Wersja archiwalna 2006-12-13 11:17:00

Sanniki, 2006-12- 11

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sanniki o długości ok. 60 km w sezonie zimowym 2006/2007.

Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 Pzp Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Sanniki

Ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

www.sanniki.bip.org.pl

E-mail - sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro

 

3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.sanniki.bip.org.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego, cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 10,00 zł

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Zamówienie dotyczy Zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Sanniki o długości ok. 60 km w sezonie zimowym 2006/2007.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90212000-6 USŁUGI ODŚNIEŻANIA, 90213000-3 USŁUGI USUWANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ poprzez posypywanie piaskiem z solą.

Zakres zimowego utrzymania:

- oczyszczanie nawierzchni jezdni przez zgarnianie pokrywy śnieżnej za pomocą pługów odśnieżnych poza jezdnię i pobocze

- zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych w przypadkach powstania gołoledzi, metodą zwiększenia szorstkości polegającą na posypywaniu istniejącego zlodowacenia piaskiem z solą

DROGI NA TERENIE GMINY SANNIKI O DŁUGOŚCI OK 60 km. TRASA ODŚNIEŻANIA BĘDZIE USTALANA TELEFONICZNIE W POROZUMIENIU Z ODPOWIEDZIALNYM PRACOWNIKIEM URZĘDU GMINY W SANNIKACH ZALEŻNIE OD ZAISTNIAŁYCH WARUNKÓW POGODOWYCH

Lp.

Sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia

Przewidywana liczba roboczo - godzin

1.

Ciągnik z pługiem bocznym (przedni napęd i moc minimum 90 KM)

20

2.

Ciągnik z pługiem czołowym (przedni napęd i moc minimum 120 KM)

130

3.

Ładowarka kołowa, poj. łyżki 2m3

70

4.

Ciągnik z rozsiewaczem piasku z solą

20

5.

Samochód z pługiem

10

 

Wymagania stawiane Wykonawcy:

 

- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

- Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia oraz utrzymanie łączności telefonicznej stacjonarnej lub GSM w wymiarze 24 godz./dobę w celu zgłaszania zaistniałych potrzeb odśnieżania.

- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV

90212000-6, 90213000-3

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:

Sezon zimowy 2006/2007

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,

- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,

- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,

- nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

 

A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,

d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:

-Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „D" oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt IX A1 b, c, d dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

8) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1 oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

1.2 z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,

1.3 złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,

1.4 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

1.5 wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium,

3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli:

9. Kryteria oceny oferty

1. Kryteria oceny ofert

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

Lp.

Godz.

Pojazd

Waga

Sposób punktowania

1.

20

Ciągnik z pługiem bocznym

8

Cena najniższa zaproponowana w ofertach x waga / cena danej oferty

2.

130

Ciągnik z pługiem czołowym

52

Cena najniższa zaproponowana w ofertach x waga / cena danej oferty

3.

70

Ładowarka

28

Cena najniższa zaproponowana w ofertach x waga / cena danej oferty

4.

20

Ciągnik z rozsiewaczem (piasek z solą)

8

Cena najniższa zaproponowana w ofertach x waga / cena danej oferty

5.

10

Samochód z pługiem

4

Cena najniższa zaproponowana w ofertach x waga / cena danej oferty

 

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

Wzór: Ck = najniższa cena ofertowa brutto w danym kryterium x waga kryterium / cena w danym kryterium oferty badanej brutto

Cena = C1+C2+C3

3. Wynik

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

10) Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

11) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Sannikach

Ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr10 ( sekretariat)

do dnia 19.12.2006r. do godz. 09:50

12) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl

13) miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Sannikach

Ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr14

do dnia 19.12.2006r. godz. 10:00

14) termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert, tj. do dnia 18-01-2007r.

15 informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

16) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

17) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektroniczne.

Dokumentacja - (.zip, 2 MB)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-12-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-12-13 11:17:00
  • Liczba odsłon: 255
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1771013]

przewiń do góry