Wersja archiwalna 2016-07-19 15:08:34
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Sanniki: Dowóz dzieci z terenu
Gminy Sanniki do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w roku szkolnym
2016/2017 wraz z opieką i stosownymi ubezpieczeniami
Numer ogłoszenia: 144391 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci z terenu Gminy Sanniki do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w roku szkolnym 2016/2017 wraz z opieką i stosownymi ubezpieczeniami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu Gminy Sanniki do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w roku szkolnym 2016/2017 wraz z opieką i stosownymi ubezpieczeniami. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły, gimnazjum i przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć w ww. placówkach oraz odwiezienie dzieci po zajęciach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w harmonogramie w części dotyczącej godzin odjazdów autobusów z określonych przystanków oraz zmiany przystanków w związku ze zmianami w planie zajęć. Przewoźnik ma obowiązek dostosować świadczenie usług do powyższych zmian. Przewozy będą odbywać się w dni nauki szkolnej. Do wyliczenia ceny za przedmiot zamówienia należy przyjąć 191 dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Cena zaoferowana w postępowaniu obejmować będzie wszystkie koszty związane z utrzymaniem, eksploatacją i ubezpieczeniem autobusów oraz koszty związane z zatrudnieniem kierowców. Autobusy wykorzystywane do przewozu muszą być dostosowane do ilości przewożonych osób zapewniając każdej z nich miejsce siedzące. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz dzieci pojazdami sprawnymi technicznie, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2003r. Autobusy powinny być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu. Zamówienie obejmuje również: - ubezpieczenie dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. - zapewnienie opieki dzieci na czas przewozu. Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych specjalnych lub przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.). Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do zamontowania w każdym z autobusów, którymi będzie wykonywał niniejszą usługę, monitoringu wizyjnego, który każdorazowo będzie nagrywał obraz wewnątrz pojazdu podczas codziennego przewozu uczniów. Nagrany materiał powinien być przechowywany przez okres 30 dni od dnia nagrania i w razie zaistniałej potrzeby niezwłocznie udostępniany Zamawiającemu. W przypadku wystawiania biletów miesięcznych, Zamawiający zobowiązuje się do przedstawienia Wykonawcy imiennej listy uczniów i przedszkolaków dowożonych do przedostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego wystawienie biletów miesięcznych. Oferta musi być całościowa i obejmować wszystkie trasy. Trasy autobusów: Autobus I Sanniki-Staropól-Aleksandrów-Krubin-Sanniki Sanniki-Wólka-Mocarzewo-Sanniki Sanniki-Konstantynów-Czyżew-Czyżew Poprzeczny-Sanniki szkoła-Przedszkole Autobus II Sanniki-Barcik-Sanniki Sanniki-Sielce-Lasek-Brzeziny-Brzezia wieś-Sanniki Szkoła-Przedszkole Sanniki-Wólka-Mocarzewo-Sanniki Autobus III Sanniki-Brzezia-Lasek-Brzeziny-Szkarada Poprzeczna-Sanniki Sanniki-Lwówek-Aleksandrów-Krubin-Sanniki szkoła-Przedszkole Sanniki-Czyżew-Czyżew Poprzeczny-Konstantynów (droga gruntowa 4 km)-Barcik- Sanniki Autobus IV Lwówek-Staropól-Lubików-Romanów-Osmolin-Sanniki Sanniki-Konstantynów (droga gruntowa 4 km)-Barcik-Sanniki szkoła-Przedszkole Autobus I Przeszkole-Sanniki szkoła-Czyżew-Konstantynów-Barcik-Sanniki Przedszkole-Sanniki szkoła- Wólka- Mocarzewo -Sanniki Sanniki- Czyżew- Konstantynów (droga gruntowa 4 km)-Barcik-Sanniki Sanniki- Staropól- Aleksandrów- Krubin- Lwówek- Działy-Osmolin Autobus II Przedszkole-Sanniki szkoła-Mocarzewo-Wólka-Szkarada Poprzeczna-Brzezia- Brzeziny- Lasek- Sielce-Sanniki Przedszkole-Sanniki szkoła-Szkarada Poprzeczna- Brzezia wieś-Lasek- Brzeziny-Sielce- Sanniki Sanniki-Mocarzewo-Szkarada Poprzeczna-Brzezia wieś- Lasek- Brzeziny- Sielce-Sanniki Autobus III Przedszkole-Sanniki szkoła- Staropól- Aleksandrów- Krubin- Lwówek-Sanniki Przedszkole-Sanniki-Staropól-Aleksandrów-Krubin-Lwówek-Lubików-Romanów- Osmolin - Sanniki Sanniki- Mocarzewo- Wólka-Sanniki szkoła- Czyżew- Konstantynów- Barcik-Sanniki Łączny przebieg dzienny: 529 km Ilość dzieci dojeżdżających autobusem szkolnym: Szkoła Podstawowa im. Fryderyka Chopina w Sannikach - 194 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Osmolinie - 5 Przedszkole Samorządowe w Sannikach - 23 Publiczne Gimnazjum im. Książąt Mazowieckich w Sannikach - 103 Ogółem dzieci dojeżdżających autobusem szkolnym: 325.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych ). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: · pieniądzu; · poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; · gwarancjach bankowych; · gwarancjach ubezpieczeniowych; · poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 359). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wykonawca sam wybiera formę wadium. 6.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy MAZOWSZE w Płocku Oddział Sanniki nr konta 80 9042 1026 0710 0101 2000 0040 z dopiskiem Dowóz dzieci z terenu Gminy Sanniki do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w roku szkolnym 2016/2017 wraz z opieką i stosownymi ubezpieczeniami. 7.Wadium wniesione w pieniądzu winno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu potwierdzające wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 14, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert. 9 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek posiadania niezbędnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności spełniają wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi w zakresie dowozu dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum bądź do przedszkola o wartości każdego zadania minimum 200.000,00 zł brutto.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek dysponowania potencjałem technicznym spełniają wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 4 sprawnymi autobusami wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2003r. o liczbie miejsc nie mniejszej niż 40. Pojazdy te powinny być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 4 kierowcami posiadającymi wymagane ustawą uprawnienia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W tym zakresie zamawiający nie żąda szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2 Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). III.6.3 Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę- jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. III.6.4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. V III.4.2, III.4.4 dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. II.6.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Dodatkowe przewozy - 1
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy PZP. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmiany ceny w sytuacji zmiany długości trasy, w przypadku gdy trasa dzienna będzie krótsza lub dłuższa o co najmniej 10 km. 3. Zmiana ceny wynikać będzie z iloczynu stawki wymienionej w § 2 pkt 3 umowy i różnicy w długości trasy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 10:20, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia: Zgodnie z art. 26. ust.2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załaczniki.zip
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-19
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-19 15:08:34
- Liczba odsłon: 795
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: