Wersja archiwalna 2010-02-04 22:00:57
Sanniki, dnia 04.02.2010r.
PF. 341 – 2/2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 2/2010 „Wykonanie dokumentacji dla remontu dróg na terenie Gminy Sanniki”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.
GMINA SANNIKI
ul. Warszawska 169
09 – 540 Sanniki
www:sanniki.bip.org.pl
e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania: 730:1530.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:
www:sanniki.bip.org.pl
Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 20,00 PLN.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rysunków technicznych wraz z opisem dla remontu nawierzchni dróg gminnych. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji dla remontu 9 dróg o szerokości 4 m na terenie Gminy Sanniki.
W zakres remontu wchodzi zdjęcie i wyrównanie wierzchniej warstwy drogi o nawierzchni żwirowej i ułożenie nowej warstwy żwirowej wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową średnio rozpadową, jako odtworzenie stanu pierwotnego z zastosowaniem częściowo tych samych, a częściowo innych materiałów.
Należy przyjąć wielokrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową średnio rozpadową i kruszywami łamanymi o łącznej grubości 5 cm.
Rodzaj nawierzchni: 4 warstwy kruszywa naturalnego o czterech frakcjach uziarnienia (różne frakcje w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65.
W zakres zamówienia wchodzi:
- wykonanie rysunków technicznych wraz z opisem - 3 egz., wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami,
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz.,
- wykonanie kosztorysu nakładczego – 2 egz.,
- wykonanie przedmiaru robót – 1 – egz.,
- wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 1 egz.,
- wykonanie projektu stałej organizacji ruchu – 5 egz.,
- wykonanie wersji elektronicznej – 1 egz.,
- dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych dotyczących remontu wraz z uzyskaniem pozytywnej odpowiedzi w tym zakresie.
Wykaz dróg, które mają być remontowane:
Lp. |
Lokalizacja drogi |
Długość remontowanej drogi |
1. |
Barcik Nowy |
3700 m |
2. |
Czyżew II |
2560 m |
3. |
Działy |
1150 m |
4. |
Krubin(Las) |
800 m |
5. |
Lasek |
3550 m |
6. |
Mocarzewo |
300 m |
7. |
Osmólsk II |
1750 m |
8. |
Sanniki, ul. Lotników
|
1000 m |
9. |
Wólka |
1200 m |
Do zamawiającego należy wykonanie map i przekazanie ich wykonawcy w terminie 10 dni od daty podpisania umowy.
Wspólny słownik Zamówień (CPV)
71.32.20.00 -7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia.
Pożądany termin wykonania zamówienia do 31.03.2010r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy praw nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj., którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną dokumentację dla remontu, przebudowy lub budowy drogi dla jednego zadania o wartości minimum 100.000,00 zł netto.
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium: |
Waga: |
Cena |
100 |
X. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać do dnia:12.02.2010r. do godz. 0950
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu:12.02.2010r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy.
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 13.03.2010r.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVI. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w trybie i na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 32508 z dnia 04.02.2010r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2010-02-04
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-04 22:00:57
- Liczba odsłon: 377
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: