Wersja archiwalna 2015-01-28 13:57:24
Sanniki, dnia 28.01.2015r.
Gmina Sanniki
DG.271.4.2015
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach
Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) Zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Zapis w siwz w pkt III.1 Opis przedmiotu zamówienia:
„1. Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz
z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej
architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na
działce nr ewid.679/2.
W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną:
1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie:
-docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
-docieplenie stropodachu i stropu,
- docieplenie ścian fundamentowych,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- remont instalacji odgromowej,
- opaska wokół budynku,
- wymiana obróbek blacharskich,
- utwardzenie terenu,
-budowa ogrodzenia z paneli,
-dostawa i montaż sceny,
- kanalizacja sanitarna doziemna,
- kanalizacja deszczowa doziemna,
- przyłącze wody,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
-instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o.,
-instalacje elektryczne,
- oświetlenie terenu,
- demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca,
- zmiana pokrycia dachu,
- docieplenie dachu,
- przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych,
- rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy,
- wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej,
-przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych,
- montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej,
- wykonanie instalacji ppoż,
- przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej,
-zakup scalamobilu,
-zagospodarowanie trenu.
1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie:
- budowa boiska sportowego do tenisa,
- budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia,
- w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego,
- utwardzenie terenu kostką brukową.
Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.
Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ.
We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na
specyfikę przedmiotu zamówienia
i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych
określeń, wskazano w dokumentacji
projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii,
materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza
zastosowanie technologii, materiałów i
wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy
funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia
produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji
produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie „równoważności” spoczywa na wykonawcy.
Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.”
otrzymuje nowe brzmienie:
„1. Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz
z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej
architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na
działce nr ewid.679/2.
W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną:
1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie:
-docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
-docieplenie stropodachu i stropu,
- docieplenie ścian fundamentowych,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- remont instalacji odgromowej,
- opaska wokół budynku,
- wymiana obróbek blacharskich,
- utwardzenie terenu,
-budowa ogrodzenia z paneli,
-dostawa i montaż sceny,
- kanalizacja sanitarna doziemna,
- kanalizacja deszczowa doziemna,
- przyłącze wody,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
-instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o.,
-instalacje elektryczne,
- oświetlenie terenu,
- demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca,
- zmiana pokrycia dachu,
- docieplenie dachu,
- przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych,
- rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy,
- wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej,
-przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych,
- montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej,
- wykonanie instalacji ppoż,
- przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej,
-zakup scalamobilu,
-zagospodarowanie trenu.
1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie;
-budowa boiska sportowego do tenisa,
- budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia,
- w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego,
- utwardzenie terenu kostką brukową.
Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.
Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ.
We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na
specyfikę przedmiotu zamówienia
i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych
określeń, wskazano w dokumentacji
projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii,
materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie
technologii, materiałów i wyrobów
równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne,
co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego
jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz
powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie „równoważności” spoczywa na wykonawcy.
Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.
Wyposażenie świetlicy w meble i urządzenia , sprzęt elektryczny i elektroniczny, sprzęt sportowy wymienione w dokumentacji projektowej stanowić będzie przedmiot odrębnego zamówienia publicznego w następującym zakresie:
1) wyposażenie kuchni: szafka pod zlewozmywak 2 szt, szafka wisząca 5 szt, regał magazynowy 4 szt, stół roboczy 2 szt, zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, basen na garnki 2 szt, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny bezprzewodowy 2 szt, lodówko-zamrażarka, kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, okap kuchenny kominowy, szafa chłodnicza, taboret gazowy,
2)wyposażenie łazienek: lustro 3 szt, pojemnik na mydło 2 szt, pojemnik na ręczniki 2 szt, pojemnik na papier 3 szt, szczoteczka do WC 3 szt, kosz na śmieci 4 szt,
2) wyposażenie świetlicy: krzesło świetlicowe 100 szt, zewnętrzna gablota informacyjna, urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich, kosz na śmieci 7 szt, biurko pod komputer, krzesło komputerowe, telewizor LCD 47 cali Full HD, radioodtwarzacz CD, odtwarzacz DVD, zestaw kina domowego, komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą, stół do tenisa, piłkarzyki, stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami, stół do tenisa kamienny.”
2). Zapis w siwz w pkt XI. 9):
„Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
Pokój nr 10 (sekretariat),
Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:
Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowę boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach”
Nie otwierać przed dniem: 11.02.2015r. do godz. 10:00”
otrzymuje nowe brzmienie:
„Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
Pokój nr 10 (sekretariat),
Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:
Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowę boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach”
Nie otwierać przed dniem: 12.02.2015r. do godz. 10:00”
3). Zapis w siwz w pkt XII Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
„Oferty należy składać do dnia: 11.02.2015r. do godz: 0950.
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
Oferty zostaną otwarte dnia: 11.02.2015r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy”
otrzymuje nowe brzmienie:
„Oferty należy składać do dnia: 12.02.2015r. do godz: 0950.
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
Oferty zostaną otwarte dnia: 12.02.2015r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy.”
Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.
Wójt Gminy Sanniki
Gabriel Wieczorek
---------------------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 20012 - 2015; data zamieszczenia:
28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 19192 - 2015 data 27.01.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
- W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na działce nr ewid.679/2. W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną: 1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: -docieplenie ścian zewnętrznych budynku, -docieplenie stropodachu i stropu, - docieplenie ścian fundamentowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - remont instalacji odgromowej, - opaska wokół budynku, - wymiana obróbek blacharskich, - utwardzenie terenu, -budowa ogrodzenia z paneli, -dostawa i montaż sceny, - kanalizacja sanitarna doziemna, - kanalizacja deszczowa doziemna, - przyłącze wody, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., -instalacje elektryczne, - oświetlenie terenu, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca, - wymiana grzejników w pomieszczeniach, - zmiana pokrycia dachu, - docieplenie dachu, - przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych, - rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy, - wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej, -przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych, - montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej, - wykonanie instalacji ppoż, - przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej, -zakup scalamobilu, -zagospodarowanie trenu. 1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie; - budowa boiska sportowego do tenisa, - budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia, - w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego, - utwardzenie terenu kostką brukową. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.
- W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na działce nr ewid.679/2. W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną: 1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: -docieplenie ścian zewnętrznych budynku, -docieplenie stropodachu i stropu, - docieplenie ścian fundamentowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - remont instalacji odgromowej, - opaska wokół budynku, - wymiana obróbek blacharskich, - utwardzenie terenu, -budowa ogrodzenia z paneli, -dostawa i montaż sceny, - kanalizacja sanitarna doziemna, - kanalizacja deszczowa doziemna, - przyłącze wody, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., -instalacje elektryczne, - oświetlenie terenu, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca, - wymiana grzejników w pomieszczeniach, - zmiana pokrycia dachu, - docieplenie dachu, - przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych, - rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy, - wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej, -przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych, - montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej, - wykonanie instalacji ppoż, - przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej, -zakup scalamobilu, -zagospodarowanie trenu. 1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie; - budowa boiska sportowego do tenisa, - budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia, - w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego, - utwardzenie terenu kostką brukową. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Wyposażenie świetlicy w meble i urządzenia , sprzęt elektryczny i elektroniczny, sprzęt sportowy wymienione w dokumentacji projektowej stanowić będzie przedmiot odrębnego zamówienia publicznego w następującym zakresie 1) wyposażenie kuchni: szafka pod zlewozmywak 2 szt, szafka wisząca 5 szt, regał magazynowy 4 szt, stół roboczy 2 szt, zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, basen na garnki 2 szt, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny bezprzewodowy 2 szt, lodówko-zamrażarka, kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, okap kuchenny kominowy, szafa chłodnicza, taboret gazowy, 2)wyposażenie łazienek: lustro 3 szt, pojemnik na mydło 2 szt, pojemnik na ręczniki 2 szt, pojemnik na papier 3 szt, szczoteczka do WC 3 szt, kosz na śmieci 4 szt, 2) wyposażenie świetlicy: krzesło świetlicowe 100 szt, zewnętrzna gablota informacyjna, urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich, kosz na śmieci 7 szt, biurko pod komputer, krzesło komputerowe, telewizor LCD 47 cali Full HD, radioodtwarzacz CD, odtwarzacz DVD, zestaw kina domowego, komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą, stół do tenisa, piłkarzyki, stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami, stół do tenisa kamienny..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 ( sekretariat)..
- W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 ( sekretariat)..
---------------------------------------------------------------
Sanniki: Przebudowa budynku
świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa
boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w
Sannikach
Numer ogłoszenia: 19192 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 119 na działce nr ewid.679/2. W ramach projektowanej inwestycji wykonane zostaną: 1.1.przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: -docieplenie ścian zewnętrznych budynku, -docieplenie stropodachu i stropu, - docieplenie ścian fundamentowych, - wymiana rynien i rur spustowych, - remont instalacji odgromowej, - opaska wokół budynku, - wymiana obróbek blacharskich, - utwardzenie terenu, -budowa ogrodzenia z paneli, -dostawa i montaż sceny, - kanalizacja sanitarna doziemna, - kanalizacja deszczowa doziemna, - przyłącze wody, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., -instalacje elektryczne, - oświetlenie terenu, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem pieca, - wymiana grzejników w pomieszczeniach, - zmiana pokrycia dachu, - docieplenie dachu, - przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych, - rozebranie zejścia zewnętrznego do piwnicy, - wymiana kominów ceglanych na kominy z cegły klinkierowej, -przebudowa instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych, - montaż instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej, - wykonanie instalacji ppoż, - przebudowa istniejącej klatki schodowej, przeniesienie sanitariatów na parterze, wydzielenie pomieszczenia na piętrze, wykonanie nowej klatki schodowej, -zakup scalamobilu, -zagospodarowanie trenu. 1.2. budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach w zakresie; - budowa boiska sportowego do tenisa, - budowa obiektów małej architektury: placu zabaw, placu do ćwiczeń, scate parku dla rolkarzy tor i urządzenia, - w ramach budowy boiska sportowego i obiektów małej architektury wykonane zostanie ogrodzenie tych obiektów wraz z wykonaniem drenażu oraz budowa ogrodzenia pozostałej części, jak również wykonanie oświetlenia doziemnej instalacji oświetleniowej placu zabaw, placu do ćwiczeń i boiska sportowego, - utwardzenie terenu kostką brukową. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy - Pzp, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.21.22.00-8, 45.44.30.00-4, 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0, 45.30.00.00-0, 45.23.13.00-8, 37.41.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodne z pkt. VI .8. ppkt. 2) SIWZ (jeśli dotyczy). III.6.3) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót zaniechanych lub zamiennych, b) zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, z zastrzeżeniem, że do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z wartością wynagrodzenia należnego podwykonawcy oraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w tej umowie lub projekcie. c) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ. Niniejsza zmiana jest możliwa w warunkach opisanych w § 7 projektu umowy załączonego do SIWZ. 3. Zmiana osób reprezentujących którąkolwiek ze stron oraz zmiana nazwy którejkolwiek ze stron będąca wynikiem reorganizacji lub przekształcenia nie stanowi zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu znajduje się na zatwierdzonej liście operacji w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Projekt Budowa boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach jest dofinansowany w wysokości nie więcej niż 80% kwoty poniesionych kosztów kwalifikowalnych operacji ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 2.1) Zgodnie z art. 26. ust.2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 3. Dodatkowe informacje dotyczące terminu wykonania zamówienia. Termin realizacji zamówienia: zakończenie do dnia 10.06.2015r., przy czym termin realizacji zamówienia w zakresie Budowy boiska sportowego wraz z obiektami małej architektury i utwardzeniem terenu w Sannikach: zakończenie do dnia 15.03.2015r. oraz termin realizacji robót związanych z zagospodarowaniem terenu wymienionych w dziale 17-21 przedmiaru robót obejmującego Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu: zakończenie do dnia 15.03.2015r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-01-28
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-28 13:57:24
- Liczba odsłon: 1449
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: