

 

Uzasadnienie wyboru

Wybrana została najkorzystniejsza cenowo oferta spełniająca wymogi określone przez Zamawiającego w zaproszeniu do składania ofert.

W postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.

Nazwa wykonawcy i adres wykonawcy

Cena brutto

1.

Ramo Polska Sp. z o. o

Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa

20 319,60 zł

2.

Qbik Jakub Łygan

ul. Podłużna 30H/16, 03-290 Warszawa

9 225,00 zł

3.

BUDPOL Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Malesa

ul. J. Korczaka 21d, 05-300 Mińsk Mazowiecki

11316,00 zł

4.

ALKEN Sp. z o. o.

Aleja Rzeczypospolitej 20/4, 02-972 Warszawa

11685,00 zł

5.

PROJECT CONSULTING Witold Reszkowski

ul. A. Czapskiego 37A, 09-500 Gostynin

8 700,00 zł

Po terminie wyznaczonym w zapytaniu ofertowym w dniu 24.11.2023 r. wpłynęła oferta:

Polska Grupa Inżynieryjna Jędrzejewski Spółka Komandytowo Akcyjna

ul. F. M. Lanciego 14/2, 02-792 Warszawa

Cena brutto 14 314,74 zł

 

Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.

 

------------------------------------------------------------

Sanniki, dn. 07.12.2023 r.

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 tys. złotych

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zamówienia pn.  „Wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki”.

 

Zamawiający – Miasto i Gmina Sanniki informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji usługi ofertę złożoną przez:

Przedsiębiorstwo Usługowe Jaworski Tomasz

Szkarada 10, 09-540 Sanniki

Cena zadana: 58 320 zł brutto (cena za 1 m3 – 29,16 zł brutto)

 

Uzasadnienie wyboru:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta. Spełniała ona wymogi określone przez Zamawiającego w zaproszeniu do składania ofert. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego.

 

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 06.12.2023 r. do godziny 14:30 wpłynęła następująca oferta:

Oferta nr 1

Przedsiębiorstwo Usługowe Jaworski Tomasz

Szkarada 10, 09-540 Sanniki

Cena zadana: 58 320 zł brutto (cena za 1 m3 – 29,16 zł brutto)

--------------------------------------------------------------

Sanniki, dn. 30.11.2023 r.

Zapytanie ofertowe

na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw

 

Zapytanie_przeglady.zip

 

-----------------------------------------------------------------

Sanniki, dn. 30.11.2023 r.

 

Unieważnienie zapytania ofertowego w postępowaniu na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw

Zamawiający – Miasto i Gmina Sanniki – z siedzibą przy ul. Warszawskiej 169 (09-540 Sanniki)zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego
w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznychna wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących
do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw z dnia 13 listopada 2023 r.

Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie podanym w zapytaniu ofertowym wpłynęło 5 ofert. Złożone oferty przekraczają wysokość środków jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotu zamówienia w związku z czym nie doszło do zawarcia umowy.

Wobec powyższego Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania
na wykonanie usługi okresowej 1-rocznej kontroli technicznej w budynkach należących
do Miasta i Gminy Sanniki oraz kontroli technicznej placów zabaw z dnia 13 listopada 2023 r.

--------------------------------------------------------

Sanniki, dn. 27.11.2023 r.

 

Zapytanie ofertowe na wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro

 

  1. Zamawiający:

Miasto i Gmina Sanniki

ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki

tel. 24 277 78 24

adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jestwywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniuMiasta i Gminy Sanniki w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2026r.

2) Szacunkowa ilość nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu w trakcie trwaniaumowy wynosi: 2000 m3. Podana szacunkowa ilość określa przybliżone potrzeby Zamawiającego
w zakresie realizacji usługi  podczas obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega, że ilość ta może zmniejszyć się lub zwiększyć w zależności od rzeczywistego zużycia wody w okresie realizacji usług podczas obowiązywania umowy, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia.

3) Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projekcie umowy(załącznik nr 2 do formularza ofertowego).

4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać na dzień składania/wyboru ofert oraz w okresie trwania umowy aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych
i transportu nieczystości ciekłych z terenu miasta igminy Sanniki.

5) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania dyspozycyjności przez całą dobę, szczególnie w sytuacjach awaryjnych, nagłych, klęskach żywiołowych i stanach nadzwyczajnych.

6)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności – przedmiotu zamówienia z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i innych wg aktualnego stanu prawnego. Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie obsługiwanej posesji (np. rozlane w trakcie wykonywania usługi fekalia będą natychmiast sprzątnięte, zapchane odpływy udrożnione), w drodze do  jak i z  miejsca wykonywania usługi,
jak również na terenie oczyszczalni ścieków.

7) Prawidłowo wykonane usługi, potwierdzone będą przez osoby upoważnione przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki.

8) Wynagrodzenie za realizację zadania – wywóz nieczystości wypłacane będzie Wykonawcy
na podstawie wystawionej faktury w oparciu o potwierdzone ilości wywozu.

 

III.Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym:         

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadanie stosownego zezwolenia na wykonywanie usług komunalnych w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych,

• posiadają zdolności techniczne lub zawodowe oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia.,

• spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

 

IV.Kryterium oceny ofert – najniższa cena

1. Przy wyborze zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena -100%.

2. Cenę należy podać jako stawkę netto i brutto za 1 m3 wywozu nieczystości.

3. Cena ofertowa brutto podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim koszty dojazdu, wypompowania nieczystości płynnych, transportu, zrzutu do najbliższego punktu odbioru ścieków, ewentualnego uprzątnięcia terenu oraz koszty podatku VAT.

4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowane zostanie najniższe wynagrodzenie brutto za jednostkę 1 m3 wywozu nieczystości ciekłych.

5. Cena jednostkowa brutto za  1 m3 będzie porównywana z innymi ofertami.

6. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska 100 punktów.

7. Obliczanie punktów dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

8. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wyżej kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo, w następujący sposób:

                                              Cena najniższa

                                Cena =  --------------------  x 100

                                              Cena badana

 

V. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminieod dnia 01.01.2024 r.do dnia 31.12.2026 r.

 

VI.Miejsce, termin i sposób składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:

Termin składania ofert - do dnia 06.12.2023 r. do godziny 14:30.

Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki.

Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie i opisana w następujący sposób „Oferta
na wywóz nieczystości płynnych z szamb bezodpływowych budynków stanowiących własność i pozostających w posiadaniu Miasta i Gminy Sanniki. Nie otwierać przed dniem 06.12.2023r. do godz. 14:30”.

Oferty dostarczone po terminie 06 grudnia 2023r. godz. 14:30 nie będą rozpatrywane.

 

VIII. Osoby do kontaktów:

Katarzyna Rojek – mł.ref. ds. gospodarki gruntami, gospodarki mieszkaniowej i rolnictwa, tel. 24 277 7824

 

IX. Pozostałe postanowienia

Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni.

Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź unieważnienia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.

Nie dopuszcza się widełkowego podawania cen – wszystkie ceny muszą być określone jednoznacznie.

Wykaz załączników:

1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków(zał. nr 1).

2. Wzór umowy (zał. nr 2).

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia).

4. Aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (kserokopia).

5. Umowa z oczyszczalnią ścieków na odbiór nieczystości (kserokopia).

6. Informacja o posiadanym taborze do wykonania usługi(opis i dane pojazdu, beczki).

 

Załączniki - .zip

-------------------------------------------------------------

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Administrator
    • Data dodania: 2024-10-07 12:45:16
    • Data ostatniej aktualizacji: 2024-11-15 13:07:21
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2023-11-28 10:51:04
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-11-15 13:07:21
  • Liczba odsłon: 1210
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1756441]

przewiń do góry