Wersja archiwalna 2009-09-18 19:29:27

PF. 341 – 09/2009

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 09/2009 „Przebudowa drogi i skrzyżowań we wsi Krubin”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.

 

GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl

Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 20,00 PLN.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.

 

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi i skrzyżowań we wsi Krubin. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Szczegółowy  zakres  robót zawiera przedmiar robót,  dokumentacja  projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

 

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

 

Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV: 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg

           45.23.32.26-9 roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

VI. Termin wykonania zamówienia.

Pożądany termin wykonania zamówienia do 10.11.2009 r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą

3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny

3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

VIII. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Nazwa kryterium:

Waga:

Cena 

100

 

X. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia: 09.10.2009r. do godz. 950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 09.10.2009r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 07.11.2009r.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVI. . Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67  ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 324488 z dnia 18.09.2009r.

 

Dokumentacja.zip

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-09-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-18 19:29:27
  • Liczba odsłon: 254
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1771029]

przewiń do góry