Wersja archiwalna 2009-09-25 09:46:44

PF. 341 – 07/2009

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:
PF. 341 – 07/2009. Nazwa zadania:  „Dostawa opału do Urzędu Gminy w Sannikach i jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2009/2010”.

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu publicznym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Środki ochrony prawnej.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz
w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść protest do zamawiającego.

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-09-25
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-25 09:46:44
  • Liczba odsłon: 257
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1771030]

przewiń do góry