Wersja archiwalna 2015-04-10 15:17:10

Sanniki: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu (w ramach zadania dostawa wyposażenia)
Numer ogłoszenia: 81606 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu (w ramach zadania dostawa wyposażenia).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn. Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż nowego wyposażenia z następujących grup asortymentowych: Część I - Meble i gablota informacyjna, Część II - Sprzęt gospodarstwa domowego Część III - Sprzęt radiowo - telewizyjny, Część IV - Urządzenia komputerowe, Część V - Sprzęt sportowy. Część VI Urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie części zamówienia. Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, dopuszcza się zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.70.00.00-9, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 37.40.00.00-2, 33.19.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2) . Kosztorys cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz kosztorys cenowy w zakresie oferowanych do wykonania części. III 6.3)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). III.6.3) 6.4) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. III.6.5) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.6) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, 2) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, 3) wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie okoliczności, nie przewidzianych przez Zamawiającego.

W takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie obniżeniu proporcjonalnie do ilości dostaw objętych rezygnacją, 4) w zakresie rodzaju/typu/modelu wyposażenia w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, mebli, bądź urządzeń, wskazanych w ofercie, w szczególności w sytuacji zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu wyposażenia, pod warunkiem zachowania minimalnych wymaganych parametrów dostarczanego wyposażenia określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt znajduje się na zatwierdzonej liście operacji w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 2.1) Zgodnie z art. 26. ust.2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble i gablota informacyjna.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym kolor dostarczanych mebli. Wymagane jest dostarczenie wskazanych mebli w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i gabloty. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie kuchni - szafka pod zlewozmywak Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 800x500x850cm. Ilość zamawianych sztuk: 1. 2. Wyposażenie kuchni - szafka wisząca Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm. Ilość zamawianych sztuk: 5. 3. Wyposażenie kuchni - regał magazynowy Regał o wymiarach: 120x60x200[h]cm. Półki wykonane z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV - obciążenie jednej półki - 280 - 300 kg. Regał zaczepowy (montaż bez śrub). Ilość półek - 5szt. Ilość zamawianych sztuk: 4. 4. Wyposażenie kuchni - stół roboczy, wykonany ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed ich termiczną obróbką, wyposażony w szufladę. Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 140x70x85 cm Ilość zamawianych sztuk: 2. 5.Wyposażenie świetlicy - krzesło świetlicowe Krzesło o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska: 50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50 cm. Ilość zamawianych sztuk: 100. 6.Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa Gablota zewnętrzna jednodrzwiowa oświetlana Format: 10xA4 Wykonana z profili anodowanych kolor inox/srebrny. Minimalne wymiary: 130x80x6,5 cm Ilość zamawianych sztuk: 1. 7.Wyposażenie świetlicy - krzesło komputerowe Krzesło obrotowe a rolkach z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, metalowa konstrukcja. Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska: 50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50 cm. Ilość zamawianych sztuk: 1. 8. Wyposażenie świetlicy - biurko pod komputer Wykonanie z płyty meblowej laminowanej o grubości: blaty - 30 mm, ścianki 20mm, okleinowanej PCV, kolor - klon. Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem. Wymiary: długość: 140 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm. Ilość zamawianych sztuk: 1..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt gospodarstwa domowego.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt gospodarstwa domowego wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie kuchni - kuchenka mikrofalowa, Kuchenka sterowana elektronicznie o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk: 1. 2. Wyposażenie kuchni - czajnik elektryczny bezprzewodowy Czajnik ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7 l. z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Element grzejny - płaska płyta, moc min. 2000 W. Kolor - inox/srebrny. Ilość zamawianych sztuk: 2 3. Wyposażenie kuchni - lodówko-zamrażarka Dane techniczne: - klasa energetyczna: min. A - pojemność chłodziarki: min.300 l - rodzaj: side by side - posiada system No frost - szerokość: 85-95 cm - wysokość: 173-186 cm - głębokość min. 66 cm Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk: 1. 4. Wyposażenie kuchni - kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, sterowana elektronicznie z wyświetlaczem elektronicznym, wymagane funkcje: turbo-grill (opiekacz obrotowy), termo-obieg, funkcja rozmrażania, wbudowane zapalarki palników, automatyczne odcięcie gazu, oświetlenie wnętrza, szuflada. System grzania komory - góra, dół oraz góra i dół. Wykonana ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny. Dane techniczne: - wymiary: 500 x 850 x 600 mm, - zasilanie: 3 NPE 230V 50 Hz, - klasa energetyczna: min. A, - pojemność piekarnika: min.55 litrów, - ilość palników: 4, łączna moc min 8,0kW, - moc piekarnika: max 4 kW, - zakres temp. płynna regulacja od 50 stopni C do 250 stopni C. Ilość zamawianych sztuk: 1. 5. Wyposażenie kuchni - okap kuchenny kominowy Okap wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny, funkcje dodatkowe: programator, pilot, czujnik wymiany filtra. Dane techniczne: - typ okapu: kominowy - szerokość: 90 cm - wydajność: 650 m3/h - sterowanie: elektroniczne - oświetlenie: halogenowe 2x35W - warianty pracy: wyciąg lub pochłaniacz - głośność: max. 54 dB - wyposażenie eksploatacyjne: filtry aluminiowe-1szt., filtry węglowe-2 szt. Ilość zamawianych sztuk: 1. 6. Wyposażenie kuchni - szafa chłodnicza Dane techniczne: - wymiary zewnętrzne: min.750x730x1640 mm - Wymiary wewnętrzne: min.600 x 560 x 145 mm - Pojemność całkowita min.544 l - Zużycie energii w ciągu 24 godzin: 1 kWh - Układ chłodzenia: dynamiczny - Metoda odszraniania: odszranianie automatyczne - Zakres temperatury: +1°C do +15°C - Materiał obudowy/kolor: stal/srebrny - Materiał drzwi: stal szlachetna - Drzwi pełne - Materiał wnętrza: tworzywo sztuczne w kolorze białym - Rodzaj sterowania: sterowanie mechaniczne - Wskaźnik temperatury: zewnętrzny cyfrowy - Oświetlenie wewnętrzne: żarówka - Regulowane półki: min.4szt. - Obciążenie półek: min.60 kg - Zamek - Klasa klimatyczna: SN - Czynnik chłodniczy: R 600a - Moc znamionowa: 1,1 A/ 120 W - Częstotliwość: 240 V Ilość zamawianych sztuk: 1. 7. Wyposażenie kuchni - taboret gazowy, wykonany ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny. Dane techniczne: - moc całkowita: 9kW - przyłącze gazu: R1/2 - wymiar: min. 6000x600x400 - palnik z zabezpieczeniem przeciw wypływowym - palnik pilotujący - energooszczędny palnik Ilość zamawianych sztuk: 2. 8. Wyposażenie kuchni - zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, wykonany ze stali nierdzewnej. Ilość zamawianych sztuk: 1. 9. Wyposażenie łazienek - lustro, ze szkła bezbarwnego, srebrne o szlifowanych krawędziach i wymiarach 35x55cm z uchwytem do zawieszenia. Ilość zamawianych sztuk: 3. 10. Wyposażenie łazienek - pojemnik na mydło, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności 0,5 l. Ilość zamawianych sztuk: 2. 11. Wyposażenie łazienek - pojemnik na ręczniki papierowe, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej o wymiarach 30x30cm. Ilość zamawianych sztuk: 2. 12. Wyposażenie łazienek - pojemnik na papier toaletowy typu POP, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej, średnicy 250mm. Ilość zamawianych sztuk: 3. 13. Wyposażenie łazienek - szczotka do WC, wieszana na ścianie, wykonana ze stali nierdzewnej. Ilość zamawianych sztuk: 3. 14. Wyposażenie łazienek - kosz na śmieci, stojący, wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 25cm i wysokości 35cm Ilość zamawianych sztuk: 4. 15. Wyposażenie świetlicy- kosz na śmieci, stojący, wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 35cm i wysokości 55cm..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt radiowo-telewizyjny.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt radiowo-telewizyjny wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1.Wyposażenie świetlicy - telewizor LCD 47cali, Full HD Rozdzielczość: 1920x1080 Obsługa MPEG 4 Teletekst: tak Nagłośnienie: -minimum 2 głośniki stereo, moc głośników; min. 10 W Złącza: -HDMI -Wejścia Euro: tak -Wyjście audio: tak -Wyjście słuchawkowe: tak -USB Konstrukcja: -podstawa i montaż ścienny Ilość zamawianych sztuk: 1 szt. 2. Wyposażenie świetlicy - radioodtwarzacz CD Urządzenie z portem USB i oddzielnymi głośnikami. Odtwarzanie mp3 / CD-R / CD-RW, port USB, tuner FM/AM, pamięć 30 stacji. Dane techniczne: Wejście anteny zewnętrznej: tak Cyfrowy wyświetlacz LCD: tak Moc wyjściowa: skuteczna (RMS): 2x20W Wyjście słuchawkowe: tak Pilot: tak Ilość zamawianych sztuk: 1 szt. 3. Wyposażenie świetlicy - odtwarzacz DVD Dane techniczne: Obsługiwane formaty płyt: BD-R, BD-RE, DVD±R, DVD±RW, CD-R, CD-RW, Audio CD, DVD-Video, Xvid, DivX, Obsługiwane formaty plików: .jpg, .mp3, Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital Plus, DTS Wyjścia: USB, HDMI Ilość zamawianych sztuk: 1 szt. 4. Wyposażenie świetlicy - zestaw kina domowego Dane techniczne: Odtwarzacz płyt DVD-Video, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, CD-DA, CD-R, CD-RW formaty multimedialne DivX, XviD, JPEG, MP3, WMV i WMA Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital, Dolby ProLogic II, DTS Wyjścia: USB Host, HDMI, komputerowe, kompozytowe, wejście/wyjście optyczne, wejście/wyjście audio, wejście/wyjście scart. Głośniki: - system głośników - 5.1 - głośniki składowe - 2 głośniki surround , 2 głośniki przednie , głośnik basowy , głośnik centralny Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia komputerowe.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt komputerowy z oprogramowaniem. Okres gwarancji rozpocznie się od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Oprogramowanie komputerowe musi posiadać właściwe licencje. 3. Urządzenia dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia ich pracy. Wraz z urządzeniami dostarczone będą instrukcje obsługi i karty gwarancyjne. 4. Szczegółowe warunki gwarancji określają karty gwarancyjne dostarczone przez Wykonawcę. 5. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania, reinstalowania, konfiguracji i rekonfiguracji dostarczonego oprogramowania przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, o ile jest to zgodne z warunkami licencji udzielonej przez producenta oprogramowania. 6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń przez wykwalifikowanych pracowników zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. 7. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie świetlicy - komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą Dane techniczne: Zainstalowany system operacyjny: Windows Procesor: 4 rdzeniowy powyżej 3,2 MHz Pamięć standardowa 4 GB DDR3 1600 MHz Napędy optyczne Nagrywarka DVD z interfejsem SATA Wewnętrzny dysk twardy Dysk SATA min. 1 TB 7200 obr./min Karta grafiki DDR 5 (256-bit) - na układzie Radeon HD 6850 lub równoważnym Dźwięk zintegrowany z płytą główną Napęd dyskietek Czytnik kart pamięci w miejscu FDD Gniazda rozszerzeń minimum 1 gniazdo PCI na płycie głównej Rozszerzenie pamięci Możliwość rozbudowy do 8 GB Interfejs sieciowy Wbudowana karta Gigabit Ethernet Oprogramowanie Zainstalowane oprogramowanie pakiet office (word, excel, powerpoint) Obudowa MIDI Tower Klawiatura Bezprzewodowa (możliwy komplet z myszą) Urządzenie wskazujące Bezprzewodowa (możliwy komplet z klawiaturą) Zasilanie zewnętrzne Zasilacz o mocy minimum 400W Parametry ogólne monitor Typ matrycy: LED Matryca błyszcząca: Nie Przekątna ekranu [cal]: 24 Nominalna rozdzielczość [px]: 1920 x 1080 Złącza D-Sub i DVI: TAK Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt sportowy.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa Dane techniczne: - stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń). - siatka, - pozycja play-back. - 4 pojedyncze kółka transportowe. - hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej). - uchwyty na piłki i rakietki. Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl. 2. Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki Dane techniczne: - wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm, - płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm, - drążki zawodników: chromowana stal, - łożyska kulkowe, - stopki poziomujące. Ilość zamawianych sztuk: 1. 3. Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami Dane techniczne: - blat wykonany z płyty kamiennej jednolitej, - wymiary: pole gry: 127x254cm, - możliwość regulacji poziomu, - wyposażenie: kije (min.6), bile (komplet do pool-a), kreda, podpórka, trójkąt, końcówki (10 sztuk). Ilość zamawianych sztuk: 1. 4. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa kamienny granitowy Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; liczba użytkowników 4. Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego. Dane techniczne: - blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem, - siatka stalowa, ocynkowana ogniowo, - całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej. Ilość zamawianych sztuk: 1..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Urządzenie o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo z zasilaniem akumulatorowym umożliwiające transport osób na wózkach inwalidzkich po schodach oraz stromych pochylniach. Ilość zamawianych sztuk: 1. Minimalne wymagane parametry urządzenia określone dla Scalmobilu S20 - do transportu schodowego w komplecie z markowym wózkiem aktywnym i specjalnymi uchwytami: Maksymalne obciążenie 120 kg, 1 osoba wraz z wózkiem Waga 24,5 kg Prędkość 6-16 stopni/min. Zasięg Do 300 schodów Schody Ciągi proste, zakręcające, strome, wąskie, z dowolnego materiału i ze stale przymocowanymi pokryciami, do wnętrza Napęd Silnik elektryczny 176W Baterie 2x12 V3/4 Ah, Dryfit-Typ (bezobsługowe, żelowe) Wózki Model manualny Dopuszcza się urządzenie równoważne..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

SIWZ.doc

Zalaczniki_do_SIWZ.zip

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-04-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-10 15:17:10
  • Liczba odsłon: 767
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1771003]

przewiń do góry