Wersja archiwalna 2015-04-24 15:17:26
Numer ogłoszenia: 95356 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 89500 - 2015 data 20.04.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-50 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat)..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-50 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat)..
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.4).
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: W zakresie dot. opisu części II zamówienia należy uwzględnić wyjaśnienia siwz udzielone przez zamawiającego w dniu 24.04.2015. i umieszczone na stronie internetowej zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza kuchenki mikrofalowej bez termoobiegu. Zamawiający dopuszcza w części II poz. 4 kuchenkę gazową elektryczną o mocy palników min 7,9 kW przy zachowaniu pozostałych parametrów. Zamawiający nie dopuszcza w części II poz. 4 kuchenki gazowej elektrycznej o mocy palników min 5,85 kW przy zachowaniu pozostałych parametrów. Zamawiający dopuści w części II poz. 5 okap kuchenny o specyfikacji wskazanej przez wykonawcę w pytaniu nr 4. Zamawiający nie dopuszcza w części II poz. 5 okapu kuchennego o specyfikacji wskazanej przez wykonawcę w pytaniu nr 5. Zamawiający dopuszcza w części II poz. 6 szafę chłodniczą o poj. 600L o specyfikacji wskazanej przez wykonawcę w pytaniu nr 6 z zastrzeżeniem, iż wymagana jest nośność półek do 25 kg. Zamawiający dopuszcza w poz. 7 taboret gazowy o wymiarach: · Wysokość - H: 380 mm · Głębokość - D: 580 mm · Szerokość - W: 580 mm Jednocześnie zamawiający informuje, że w zapisie dot. wymiaru taboretu gazowego :6000x600x400 popełniono oczywistą omyłkę pisarską. Prawidłowy zapis dotyczący wymiaru taboretu gazowego brzmi: 600x600x400.
Sanniki, dnia 2015-04-24
DG.271.8.2015
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu”( w ramach zadania dostawa wyposażenia).
Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) Zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1). Zapis w siwz w pkt XI. 9):
„Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
Pokój nr 10 (sekretariat),
Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:
Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu”( w ramach zadania dostawa wyposażenia).
Nie otwierać przed dniem: 28.04.2015r. do godz. 10:00”
otrzymuje nowe brzmienie:
„Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
Pokój nr 10 (sekretariat),
Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:
Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu” ”( w ramach zadania dostawa wyposażenia)..
Nie otwierać przed dniem 04.05.2015r. do godz. 10:00”
3). Zapis w siwz w pkt XII Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
„Oferty należy składać do dnia: 28.04.2015r. do godz: 0950.
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
Oferty zostaną otwarte dnia: 28.04.2015r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy”
otrzymuje nowe brzmienie:
„Oferty należy składać do dnia: 04.05.2015r. do godz: 0950.
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
Oferty zostaną otwarte dnia: 04.05.2015r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy.”
Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.
Sanniki, 2015-04-24
DG.271.8.2015
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu” (w ramach zadania dostawa wyposażenia).
Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W dniu 23.04.2015r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia o następującej treści:
W związku z postępowaniem nr DG.271.8.2015 zwracam się do Państwa z pytaniem:
1. Czy Zamawiający dopuści w zadaniu nr II poz. 1 kuchenkę mikrofalową bez termoobiegu?
2. Czy Zamawiający dopuści w zadaniu nr II poz. 4 kuchenkę gazową elektryczną o mocy palników min 7,9 kW przy zachowaniu pozostałych parametrów?
3. Czy Zamawiający dopuści w zadaniu nr II poz. 4 kuchenkę gazową elektryczną o mocy palników min 5,85 kW przy zachowaniu pozostałych parametrów?
4. Czy Zamawiający dopuści w zadaniu nr II poz. 5 okap kuchenny o poniższej specyfikacji? Opisywany model firmy AKPO został już wycofany z produkcji, nie jest dostępny
w sprzedaży i nie ma swojego następcy.
Dane techniczne
- Wysokość
67-101 cm
- Szerokość
90 cm
- Głębokość
50 cm
- Waga netto
25.5 kg
- Kolor
Inox
- Klasa energetyczna
D
- Liczba stopni obrotowych silnika
4
- Odległość od płyty elektrycznej
650 mm
- Odległość od płyty gazowej
700 mm
- Średnica wylotu powietrza
120 mm
- Moc oświetlenia
2x3 W
- Wydajność w trybie wyciągu
659 m3/h
- Moc całkowita
214 W
- Napięcie
230 V
- Długość przewodu elektrycznego
2 m
- Roczne zużycie energii
118 kWh
- Wydajność przepływu dynamicznego
14,3
- Sprawność oświetlenia
44,2 lux/W
- Efektywność pochłaniania zanieczyszczeń
60,9 %
- Poziom hałasu przy min. wydajności
46 dB
- Poziom hałasu przy max. wydajności
59 dB
5. Czy Zamawiający dopuści w zadaniu nr II poz. 5 okap kuchenny o poniższej specyfikacji? Opisywany model firmy AKPO został już wycofany z produkcji, nie jest dostępny
w sprzedaży i nie ma swojego następcy.
Dane techniczne
- Wysokość
108-138 cm
- Szerokość
90 cm
- Głębokość
42 cm
- Kolor
Inox
- Klasa energetyczna
D
- Liczba stopni obrotowych silnika
4
- Średnica wylotu powietrza
150 mm
- Moc oświetlenia
2x3 W
- Wydajność w trybie wyciągu
685 m3/h
- Moc całkowita
206 W
- Roczne zużycie energii
125 kWh
- Wydajność przepływu dynamicznego
14,9
- Sprawność oświetlenia
116,5 lux/W
- Efektywność pochłaniania zanieczyszczeń
56,9 %
- Poziom hałasu przy min. wydajności
48 dB
- Poziom hałasu przy max. wydajności
61 dB
Funkcjonalność
· Typ: skośny
· Sterowanie sensorowe
· Praca w trybie wyciąg/pochłaniacz
· Aluminiowy filtr tłuszczu
· Wskaźnik nasycenia filtrów
· Funkcja czasowego wyłączenia
Wyposażenie
· Oświetlenie diodowe
6.Czy Zamawiający dopuści w poz. 6 szafę chłodniczą o poj. 600L i poniższym opisie? Opisywana szafa chłodnicza jest już niedostępna w sprzedaży i nie ma także jej zamiennika. Proszę o dopuszczenie proponowanego rozwiązania:
Parametry:
- Wysokość - H: 1900 mm
- Głębokość - D: 695 mm
- Szerokość - W: 775 mm
- Napięcie - U: 230 V
- Pojemność - V: 600 l
- Moc elektryczna: 0.19 kW
- Temperatura min.: 0 °C
- Karta gwarancyjna: tak
- Temperatura max.: 10 °C
- Linia chłodnictwa: stal nierdzewna
Opis:
- w komplecie 3 półki
- nośność półek do 8 kg
- cichy agregat
- szafa posiada wymuszony obieg powietrza
- obudowa urządzenia wykonana ze stali niedzewnej
- elektroniczny sterownik temperatury z wyświetlaczem
- wbudowany zamek na klucz
- nowoczesna konstrukcja
- automatyczne odszranianie
- wymiary półek WxD: 635x500 mm
7. Czy Zamawiający dopuści w poz. 7 taboret gazowy o wym.:
- Wysokość - H: 380 mm
- Głębokość - D: 580 mm
- Szerokość - W: 580 mm
wymiar 6000x600x400 chyba jest błędny?
Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Odp.1
Zamawiający nie dopuszcza kuchenki mikrofalowej bez termoobiegu.
Odp.2.
Zamawiający dopuszcza w części II poz. 4 kuchenkę gazową elektryczną o mocy palników min 7,9 kW przy zachowaniu pozostałych parametrów.
Odp.3
Zamawiający nie dopuszcza w części II poz. 4 kuchenki gazowej elektrycznej o mocy palników min 5,85 kW przy zachowaniu pozostałych parametrów.
Odp. 4.
Zamawiający dopuści w części II poz. 5 okap kuchenny o specyfikacji wskazanej przez wykonawcę w pytaniu nr 4.
Odp. 5
Zamawiający nie dopuszcza w części II poz. 5 okapu kuchennego o specyfikacji wskazanej przez wykonawcę w pytaniu nr 5.
Odp. 6.
Zamawiający dopuszcza w części II poz. 6 szafę chłodniczą o poj. 600L o specyfikacji wskazanej przez wykonawcę w pytaniu nr 6 z zastrzeżeniem, iż wymagana jest nośność półek do 25 kg.
Odp.7
Zamawiający dopuszcza w poz. 7 taboret gazowy o wymiarach:
- Wysokość - H: 380 mm
- Głębokość - D: 580 mm
- Szerokość - W: 580 mm
Jednocześnie zamawiający informuje, że w zapisie dot. wymiaru taboretu gazowego „6000x600x400” popełniono oczywistą omyłkę pisarską. Prawidłowy zapis dotyczący wymiaru taboretu gazowego brzmi: „600x600x400”.
Niniejsze wyjaśnienia stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sanniki: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu (w ramach zadania dostawa wyposażenia).
Numer ogłoszenia: 89500 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu (w ramach zadania dostawa wyposażenia)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn. Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż nowego wyposażenia z następujących grup asortymentowych: Część I - Meble i gablota informacyjna, Część II - Sprzęt gospodarstwa domowego Część III - Sprzęt radiowo - telewizyjny, Część IV - Urządzenia komputerowe, Część V - Sprzęt sportowy. Część VI Urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie części zamówienia. Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, dopuszcza się zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.70.00.00-9, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 37.40.00.00-2, 33.19.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2) . Kosztorys cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz kosztorys cenowy w zakresie oferowanych do wykonania części. III 6.3)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). III.6.3) 6.4) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. III.6.5) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.6) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, 2) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, 3) wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie okoliczności, nie przewidzianych przez Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie obniżeniu proporcjonalnie do ilości dostaw objętych rezygnacją, 4) w zakresie rodzaju/typu/modelu wyposażenia w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, mebli, bądź urządzeń, wskazanych w ofercie, w szczególności w sytuacji zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu wyposażenia, pod warunkiem zachowania minimalnych wymaganych parametrów dostarczanego wyposażenia określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-50 Sanniki, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-50 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt znajduje się na zatwierdzonej liście operacji w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 2.1) Zgodnie z art. 26. ust.2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble i gablota informacyjna.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym kolor dostarczanych mebli. Wymagane jest dostarczenie wskazanych mebli w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i gabloty. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie kuchni - szafka pod zlewozmywak Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 800x500x850cm. Ilość zamawianych sztuk: 2. 2. Wyposażenie kuchni - szafka wisząca Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm. Ilość zamawianych sztuk: 5. 3. Wyposażenie kuchni - regał magazynowy Regał o wymiarach: 120x60x200[h]cm. Półki wykonane z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV - obciążenie jednej półki - 280 - 300 kg. Regał zaczepowy (montaż bez śrub). Ilość półek - 5szt. Ilość zamawianych sztuk: 4. 4. Wyposażenie kuchni - stół roboczy, wykonany ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed ich termiczną obróbką, wyposażony w szufladę. Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 140x70x85 cm Ilość zamawianych sztuk: 2. 5.Wyposażenie świetlicy - krzesło świetlicowe Krzesło o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska: 50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50 cm. Ilość zamawianych sztuk: 100. 6.Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa Gablota zewnętrzna jednodrzwiowa oświetlana Format: 10xA4 Wykonana z profili anodowanych kolor inox/srebrny. Minimalne wymiary: 130x80x6,5 cm Ilość zamawianych sztuk: 1. 7.Wyposażenie świetlicy - krzesło komputerowe Krzesło obrotowe a rolkach z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, metalowa konstrukcja. Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska: 50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50 cm. Ilość zamawianych sztuk: 1. 8. Wyposażenie świetlicy - biurko pod komputer Wykonanie z płyty meblowej laminowanej o grubości: blaty - 30 mm, ścianki 20mm, okleinowanej PCV, kolor - klon. Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem. Wymiary: długość: 140 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm. Ilość zamawianych sztuk: 1..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt gospodarstwa domowego.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt gospodarstwa domowego wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie kuchni - kuchenka mikrofalowa, Kuchenka sterowana elektronicznie o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk: 1. 2. Wyposażenie kuchni - czajnik elektryczny bezprzewodowy Czajnik ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7 l. z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Element grzejny - płaska płyta, moc min. 2000 W. Kolor - inox/srebrny. Ilość zamawianych sztuk: 2 3. Wyposażenie kuchni - lodówko-zamrażarka Dane techniczne: - klasa energetyczna: min. A - pojemność chłodziarki: min.300 l - rodzaj: side by side - posiada system No frost - szerokość: 85-95 cm - wysokość: 173-186 cm - głębokość min. 66 cm Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk: 1. 4. Wyposażenie kuchni - kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, sterowana elektronicznie z wyświetlaczem elektronicznym, wymagane funkcje: turbo-grill (opiekacz obrotowy), termo-obieg, funkcja rozmrażania, wbudowane zapalarki palników, automatyczne odcięcie gazu, oświetlenie wnętrza, szuflada. System grzania komory - góra, dół oraz góra i dół. Wykonana ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny. Dane techniczne: - wymiary: 500 x 850 x 600 mm, - zasilanie: 3 NPE 230V 50 Hz, - klasa energetyczna: min. A, - pojemność piekarnika: min.55 litrów, - ilość palników: 4, łączna moc min 8,0kW, - moc piekarnika: max 4 kW, - zakres temp. płynna regulacja od 50 stopni C do 250 stopni C. Ilość zamawianych sztuk: 1. 5. Wyposażenie kuchni - okap kuchenny kominowy Okap wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny, funkcje dodatkowe: programator, pilot, czujnik wymiany filtra. Dane techniczne: - typ okapu: kominowy - szerokość: 90 cm - wydajność: 650 m3/h - sterowanie: elektroniczne - oświetlenie: halogenowe 2x35W - warianty pracy: wyciąg lub pochłaniacz - głośność: max. 54 dB - wyposażenie eksploatacyjne: filtry aluminiowe-1szt., filtry węglowe-2 szt. Ilość zamawianych sztuk: 1. 6. Wyposażenie kuchni - szafa chłodnicza Dane techniczne: - wymiary zewnętrzne: min.750x730x1640 mm - Wymiary wewnętrzne: min.600 x 560 x 145 mm - Pojemność całkowita min.544 l - Zużycie energii w ciągu 24 godzin: 1 kWh - Układ chłodzenia: dynamiczny - Metoda odszraniania: odszranianie automatyczne - Zakres temperatury: +1°C do +15°C - Materiał obudowy/kolor: stal/srebrny - Materiał drzwi: stal szlachetna - Drzwi pełne - Materiał wnętrza: tworzywo sztuczne w kolorze białym - Rodzaj sterowania: sterowanie mechaniczne - Wskaźnik temperatury: zewnętrzny cyfrowy - Oświetlenie wewnętrzne: żarówka - Regulowane półki: min.4szt. - Obciążenie półek: min.60 kg - Zamek - Klasa klimatyczna: SN - Czynnik chłodniczy: R 600a - Moc znamionowa: 1,1 A/ 120 W - Częstotliwość: 240 V Ilość zamawianych sztuk: 1. 7. Wyposażenie kuchni - taboret gazowy, wykonany ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny. Dane techniczne: - moc całkowita: 9kW - przyłącze gazu: R1/2 - wymiar: min. 6000x600x400 - palnik z zabezpieczeniem przeciw wypływowym - palnik pilotujący - energooszczędny palnik Ilość zamawianych sztuk: 1 8. Wyposażenie kuchni - zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, wykonany ze stali nierdzewnej. Ilość zamawianych sztuk: 1. 9. Wyposażenie łazienek - lustro, ze szkła bezbarwnego, srebrne o szlifowanych krawędziach i wymiarach 35x55cm z uchwytem do zawieszenia. Ilość zamawianych sztuk: 3. 10. Wyposażenie łazienek - pojemnik na mydło, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności 0,5 l. Ilość zamawianych sztuk: 2. 11. Wyposażenie łazienek - pojemnik na ręczniki papierowe, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej o wymiarach 30x30cm. Ilość zamawianych sztuk: 2. 12. Wyposażenie łazienek - pojemnik na papier toaletowy typu POP, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej, średnicy 250mm. Ilość zamawianych sztuk: 3. 13. Wyposażenie łazienek - szczotka do WC, wieszana na ścianie, wykonana ze stali nierdzewnej. Ilość zamawianych sztuk: 3. 14. Wyposażenie łazienek - kosz na śmieci, stojący, wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 25cm i wysokości 35cm Ilość zamawianych sztuk: 4. 15. Wyposażenie świetlicy- kosz na śmieci, stojący, wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 35cm i wysokości 55cm. Ilość zamawianych sztuk: 7. 16. Basen na garnki Basen jednokomorowy wykonany ze stali nierdzewnej. Przeznaczony do wyposażenia zapleczy kuchennych we wszystkich obiektach gastronomicznych tj. stołówki, bary, restauracje, jadłodajnie, bary szybkiej obsługi itd. Służy do mycia dużych garnków, pojemników GN, termosów itp. Blat basenu wykonany z blachy o grubości 1,2÷1,5 mm. Dno komory wyprofilowane w sposób zapewniający całkowity spływ wody. Tył basenu wyposażony w rant o wysokości min 4 cm, który zabezpiecza przed zsuwaniem się odpadków z części roboczej w szczeliny przy ścianie kuchni. Stopki z regulacją wysokości. Dane techniczne: - wymiary: szerokość : 60 cm, długość 120 cm, wysokość: 85 cm, głębokość komory: 30 cm Ilość zamawianych sztuk: 2.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt radiowo-telewizyjny.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt radiowo-telewizyjny wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1.Wyposażenie świetlicy - telewizor LCD 47cali, Full HD Rozdzielczość: 1920x1080 Obsługa MPEG 4 Teletekst: tak Nagłośnienie: -minimum 2 głośniki stereo, moc głośników; min. 10 W Złącza: -HDMI -Wejścia Euro: tak -Wyjście audio: tak -Wyjście słuchawkowe: tak -USB Konstrukcja: -podstawa i montaż ścienny Ilość zamawianych sztuk: 1 szt. 2. Wyposażenie świetlicy - radioodtwarzacz CD Urządzenie z portem USB i oddzielnymi głośnikami. Odtwarzanie mp3 / CD-R / CD-RW, port USB, tuner FM/AM, pamięć 30 stacji. Dane techniczne: Wejście anteny zewnętrznej: tak Cyfrowy wyświetlacz LCD: tak Moc wyjściowa: skuteczna (RMS): 2x20W Wyjście słuchawkowe: tak Pilot: tak Ilość zamawianych sztuk: 1 szt. 3. Wyposażenie świetlicy - odtwarzacz DVD Dane techniczne: Obsługiwane formaty płyt: BD-R, BD-RE, DVD±R, DVD±RW, CD-R, CD-RW, Audio CD, DVD-Video, Xvid, DivX, Obsługiwane formaty plików: .jpg, .mp3, Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital Plus, DTS Wyjścia: USB, HDMI Ilość zamawianych sztuk: 1 szt. 4. Wyposażenie świetlicy - zestaw kina domowego Dane techniczne: Odtwarzacz płyt DVD-Video, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, CD-DA, CD-R, CD-RW formaty multimedialne DivX, XviD, JPEG, MP3, WMV i WMA Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital, Dolby ProLogic II, DTS Wyjścia: USB Host, HDMI, komputerowe, kompozytowe, wejście/wyjście optyczne, wejście/wyjście audio, wejście/wyjście scart. Głośniki: - system głośników - 5.1 - głośniki składowe - 2 głośniki surround , 2 głośniki przednie , głośnik basowy , głośnik centralny Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia komputerowe.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt komputerowy z oprogramowaniem. Okres gwarancji rozpocznie się od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Oprogramowanie komputerowe musi posiadać właściwe licencje. 3. Urządzenia dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia ich pracy. Wraz z urządzeniami dostarczone będą instrukcje obsługi i karty gwarancyjne. 4. Szczegółowe warunki gwarancji określają karty gwarancyjne dostarczone przez Wykonawcę. 5. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania, reinstalowania, konfiguracji i rekonfiguracji dostarczonego oprogramowania przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, o ile jest to zgodne z warunkami licencji udzielonej przez producenta oprogramowania. 6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń przez wykwalifikowanych pracowników zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. 7. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie świetlicy - komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą Dane techniczne: Zainstalowany system operacyjny: Windows Procesor: 4 rdzeniowy powyżej 3,2 MHz Pamięć standardowa 4 GB DDR3 1600 MHz Napędy optyczne Nagrywarka DVD z interfejsem SATA Wewnętrzny dysk twardy Dysk SATA min. 1 TB 7200 obr./min Karta grafiki DDR 5 (256-bit) - na układzie Radeon HD 6850 lub równoważnym Dźwięk zintegrowany z płytą główną Napęd dyskietek Czytnik kart pamięci w miejscu FDD Gniazda rozszerzeń minimum 1 gniazdo PCI na płycie głównej Rozszerzenie pamięci Możliwość rozbudowy do 8 GB Interfejs sieciowy Wbudowana karta Gigabit Ethernet Oprogramowanie Zainstalowane oprogramowanie pakiet office (word, excel, powerpoint) Obudowa MIDI Tower Klawiatura Bezprzewodowa (możliwy komplet z myszą) Urządzenie wskazujące Bezprzewodowa (możliwy komplet z klawiaturą) Zasilanie zewnętrzne Zasilacz o mocy minimum 400W Parametry ogólne monitor Typ matrycy: LED Matryca błyszcząca: Nie Przekątna ekranu [cal]: 24 Nominalna rozdzielczość [px]: 1920 x 1080 Złącza D-Sub i DVI: TAK Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt sportowy.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa Dane techniczne: - stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń). - siatka, - pozycja play-back. - 4 pojedyncze kółka transportowe. - hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej). - uchwyty na piłki i rakietki. Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl. 2. Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki Dane techniczne: - wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm, - płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm, - drążki zawodników: chromowana stal, - łożyska kulkowe, - stopki poziomujące. Ilość zamawianych sztuk: 1. 3. Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami Dane techniczne: - blat wykonany z płyty kamiennej jednolitej, - wymiary: pole gry: 127x254cm, - możliwość regulacji poziomu, - wyposażenie: kije (min.6), bile (komplet do pool-a), kreda, podpórka, trójkąt, końcówki (10 sztuk). Ilość zamawianych sztuk: 1. 4. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa kamienny granitowy Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; liczba użytkowników 4. Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego. Dane techniczne: - blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem, - siatka stalowa, ocynkowana ogniowo, - całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej. Ilość zamawianych sztuk: 1..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Urządzenie o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo z zasilaniem akumulatorowym umożliwiające transport osób na wózkach inwalidzkich po schodach oraz stromych pochylniach. Ilość zamawianych sztuk: 1. Minimalne wymagane parametry urządzenia określone dla Scalmobilu S20 - do transportu schodowego w komplecie z markowym wózkiem aktywnym i specjalnymi uchwytami: Maksymalne obciążenie 120 kg, 1 osoba wraz z wózkiem Waga 24,5 kg Prędkość 6-16 stopni/min. Zasięg Do 300 schodów Schody Ciągi proste, zakręcające, strome, wąskie, z dowolnego materiału i ze stale przymocowanymi pokryciami, do wnętrza Napęd Silnik elektryczny 176W Baterie 2x12 V3/4 Ah, Dryfit-Typ (bezobsługowe, żelowe) Wózki Model manualny Dopuszcza się urządzenie równoważne..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
SIWZ wraz z załącznikami - .zip
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-04-24
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-24 15:17:26
- Liczba odsłon: 1124
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: