Wersja archiwalna 2015-01-30 14:19:44
Numer ogłoszenia: 22082 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 15288 - 2015 data 21.01.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
- W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 423, 424. - Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.
- W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 423, 424. - Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.Wyposażenie świetlicy w meble i urządzenia , sprzęt elektryczny i elektroniczny, sprzęt sportowy wymienione w dokumentacji projektowej stanowić będzie przedmiot odrębnego zamówienia publicznego w następującym zakresie: 1) wyposażenie kuchni: szafka pod zlewozmywak 1 szt, szafka wisząca 5 szt, regał magazynowy 4 szt, stół roboczy 2 szt, zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny bezprzewodowy 2 szt, lodówko-zamrażarka, kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, okap kuchenny kominowy, szafa chłodnicza, taboret gazowy 2 szt, 2)wyposażenie łazienek: lustro 3 szt, pojemnik na mydło 2 szt, pojemnik na ręczniki papierowe 2 szt, pojemnik na papier toaletowy typu POP 3 szt, szczoteczka do WC 3 szt, kosz na śmieci 4 szt, 2) wyposażenie świetlicy: krzesło świetlicowe 100 szt, zewnętrzna gablota informacyjna, urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich, kosz na śmieci 1 szt, biurko pod komputer, krzesło komputerowe, telewizor LCD 47 cali Full HD, radioodtwarzacz CD, odtwarzacz DVD, zestaw kina domowego, komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą, stół do tenisa, piłkarzyki, stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami, stół do tenisa kamienny granitowy..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat)..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat)..
Sanniki, 2015-01-30
Gmina Sanniki
DG.271.3.2015
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu”
Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W dniu 29.01.2015r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia o następującej treści:
„Dotyczy przetargu „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu”
..... zwraca się z zapytaniem:
1. Jaka ma być pojemność szamba i z czego ma być wykonane?
2. Brak w przedmiarze instalacji p.poż
3. Brak obmiaru długości przyłącza wodociągowego.”
Odpowiedzi::
1. Należy przyjąć szambo o pojemności 6,5 m3 i odpowiedniej głębokości, z kręgów betonowych według projektu.
2 . Do wyceny należy przyjąć:
a) montaż hydrantów p.poż. H25 wraz z wyposażeniem zgodnie z wytycznymi dokumentacji projektowej.
b) montaż przewodów z rur stalowych ocynkowanych dn 32 w ilości 20,0 mb wraz z wykonaniem przejść przez ściany (3 szt.) i strop (1 szt.).
3. Do wyceny należy przyjąć:
a) wykonać przyłącze wody o długości 42 mb z rur HDPE dn 50 SDR 17,6 wraz z robotami ziemnymi,
b) na odejściu przyłącza od sieci należy zamontować zasuwę odcinającą,
c) w budynku należy zamontować zestaw wodomierzowy:
- wodomierz skrzydełkowy dn 20 (w kosztorysie był uwzględniony wodomierz dn 25 (poz. 11.16) który należy zastąpić wodomierzem dn 20) z zaworem odcinającym z filtrem siatkowym dn 32, z zaworem antyskażeniowym dn 32, z zaworem odcinającym kulowym dn 32),
d) należy uwzględnić montaż zaworu pierwszeństwa dn 20 o parametrach zgodnie z wytycznymi dokumentacji projektowej,
e) należy uwzględnić przejścia przez przegrody budowlane i ewentualne kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu poprzez zastosowanie rur osłonowych.
W dniu 30.01.2015r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia o następującej treści:
„Zapytanie dotyczy przetargu
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu
1. Urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich - jakie schody proste czy ze zmiennym kątem nachylenia, jakie obciążenie, jakie wymiary urządzenia ?
2.Stół do tenisa może być z blatem betonowym wyszlifowanym i zalakierowanym czy kamienny granitowy?”
Odpowiedź:
1. Należy przyjąć urządzenie Scalmobil S20 – do transportu schodowego w komplecie z markowym wózkiem aktywnym i specjalnymi uchwytami.
Dane techniczne:
Maksymalne obciążenie |
120 kg, 1 osoba wraz z wózkiem |
Waga |
24,5 kg |
Prędkość |
6-16 stopni/min. |
Zasięg |
Do 300 schodów |
Schody |
Ciągi proste, zakręcające, strome, wąskie, z dowolnego materiału i ze stale przymocowanymi pokryciami, do wnętrza |
Napęd |
Silnik elektryczny 176W |
Baterie |
2x12 V3/4 Ah, Dryfit-Typ (bezobsługowe, żelowe) |
Wózki |
Model manualny |
Dopuszcza się urządzenie równoważne.
2.Dostawa i montaż stołu do tenisa nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Dostawa stołu do tenisa oraz pozostałego wyposażenia świetlicy stanowić będzie przedmiot odrębnego zamówienia publicznego.
Wójt Gminy Sanniki
Gabriel Wieczorek
Sanniki, dnia 29.01.2015r.
Gmina Sanniki
DG.271.3.2015
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) Zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Zapis w siwz w pkt III.1 Opis przedmiotu zamówienia:
„Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 423, 424. - Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty”
otrzymuje nowe brzmienie:
„Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 423, 424. - Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.
Wyposażenie świetlicy w meble i urządzenia , sprzęt elektryczny i elektroniczny, sprzęt sportowy wymienione w dokumentacji projektowej stanowić będzie przedmiot odrębnego zamówienia publicznego w następującym zakresie:
1) wyposażenie kuchni: szafka pod zlewozmywak 1 szt, szafka wisząca 5 szt, regał magazynowy 4 szt, stół roboczy 2 szt, zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny bezprzewodowy 2 szt, lodówko-zamrażarka, kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, okap kuchenny kominowy, szafa chłodnicza, taboret gazowy 2 szt,
2)wyposażenie łazienek: lustro 3 szt, pojemnik na mydło 2 szt, pojemnik na ręczniki papierowe 2 szt, pojemnik na papier toaletowy typu POP 3 szt, szczoteczka do WC 3 szt, kosz na śmieci 4 szt,
2) wyposażenie świetlicy: krzesło świetlicowe 100 szt, zewnętrzna gablota informacyjna, urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich, kosz na śmieci 1 szt, biurko pod komputer, krzesło komputerowe, telewizor LCD 47 cali Full HD, radioodtwarzacz CD, odtwarzacz DVD, zestaw kina domowego, komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą, stół do tenisa, piłkarzyki, stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami, stół do tenisa kamienny granitowy.”
2). Zapis w siwz w pkt XI. 9):
„Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
Pokój nr 10 (sekretariat),
Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:
Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Nie otwierać przed dniem: 05.02.2015r. do godz. 10:00”
otrzymuje nowe brzmienie:
„Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,
Pokój nr 10 (sekretariat),
Dodatkowo na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie:
Oferta na: „Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Nie otwierać przed dniem 09.02.2015r. do godz. 10:00”
3). Zapis w siwz w pkt XII Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
„Oferty należy składać do dnia: 05.02.2015r. do godz: 0950.
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
Oferty zostaną otwarte dnia: 05.02.2015r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy”
otrzymuje nowe brzmienie:
„Oferty należy składać do dnia: 09.02.2015r. do godz: 0950.
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
Oferty zostaną otwarte dnia: 09.02.2015r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy.”
Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.
Wójt Gminy Sanniki
Gabriel Wieczorek
Sanniki: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 15288 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 423, 424. - Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy - Pzp, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0, 45.30.00.00-0, 45.23.13.00-8, 45.21.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodne z pkt. VI .8. ppkt. 2) SIWZ (jeśli dotyczy). III.6.3) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.4) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) wynagrodzenia w przypadku wystąpienia robót zaniechanych lub zamiennych, b) zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, z zastrzeżeniem, że do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z wartością wynagrodzenia należnego podwykonawcy oraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w tej umowie lub projekcie. c) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ. Niniejsza zmiana jest możliwa w warunkach opisanych w § 7 projektu umowy załączonego do SIWZ. 3. Zmiana osób reprezentujących którąkolwiek ze stron oraz zmiana nazwy którejkolwiek ze stron będąca wynikiem reorganizacji lub przekształcenia nie stanowi zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt znajduje się na zatwierdzonej liście operacji w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 2.1) Zgodnie z art. 26. ust.2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W przypadku problemów ze ściąganiem dużych plików poniżej załączono załączniki w postaci podzielonych plików o mniejszych rozmiarach:
Przetarg_osmolin_sanitarna.zip
Przetarg_osmolin_budowlana1.zip
Przetarg_osmolin_budowlana2.zip
Przetarg_osmolin_elektryczna.zip
Przetarg_osmolin_specyfikacje.zip
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-01-30
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-30 14:19:44
- Liczba odsłon: 1861
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: