Wersja archiwalna 2008-10-16 17:31:40

PF. 341 – 20/2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 20/2008 „Budowa ulicy Wiejskiej w Sannikach – etap I”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.

GMINA SANNIKI

ul. Warszawska 169

09 – 540 Sanniki

www:sanniki.bip.org.pl

e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

Godziny urzędowania: 730:1530.

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:

www:sanniki.bip.org.pl

Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 8, koszt SIWZ: 20,00 PLN.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.

 Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka ulicy Wiejskiej w Sannikach o długości 439,30 m i szerokości 5 m (od kapliczki - droga wojewódzka nr 577
do ulicy Łowickiej - droga wojewódzka nr 584) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ciągu drogi w zakresie ochrony środowiska, tzn. kanalizacją deszczową. Kanalizacja deszczowa wybudowana zostanie w ciągu całej ulicy Wiejskiej (tzn. na długości 1 182,50 m), ponieważ ze względu na ukształtowanie terenu odprowadzenie ścieków do odbiornika
(rowu melioracyjnego) zaprojektowano w drugiej części tej ulicy. Na całej długości droga gminna przebiega w obszarze zabudowanym i jest to zabudowa jednorodzinna po obu stronach drogi. Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót i dokumentacja przetargowa.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV 

45.23.31.20-6 roboty budowlane w zakresie budowy dróg.

45.23.32.26-9 roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych.

45.23.32.22-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.

45.23.13.00-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.

45.23.21.30-2 roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

VI. Termin wykonania zamówienia.

Pożądany termin wykonania zamówienia do 15. 11. 2009 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)      posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

- wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców
w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.

- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
. 

3. Zamawiający odrzuca ofertę, która:

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny.

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

VIII. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Nazwa kryterium:

Waga:

Cena 

100

X. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia: 28. 10. 2008 r. do godz. 950

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Pokój nr 10 (sekretariat).

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 28. 10. 2008 r. o godz. 1000

w Urzędzie Gminy w Sannikach

ul. Warszawska 169

09-540 Sanniki

Sala posiedzeń Urzędu Gminy.

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 26. 11. 2008 r.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr  253565 z dnia 07.10.2008 r.

 

Dokumentacja - (.zip)

szczegłowe specyfikacje techniczne wiejska.pdf

 

 

 

Sanniki, dnia 15. 10. 2008 r.

 

PF. 341 – 20/2008

           

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Budowa ulicy Wiejskiej w Sannikach – etap I”.

 

Zgodne z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Sanniki udziela odpowiedzi na zgłoszone zapytanie.

 

            W dniu 14. 10. 2008 r. do Urzędu Gminy w Sannikach wpłynęło zapytanie następującej treści:

„1. W dokumentacji technicznej dotyczącej niniejszego postępowania wskazano nazwę i typ producenta separatora i osadnika – firmę EKOL-UNICOL z Gdańska. Prosimy o zmianę zapisów umożliwiającą zastosowanie separatora i osadnika o zbliżonych parametrach wytwarzanych przez dowolnego producenta (art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych).

2. Po czyjej stronie leży zagospodarowanie materiałów z rozbiórki? Czy są one własnością Zamawiającego czy też należy je zagospodarować we własnym zakresie?

3. W pozycji 12 kosztorysu ofertowego podano ilość ścieku do wykonania 263,4 m2. Prosimy o potwierdzenie, że podana ilość i jednostka są prawidłowe.

4. Jaka kategoria ruchu obowiązuje na przebudowywanym odcinku drogi? Jaki rodzaj asfaltu należy użyć do wykonania warstw MMA?

5. Prosimy (o ile to możliwe) o umieszczenie na stronie Zamawiającego SST – Szczegółowych Specyfikacji Technicznych”.

 

Odpowiedź:

Ad 1.

Można zastosować separator innego producenta jednak posiadający parametry techniczne zamieszczonego w dokumentacji (uzgodniono z projektantem). W dokumentacji wskazano typ i nazwę producenta w celu łatwiejszego ustalenia potrzebnych parametrów separatora.

Ad 2.

Materiały z rozbiórki należy przewieźć samochodami do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

Ad 3.

W pozycji 12 kosztorysu ofertowego ilość ścieku do wykonania, tj. 263,4 m2 jest podana prawidłowo.

Ad 4.

Na przebudowywanym odcinku drogi obowiązuje kategoria ruchu KR1. Do wykonania należy użyć asfaltu skład BA - recepta do zatwierdzenia przez insp. Nadzoru.

Ad 5.

SST – Szczegółowe Specyfikacje Techniczne umieszczono na stronie Zamawiającego

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1771036]

przewiń do góry