Ogłoszenie nr 589215-N-2018 z dnia 2018-07-13 r.
Miasto i Gmina Sanniki : Przebudowa dróg gminnych w
miejscowości Sanniki wraz ze zjazdami, skrzyżowaniami i budową kanalizacji
deszczowej w pasie drogowym –etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat
podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Miasto i Gmina
Sanniki , krajowy numer identyfikacyjny 61101591600000,
ul. Warszawska 169 , 09-540 Sanniki,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 277 68 51, ,
e-mail honoratakazmierczak@interia.pl, , faks 24 277 68 51, 277
78 15.
Adres strony internetowej (URL): www.sanniki.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków
między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie
postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane
przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone
w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sanniki.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sanniki.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg
gminnych w miejscowości Sanniki wraz ze zjazdami, skrzyżowaniami i budową
kanalizacji deszczowej w pasie drogowym –etap I
Numer referencyjny: DG.271.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest I
etap przebudowy dróg gminnych w miejscowości Sanniki wraz ze zjazdami,
skrzyżowaniami i budową kanalizacji deszczowej w pasie drogowym. Etap przebudowy
dróg obejmuje roboty na ul. Jaśminowej, ul. Bankowej, ul. Poprzecznej (od ulicy
Chopina), ul. Zachodniej, ul. Żabiej i ul. Północnej. Zakres prac objętych
inwestycją: 1. Usunięcie istniejących warstw gruntu poprzez korytowanie –
głębokość 40cm. 2. Profilowanie podłoża gruntowego. 3. Ułożenie warstwy
odsączającej z piasku - grubości warstwy 25cm. 4. Ułożenie podbudowy z
destruktu betonowego, frakcji 0-64mm - grubości warstwy 15cm. 5. Ułożenie
nawierzchni tłuczniowej z tłucznia łamanego, frakcji 0-32mm układanego
rozkładarką, zagęszczanego mechanicznie poprzez wałowanie - grubości warstwy
5cm. Szczegółowy zakres robót zawierają: przedmiar robót oraz specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie robót wskazanych w
przedmiarze robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Podstawą
skalkulowania ceny przez Wykonawców za roboty budowlane ma być przedmiar robót
oraz kosztorys szczegółowy opracowany własnym staraniem i na własny koszt oraz
na własne ryzyko przez Wykonawcę, sporządzone w oparciu o przekazaną
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, opis przedmiotu zamówienia
oraz w oparciu o proponowaną przez Zamawiającego wizję lokalną w terenie i
specyfikację istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał
wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem
zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i
wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami
SIWZ. Jeżeli Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub
przedmiar wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i
technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności - podana
byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub
producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające
standardy, wygląd i wymagania techniczne, a zamawiający, zgodnie z art. 29 ust.
3 Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie
materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów,
określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą
odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane
przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu
zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą
spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia
i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: -tej
samej wytrzymałości, -tej samej trwałości, -o tym samym poziomie estetyki
urządzenia, -o parametrach technicznych materiałów i urządzeń, jeśli zostały
określone w dokumentacji projektowej, -kompatybilne z istniejącą i projektowaną
infrastrukturą, -spełniać te same funkcje, -spełniać wymagania bezpieczeństwa
konstrukcji, bhp i p.poż, -posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do
stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Zaproponowane
materiały równoważne będą akceptowane przez zamawiającego lub Inspektora
Nadzoru Branżowego i Projektanta. Po stronie wykonawcy jest udowodnienie, że
proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie
wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. W
przypadku dopuszczenia materiału równoważnego, wpływającego na przyjęte
rozwiązania projektowe, po stronie wykonawcy i na jego koszt jest przygotowanie
i uzgodnienie dokumentacji zamiennej. 2. Przedmiot zamówienia określa Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 3.
Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących
poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty budowlane w
zakresie robót drogowych, -roboty drogowe w zakresie robót ziemnych, -roboty
drogowe w zakresie warstw konstrukcyjnych podbudowy. 4. Wykonawca zobowiązuje
się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na
umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.).
II.5) Główny kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy – Pzp
zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu robót
budowlanych podobnych do zamówienia podstawowego. Zamawiający zakłada, iż
wartość tych robót nie przekroczy 40% wartości zamówienia podstawowego.
Przewidywane zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i
obejmuje następujące roboty budowlane: 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie
dróg podrzędnych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i
roboty ziemne
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania
tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania
tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wprowadza wymagania dotyczące spełnienia
tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w
okresie nie wcześniej niż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym
okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie
/przebudowie /modernizacji /remoncie dróg o wartości minimum 200.000,00
zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 6.2.2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VIII ppkt. 6.2.1) SIWZ składa odpowiadające im dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.1.1 Wykaz robót budowlanych polegających na, budowie /przebudowie/
modernizacji/ remoncie dróg o wartości minimum 200.000,00 zł, wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 7.1. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 7.2. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 7.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego( jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4. 6.3.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 6.3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu
stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający
przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących
okolicznościach: a)wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót zamiennych i/lub
zaniechanych na zasadach, jak w § 8 ust. 7 i ust. 8, b) wstrzymania robót lub
przerwy w realizacji robót powstałej z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c)
wystąpienia istotnych wad lub braków w dokumentacji projektowej skutkujących
koniecznością dokonania poprawek i uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub
istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na
zmianę terminu realizacji d) zmian regulacji prawnych, wpływających na
konieczność zmiany terminu, e) wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze
(zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc
mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej), co
zostało potwierdzone odpowiednim wpisem/notatką sporządzoną przez inspektora
nadzoru, f) konieczności wprowadzenia innych zmian do przedmiotu umowy, jeżeli
z obiektywnych okoliczności nie można było ich przewidzieć na etapie przed
zawarciem umowy, g) wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od
Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub
wykonywania innych czynności przewidzianych umową. h) treści § 7 ust. 2
dotyczących wpisania lub zmiany podwykonawcy lub zakresu podwykonawstwa, w
przypadku gdy Wykonawca dokona prawidłowego zgłoszenia lub zmiany podwykonawców
w zakresie zgodnym ze SIWZ i z umową, - zmiany regulacji prawnych, wpływających
na konieczność zmiany zakresu rzeczowego, - konieczności zmiany zakresu
rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający
nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - konieczności zrealizowania przedmiotu
umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w SIWZ w
sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem
lub wadliwym wykonaniem robót. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z
okoliczności wymienionych powyżej odnośnie terminu wykonania zamówienia, termin
może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia ich
wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych
okoliczności i tylko w przypadku gdy nie były one następstwem okoliczności za
które odpowiada Wykonawca. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog
zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Katalog ten nie stanowi
podstawy roszczenia dla Wykonawcy o zobowiązanie Zamawiającego do wyrażenia takiej
zgody. 4. Zmiany mogą być wprowadzone po złożeniu pisemnej propozycji zmian,
jeżeli konieczność ich wprowadzenia do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie
obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub
wynika ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy. 5. Zmiana osób reprezentujących którąkolwiek ze stron oraz
zmiana nazwy którejkolwiek ze stron będąca wynikiem reorganizacji lub
przekształcenia nie stanowi zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-07-30, godzina: 10:20,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 1. Wykonawca może w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując
zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W
odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli
podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub
zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt
1 nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby
wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot
innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe
lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-07-16
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-16 15:10:17
- Liczba odsłon: 1110
- Historia dokumentu: