Wersja archiwalna 2007-10-04 16:15:57
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DG. 341–12/2007. Nazwa zadania: „Dostawa opału dla jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2007/2008”.
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Gmina Sanniki informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Nie została złożona żadna oferta w prowadzonym postępowaniu.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163
z późn. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2007-10-04
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-04 16:15:57
- Liczba odsłon: 258
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: