Wersja archiwalna 2017-06-22 13:02:08


Ogłoszenie nr 500000678-N-2017 z dnia 22-06-2017 r.

 

Sanniki:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

 

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 532646-N-2017
Data: 14/06/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Sanniki, Krajowy numer identyfikacyjny 61101591600000, ul. ul. Warszawska  169, 09540   Sanniki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 277 68 51, e-mail urbanekagata@wp.pl, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
Adres strony internetowej (url): www.sanniki.bip.org.pl

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2017-06-28, godzina: 10:20, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2017-06-30, godzina: 10:20, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski





Sanniki, dn. 22.06.2017r.

Gmina Sanniki

 

Do wszystkich Wykonawców

 

 

Dotyczy:           postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”

 

Zamawiający: Gmina Sanniki

                       ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki

 

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164ze zm.) w związku z zapytaniem wykonawcy z dnia 20.06.2017r., zamawiający udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

Pytanie 1:

Czy lokalizacje wskazane do ubezpieczenia w SIWZ znajdują się na terenach na terenach osuwiskowych?

Odpowiedź:

Lokalizacje wskazane w SIWZ do ubezpieczenia nie znajdują się na terenach osuwiskowych.

 

 

Pytanie 2:

Wnosimy o udzielenie informacji, czy w ostatnich 20 latach w obecnie zgłaszanych do ubezpieczenia lokalizacjach wystąpiły szkody powodziowe oraz szkody w wyniku podniesienia się wód gruntowych, oraz czy występuje zagrożenie powodziowe/podtopieniami. Jeśli tak prosimy o podanie informacji w którym roku nastąpiła powódź, adresu lokalizacji, jakie mienie zostało dotknięte szkodą i w jakiej wysokości, oraz jakie podjęto działania prewencyjne mające zapobiec takim szkodom w przyszłości.

 

Odpowiedź:

W ostatnich 20 latach w obecnie zgłaszanych do ubezpieczenia lokalizacjach nie wystąpiły szkody powodziowe oraz nie wystąpiły szkody w wyniku podniesienia się wód gruntowych. Na terenie objętym ubezpieczeniem nie występuje zagrożenie powodziowe/ podtopieniami.

 

Pytanie 3:

Czy do ochrony zgłoszone są budynki objęte nadzorem konserwatora zabytków. Jeśli tak to proszę o wskazanie, które to budynki?

 

Odpowiedź:

Do ochrony zgłoszone są budynki Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach objęte nadzorem konserwatora zabytków.

Pytanie 4:

Czy do ochrony zgłoszone są budynki, które nie posiadają pozwolenia na użytkowanie? Jeśli tak to proszę wskazać, które to budynki?

 

Odpowiedź:

Do ochrony nie są zgłoszone budynki, które nie posiadają pozwolenia na użytkowanie.

 

Pytanie 5:

Prosimy o potwierdzenie, że mienie wyłączone z eksploatacji ze względu na zły stan techniczny lub przeznaczonych do likwidacji/rozbiórki pozostaje poza zakresem ubezpieczenia.

 

Odpowiedź:

Mienie wyłączone z eksploatacji ze względu na zły stan techniczny lub przeznaczonych do likwidacji/rozbiórki pozostaje poza zakresem ubezpieczenia.

 

Pytanie 6:

Wnosimy o udzielenie informacji, czy w ostatnich 36 miesiącach Zamawiający otrzymał zalecenia, wytyczne lub inne o podobnym charakterze związane z ryzykiem pożaru lub wybuchu, od zakładu ubezpieczeń, Państwowej Straży Pożarnej, rzeczoznawcy/biegłego/eksperta w dziedzinie pożarnictwa lub w dziedzinie pokrewnej albo innego zewnętrznego lub wewnętrznego audytora. Jeśli tak, udostępnienie właściwego dokumentu przez przesłanie do potencjalnych wykonawców lub zamieszczenie na stronie internetowej zamawiającego, wraz z informacją, które z nich zostały zrealizowane i kiedy, które obecnie są realizowane i kiedy zostaną

 

Odpowiedź:

W wyniku kontroli stanu technicznego instalacji kominowych Gmina Sanniki otrzymała protokoły z dnia 24.04.2017r. określające braki lub uszkodzenia, które zostaną usunięte  w terminie do dnia 30.09.2017r.

W załączeniu protokoły nr 001, 003, 009, 011, 012 sporządzone przez Zakład Kominiarsko-Remontowy KOSIAK  z siedzibą ul. Tektoniczna 33/65, Kielce.

 

Pytanie 7:

Wnosimy o udzielenie informacji, czy wśród mienia mającego podlegać ubezpieczeniu znajdują się pozycje obecnie nie ubezpieczane. Jeśli tak, prosimy o wskazanie tego mienia oraz podanie wartości szkód (strat materialnych) w tym mieniu w ostatnich 36 miesiącach.

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że wśród mienia mającego podlegać ubezpieczeniu nie znajdują się pozycje obecnie nie ubezpieczane.

 

Pytanie 8:

Wnosimy o udzielenie informacji, czy obiekty budowlane i związane z nimi instalacje (np.: elektryczne, gazowe, wodne, grzewcze, wentylacyjne, spalinowe itd.) oraz urządzenia techniczne poddawane są okresowym przeglądom stanu technicznego i czynnościom konserwacyjnym zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, normach technicznych oraz według wskazań producenta?

 

Odpowiedź :

Obiekty budowlane i związane z nimi instalacje (np.: elektryczne, gazowe, wodne, grzewcze, wentylacyjne, spalinowe itd.) oraz urządzenia techniczne poddawane są okresowym przeglądom stanu technicznego i czynnościom konserwacyjnym zgodnie
z zasadami określonymi w przepisach prawa, normach technicznych oraz według wskazań producenta
.

 

Pytanie 9:

Wnosimy o udzielenie informacji, czy obiekty budowlane są wyposażone w instalacje elektryczne i odgromowe dostosowane do poziomu występującego zagrożenia i czy są regularnie badane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a protokoły są w posiadaniu zamawiającego?

 

Odpowiedź:

Obiekty budowlane są wyposażone w instalacje elektryczne i odgromowe dostosowane do poziomu występującego zagrożenia oraz są regularnie badane zgodnie
z obowiązującymi przepisami, a protokoły są w posiadaniu zamawiającego.

 

Pytanie 10:

Wnosimy o udzielenie informacji, czy protokoły lub inne właściwie dokumenty sporządzone po przeglądach na podstawie Prawa budowlanego lub innego aktu normatywnego (ustawy lub rozporządzenia) zawierają adnotacje o stanach nieprawidłowych. Jeśli tak, udzielenie informacji o dacie i treści wpisu, jakiego obiektu dotyczy, oraz jakie i kiedy podjęto działania w celu doprowadzenia obiektu do stanu prawidłowego.

 

Odpowiedź:

W wyniku kontroli okresowej 5-cio letniej stanu technicznego obiektów budowlanych, przeprowadzonej w dniu 30.03.2016r. w protokołach Nr 1/2016-13/2016 określono niżej wymienione wnioski  i zalecenia dotyczące następujących obiektów:

 

1.Gminny Ośrodek Kultury w Barciku Nowym nr 47,

     fundamenty – odspojone fundamenty kotłowni od fundamentów głównej bryły budynku uszczelnić kitem trwale-plastycznym.

     ściany zewnętrzne – odspojone ścian kotłowni od ścian głównej bryły budynku uszczelnić kitem trwale-plastycznym.

     Uzupełnić odpadające tynki oraz przetrzeć bądź poszpachlować rysy na elewacjach budynku.

     dach – przecieki pokrycia dachowego wyeliminować poprzez zaklejenie nieszczelności bądź wykonanie nowego pokrycia.

     Skorodowane obróbki blacharskie dachu wymienić na nowe a brakujące uzupełnić.

     popękane kominy ponad dachem – przemurować, wykonać nowe czapy kominowe i otynkować. Komin kotłowni rozebrać do poziomu dachu i ponownie wymurować i otynkować.

     rysy na sufitach zlikwidować podczas najbliższego malowania poprzez poszpachlowanie lub przecierkę tynków. Ślady przecieków skasować podczas najbliższego malowania pomieszczeń.

     Ślady pleśni zlikwidować poprzez docieplenie ścian zewnętrznych budynku jedną z metod docieplania budynków.      

     schody zewnętrzne – uzupełnić brakujące fragmenty betonu i tynków oraz uszczelnić styki ścianki oporowej z główną bryłą budynku.                

     Pomalować klatkę schodową wewnętrzną i korytarze. 

     wymienić na nowe zdeformowane i nieszczelne okna.

     drzwi zewnętrzne – naprawić bądź wymienić na nowe. Stalowe drzwi do kotłowni oczyścić z korozji i ponownie pokryć farbami antykorozyjnymi.

     usunąć zieleń wrastającą w opaskę obiektu.

     naprawić instalację odgromową,

     widoczne ślady przecieków na sufitach pomieszczeń piętra oraz ślady pleśni               w zewnętrznych narożach budynku i w okolicach wieńców stropowych (głównie od strony północnej).

      

2. Budynek mieszkalny w Wólce Wysokiej 6a,

     Fundamenty – zlikwidować rysę na fundamencie poprzez otynkowanie oraz uzupełnić brakującą opaskę wokół budynku w celu odprowadzenia wody opadowej od budynku.

     Ze względu na wykonanie fundamentów z kamieni i niewielką intensywność nasycania fundamentów wodami gruntowymi zaleca się w miarę możliwości wykonać izolacje poziomą jedną z metod inikcyjnych i nie wykonywania izolacji pionowej.

     Ściany zewnętrzne – grzyby pleśniowe ujawnione na ścianach wewnętrznych wewnątrz budynku powstają w wyniku przemarzania ścian w związku z czym

     należy skuć pozostałe słabe i odpadające tynki elewacji i gzymsów, docieplić ściany jedną z metod docieplania budynków oraz wykonać nowe tynki.

     Dach – porażone częściowo przez szkodniki biologiczne drewna  elementy dachu należy wymienić fragmentami lub w całości, pozostałe elementy drewniane wraz             z wymienionymi zabezpieczyć przeciwgrzybowo środkami dopuszczonymi do stosowania w budownictwie mieszkaniowym.

-     Blaszane pokrycie oraz obróbki blaszane dachu uszczelnić, oczyścić z korozji                 i zabezpieczyć antykorozyjnie lub wymienić na nowe.

-     Źle wyprofilowane i zdeformowane rynny – wyprofilować, uzupełnić brakujące elementy lub wymienić na nowe.

-   Kominy – wykonać brakującą  czapę kominową na kominie od strony wschodniej.

     Stropy – widoczne ugięcia stropów oraz pęknięcia, rysy  i miejscowe ubytki tynków na sufitach spowodowane są wieloletnim obciążeniem konstrukcji                     i częściowym porażeniem przez szkodniki biologiczne drewna w związku z czym należy na bieżąco obserwować zachowanie się konstrukcji stropu a stwierdzone rysy, pęknięcia i ubytki tynku usunąć poprzez wykonanie przecierki lub poszpachlowanie i pomalować. W razie stwierdzenia nadmiernego ugięcia lub stanu zagrożenia należy stropy wymienić lub wyłączyć budynek z użytkowania.                                                             

     podłogi drewniane – wymienić na nowe wraz z ewentualną wymianą konstrukcji stropu.

     uzupełnić ubytki betonu na schodach zewnętrznych.

     zdeformowane i nieszczelne okna – naprawić i uszczelnić lub wymienić na nowe.

     zdeformowane i nieszczelne drzwi zewnętrzne – naprawić i uszczelnić lub wymienić na nowe.

     wykonać brakującą wentylację w części pomieszczeń, w których stwierdzono jej brak.

 

3. Budynek OSP w Wólce  Wysokiej

        fundamenty – uzupełnić brakującą opaskę wokół budynku w celu odprowadzenia wody opadowej od budynku.

        ściany zewnętrzne – zlikwidować rysy i pęknięcia tynku na elew., uzupełnić tynki.

        usunąć przeciek obróbki blacharskiej, uszczelnić polaczenia rynnowe, przedłużyć wylewki rynnowe,

        kominy – usunąć uszkodzone tynki.

        stropy – nieznaczne pęknięcia i rysy na sufitach zlikwidować w trakcie najbliższego malowania poprzez wykonanie przecierki lub szpachlowania.

        attyka – wykonać tynki od strony dachu.

        zdeformowane i nieszczelne okna – wymienić na nowe, uzupełnić parapety

        drzwi garażowe -zaleca się oczyszczenie elementu oraz ponowne zabezpieczenie antykorozyjne  i przemalowanie.

        podłogi i posadzki  - zabezpieczyć powłokę drewna lakierem, wymienić spękane płytki.

        ściany wewnętrzne – zabezpieczyć ściany przed przemarzaniem, nieznaczne pęknięcia i rysy na ścianach zlikwidować w trakcie najbliższego malowania poprzez wykonanie przecierki lub szpachlowania.

        drzwi wewnętrzne- wykonać otwory wentylacyjne w drzwiach WC

        instalacja co. –  poprawnie wykonać instalację,

        schody zewnętrzne – obłożyć schody płytkami.

         

4. Budynek mieszkalny w Barciku Starym 22,

-     Fundamenty – uzupełnić brakującą opaskę wokół budynku w celu odprowadzenia wody opadowej od budynku.

     Ściany zewnętrzne – ściany wymagają naprawy. Wzrost szerokości rys można ograniczyć stosując kotwy spiralne. Docieplić ściany jedną z metod docieplania budynków.

     Ściany wewnętrzne- należy uzupełnić tynki, pęknięcia i rysy na ścianach zlikwidować w trakcie najbliższego malowania poprzez wykonanie przecierki lub szpachlowania. 

     Dach – porażone częściowo przez szkodniki biologiczne drewna  elementy dachu należy wymienić fragmentami lub w całości, pozostałe elementy drewniane wraz z wymienionymi zabezpieczyć przeciwgrzybowo środkami dopuszczonymi do stosowania w budownictwie mieszkaniowym.

     Wykonać obróbki blacharskie dachu, naprawić pokrycie dachu,

-     Zamontować rynny

     Stropy – widoczne ugięcia stropów oraz pęknięcia, rysy  i miejscowe ubytki tynków na sufitach spowodowane są wieloletnim obciążeniem konstrukcji                     i częściowym porażeniem przez szkodniki biologiczne drewna w związku z czym należy na bieżąco obserwować zachowanie się konstrukcji stropu a stwierdzone rysy, pęknięcia i ubytki tynku usunąć poprzez wykonanie przecierki lub poszpachlowanie i pomalować. W razie stwierdzenia nadmiernego ugięcia lub stanu zagrożenia należy stropy wymienić lub wyłączyć budynek z użytkowania.                                                             

     wykonać brakującą wentylację w pomieszczeniach budynku.

      

5. Budynek mieszkalny wielorodzinny –Dom Nauczyciela w Brzezi nr 39a,

-     Fundamenty – uzupełnić brakującą opaskę wokół budynku w celu odprowadzenia wody opadowej od budynku.

     Ściany zewnętrzne – ściany wymagają naprawy. Wzrost szerokości rys można ograniczyć stosując kotwy spiralne. Docieplić ściany jedną z metod docieplania budynków.

     Ściany wewnętrzne- należy uzupełnić tynki, pęknięcia i rysy na ścianach zlikwidować w trakcie najbliższego malowania poprzez wykonanie przecierki lub szpachlowania. 

     Dach – porażone częściowo przez szkodniki biologiczne drewna  elementy dachu należy wymienić fragmentami lub w całości, pozostałe elementy drewniane wraz             z wymienionymi zabezpieczyć przeciwgrzybowo środkami dopuszczonymi do stosowania w budownictwie mieszkaniowym.

     Wykonać obróbki blacharskie dachu, naprawić pokrycie dachu,

-     Zamontować rynny

     Stropy – widoczne ugięcia stropów oraz pęknięcia, rysy  i miejscowe ubytki tynków na sufitach spowodowane są wieloletnim obciążeniem konstrukcji                     i częściowym porażeniem przez szkodniki biologiczne drewna w związku z czym należy na bieżąco obserwować zachowanie się konstrukcji stropu a stwierdzone rysy, pęknięcia i ubytki tynku usunąć poprzez wykonanie przecierki lub poszpachlowanie i pomalować. W razie stwierdzenia nadmiernego ugięcia lub stanu zagrożenia należy stropy wymienić lub wyłączyć budynek z użytkowania.                                                             

     wykonać brakującą wentylację w pomieszczeniach budynku.

      

6. Budynek mieszkalny 20-rodzinny w Sannikach przy ulicy Fabrycznej nr 4

Dla zabezpieczenia przed dalszą degradacją elementów oraz naprawą zaistniałych uszkodzeń należy :

- Ubytki fragmentów płytek okładzin schodów zewnętrznych  nastąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych podczas użytkowania budynku. Spękane lub wykruszone płytki należy skuć i zastąpić nowymi uzupełniając jednocześnie spoiny miedzy płytkowe.

-    Rysy na tynkach zewnętrznych wystąpiły na skutek osiadania i naprężeń wewnętrznych ( pracy  konstrukcji nowego  budynku). Zalecam wypełnienie powstałych rys masą trwale plastyczną oraz zamaskowanie poprzez montaż listew aluminiowych. Ubytki i spękania tynków uzupełnić/naprawić.

- Ubytki i spękania tynków kominów powstały w wyniku działania czynników atmosferycznych oraz wadliwego wykonania nie zgodnego ze sztuką budowlaną. Zalecam skucie wszystkich spękanych i odspojonych tynków oraz wykonanie nowych.

     Zwracam uwagę, iż nie wykonanie powyższych prac w kolejnych latach spowoduje konieczność wykonania nowych kominów.  

 -  Nierówne i nieestetyczne chodniki przed budynkiem powstały w wyniku wadliwego ich ułożenia. Zalecam wykonanie nowych chodników (kompletnych i utwardzonych dojść do budynku), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

 -  Rysy na złączach płyt gipsowo-kartonowych wystąpiły na skutek osiadania i naprężeń wewnętrznych ( pracy  konstrukcji nowego  budynku).  Rysy należy zaszpachlować wykonując jednocześnie malowanie całej powierzchni na której znajdowały się rysy. 

-   Zapewnić właściwe parametry  klimatu wewnętrznego w pomieszczeniach.

    Należy niezwłocznie pouczyć mieszkańców budynku o niebezpieczeństwie spowodowanym zatykaniem  kratek wentylacyjnych (nawiew).

 

7. Budynek mieszkalny pięciorodzinny w Sannikach przy ulicy Fabrycznej nr 2

-        ślady grzybów pleśniowych na ścianach zewnętrznych budynku powstają głównie                    w wyniku przemarzania oraz braku częstszego przewietrzania mieszkania.

Zalecam docieplenie ścian zewnętrznych budynku oraz częstsze przewietrzanie mieszkań.

-        ślady ubytków w tynkach zewnętrznych powstałych w wyniku działania czynników atmosferycznych. Zalecam uzupełnienie tynków zewnętrznych.

-        ubytki w powłokach malarskich obróbek blacharskich powstały wyniku złego wykonania i działania czynników atmosferycznych.

Zalecam oczyszczenie całej powierzchni i ponowne malowanie.

-        miejscowe ubytki w dociepleniu ścian zewnętrznych powstały w wyniku niewłaściwej eksploatacji. Zalecam naprawę miejscową docielenia zewnętrznego ścian.

-        uszkodzenia powierzchniowe w nawierzchni betonowej schodów wejściowych nastąpiło w wyniku działania czynników atmosferycznych. Zalecam naprawę elementów betonowych.

-        uszkodzenia opaski betonowej  wokół budynku powstały w wyniku działania czynników atmosferycznych, wrastania zieleni i eksploatacji budynku. Zalecam wymianę opaski betonowej.

-        zawilgocenie ścian w pomieszczeniach, powstało w wyniku złej wentylacji. Zalecam sprawdzenie wentylacji i ewentualną jej naprawę i docieplenie celem wyeliminowania powstawania zawilgoceń.

-        rysy nad oknami powstały w wyniku pracy budynku. Zalecam dokonanie sprawdzenia czy są to rysy na tynkach czy też rysy na elementach konstrukcyjnych – nadprożach. W przypadku rys występujących tylko na tynkach należy je naprawić, w przypadku rys na elementach konstrukcyjnych należy dokonać pomiary rys i w zależności od tego dokonać dalszych napraw.

-        korozja stolarki drzwiowej powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania                         i wykonania montażu stolarki. Zalecam oczyszczenie elementów skorodowanych i ich malowanie.

-        ubytki w tynkach zewnętrznych i posadzce schodów wewnętrznych, powstały                    w wyniku eksploatacji budynku. Zalecam naprawę ubytków i wymianę uszkodzonych elementów schodów wewnętrznych.

-        odspojenie klatki schodowej od głównej bryły budynku nastąpiło w wyniku różnego stopnia osiadania starej i nowej części budynku.

Zalecam uszczelnienie rysy kitem trwale plastycznym (silikonem mrozoodpornym)

-        Nierówne i nieestetyczne chodniki przed budynkiem powstały w wyniku wadliwego ich ułożenia. Zalecam wykonanie nowych chodników (kompletnych i utwardzonych dojść do budynku), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

-         

8. Budynek usługowy „Medicus” w Sannikach, ul. Warszawska 169

     Należy wykonać malowanie ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń uzupełniając jednocześnie ubytki w okładzinach ściennych.

     Należy zamontować spust rynnowy, wypuścić spusty na teren zielony unikając podmywania opaski,

     Naprawić obróbkę blacharską,

     Wymienić uszkodzono płytki na schodach zewnętrznych,

     Zabezpieczyć studzienkę prawidłowym włazem.

      

9. Oczyszczalnia Ścieków w Sannikach

-        należy zamurować pozostawione otwory,

-        należy zabezpieczyć kratki wentylacyjne farbą antykorozyjną,

-         w celu poprawy estetyki należy uzupełnić tynki, pęknięcia i rysy na ścianach, zlikwidować w trakcie najbliższego malowania poprzez wykonanie przecierki lub szpachlowania. Zlikwidować zacieki.

-        należy zabezpieczyć elementy metalowe farbą antykorozyjną lub wymienić na stal kwasoodporną,

-        należy zabezpieczyć powierzchnię sufitów farbami przeznaczonymi do tego typu środowiska,

-        należy wymienić uszkodzone płytki,

10. Samorządowy Ośrodek Zdrowia w Sannikach przy ulicy Krótkiej 2

-        ślady ubytków w tynkach zewnętrznych powstałych w wyniku działania czynników atmosferycznych. Zalecam uzupełnienie tynków zewnętrznych.

-        uszkodzenia opaski betonowej  wokół budynku powstały w wyniku działania czynników atmosferycznych. Zalecam wymianę opaski betonowej.

-        wykonać nowe murki przy doświetlach piwnicznych,

-        schody zewnętrzne: boczne- usunąć popękane płytki i przykleić nowe, schody główne naprawić obróbkę schodów,

-        Poprawnie zamontować spusty rynnowe i uszczelnić na łączeniach,

-        Zalecam wykonanie nowych chodników (kompletnych i utwardzonych), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

-        W celu poprawy estetyki należy uzupełnić tynki, pęknięcia i rysy na ścianach, zlikwidować w trakcie najbliższego malowania poprzez wykonanie przecierki lub szpachlowania. Zlikwidować zacieki.

-        należy uzupełnić tynki w piwnicach,

-        po wykonaniu opaski budynku, należy osuszyć ściany w piwnicach,

-        zalecam wymianę okien piwnicznych,

-        należy wykonać otwory wentylacyjne w drzwiach pom. sanitarnych według obowiązujących przepisów,

-         

11. Stacja Wodociągowa w Lubikowie

-        ślady ubytków w tynkach zewnętrznych powstałych w wyniku działania czynników atmosferycznych. Zalecam uzupełnienie tynków zewnętrznych.

-        Należy uszczelnić rynny na łączeniach, wyprofilować ze spadkiem do spustów, uzupełnić brakujące elementy,

-        opaska budynku- należy odtworzyć zgodnie ze sztuką budowlaną,

-        usunąć zieleń wrastającą w opaskę budynku,

-        dach- koniecznie należy wymienić pokrycie dachu,

-        kominy- należy rozebrać i pomurować nowe,

-         w celu poprawy estetyki należy uzupełnić tynki, pęknięcia i rysy na ścianach, zlikwidować w trakcie najbliższego malowania poprzez wykonanie przecierki lub szpachlowania. Zlikwidować zacieki.

-         

12. Stacja wodociągowa w Sannikach przy ulicy Lotników

-        ślady ubytków w tynkach zewnętrznych powstałych w wyniku działania czynników atmosferycznych. Zalecam uzupełnienie tynków zewnętrznych.

-        Należy uszczelnić rynny na łączeniach, wyprofilować ze spadkiem do spustów, uzupełnić brakujące elementy,

-        opaska budynku- należy usunąć wrastającą zieleń,

-        zalecam odmalowanie stolarki okiennej, wymienić drzwi wejściowe,

-        dach- należy wymienić pokrycie dachu,

-        kominy- należy rozebrać i pomurować nowe,

-         w celu poprawy estetyki należy uzupełnić tynki, pęknięcia i rysy na ścianach, zlikwidować w trakcie najbliższego malowania poprzez wykonanie przecierki lub szpachlowania. Zlikwidować zacieki.

-        należy wymienić uszkodzone płytki,

-         

13. Budynek biurowy –siedziba Gminy w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 169

  izolacje przeciwwilgociowe poziome i pionowe na ścianach fundamentowych – właściwym zabezpieczeniem przed niszczącym działaniem wody jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej: pionowej oraz poziomej.

  ściany zewnętrzne – widoczne rysy i pęknięcia na tynkach zewnętrznych zlikwidować              w trakcie najbliższego odświeżania elewacji.

  dach - obróbki blacharskie dachu (w obrębie komina z przewodem dymowym oraz kominów wentylacyjnych) – wykonać obróbkę blacharską.                                                                             

  podłogi - z lastrico i z płytek terakotowych – uszkodzone wymienić na nowe.

  drzwi do pomieszczeń socjalnych: należy wykonać otwory w drzwiach wejściowych do WC o sumarycznym przekroju nie mniejszym niż 0,022 m2 dla dopływu powietrza.

  należy wykonać instalację wentylacji w pom. wyznaczonych.

  pomieszczenia piwniczne – osuszyć ściany oraz wykonać nowe tynki.

   Należy wykonać naprawę gzymsy przed nadmiernym zawilgacaniem, co skutkuje odpadaniem fragmentów gzymsów. Obróbka blacharska ułożona jest na gzymsie                       o niewyprofilowanym spadku.

  rynny – należy wyprofilować ze spadkiem do spustów, zaleca się montaż rewizji oraz uszczelnienie kielichów rur.

- zardzewiały uchwyt od instalacji odgromowej- Zaleca się oczyszczenie elementu oraz ponowne zabezpieczenie antykorozyjne  i przemalowanie.

  należy naprawić spękania schodów zewnętrznych,

  stropy – należy osuszyć zawilgocone sufity w pomieszczeniach socjalnych i odtworzyć warstwy (tynk, farba).

                 uszkodzona kratka wentylacyjna na elewacji- należy wymienić na nową,

miejscowo zapadnięty chodnik- należy wykonać spadki w kierunku terenu zielonego. 

 

14.Gminny Ośrodek Kultury, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Przedszkole Samorządowe w Sannikach przy ulicy Wólczyńskiej 75

  ściany zewnętrzne – widoczne rysy i pęknięcia na tynkach zewnętrznych zlikwidować              w trakcie najbliższego odświeżania elewacji.

  dach - obróbki blacharskie dachu (w obrębie okien dachowych) – naprawić obróbkę blacharską.  Uzupełnić podbitę dachu.                                                                           

  należy skuć popękane płytki oraz ponownie przykleić nowe na schodach zewnetrznych oraz rampie dla osób niepełnosprawnych,

  zcieki oraz odparzony tynk na ścianach rampy dla osób niepełnosprawnych należy naprawić w trakcie najbiższego odświerzania elewacji.

  obdrapane barierki- należy zabezpieczyć farbą antykoorzyjną,

  należy uzupełnić odbojnik przy drzwiach do piwnicy,

  wykwity na schodach wejściowych od strony placu zabawa- nalęży usunąć wykwity środkami do tego przeznaczonymi oraz zabezpieczyć. Należy uzupełnić fugi materiałem przeznaczonym do środowiska zewnętrznego.

  parapety- w celu poprawy estetyzacji, należy ponownie pomalować powierzchnię parapetów,

  zapadnięty chodnik- należy ponownie wykonać chodnik ze spadkiem na teren zielony,

  niedrożne kratki deszczowe- należy udrożnić odwodnienie,

  Rynny- należy uzupełnić czyszczak oraz zaślepkę,

  stropy – bez widocznych ugięć, małe rysy na sufitach na łączniach płyt GK.  Zacieki na poddaszu - zlikwidować  w trakcie najbliższego odświeżania pomiesczeń. Należy zlokalizować miejsca przecieków przez pokrycie dachowe i bezwłocznie wykonać naprawę obóbek blacharskich.

  ściany wewnętrzne- pęknięcia, rysy na łączeniach płyt GK. Zacieki na poddaszu- zlikwidować w trakcie najbliższego odświerzania pomieszczeń,

  schody wewnętrzne- uszkodzone płytki gresowe – należy skuć uszkodzone plytki oraz przykleić nowe,

  pomieszczenia piwniczne – odspojone cokoły- nalęży ponownie przykleić płytki.

  nieszczelne, skorodowane łączenie na instalacji sanitarnej w korytarzu piwnicy- należy wymienić wszystki skorodowane łączenia na instalacjach sanitarnych w celu uniknięcia nieszczelności.

  uszkodzone mocowanie bramki na schodach do piwnicy – nalęży naprawić mocowanie bramiki.

skorodowane elementy ogrodzenia – należy zabezpieczyć farbą antykorozyjną

Zamawiający podejmuje działania w zakresie poprawy stanu technicznego
ww. budynków  w możliwie niezwłocznym terminie w zależności od posiadanych środków finansowych.

 

Pytanie 11:

Wnosimy o udzielenie informacji, czy występują budynki lub budowle o stopniu zużycia technicznego przekraczającym 50%. Jeśli tak, udzielenie informacji o adresie lokalizacji, rodzaju i przeznaczenia takiego obiektu, ile konkretnie wynosi zużycie i co wpływa na tak znaczne zużycie, oraz czy w okresie najbliższych 12 miesięcy nastąpi istotna poprawa stanu technicznego i w jakim zakresie. 

 

Odpowiedź :

W wykazie występują budynki lub budowle o stopniu zużycia technicznego przekraczającym 50%.:

  1. Budynek mieszkalny w Wólce Wysokiej 6A,

Większość stwierdzonych uszkodzeń powstało w wyniku wieloletniej eksploatacji budynku i braku właściwej i w porę wykonywanej konserwacji poszczególnych jego elementów, natomiast pozostałe wady jak przemarzanie ścian zewnętrznych i przecieki dachu przy masztach antenowych spowodowane są błędami wykonawczymi.

 

  1. . Budynek komunalny po Szkole Podstawowej we Lwówku

Budynek wykonany z niskiej jakości materiałów, wady wykonawcze oraz osiadanie fundamentów powodują uszkodzenia konstrukcyjnych elementów budynku w tym ścian, stropów, nadproży i fundamentów.

 

Zamawiający nie planuje  w okresie najbliższych 12 miesięcy prac remontowych w ww. budynkach.

 

Pytanie 12:

Wnosimy o udzielenie informacji, czy w chwili obecnej trwają na terenie zgłoszonych do ubezpieczenia lokalizacji jakieś inwestycje, budowy, remonty, modernizacje. Czy teren prac jest wyłączony z użytkowania, czy jest tam prowadzona działalność. Czy prace te wymagają pozwolenia na budowę, czy naruszają konstrukcję nośną obiektu lub konstrukcję dachu.

 

Odpowiedź :

W okresie od dnia 24.06.2017r. do dnia 15.08.2017r. przewidziane są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach- etap I”. Prace te nie wymagają pozwolenia na budowę, nie  naruszają konstrukcji nośnej obiektu ani konstrukcji dachu.

 

Pytanie 13:

Prosimy o podanie budżetu gminy na 2017 rok oraz ilości zatrudnionych osób.

Wnosimy o wykaz eksponatów muzealnych (spis).

 

Odpowiedź :

Zamawiający informuje, że budżet gminy na 2017 rok to 22 759 093,69 zł, liczba zatrudnionych osób – 35.

Wykaz eksponatów muzealnych w załączeniu.

 

Pytanie 14:

W sprawach nieuregulowanych w SIWZ będą miały zastosowanie Ogólne Warunki Ubezpieczenia stosowane przez ubezpieczyciela i dołączone do oferty przetargowej. Jeżeli OWU wskazują przesłanki wyłączające bądź ograniczające odpowiedzialność ubezpieczyciela to mają one zastosowanie, chyba, że Zamawiający włączył je do zakres ubezpieczenia w SIWZ.

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy prawa oraz OWU Wykonawcy. Postanowienia  OWU  ograniczające lub wyłączające odpowiedzialność Wykonawcy  mają  zastosowanie, chyba że opisane w nich sytuacje zostały wprost włączone do zakresu ubezpieczenia zawartego  w  SIWZ i programie ubezpieczenia.

 

 

 

Powyższe wyjaśnienia i zmiany zostaną przekazane wykonawcom, którym przekazano Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia i są dla nich wiążące. Zatem należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Niniejszy dokument jest również dostępny na stronie internetowej: www.sanniki.bip.org.pl

 

 

 

                                                                                                                                                                                Wójt Gminy Sanniki

                                                                                                                                                                            /Gabriel Wieczorek/


Załączniki - .zip




Ogłoszenie nr 532646-N-2017 z dnia 2017-06-14 r.

Gmina Sanniki: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Sanniki

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki, krajowy numer identyfikacyjny 61101591600000, ul. ul. Warszawska  169 , 09540   Sanniki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 277 68 51, , e-mail urbanekagata@wp.pl, , faks 24 277 68 51, 277 78 15.
Adres strony internetowej (URL): www.sanniki.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.sanniki.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.sanniki.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy w Sannikach , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Sanniki
Numer referencyjny: DG.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Część I Zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. Część II Zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie assistance Część III Zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ – Program Ubezpieczenia

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

66515000-3

66516000-0

66512100-3

66514110-0

66516100-1



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-08-04   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 oraz spełniają określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 1b Ustawy, warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

9.8.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 9.9. Podmioty wspólnie składające ofertę (konsorcjum, koasekuracja) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie na wezwanie Zamawiającego musi złożyć odrębnie dokumenty określone pkt 9.8.2. 9.10. Wykonawcy zagraniczni Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa na żądanie Zamawiającego zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.8.2. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Zgodnie z art. 22b ust. 2 Ustawy Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na wezwanie Zamawiającego musi udowodnić, że posiada on uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w swoim kraju pochodzenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
9.8.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

9.5. Podmioty wspólnie składające ofertę (konsorcjum, koasekuracja) 9.5.1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9.5.2. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.5.3. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9.5.4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia. 9.6. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 9.7. Grupa kapitałowa Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego wzoru (oświadczenie nr 2). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena łaczna ubezpieczenia

60,00

zaakceptowanie klauzul dodatkowych

30,00

pozostałe kryteria oceny ofert

10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4, 4a i 4b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-28, godzina: 10:20,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności zamawiającego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ – Program Ubezpieczenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66516000-0, 66512100-3, 66512100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-04
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena łączna ubezpieczenia

60,00

pozostałe kryteria oceny ofert

10,00

zaakceptowanie klauzul dodatkowych

30,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Ubezpieczenie pojazdów zamawiającego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie assistance Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ – Program Ubezpieczenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66512100-3, 66514110-0, 66516100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-04
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena łączna ubezpieczenia

60,00

zaakceptowanie klauzul dodatkowych

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej. Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ – Program Ubezpieczenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66512100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-08-04
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena łączna ubezpieczenia

60,00

zaakceptowanie klauzul dodatkowych

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


SIWZ z załącznikami - .zip

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1756794]

przewiń do góry