Wersja archiwalna 2006-09-14 15:21:34
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Zamawiający :
Gmina Sanniki, reprezentowana przez:
p. Marię Fudała - Wójta Gminy Sanniki
09-540 Sanniki, ul. Warszawska 169
tel. (024) 277 68 51, fax (024) 277 68 51
e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl
województwo mazowieckie, powiat gostyniński.
2. Postępowanie o wartości zamówienia powyżej 60 000 euro.
3. Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy z 29.01.2004 r., z późn. zmianami – Prawo zamówień publicznych.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami zamieszczona jest na stronie internetowej: www.sanniki.bip.org.pl , jak również może być przesłana na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, pisemnie lub faxem, za odpłatnością 250 zł
Zamawiający oświadcza, że wszelkie informacje, odpowiedzi na złożone zapytania, modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz protesty i ich rozstrzygnięcia będą zamieszczane na stronie internetowej www.sanniki.bip.org.pl
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać w Urzędzie Gminy w Sannikach, przy ul. Warszawskiej 169, nr tel. (024) 277 78 13, w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
Pracownik uprawniony do kontaktów z oferentami: p. Anna Kopeć – Inspektor ds. budownictwa w UG Sanniki, tel. (024) 277 78 13.
5. Przedmiot zamówienia.
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV: 45.23.13.00-8
„Sieć wodociągowa z przyłączami we wsi Brzezia, Sielce, Lasek”
Zakres prac obejmuje:
1. Budowę sieci wodociągowej z rur PCV Ø 160 - mb 10 477
2. Budowę sieci wodociągowej z rur PCV Ø 110 - mb 1 116
3. Budowę przyłączy wodociągowych z rur PE Ø 40,50,63 - mb 3053/ szt. 73
6. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia oraz złożenia oferty
zawarte są w SIWZ.
Termin wykonania zamówienia – do 25 sierpnia 2007r.
7. Zamawiający:
1. Nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
3. Nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy.
4. Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., z późn. zmianami – Prawo zamówień publicznych,
2) wykażą, że osoby przewidziane do kierowania robotami posiadają niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia uprawnienia oraz że są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej z racji prowadzonej działalności,
3) udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
9. Wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł.
10. Kryteria oceny ofert : cena wykonania zamówienia = 100 %.
11. Oferty należy składać do dnia 13.10.2006r. do godziny 9.30 w Urzędzie
Gminy w Sannikach – pokój nr 14.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.10.2006r. o godzinie 10.00, w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Sannikach.
13. Termin związania ofertą – 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków, oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub fax-em, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
16. Ogłoszenie przekazano do publikacji w BZP w dniu 12.09.2006 r.
Pełna dokumentacja - (.zip, 12 MB)
Sanniki, dnia 12.09.2006 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 14.09.2006 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ... 10.2006 r.
Zamieszczono na stronie internetowej : www.sanniki.bip.org.pl dnia 14.09.2006 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2006-09-14
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-14 15:21:34
- Liczba odsłon: 827
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: