Wersja archiwalna 2007-10-04 16:15:57

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DG. 341–12/2007. Nazwa zadania: „Dostawa opału dla jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2007/2008”.


Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Gmina Sanniki informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.


Uzasadnienie faktyczne:

Nie została złożona żadna oferta w prowadzonym postępowaniu.


Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust. 1 pkt. 1.


Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163
z późn. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-10-04
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-04 16:15:57
  • Liczba odsłon: 258
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1771031]

przewiń do góry