Wersja archiwalna 2010-09-13 11:46:30

Sanniki, dnia 13.09.2010r.

Gmina Sanniki

DG. 341-11/2010

       

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 577 w miejscowości Czyżew i Sanniki”

 

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 W  dniu  07.09.2010r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie  treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

1.Po czyjej stronie są koszty zajęcia pasa drogowego drogi nr 577 wzdłuż budowanego chodnika na czas trwania robót?

2.Czy do kosztorysu ofertowego należy dodać koszty projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz koszty oznakowania pionowego i poziomego?

3.Czy do kosztorysu ofertowego należy dodać koszty inwentaryzacji powykonawczej czy jest ona po stronie Inwestora?

4.W kosztorysie nakładczym brak jest pozycji wykonania nasypów wraz z zagęszczeniem.

Czy w/w nasypy będą wykonywane przy krawędziach rowów jako poszerzenie podłoża pod chodnik?

Proszą o sprecyzowanie czy w/w nasypy będą realizowane w powyższym zadaniu.

5.Czy materiał z robót ziemnych z poz. 6 i 7 kosztorysu nakładczego jest do wywiezienia czy do rozplantowania na miejscu ?

Jeśli do wywozu to czy Inwestor wskaże miejsce i na jaką odległość?

6.Czy prefabrykaty betonowe tj. kostka, krawężnik, obrzeże potrzebne do wykonania w/w zadania Inwestor dostarczy w miejsce wbudowania wraz z rozładunkiem czy wykonawca będzie przewoził w/w prefabrykaty we własnym zakresie i pokrywał koszty rozładunku?

 

Odpowiedzi:

Ad.1.Koszty zajęcia pasa drogowego wzdłuż budowanego chodnika obciążają Wykonawcę.

Ad.2.Projekt tymczasowej organizacji ruchu jest w końcowej fazie uzgodnień. Do kosztorysu ofertowego Wykonawca powinien  dodać koszty oznakowania tymczasowego na czas trwania robót.

Ad.3. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić koszty inwentaryzacji powykonawczej (str.19 SST).

Ad.4.Nasypy będą wykonywane przy krawędziach rowów jako poszerzenie podłoża pod chodnik. Chodnik nie wymaga wyniesienia nad teren.

Ad.5.Materiał z robót ziemnych z poz. 6 i 7 kosztorysu nakładczego przewidziany jest do wykorzystania przy budowie chodnika. Nadmiar materiału należy wywieźć. Inwestor wskaże miejsce wywozu w odległości do 3 km od placu budowy. 

Ad.6. Inwestor zgromadzi prefabrykaty betonowe na swoim placu składowym położonym w Sannikach na działce ewidencyjnej nr 75/3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem i rozładunkiem  materiałów na miejscu wbudowania.

 

 

 

Wójt Gminy Sanniki

/Gabriel Wieczorek/

 

Sanniki: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 577 w miejscowości Czyżew i Sanniki
Numer ogłoszenia: 273598 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 577 w miejscowości Czyżew i Sanniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 577 (o szerokości 1,5 - 2,50m ) na odcinku 21,200-21,900 w miejscowości Czyżew i Sanniki. Długość budowanego odcinka chodnika wynosi 0,7 km. Szczegółowy zakres robót zawierają: przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy część materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji zgodnie z poniższym zestawieniem: Lp. Symbol Nazwa J.m ilość 1 2222001 kostka brukowa bt.gr.6 cm szara m2 1600 2 2222012 kostka brukowa bet.gr.8 cm kolorowa - grafitowa m2 170 3. 2223001 krawężnik bet.prostok.-100X25X12 cm, szary m 250 4 2223541 obrzeża trawnik bet. 100x30x8cm - szare m 1500 Przekazanie prefabrykatów betonowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Zamawiającego materiałów od Województwa Mazowieckiego- Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich. Wykonawca rozliczy się protokolarnie z przekazanych i wykorzystanych materiałów. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·                  III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                          Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty w zakresie różnych nawierzchni o wartości jednego zadania minimum 400.000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·                  III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                  III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 3.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.4 Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę- załącznik nr 5 do SIWZ. 3.5. Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, stanowiący podstawę dla zaoferowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, pełni rolę pomocniczą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, b) Wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w następujących przypadkach: 1)wprowadzenia robót (materiałów) zamiennych, 2)zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót, 3)konieczności wykonania robót dodatkowych. c) Terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn. Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 577 w m. Czyżew i Sanniki jest realizowane wspólnie przez Województwo Mazowieckie- Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich z siedzibą w Warszawie i przez Gminę Sanniki. Wartość prefabrykatów betonowych przekazanych przez Województwo Mazowieckie - MZDW na rzecz Gminy Sanniki wynosi wg kosztorysu inwestorskiego ok.122.000,00 zł brutto.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Dokumentacja.zip

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1771036]

przewiń do góry