Wersja archiwalna 2009-09-16 16:45:03
PF. 341 – 8/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 8/2009 „Dostawa opału do Urzędu Gminy w Sannikach i jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2009/2010”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.
GMINA SANNIKI
ul. Warszawska 169
09 – 540 Sanniki
www:sanniki.bip.org.pl
e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania: 730:1530.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:
www:sanniki.bip.org.pl
Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 20,00 PLN.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do Urzędu Gminy w Sannikach i jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2009/2010. Wymagane parametry opału będącego przedmiotem zamówienia:
1) węgiel kamienny eko-groszek typ 31 lub 32 ( workowany ) o uziarnieniu 5-25 mm, udział podziarna nie większy niż 10%, wilgotność nie większa niż 15%, wartość opałowa minimum 26MJ/kg,
2) węgiel kamienny orzech - kaloryczność minimum 28 MJ/kg, zawartość popiołu nie większa niż 8%, wilgotność maksimum 10%
3) miał węglowy– wartość opałowa minimum 21MJ/kg, zawartość popiołu maksimum 20%, wilgotność maksimum12 %.
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości.
Przewidywane zużycie opału w sezonie grzewczym 2009/2010 przedstawia się następująco:
Eko-groszek |
90 t |
Węgiel kamienny orzech |
1,5 t |
Miał węglowy |
60 t |
Należy podać cenę netto oraz cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu. Cena będzie obowiązywać przez cały okres dostaw.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV 09111210-5 węgiel kamienny
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia.
Pożądany termin wykonania zamówienia: sezon grzewczy 2009/2010.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium: |
Waga: |
Cena |
100 |
X. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać do dnia: 24.09.2009 r. do godz. 950
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 24.09.2009 r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy.
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 23.10.2009 r.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 320484 z dnia 16.09.2009r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2009-09-16
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-16 16:45:03
- Liczba odsłon: 252
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: