Wersja archiwalna 2010-04-02 14:45:03

Sanniki, dnia 02.04.2010r.

 

DG. 341 – 3/2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: DG. 341 – 3/2010 „Przebudowa (modernizacja) drogi w Osmolinie” .

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.

GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530.

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl

 

Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 20,00 PLN.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

1) Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (modernizacja) drogi zlokalizowanej w miejscowości Osmolin na działkach ewidencyjnych nr 633 i 180.

W ramach projektu przewidziano utwardzenie drogi gruntowej, wykonanie podbudowy oraz ułożenie asfaltu. Konstrukcja nawierzchni projektowanej drogi:

-warstwa ścieralna asfaltowa, gr.5 cm,

-podbudowa asfaltowa, gr.7 cm,

-podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. 10 cm,

-warstwa odsączająca, gr.15 cm.

Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Szczegółowy  zakres  robót zawiera przedmiar robót,  dokumentacja  projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Wspólny słownik Zamówień (CPV):

45.23.32.26-9    Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

 

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

 

VI. Termin wykonania zamówienia.

Pożądany termin wykonania zamówienia do 30.09.2010r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.1 posiadania  uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

1.2 posiadania  wiedzy i doświadczenia;

1.3 dysponowania  potencjałem technicznym oraz  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

2.1. Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,  wykonali minimum 2 zadania w zakresie remontu, budowy, bądź przebudowy drogi o wartości jednej inwestycji minimum 300.000,00 zł brutto.

2.2.Warunek dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia  spełniają wykonawcy, którzy posiadają  własną wytwórnię mas bitumicznych oraz dysponują sprzętem koniecznym do wykonywania robót nawierzchniowych.

2.3. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  spełniają wykonawcy, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  drogowej. Osoba ta musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.

 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.

4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

4.1 jest niezgodną z ustawą

4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny

4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VIII Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych należy złożyć następujące dokumenty:

1.1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – wg załącznika nr 4.

1.2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg załącznika nr 5.

1.3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:

2.1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – załącznik nr 3.

2.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,

2.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

2.4. aktualnego zaświadczenia właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. VI. 2

 

4. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę.

4.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.

4.2 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2.

4.3 Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę- załącznik nr 6. 

4.4. Kosztorys sporządzony zgodnie z przedmiarem robót.

 

5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.

5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

5.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w  pkt. VI  ppkt.: 2.1., 2.2., 2.3., 2.4. oraz w pkt. VI ppkt. 4.2. dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone  wspólnie.

 

6. Jeżeli  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. VI  ppkt. 2.2., 2.3. i 2.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

§         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

§         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

§         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

Jeżeli  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego  odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

 

7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

IX. Informacja na temat wadium.

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

 

Nazwa kryterium:

Waga:

Cena 

100

 

XI. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia: 20.04.2010r. do godz. 0950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

XII. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 20.04.2010r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.

 

XIII. Termin związania ofertą.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

 

XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

XVII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67  ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6  ustawy - Pzp.

 

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 93106 z dnia 02.04.2010r.  

 

Dokumentacja

 

Załączniki

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-04-02
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-02 14:45:03
  • Liczba odsłon: 251
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1771014]

przewiń do góry