Wersja archiwalna 2010-08-04 17:44:40
Sanniki: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do świetlicy Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 238062 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do świetlicy Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych do świetlicy Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2010/2011. Rozchód miesięczny produktów spożywczych objętych zamówieniem: Mięso Schab z kością 20 kg Schab bez kości 20 kg pachwina wędzona 10 kg łopatka bez kości 41 kg żeberka 32 kg wołowina rosołowa 3 kg golonka 3 kg mięso mielone 18 kg mięso na gulasz 20 kg flaki drobiowe 14 kg Boczek 1 kg wołowina bez kości 3 kg Wątróbka wieprzowa 6 kg Produkty mięsno-wędliniarskie kiełbasa podwawelska 12 kg kiełbasa biała surowa 2 kg kiełbasa zwyczajna 2 kg kiełbasa szynkówka 5 kg szynka 5 kg pasztet drobiowy (puszka) - 155g 10 szt Kiełbasa parówkowa 35 kg mortadela 14 kg Drób Kurczaki 42 kg Udka 26 kg Żołądki 2 kg piersi z kością 16 kg porcje rosołowe 7 kg Skrzydełka 71 kg filet z kurczaka 20 kg Wątróbka drobiowa 10 kg Pałeczki z kurczaka 42 kg Serduszka drobiowe 10 kg Mleko i przetwory mleczne ser biały - półtłusty 65 kg Mleko w folii 2 % 170 l śmietana 30% (0,5 l) 150 szt masło śmietankowe - 200g 20 szt masło roślinne w kubku 250g 23 szt Serek Danio lub równoważny- 150g 100 szt. serek Twój smak lub równoważny- 200g 10 szt ser żółty 3 kg jogurt (mały) -120g 147 szt Jogurt naturalny 390g 18 szt. Jogurt smakowy 150g 160 szt. masło ostrołęckie lub równoważne 200g 120 szt Przyprawy, makarony, mąki, kasze, przetwory owocowe i warzywne, ryby, owoce i warzywa Ziemniaki 1095 kg Marchew 77 kg Pietruszka 21 kg Por 25 kg Pieczarki 8 kg Pomidory 10 kg ogórki świeże 22 kg Groch 4 kg Koperek 33 pęczki natka pietruszki 13 pęczków Jabłka 178 kg Cebula 19 kg kapusta pekińska 23 kg kapusta biała 21 kg Kapusta młoda w sezonie 23 szt kapusta kwaszona 77 kg Seler 24 kg Fasola 11 kg kalafior świeży 4 kg kalafior mrożony - 450g 4 torebki Cytryny 8 kg ogórki konserwowe 900 ml 31słoików buraki ćwikłowe 25 kg Banany 55 kg fasola mrożona - 450g 3 torebki Sałata 45 główek mąka pszenna typ 500 52 kg Mąka Szymanowska lub równoważna - typ 480 10 kg makaron świderki - 400g 47 kg kasza manna 1 kg Ryż 24 kg kasza jęczmienna 10 kg Kasza jęczmienna w saszetkach 400 g 22 szt. Cukier 181 kg dżem truskawkowy - 380g 41 szt koncentrat pomidorowy 30% - 190g 53 szt powidła śliwkowe - 400g 2 szt kompot wiśniowy 12 l Rzodkiewka 10 pęczków chrzan biały w słoiku - 200g 2 szt sok Paola 440 ml lub równoważny 80 szt Sól 30 kg kwasek cytrynowy - 50g 15 szt liść laurowy - 7g 13 torebek kompot truskawkowy 4 l ketchup - 900g 10 szt kapusta czerwona 10 kg mąka ziemniaczana 4 kg makaron rosołowy - 250g 139 szt dżem wiśniowy- 280g 10 szt Musztarda mała - 210g 3 szt Mandarynki 18 kg ogórki kwaszone 58 kg ryba panga 14 kg ryż w saszetkach - 400g 22 opakowań przecier szczawiowy siekany w słoiczku małym - 200g 14 szt Pączki 180 szt kapusta włoska 10 szt Przyprawa Vegeta lub równoważna-200g 103 szt barszcz biały 65g 41 szt Majeranek 20g 22 szt papryka słodka mielona - 20g 2 szt pieprz mielony- 20g 18 szt ziele angielskie- 20g 4 szt kostki rosołowe drobiowe 60 g 107 szt bulion w butelce- 200g 5 szt. Chleb krojony 48 szt Chleb cały 100 szt. Bułki poznańskie 49 szt Bułki kajzerki 160 szt. bułka tarta 54 kg Jajka duże 666 szt Smalec- 200g 64 szt herbata granulowana 90g 11 szt olej uniwersalny 1 litrowy 26 szt. majonez średni - 620g 14 szt ocet 0,5 l - 10% 2 butelki Batony - 43g 179 szt cukier waniliowy 16g 32 szt planta (tłuszcz do smażenia) lub równoważny - 200g 31 kostek sos sałatkowy - 9g 11 szt sos buraczany - 200g 2 szt Żurek - 0,5 l 4 szt. truskawki (produkty sezonowe) 18 kg Cynamon- 15g 1 szt pieprz w ziarnach - 20g 2 szt Pieprz mielony - 20g 1 szt. papryka surowa 2 kg sos pieczarkowy - 34g 1 szt sos grzybowy- 40g 5 szt barszcz biały -65g 21 szt Budyń - 64g 2 szt Czosnek 2 szt przyprawa do kurczaka- 35g 5 szt herbata ekspresowa (100 torebek) Saga lub równoważna 15 szt krem czekoladowy - 180g 10 szt Jarzynka - 75g 20 szt kakao granulowane Puchatek lub równoważne - 350g 7 szt kawa zbożowa INKA lub równoważna - 150g 5 szt Sos słodko-kwaśny( mały) - 350g 60 szt Włoszczyzna 63 pęczki zupa fasolowa - 66g 15 szt zupa grochowa - 55g 10 szt zupa pieczarkowa - 45g 17 szt Kukurydza w puszce - 400g 10 szt Batony Grześki w polewie lub równoważne - 28 g 160 szt. Batony Grześki bez polewy lub równoważne - 28 g 160 szt. Bułka słodka z kruszonką 100 szt. Bułka słodka z serem 100 szt. Soczek ze słomką - 200ml 120 szt. Groszek zielony w puszcze - 400g 10 szt. Dostawa artykułów żywnościowych do świetlicy Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina i Przedszkola Samorządowego w Sannikach odbywać się będzie w ilościach wcześniej zamówionych przez intendentki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zadania w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych , o wartości każdego zadania minimum 50.000,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 3.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.4 Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę- załącznik nr 5 do SIWZ. 3.5.Kalkulacja cenowa - załącznik nr 6
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 2.1.zmiana gramatury dostarczanych produktów w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy, 2.2. zmiana asortymentu w przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt, z gwarancję zachowania oferowanej ceny, 2.3. zmiana cen produktów w przypadku, gdy z powodu istotnej zmiany ceny nieprzewidzianej przy zawarciu umowy, spełnienie przedmiotu umowy groziłoby jednej ze stron rażącą stratą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 11:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2010-08-04
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-04 17:44:40
- Liczba odsłon: 272
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: