Wersja archiwalna 2015-02-10 14:08:34

Sanniki, dnia 2015-02-10

Gmina Sanniki

DG.271.4.2015

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) Zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

1). Zapis w siwz w pkt XI. 9):

Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:

Urząd Gminy w Sannikach

 ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,

Pokój nr 10 (sekretariat),

Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:

Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowę boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach

Nie otwierać przed dniem: 12.02.2015r. do godz. 10:00

 

otrzymuje nowe brzmienie:

„Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:

Urząd Gminy w Sannikach

 ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,

Pokój nr 10 (sekretariat),

Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:

Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowę boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach”

 Nie otwierać przed dniem: 16.02.2015r. do godz. 10:00”

 

2). Zapis w siwz w pkt XII Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

„Oferty należy składać do dnia: 12.02.2015r. do godz: 0950.

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

Oferty zostaną otwarte dnia: 12.02.2015r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy”

 

otrzymuje nowe brzmienie:

„Oferty należy składać do dnia: 16.02.2015r. do godz: 0950.

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 16.02.2015r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.”

 

3). Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej : www.sanniki.bip.org.pl  aktualne przedmiary robót -przedmiar nr 1 z dnia 09.02.2015r., przedmiar nr 2 z dnia 09.02.2015r., stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

4). Zamawiający zmienia treść projektu umowy –załącznik nr 5 do siwz oraz treść projektu umowy – załącznik nr 6 do siwz  w następujący sposób:

a)      § 11 pkt.1 projektu umowy  w brzmieniu:

Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres  ...............  miesięcy licząc od daty odbioru końcowego”.

Otrzymuje brzmienie

„Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na przedmiot umowy na okres 12 miesięcy.

Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres  ...............  miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.”

b)      W § 13 projektu umowy dodaje się  pkt. 3 w następującym brzmieniu:

„3. W przypadku naliczenia kar umownych należnych od Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość potracenia kar z wynagrodzenia Wykonawcy.”

 

 

 

 

 

Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.

przedmiar_nr_1_z_dnia_09.02.2015r..pdf 

przedmiar_nr_2_z_dnia_09.02.2015r..pdf

 

 

Wójt Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

 

Sanniki, 2015-02-10

 

Gmina Sanniki

DG.271.4.2015

        

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach”.

 

 

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

  W  dniu  30.01.2015r. do Zamawiającego wpłynęło  pismo od wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

 

„ Pytanie 1:

 Zgodnie z ustawą Prawo zamówień Publicznych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010r. oraz wydanym przez Urząd zamówień Publicznych „Komentarzem do ustawy Prawo zamówień Publicznych” pod redakcją Tomasza Czajkowskiego ( wyd. III z 2007r.) w odniesieniu do art. 96 zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o ujawnienie wartości szacunkowej netto na ww. zadanie.

 

Pytanie 2:

Proszę o podanie co dokładnie wchodzi w zakres wykonania wymiany osprzętu elektrycznego dot.97 pozycji przedmiaru?”

 

W dniu 02.02.2005r. do Zamawiającego wpłynęły 2 pisma od wykonawców o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

 

Pismo nr 1 z dnia 02.02.2015r.

„Dotyczy: Pytania do przetargu „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach” (nr DG.271.4.2015).

 

1.W związku z tym, że skatepark jest specyficznym obiektem budowlanym dla młodzieży oraz chęcią uniknięcia złego wykonania skateparku przedstawiamy w załączeniu broszurę „O wyborze specjalistów do budowy skateparku” Stowarzyszenia Cool Team. Czy Zamawiający uwzględni zapisy z broszury przy i przy realizacji skateparku dodatkowo będzie wymagał wytycznych z powyższej broszury?

2.Zwracamy się do Zamawiającego z pytaniem dotyczącym wymagań co do technologii w jakiej ma zostać wykonany dany skatepark (gotowe prefabrykaty betonowe). Przyjęcie warunku wykonania skateparku w tej technologii w przetargu skutkuje tym, że zawęża w znacznym stopniu liczbę potencjalnych wykonawców i jest to niezgodne z ustawą o zamówieniach publicznych. Czy Zamawiający dopuści inną technologię wykonania skateparku (np. torkretowania na mokro lub użycie pół-prefabrykatów także betonowych, ale z konstrukcją opartą na styropianie)?

3.Czy Zamawiający będzie wymagał udokumentowania doświadczenia w budowie skateparków od oferentów?

4.Czy Zamawiający dopuszcza zmianę rozmieszczenia elementów, aby skatepark był bardziej funkcjonalny dla użytkowników?

5.Czy Zamawiający dopuści na etapie realizacji zmianę elementów skateparku tak, aby skatepark był bardziej funkcjonalny? Ewentualna zmiana nie będzie miała wpływu na zwiększenie kosztu elementów skateparku.”

 

 

Pismo nr 2 z dnia 02.02.2015r.

„Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „„Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach”.

Prosimy o odpowiedzi na następujące pytania:

Pytanie Nr 1:

Zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r (Dz. U. z 2008r Nr 188 poz. 1154) oraz wydanym przez Urząd Zamówień Publicznych „Komentarzem do ustawy Prawo Zamówień Publicznych” pod redakcją Tomasza Czajkowskiego (wyd. III z 2007r) w odniesieniu do art. 96 zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o ujawnienie wartości szacunkowej na w/w zadanie.

Pytanie Nr 2:

W nawiązaniu do treści SIWZ, prosimy o potwierdzenie, że cena ryczałtowa pozostaje stała w zakresie robót ujętych w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ, natomiast nie obejmuje robót tam nieprzewidzianych, a ponadto, iż obowiązek uwzględnienia w wynagrodzeniu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy dotyczy kosztów możliwych do oszacowania na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji oraz odbytej wizji lokalnej, nie obejmuje zaś kosztów niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów/braków w dokumentacji, odmiennych od wskazanych w dokumentacji warunków gruntowych, archeologicznych, ujawnienia się niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji podziemnych itp., oraz że w przypadku konieczności wykonania robót wynikających z zaistnienia ww. okoliczności wykonawca otrzyma wynagrodzenie dodatkowe. Rozszerzenie zakresu zamówienia o roboty nieprzewidziane w dokumentacji projektowej lub koszty niemożliwe do wyceny na etapie ofertowania byłoby sprzeczne z art. 140 ust. 3 PZP w związku z art. 58§1 KC, jako wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia w SIWZ. Prace nieprzewidziane w dokumentacji projektowej nie stanowią bowiem przedmiotu zamówienia objętego ceną oferty.

Pytanie Nr 3:

Prosimy o potwierdzenie, że skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej lub technicznej nie obciążają wykonawcy zamówienia. Zwracamy uwagę, że Wykonawca nie ma obowiązku sprawdzania rzetelności i prawidłowości rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 651 kc, jeżeli dostarczona przez inwestora dokumentacja, teren budowy, maszyny lub urządzenia nie nadają się do prawidłowego wykonania robót albo jeżeli znajdą inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym inwestora. Na gruncie tego przepisu Sąd Najwyższy, w wyroku z dnia 27 marca 2000r. w sprawie III CKN 629/98, wskazał jednoznacznie, iż został w nim nałożony na wykonawcę robót budowlanych obowiązek niezwłocznego zawiadomienia inwestora o tym, że dostarczona dokumentacja, teren budowy, maszyny lub urządzenia nie nadają się do prawidłowego wykonania robót, a także o tym, że wystąpiły inne okoliczności mogące przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót. Natomiast z brzmienia art. 651 k.c. nie sposób wyprowadzić wniosku, iż wykonawca ma obowiązek dokonywać w każdym przypadku szczegółowego sprawdzenia dostarczonego projektu w celu wykrycia jego ewentualnych wad. Wykonawca robót budowlanych nie musi bowiem dysponować specjalistyczną wiedzą z zakresu projektowania; musi jedynie umieć odczytać projekt i realizować inwestycję zgodnie z tym projektem oraz zasadami sztuki budowlanej. Obowiązek nałożony na wykonawcę przez art. 651 k.c. należy rozumieć w ten sposób, że musi on niezwłocznie zawiadomić inwestora o niemożliwości realizacji inwestycji na podstawie otrzymanego projektu lub też o tym, że realizacja dostarczonego projektu spowoduje powstanie obiektu wadliwego. W tym ostatnim przypadku chodzi jednak tylko o sytuacje, w których stwierdzenie nieprawidłowości dostarczonej dokumentacji nie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu projektowania.

Pytanie Nr 4:

Prosimy o potwierdzenie, że uprawnienie Zamawiającego do odmowy odbioru robót dotyczy wad istotnych, polegających na niewykonaniu przedmiotu umowy, a nie wad i usterek innego rodzaju. Wykryte podczas odbioru wady podlegają bowiem usunięciu zgodnie z art. 637 i 638 k.c., ale nie ma to wpływu na obowiązek inwestora do odbioru robót i zapłaty wynagrodzenia (stanowisko to znajduje potwierdzenie w ugruntowanym orzecznictwie sądowym,
w szczególności: wyrok SN z dnia 22.06.2007 r., sygn. akt V CSK 99/07).

Pytanie Nr 5:

Prosimy o zmianę wysokości kar za zwlokę w wykonaniu przedmiotu umowy ustalonego w & 13 pkt 2 ppkt a z 1% na 0,5% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki. Powyższe równoważne będzie do kar zastrzeżonych w umowie dla Wykonawcy w & 13 pkt 1 w wysokości 0,5%.

Pytanie Nr 6:

Prosimy o ustanowienie górnego limitu kar umownych, do naliczenia których uprawniony będzie Zamawiający (np. na poziomie 5% wartości wynagrodzenia umownego).

Pytanie Nr 7:

Prosimy o potwierdzenie, że w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót termin zakończenia robót może ulec zmianie.

Pytanie Nr 8:

W związku z określeniem przez Zamawiającego w SIWZ, iż roboty muszą być wykonane zgodnie z: projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej prosimy o odpowiedź czy przedmiar robót wykonany jest z należytą starannością i odzwierciedla wszystkie prace niezbędne do wykonania, a przewidziane w pozostałych dokumentach.

Pytanie Nr 9:

Prosimy o potwierdzenie, że okres rękojmi wynosi 1 rok.”

 

 

Wyjaśnienie treści siwz:

 

Dot. pytań z 30.01.2015r.

1. Wartość zamówienia publicznego pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach” wynosi 2.058.628,88 zł.

2. Do wyceny należy przyjąć wykonanie osprzętu elektrycznego zgodnie z dokumentacją projektową.

W pomieszczeniu  piwnicy należy przewidzieć dostawę i montaż zasobnika ciepłej wody - poz. 12.3 przedmiaru - zgodnie z dokumentacją - wymiennik pojemnościowy OW-E 120.12 P o pojemosci 12dm3. W piwnicy należy wykonać zasilanie do zasobnika zgodnie z projkektem elektrycznym - rys. nr 5 oraz zamontować osprzęt zgodnie z projektem  elektr. - rys. nr 2.

--

 

Dot. pytań z 02.02.2015r. – pismo nr 1

1.Obowiązującym dokumentem jest projekt budowlany. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2  Scatepark ma być wykonany zgodnie z projektem budowlanym.

3.Wymagania dotyczące doświadczenia wykonawców przedstawione w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie określają udokumentowania doświadczenia w budowie scateparków.  

4.Scatepark ma być wykonany zgodnie z projektem budowlanym. Ewentualna zmiana rozmieszczenia elementów  scateparku może być wykonana jedynie zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane.

5.Scatepark ma być wykonany zgodnie z projektem budowlanym. Ewentualna zmiana elementów  scateparku może być wykonana jedynie zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane.

 

 

Dot. pytań z 02.02.2015r. – pismo nr 2

1. Wartość zamówienia publicznego pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach” wynosi 2.058.628,88 zł.

2. Cena ryczałtowa określona na podstawie załączonej do siwz  dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem konkretnego całkowitego dzieła budowlanego zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

Wykonawca dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko, na podstawie załączonej do siwz  dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone przedmiary robót pełnią jedynie funkcję informacyjną, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy i stanowią materiał pomocniczy do kalkulacji ceny ofertowej.

3. W przypadku, gdy wykonawca stwierdzi błędy lub nieścisłości w dokumentacji projektowej, bądź też w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, powinien niezwłocznie powiadomić o tym zamawiającego. Ponadto winien niezwłocznie poinformować zamawiającego o niemożliwości realizacji inwestycji na podstawie dokumentacji projektowej lub o tym, że realizacja projektu spowoduje powstanie obiektu wadliwego bądź też, że wystąpiły inne okoliczności mogące przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót.

4. Zgodnie z projektem umowy zamawiający przerywa czynności odbioru, jeżeli w jego trakcie ujawniono wady lub usterki wykonanych robót, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem lub zmniejszają jego użyteczność w stosunku do zaplanowanej. W takim przypadku wyznacza się Wykonawcy termin usunięcia stwierdzonych wad lub usterek, a odbiór nie zostaje uznany za zakończony.

Natomiast w sytuacji stwierdzenia drobnych usterek, strony sporządzają protokół odbioru końcowego zawierający wszelkie ustalenia, w tym także drobne usterki wykonanych robót, wraz z podaniem terminu usunięcia tych usterek.

5.Zamawiający nie zmienia wysokości kar za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy. Wysokość kar za zwłokę określona w &13 pkt 2 ppkt1 pozostaje ustalona na poziomie 1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.

6. Zamawiający nie ustala górnego limitu kar umownych, do naliczania których uprawniony będzie zamawiający.

7. Termin zakończenia robót nie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót.

8. Przedmiar robót został wykonany z należytą starannością. W przypadku, gdy wykonawca stwierdzi błędy lub nieścisłości w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót, powinien niezwłocznie powiadomić o tym zamawiającego. Prace niezbędne do wykonania zamówienia są określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

9. Zamawiający potwierdza, że okres rękojmi wynosi 1 rok.

 

 

Załączniki:

1) Załącznik do pisma nr 1 z dnia 02.02.2015r. - Broszura „ O wyborze specjalistów do budowy skateparku”- zamieszczono na stronie zamawiającego : sanniki.bip.org.pl

broszura_o_wyborze_specjalistow_do_budowy_skateparkow.pdf

 

 

Wójt Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek


 

Sanniki, dnia 28.01.2015r.

Gmina Sanniki

DG.271.4.2015

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) Zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

1)      Zapis w siwz w pkt III.1 Opis przedmiotu zamówienia:

„1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz
z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na działce nr ewid.679/2.

W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną:

1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie:

-docieplenie ścian zewnętrznych budynku,

-docieplenie stropodachu i stropu, 

- docieplenie ścian fundamentowych,

- wymiana rynien i rur spustowych,

- remont instalacji odgromowej,

- opaska wokół budynku,

- wymiana obróbek blacharskich,

- utwardzenie terenu,

-budowa ogrodzenia z paneli,

-dostawa i montaż sceny,

- kanalizacja sanitarna doziemna,

- kanalizacja deszczowa doziemna,

- przyłącze wody,

- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,

-instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o.,

-instalacje elektryczne,

- oświetlenie terenu,

- demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca,

- wymiana grzejników w pomieszczeniach,

- zmiana pokrycia dachu,

- docieplenie dachu,

- przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych,

- rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy,

- wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej,

-przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych,

- montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej,

- wykonanie instalacji ppoż,

- przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej,

-zakup scalamobilu,

-zagospodarowanie trenu.

 1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie:

-          budowa boiska sportowego do tenisa,

-          budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia,

-          w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego,

-          utwardzenie terenu kostką brukową.

Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje  projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.

Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ.

We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia
i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,  wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania  i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i  wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie „równoważności” spoczywa na wykonawcy.

Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.”

 

otrzymuje nowe brzmienie:

„1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz
z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na działce nr ewid.679/2.

W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną:

1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie:

-docieplenie ścian zewnętrznych budynku,

-docieplenie stropodachu i stropu, 

- docieplenie ścian fundamentowych,

- wymiana rynien i rur spustowych,

- remont instalacji odgromowej,

- opaska wokół budynku,

- wymiana obróbek blacharskich,

- utwardzenie terenu,

-budowa ogrodzenia z paneli,

-dostawa i montaż sceny,

- kanalizacja sanitarna doziemna,

- kanalizacja deszczowa doziemna,

- przyłącze wody,

- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,

-instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o.,

-instalacje elektryczne,

- oświetlenie terenu,

- demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca,

- wymiana grzejników w pomieszczeniach,

- zmiana pokrycia dachu,

- docieplenie dachu,

- przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych,

- rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy,

- wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej,

-przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych,

- montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej,

- wykonanie instalacji ppoż,

- przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej,

-zakup scalamobilu,

-zagospodarowanie trenu.

 1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie;

 -budowa boiska sportowego do tenisa,

- budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia,

- w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego,

- utwardzenie terenu kostką brukową.

Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje  projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.

Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ.

We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia
i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,  wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania  i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i  wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie „równoważności” spoczywa na wykonawcy.

Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.

Wyposażenie świetlicy w meble i urządzenia , sprzęt elektryczny i elektroniczny, sprzęt sportowy wymienione w dokumentacji projektowej stanowić będzie przedmiot odrębnego zamówienia publicznego w następującym zakresie:

1)      wyposażenie kuchni: szafka pod zlewozmywak 2 szt, szafka wisząca 5 szt, regał magazynowy 4 szt, stół roboczy 2 szt, zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, basen na garnki 2 szt, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny bezprzewodowy 2 szt, lodówko-zamrażarka, kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, okap kuchenny kominowy, szafa chłodnicza, taboret gazowy,

2)wyposażenie łazienek: lustro 3 szt, pojemnik na mydło 2 szt, pojemnik na ręczniki 2 szt, pojemnik na papier 3 szt, szczoteczka do WC 3 szt, kosz na śmieci 4 szt,

2)      wyposażenie świetlicy: krzesło świetlicowe 100 szt, zewnętrzna gablota informacyjna, urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich, kosz na śmieci 7 szt, biurko pod komputer, krzesło komputerowe, telewizor LCD 47 cali Full HD, radioodtwarzacz CD, odtwarzacz DVD, zestaw kina domowego, komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą, stół do tenisa, piłkarzyki, stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami, stół do tenisa kamienny.”

 

 

2). Zapis w siwz w pkt XI. 9):

Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:

Urząd Gminy w Sannikach

 ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,

Pokój nr 10 (sekretariat),

Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:

Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowę boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach

Nie otwierać przed dniem: 11.02.2015r. do godz. 10:00

 

otrzymuje nowe brzmienie:

„Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:

Urząd Gminy w Sannikach

 ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,

Pokój nr 10 (sekretariat),

Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:

Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowę boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach”

 Nie otwierać przed dniem: 12.02.2015r. do godz. 10:00”

 

3). Zapis w siwz w pkt XII Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

„Oferty należy składać do dnia: 11.02.2015r. do godz: 0950.

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

Oferty zostaną otwarte dnia: 11.02.2015r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy”

 

otrzymuje nowe brzmienie:

„Oferty należy składać do dnia: 12.02.2015r. do godz: 0950.

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

Oferty zostaną otwarte dnia:  12.02.2015r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.”

 

Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.

 

 

 

Wójt Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

---------------------------------------------------------------


Numer ogłoszenia: 20012 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 19192 - 2015 data 27.01.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na działce nr ewid.679/2. W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną: 1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: -docieplenie ścian zewnętrznych budynku, -docieplenie stropodachu i stropu, - docieplenie ścian fundamentowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - remont instalacji odgromowej, - opaska wokół budynku, - wymiana obróbek blacharskich, - utwardzenie terenu, -budowa ogrodzenia z paneli, -dostawa i montaż sceny, - kanalizacja sanitarna doziemna, - kanalizacja deszczowa doziemna, - przyłącze wody, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., -instalacje elektryczne, - oświetlenie terenu, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca, - wymiana grzejników w pomieszczeniach, - zmiana pokrycia dachu, - docieplenie dachu, - przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych, - rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy, - wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej, -przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych, - montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej, - wykonanie instalacji ppoż, - przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej, -zakup scalamobilu, -zagospodarowanie trenu. 1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie; - budowa boiska sportowego do tenisa, - budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia, - w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego, - utwardzenie terenu kostką brukową. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na działce nr ewid.679/2. W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną: 1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: -docieplenie ścian zewnętrznych budynku, -docieplenie stropodachu i stropu, - docieplenie ścian fundamentowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - remont instalacji odgromowej, - opaska wokół budynku, - wymiana obróbek blacharskich, - utwardzenie terenu, -budowa ogrodzenia z paneli, -dostawa i montaż sceny, - kanalizacja sanitarna doziemna, - kanalizacja deszczowa doziemna, - przyłącze wody, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., -instalacje elektryczne, - oświetlenie terenu, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca, - wymiana grzejników w pomieszczeniach, - zmiana pokrycia dachu, - docieplenie dachu, - przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych, - rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy, - wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej, -przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych, - montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej, - wykonanie instalacji ppoż, - przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej, -zakup scalamobilu, -zagospodarowanie trenu. 1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie; - budowa boiska sportowego do tenisa, - budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia, - w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego, - utwardzenie terenu kostką brukową. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Wyposażenie świetlicy w meble i urządzenia , sprzęt elektryczny i elektroniczny, sprzęt sportowy wymienione w dokumentacji projektowej stanowić będzie przedmiot odrębnego zamówienia publicznego w następującym zakresie 1) wyposażenie kuchni: szafka pod zlewozmywak 2 szt, szafka wisząca 5 szt, regał magazynowy 4 szt, stół roboczy 2 szt, zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, basen na garnki 2 szt, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny bezprzewodowy 2 szt, lodówko-zamrażarka, kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, okap kuchenny kominowy, szafa chłodnicza, taboret gazowy, 2)wyposażenie łazienek: lustro 3 szt, pojemnik na mydło 2 szt, pojemnik na ręczniki 2 szt, pojemnik na papier 3 szt, szczoteczka do WC 3 szt, kosz na śmieci 4 szt, 2) wyposażenie świetlicy: krzesło świetlicowe 100 szt, zewnętrzna gablota informacyjna, urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich, kosz na śmieci 7 szt, biurko pod komputer, krzesło komputerowe, telewizor LCD 47 cali Full HD, radioodtwarzacz CD, odtwarzacz DVD, zestaw kina domowego, komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą, stół do tenisa, piłkarzyki, stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami, stół do tenisa kamienny..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 ( sekretariat)..
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 ( sekretariat)..

 

 

---------------------------------------------------------------

Sanniki: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach
Numer ogłoszenia: 19192 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na działce nr ewid.679/2. W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną: 1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: -docieplenie ścian zewnętrznych budynku, -docieplenie stropodachu i stropu, - docieplenie ścian fundamentowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - remont instalacji odgromowej, - opaska wokół budynku, - wymiana obróbek blacharskich, - utwardzenie terenu, -budowa ogrodzenia z paneli, -dostawa i montaż sceny, - kanalizacja sanitarna doziemna, - kanalizacja deszczowa doziemna, - przyłącze wody, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., -instalacje elektryczne, - oświetlenie terenu, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca, - wymiana grzejników w pomieszczeniach, - zmiana pokrycia dachu, - docieplenie dachu, - przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych, - rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy, - wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej, -przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych, - montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej, - wykonanie instalacji ppoż, - przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej, -zakup scalamobilu, -zagospodarowanie trenu. 1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie; - budowa boiska sportowego do tenisa, - budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia, - w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego, - utwardzenie terenu kostką brukową. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy - Pzp, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.21.22.00-8, 45.44.30.00-4, 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0, 45.30.00.00-0, 45.23.13.00-8, 37.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodne z pkt. VI .8. ppkt. 2) SIWZ (jeśli dotyczy). III.6.3) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót zaniechanych lub zamiennych, b) zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, z zastrzeżeniem, że do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z wartością wynagrodzenia należnego podwykonawcy oraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w tej umowie lub projekcie. c) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ. Niniejsza zmiana jest możliwa w warunkach opisanych w § 7 projektu umowy załączonego do SIWZ. 3. Zmiana osób reprezentujących którąkolwiek ze stron oraz zmiana nazwy którejkolwiek ze stron będąca wynikiem reorganizacji lub przekształcenia nie stanowi zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu znajduje się na zatwierdzonej liście operacji w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Projekt Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach jest dofinansowany w wysokości nie więcej niż 80% kwoty poniesionych kosztów kwalifikowalnych operacji ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 2.1) Zgodnie z art. 26. ust.2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 3. Dodatkowe informacje dotyczące terminu wykonania zamówienia. Termin realizacji zamówienia: zakończenie do dnia 10.06.2015r., przy czym termin realizacji zamówienia w zakresie Budowy boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach: zakończenie do dnia 15.03.2015r. oraz termin realizacji robót związanych z zagospodarowaniem terenu wymienionych w dziale 17-21 przedmiaru robót obejmującego Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu: zakończenie do dnia 15.03.2015r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ wraz z załącznikami - .zip

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1771030]

przewiń do góry