Wersja archiwalna 2008-11-24 16:04:54

PF. 341 – 24/2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PF. 341 – 24/2008. Nazwa zadania:  „Dostawa ławek dla Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), Pałac w Sannikach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa i adres zamawiającego.

PAŁAC W SANNIKACH

ul. Warszawska 142

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 7:30-15:30.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl

Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
w Urzędzie Gminy w Sannikach, pokój nr 8, koszt SIWZ: 20,00 PLN.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 sztuk ławek drewnianych z odlewem żeliwnym dla Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.

Parametry techniczne ławek:

- długość ławki 180 cm

- wysokość całkowita 82 cm

- wysokość siedziska 43 cm

- głębokość siedziska 46 cm

- waga 90 cm

Wymagane jest, aby elementy drewniane wykonane były z drewna liściastego klasy 1 bez sęków. Ławki powinny być przystosowane do montażu na stałe. Po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i zrealizowaniu zamówienia publicznego wybrany wykonawca ma obowiązek zapewnić przechowanie ławek przez okres zimy.

Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV:

39.14.20.00-9 meble ogrodowe. 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

VI. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

VII. Termin wykonania zamówienia.

Pożądany termin wykonania zamówienia do 24. 12. 2008 r.

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)      posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi
w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców
w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.

-  złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy,
z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.       

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

- jest niezgodna z ustawą.

- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.

- zawiera błędy w obliczeniu ceny.

- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

IX. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Nazwa kryterium:

Waga:

Cena 

100

XI. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia: 02. 12. 2008 r. do godz. 09:50

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

XII. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 02. 12. 2008 r. o godz. 10:00

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.

XIII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 31. 12. 2008 r.

XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 326615  z dnia 21. 11. 2008 r.

 

Dokumentacja.zip

 

Dokumentacja c. d.

 

--------------------------------------------------------------

 

PF. 341 – 24/2008

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dostawa ławek dla Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach”.

 

Zgodne z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058)
Pałac w Sannikach udziela odpowiedzi na zgłoszone zapytanie.

 

            W dniu 24. 11. 2008 r. do Urzędu Gminy w Sannikach wpłynęło zapytanie następującej treści:

„Prosimy o informacje czy Zamawiający dopuszcza inne parametry techniczne ławki? Czy ławka może mieć inny wymiar długości niż 180 cm i inną wagę niż 90 kg?”.

 

Odpowiedź:

Zamawiający nie dopuszcza innych parametrów technicznych ławek.

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1771017]

przewiń do góry