Wersja archiwalna 2007-10-18 15:50:24

 

Sanniki, dnia 18. 10. 2007 r.



DG. 341 – 17/2007



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: DG. 341 – 17/2007 „Oświetlenie terenu (etap I) w zabytkowym parku w Zespole Pałacowo – Parkowym im. Fryderyka Chopina w Sannikach”.


Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.


PAŁAC W SANNIKACH

ul. Warszawska 142

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

E-mail: palac.sanniki@op.pl

Godziny urzędowania: 730:1530


II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.


III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl


Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 30,00 PLN.


IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.


Przedmiotem zamówienia jest położenie wiz oraz ułożenie kabli oświetleniowych na odcinku od rozdzielni przy pałacu, wzdłuż alei grabowej do budynku muszli koncertowej. Prace Wykonywane będą pod nadzorem Konserwatora Zabytków. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót i dokumentacja techniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.


Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV

45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.

45.31.42.00-3 Instalowanie infrastruktury kablowej.


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


VI. Termin wykonania zamówienia.


Pożądany termin wykonania zamówienia do 17. 12. 2007 r.


VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.


1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

- wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.

- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.


3. Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny.

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.


VIII. Informacja na temat wadium.


Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.


Nazwa kryterium:

Waga:

Cena

100


X. Miejsce i termin składania ofert.


Oferty należy składać do dnia: 08. 11. 2007 r. do godz. 950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.


Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 08. 11. 2007 r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 14.


XII. Termin związania ofertą.


Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 07. 12. 2007 r.


XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.


Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.


Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.


XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.


Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 198378-2007 z dnia 10. 09. 2007 r.

 

Dokumentacja.zip

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-10-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-18 15:50:24
  • Liczba odsłon: 253
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1771035]

przewiń do góry