Wersja archiwalna 2011-01-28 14:41:18

Sanniki, 2011-01-28

 

DG. 271.1.2011

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach”

 

 

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 W  dniu  26.01.2011r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

„Dotyczy przetargu na rozbudowę oczyszczalni ścieków w Sannikach

Uprzejmie prosimy o odpowiedź:

Czy zamawiający uzna za spełnienie warunku „wiedzy i doświadczenia” jeśli Wykonawca wykonał:

       1.  Rozbudowę oczyszczalni ścieków o wartości ponad 2,3 mln zł

2.              Modernizację punktu zlewnego ścieków, w którym m.in wykonano montaż stacji mechanicznego oczyszczania ścieków o wartości ponad 1,8 mln zł”.

 

Odpowiedź:

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeśli wykonał: Rozbudowę oczyszczalni ścieków o wartości ponad 2,3 mln oraz Modernizację punktu zlewnego ścieków, w którym m.in wykonano montaż stacji mechanicznego oczyszczania ścieków o wartości ponad 1,8 mln zł” i jednocześnie wykaże, iż  w zakres modernizacji punktu zlewnego ścieków wchodziła  rozbudowa bądź przebudowa oczyszczalni ścieków  o wartości minimum 800.000,00 zł brutto.

 

-------------------------------

 

Numer ogłoszenia: 12824 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 10888 - 2011 data 24.01.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·                  W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).

 

---------------------------------------------------------

 

Sanniki, 2011-01-25

DG. 271.1.2011


ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach”  

Na podstawie art. 38 ust 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie przedmiaru robót dotyczącego robót instalacyjnych.  

Przedmiar robót został uzupełniony o zapis ”lub równoważny” we wszystkich pozycjach, gdzie zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,  wskazał znaki towarowe.

Uzupełnienie dotyczy następujących punktów kosztorysu: 12, 28, 41, 48, 50, 64, 71, 97, 104, 123, 132, 138, 146, 177, 188.

W załączeniu aktualny przedmiar robót instalacyjnych.

Zamawiający informuje wykonawców, iż w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, termin składania ofert został przedłużony do dnia 15.02.2011r. do godz. 9:50.

 

Przedmiar robót instalacyjnych.zip


 

-------------------------------------

Sanniki: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach
Numer ogłoszenia: 10888 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach. Rozbudowa odbędzie się na terenie istniejącej oczyszczalni na działce o nr ew. 908. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 3.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.3.Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, stanowiący podstawę dla zaoferowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, pełni rolę pomocniczą i nie będzie podlegał sprawdzeniu na etapie postępowania przetargowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1)wprowadzenia robót (materiałów) zamiennych, 2)zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót, 3)konieczności wykonania robót dodatkowych. b) Terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W SANNIKACH dofinansowany w wysokości do 75% kosztów kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Specyfikacja.zip

Załączniki.zip

Dokumentacja.zip

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1771701]

przewiń do góry