Wersja archiwalna 2007-09-18 00:50:18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: OŚ. 341 – 10/2007 „Dostawa opału dla jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2007/2008”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.
GMINA SANNIKI
ul. Warszawska 169
09 – 540 Sanniki
www:sanniki.bip.org.pl
E-mail: sanniki@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania: 730:1530
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www:sanniki.bip.org.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 30,00 PLN.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału dla podległych jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2007/2008 o następujących parametrach:
- miał – wartość opałowa minimum 21 000 KJ/kg
zawartość popiołu maksimum 20%
wilgotność maksimum 12%.
- kostka – wartość opałowa minimum 27 000 KJ/kg
zawartość popiołu maksimum 7%
wilgotność maksimum 10%.
- węgiel kamienny, asortyment groszek energetyczny typ 31 lub 32, (workowany) o uziarnieniu 5 – 25 mm, udział podziarna < 10%, wilgotność < 15%, wartość opałowa 26 MJ/kg.
- węgiel kamienny, asortyment orzech typ 32.l kl 26/9, wartość opałowa = 28 MJ/kg.
Należy podać cenę za 1 tonę netto oraz brutto wraz z kosztami transportu. Cena będzie obowiązywać przez cały okres dostaw.
Przewidywane zużycie opału w tonach w sezonie grzewczym 2007/2008:
- miał |
100,02 |
- kostka |
38,05 |
- groszek |
68,20 |
- orzech |
12,10 |
kod CPV
10.12.10.00-7 węgiel kamienny
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia.
Sezon grzewczy 2007/2008.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
- wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny.
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
VIII. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium: |
Waga: |
Cena miału |
45,8 |
Cena kostki |
17,4 |
Cena węgla – groszek energetyczny |
31,2 |
Cena węgla – orzech |
5,6 |
X. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać do dnia: 25. 09. 2007 r. do godz. 950
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 25. 09. 2007 r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 14.
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 24. 10. 2007 r.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 168638-2007 z dnia 17. 09. 2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2007-09-18
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-09-18 00:50:18
- Liczba odsłon: 254
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: