Wersja archiwalna 2009-11-13 16:55:46
PF. 341 – 13/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 13/2009 „Przebudowa drogi – ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.
GMINA SANNIKI
ul. Warszawska 169
09 – 540 Sanniki
www:sanniki.bip.org.pl
e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania: 730:1530.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:
www:sanniki.bip.org.pl
Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 20,00 PLN.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi – ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki.
Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV
45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45.23.32.26-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych.
45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.
45.22.33.00-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów.
45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia.
Pożądany termin wykonania zamówienia do r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium: |
Waga: |
Cena |
100 |
X. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać do dnia: 13.11.2009r. do godz. 0950
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 13.11.2009r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy.
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 12.12.2009r.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVI. . Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 372232 z dnia 23.10.2009r.
--------------------------------------------
DG.341-13/2009
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa drogi - ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki"
Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 166 z późn. zm.) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W dniu 03.11.2009r. do Urzędu Gminy w Sannikach wpłynęło pismo o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następującym brzmieniu:
„Zgodnie z art. 38.1. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01,2004 /Dz. U. z 2007r, Nr 223, póz. 1655 ze zmianami/ prosimy o wyjaśnienie:
1) Rozbieżności występujących między Projektem Technicznym - Roboty drogowe
a przedmiarem robót załączonym do SIWZ.
W przedmiarze robót na wykonanie drogi i skrzyżowania w poz. 23 przyjęto kostkę kamienną nieregularną - w ilości 948,0m2 oraz w poz. 13 - krawężnik kamienny wystający 20x30cm w ilości - 371,4mb, natomiast dokumentacja techniczna -przewiduje ułożenie nawierzchni asfaltowej - warstwa asfaltowa ścieralna gr 5cm na podbudowie asfaltowej 7cm oraz krawężnik betonowy 15x30crn. Co należy przyjąć do wyceny ofertowej.
2) Czy Zamawiający posiada projekt organizacji ruchu. Czy należy w ofercie
przewidzieć koszty na jego sporządzenie.
3) Czy zieleń - trawniki są objęte zamówieniem . Brak w przedmiarze robót. Prosimy
o ewentualne uzupełnienie,
4) W jaki sposób rozliczane będą roboty odwodnieniowe w razie konieczności ich
wykonania. Czy Zamawiający dopuszcza rozliczenie powykonawcze na podstawie
dziennika pompowań.”
Odpowiedź:
1). Do wyceny należy przyjąć kostkę kamienną nieregularną granitową i krawężnik kamienny granitowy cięty.
2). Zamawiający nie posiada projektu organizacji ruchu. W ofercie należy przewidzieć koszty na sporządzenie projektu organizacji ruchu.
3). Zamówienie nie obejmuje zasiewu trawy. W kosztach wykonania zamówienia należy uwzględnić samo przygotowanie terenu pod zasiew.
4). Wykonawca może uwzględnić w ofercie roboty odwodnieniowe w razie konieczności ich wykonania według kalkulacji własnej.
--------------------------------------------
DG.341-13/2009
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa drogi - ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki"
Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 166 z późn. zm.) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W dniu 06.11.2009r. do Urzędu Gminy w Sannikach wpłynęły pisma od 2 wykonawców o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy zwrócili się do Gminy Sanniki z następującymi pytaniami:
1) W specyfikacji technicznej przyjęto kinety prefabrykowane a w projekcie do wykonania na placu budowy. Co przyjąć do wyceny?
2) Czy Zamawiający dopuszcza zamianę separatora firmy Ekol-Unicon na separator innej firmy o tych samych parametrach?
3) W przedmiarach robót drogowych brak krawężników betonowych 15x30x100cm wraz z ławami betonowymi wokół utwardzonego placu oraz terenów przeznaczonych pod trawniki. Według naszych obliczeń długość krawężników wynosi około 245m. Czy należy uwzględnić je w wycenie?
Odpowiedź:
1) Ze względu na krótki termin realizacji zamówienia Zamawiający preferuje kinety prefabrykowane.
2) Tak. Zamawiający dopuszcza zamianę separatora firmy Ekol-Unicon na separator o tych samych lub równoważnych parametrach.
3) Tak. Do wyceny należy przyjąć krawężniki betonowe 15x30x100 cm wraz z ławami betonowymi dla terenu wokół utwardzonego placu oraz terenów przeznaczonych pod trawniki.
Sanniki, dnia 10.11.2009r.
DG.341-13/2009
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa drogi - ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki"
Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 166 z późn. zm.) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W dniu 10.11.2009r. do Urzędu Gminy w Sannikach wpłynęło pismo o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następującym brzmieniu:
„.... informuje, że biorąc pod uwagę termin złożenia oferty 13.11.2009r. oraz termin związania ofertą 30 dni tj. do dnia 12.12.2009r. uważamy wymagany termin wykonania 15.12.2009r. w/w inwestycji za nierealny i niezgodny z przepisami Ustawy Zamówień Publicznych.
Zwracając też uwagę na rodzaj robót (np. ułożenie kostki granitowej) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych dotrzymanie terminu zakończenia inwestycji jest niewykonalne.
Czy Inwestor dopuszcza zmianę terminu zakończenia w/w inwestycji?”
Odpowiedź:
Zamawiający zakłada niezwłoczne dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty i przekazanie zawiadomienia o wyborze oferty w dniu 13.11.2009r. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę w terminie 7 dni po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty tj. w dniu 21.11.2009r., natomiast w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie złożona tylko jedna oferta - następnego dnia po zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. w dniu 14.11.2009r.
Terminy te wynikają art. 94 pkt.1.i pkt. 1a z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 166 z późn. zm).
Inwestor nie dopuszcza zmiany terminu zakończenia w/w inwestycji.
Termin zakończenia upływa w dniu 15.12.2009r. i nie ma żadnych możliwości przesunięcia tego terminu.
Inwestycja ma zostać sfinansowana z budżetu państwa i Gmina Sanniki jest zobowiązana do dnia 18.12.2009r. do złożenia faktur i dokumentów potwierdzających odbiór wykonanych prac.
Sanniki, dnia 13.11.2009 r.
PF. 341 – 13/2009
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PF. 341 – 13/2009. Nazwa zadania: „Przebudowa drogi - ul. Tkackiej i skrzyżowania, budowa chodnika i zjazdów oraz utwardzenie powierzchni działek budowlanych wraz z kanalizacją deszczową odwadniającą jezdnię i teren utwardzony w miejscowości Sanniki"
1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Konsorcjum:
LIDER: Przedsiebiorstwo Budowlano-Produkcyjne „TRAKT” Bobrzak, Tecław spółka jawna, Woźniaków 110, 99-300 Kutno
PARTNER: HYDROPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Gostyninie ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin
Uzasadnienie wyboru:
Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego spełniająca wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
O terminie podpisania umowy wybrany wykonawca zostanie wcześniej poinformowany.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz Kodeks Cywilny.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
1. Konsorcjum:
LIDER: Przedsiebiorstwo Budowlano-Produkcyjne „TRAKT” Bobrzak, Tecław spółka jawna, Woźniaków 110, 99-300 Kutno
PARTNER: HYDROPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Gostyninie ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655 z późn. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz
w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Wójt Gminy Sanniki
Gabriel Wieczorek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2009-11-13
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-13 16:55:46
- Liczba odsłon: 679
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: