OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: OŚ. 341 – 11/2007 „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej - świetlica i Przedszkola Samorządowego w Sannikach”.


Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.



I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.


GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

E-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530


II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.


III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl


Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 30,00 PLN.


IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej – świetlica i Przedszkola Samorządowego w Sannikach.


Rozchód miesięczny – ilość:


Część A- Mięso


Schab

56 kg


łopatka mielona

55 kg


pachwina

17 kg


żeberka

43 kg


wołowina rosołowa

7,9 kg


Golonka

5,1 kg


mięso mielone

10 kg


mięso na gulasz

23 kg


flaki

16 kg


Część B- Produkty mięsno-wędliniarskie


Kiełbasa

24,5 kg


szynka

2 kg


pasztet

17 kg


Część C- Drób


Kurczaki

36,1 kg


Udka

42 kg


piersi z kością

39 kg


porcje rosołowe

10 kg


skrzydełka

32 kg


filet z kurczaka

11 kg



Cześć D - Mleko i przetwory mleczne


ser biały

55 kg


mleko

95 l


śmietana

128 l


masło

125


Serek „Twój smak’’

7


Ser żółty

4 kg


Jogurt

154





Część E - Przyprawy, makarony, mąki, kasze, przetwory owocowe i warzywne, ryby, owoce i warzywa


Ziemniaki

865 kg


Marchew

106 kg


Pietruszka

36,5 kg


Por

45 kg


Pieczarki

4 kg


Pomidory

5 kg


Ogórki świeże

15 kg


Groch

10 kg


Koperek

48 pęczki


Natka

16 pęczki


Jabłka

145 kg


Cebula

22 kg


kapusta pekinka

6 kg


kapusta biała

22 kg


kapusta kwaszona

62 kg


Seler

36 kg


Fasola

16 kg


Kalafior

4 kg


ogórki konserwowe

18 słoików


Cytryny

9 kg


Buraczki

50 kg


Banany

35 kg


fasola mrożona

4


Sałata

30 główek


Mąka

25,5 kg


makaron świderki

113


Kasza manna

0,5 kg


Ryż

35 kg


Kasza jęczmienna

11 kg


Cukier

93 kg


Dżem

52


koncentrat pomidorowy

25


Powidła

4


Syrop owocowy

20


Kompot wiśniowy

16 l.


Chrzan biały

3


Sok

59


Sól

23 kg


kwasek cytrynowy

6 szt.


liść laurowy

9 szt


Jarzynka

50 szt.


Vegeta ( przyprawa )

81 szt.


Barszcz biały

41 szt.


Majeranek

30 szt.


Papryka

4 szt


Budyń

10 szt.


Krem czekoladowy

2 szt.


Zupa fasolowa

10 szt.


Zupa pieczarkowa

20 szt.


Pieprz mielony

12 szt.


Ziele angielskie

1 szt.


Kostki rosołowe

36 op.


Bulion

6,8 l


Chleb

118 szt.


Bułki

33 szt.


Bułka tarta

26 op.


Jajka

192 mendli


Smalec

50 szt.


Herbata

35 szt.


Olej

10,8 l.


Majonez

12 szt.


Kakao

5 szt.


Kawa Inka

5 szt.


Ocet

3 l.


Batony

160 szt.


Cukier waniliowy

2 szt.


Planta ( tłuszcz do smażenia )

64 szt.


Sos sałatkowy

12 szt.


Sos buraczany

6 l.


Żurek

2 l.


Truskawki (produkty sezonowe )

30 kg


Cynamon

1szt


kod CPV

15.00.00.00 - 8 Produkty spożywcze i napoje.

36.67.20.00 – 2 Dostawa prowiantu.


Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


VI. Termin wykonania zamówienia.


Rok szkolny 2007/2008.


VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.


1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

- wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.

- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.


3. Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny.

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.


VIII. Informacja na temat wadium.


Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.


Nazwa kryterium:

Waga:

Cena

100



X. Miejsce i termin składania ofert.


Oferty należy składać do dnia: 26. 09. 2007 r. do godz. 950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).


XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.


Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 26. 09. 2007 r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 14.


XII. Termin związania ofertą.


Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 25. 10. 2007 r.


XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.


Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.


Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.


Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 169564 z dnia 18. 09. 2007 r.


 Dokumentacja - (.zip)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-09-18 15:54:06
  • Liczba odsłon: 249
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1770692]

przewiń do góry