Wersja archiwalna 2007-02-07 11:00:06

OŚ.341-01/2007
Sanniki, 2007-02-01


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 215 000,00 zł na sfinansowanie inwestycji pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w Sannikach od ul. Fabrycznej do Tkackiej" na potrzeby Gminy Sanniki. Nr sprawy: OŚ.341-01/2007.

Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 Pzp Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Sanniki
ul. Warszawska 169
09 - 540  Sanniki
www.sanniki.bip.org.pl
sanniki@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej 60 000 euro


3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.sanniki.bip.org.pl
 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego. Koszt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 10 ,00 zł.
 
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w kwocie 215 000,00 zł na okres od dnia 28. 02. 2007 r. do dnia 30. 03. 2007 r. realizowany w 2 transzach.
I transza w kwocie 115 000,00 zł - 28. 02. 2007 r.
II transza w kwocie 100 000,00 zł - 30. 03. 2007 r.
Okres kredytowania 10 lat (2007-2016)
Kredyt spłacany będzie od 2008 roku - pierwsza rata w kwocie 6 520,00 zł płatna do 30. 03. 2008 r., następne 32 raty każda po 6 515,00 zł płatne na koniec każdego kwartału. Odsetki natomiast spłacane będą od marca 2007 r. do marca 2016 r.

Odsetki spłacane bez karencji w okresach kwartalnych,
Forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco kredytobiorcy,
Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M powiększone o marżę Banku,
Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
 

Wspólny Słownik Zamówień: 66.13.00.00 - usługi udzielania kredytu

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
6) Termin wykonania zamówienia:
od 28.02.2007 r. do 30.03.2007 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.                  

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:                     
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; szczegółowy opis dla wykonawców

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,  
 
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

- niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- nieważną na podstawie odrębnych przepisów,
- nie zawierającą zgody na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,

 

8) Informacja na temat wadium: 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium: Cena
Waga: 100


10) miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09 - 540  Sanniki
pokój nr 10 (sekretariat)
do dnia 2007-02-09 do godz. 9:50

11)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl

12) miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09 - 540  Sanniki
pokój nr14
dnia 2007-02-09 o godz. 10:00.
                         
13) termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-03-10
                          
14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

 

Specyfikacja - (.zip, 36 kB)

 

ZAPYTANIA

 

W dniu 02.02.2007 roku do Urzędu Gminy  Sannikach  wpłynęło zapytanie o treści:
W związku zamiarem złożenia Państwu oferty prosimy o przekazanie  następujących informacji i dokumentów:
- termin rozpoczęcia inwestycji
- całkowity koszt inwestycji
- czy poniesiono już wydatki związane z inwestycją
- czy uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek gminy,
- Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu wraz  z opinia RIO (jeżeli jest wydana),
- opinia RIO w sprawie możliwości sfinansowania deficytu budżetowego i prognozy długu publicznego
- prognoza budżetu na okres kredytowania,
- dokument potwierdzający powołanie Skarbnika,
- czy w przypadku wybrania oferty Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy kredytowej wg. Standardów stosowanych w Banku i  czy w związku z tym projekt umowy kredytowej powinien być załączony do oferty.


W odpowiedzi na zapytanie z dnia 02.02.2007r. Urząd Gminy w Sannikach przekazuje następujące informacje i dokumenty dotyczące przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu bankowego w kwocie 215.000,00 zł. na sfinansowanie części wydatków inwestycyjnych zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej w Sannikach od ul. Fabrycznej do Tkackiej”:
- termin rozpoczęcia inwestycji – 15.12.2006 r., termin zakończenia inwestycji – 15.03.2007 r.,
- całkowity koszt inwestycji – 230.000,00 zł.,
- poniesiono już wydatki związane z inwestycją w kwocie 10936,26 zł.,
- uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek gminy,
- Uchwała Nr 33/V/2007 Rady Gminy Sanniki z dnia 31 stycznia 2007 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu – załącznik Nr 1, opinia RIO do uzupełnienia,
- opinia RIO w sprawie możliwości sfinansowania deficytu budżetowego i prognozy długu publicznego – załącznik Nr 2,
- prognoza budżetu na okres kredytowania – załącznik Nr 3,
- dokument potwierdzający powołanie Skarbnika – załącznik Nr 4,
- w przypadku wybrania oferty Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy kredytowej wg. Standardów stosowanych w Banku i w związku z tym projekt umowy kredytowej powinien być załączony do oferty.

 

Załączniki do odpowiedzi 1 - (.zip, 3.66 MB)

 

 

W związku z nieuwzględnieniem w prognozie wykonania budżetu kredytu w kwocie 215 000,00 zł, którego dotyczy przetarg, dokonano zmian w tej prognozie w punkcie III Spłaty zobowiązań, IIIA Spłata kredytów i pożyczek wraz  z odsetkami i w punkcie IV Zadłużenie ogółem.

Prognoza poprawiona - (.zip, 6,8 kB)


 

Wyjaśnienie

Dotyczy zamówienia pod nazwą:
Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 215 000,00 zł na sfinansowanie inwestycji pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w Sannikach od ul. Fabrycznej do Tkackiej" na potrzeby Gminy Sanniki

Zamawiający Gmina Sanniki informuje, że w pkt III SIWZ „Opis Zamówienia” błędnie podano, że odsetki od kredytu spłacane będą w okresach kwartalnych.
Należy przyjąć okresy miesięczne spłaty odsetek kredytu zgodnie z uchwałą Rady Gminy Sanniki.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1771030]

przewiń do góry