Wersja archiwalna 2008-09-30 14:15:00
PF. 341 – 15/2008
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:
PF. 341 – 15/2008. Nazwa zadania: „Dostawa opału do Urzędu Gminy w Sannikach i jednostek organizacyjnych Gminy Sanniki w sezonie grzewczym 2008/2009”.
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu publicznym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Środki ochrony prawnej.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz
w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść protest do zamawiającego.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2008-09-30
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-30 14:15:00
- Liczba odsłon: 254
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: