Wersja archiwalna 2006-05-18 09:08:28

Sanniki, 2006-05-16


OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Przedmiot zamówienia:
Wymiana podłóg w Szkole Podstawowej w Sannikach
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Sanniki
ul. Warszawska 169
09-540  Sanniki
www.sanniki.bip.org.pl  
e-mail - sanniki@zgwrp.org.pl 
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej 60 000 euro

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ do pobrania w siedzibie zamawiającego
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 10+22%VAT

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
wymiana podłóg w 7 salach i na 2 korytarzach.
szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót
kod CPV
45.21.42.10-5 Szkoły Podstawowe,
45.45.30.00-7 Roboty remontowe

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: do 11.08.2006

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 
- wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

8) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: Cena
Waga: 100

10) miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540  Sanniki
Pokój nr 10 ( sekretariat)
do dnia 2006-06-02do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540  Sanniki
Pokój nr 14
dnia 2006-06-02 o godz. 10:15

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-05-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-05-18 09:08:28
  • Liczba odsłon: 267
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1771034]

przewiń do góry