Wersja archiwalna 2008-08-07 12:07:11
Sanniki, dnia 07. 08. 2008 r.
PF. 341 – 10/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 10/2008 „Zakup
i dostawa artykułów spożywczych do świetlicy Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina
i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2008/2009”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.
GMINA SANNIKI
ul. Warszawska 169
09 – 540 Sanniki
www:sanniki.bip.org.pl
e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania: 730:1530.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:
www:sanniki.bip.org.pl
Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 8, koszt SIWZ: 20,00 PLN.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych do świetlicy Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2008/2009.
Rozchód miesięczny:
Mięso | ||
schab |
40 kg | |
łopatka mielona |
8 kg | |
pachwina wędzona |
10 kg | |
łopatka bez kości |
41 kg | |
żeberka |
32 kg | |
wołowina rosołowa |
3 kg | |
golonka |
3 kg | |
mięso mielone |
9 kg | |
mięso na gulasz |
20 kg | |
flaki drobiowe |
14 kg | |
boczek |
1 kg | |
wołowina bez kości |
3 kg | |
Produkty mięsno-wędliniarskie | ||
kiełbasa podwawelska |
8 kg | |
kiełbasa biała |
2 kg | |
kiełbasa zwyczajna |
2 kg | |
kiełbasa szynkówka |
3 kg | |
szynka |
4 kg | |
pasztet drobiowy (puszka) |
14 szt | |
Drób |
| |
kurczaki |
42 kg | |
udka |
26 kg | |
żołądki |
2 kg | |
piersi z kością |
16 kg | |
porcje rosołowe |
7 kg | |
skrzydełka |
35 kg | |
filet z kurczaka |
17 kg | |
Mleko i przetwory mleczne | ||
ser biały |
47 kg | |
mleko |
100 l | |
śmietana 30% (0,5 l) |
105 szt | |
masło śmietankowe |
20 szt | |
masło roślinne w kubku |
23 szt | |
serek „Twój smak” lub równoważny |
11 szt | |
ser żółty |
4 kg | |
jogurt (mały) |
47 szt | |
masło ostrołęckie lub równoważne
|
60 szt | |
Przyprawy, makarony, mąki, kasze, przetwory owocowe i warzywne, ryby, owoce i warzywa | ||
ziemniaki |
795 kg | |
marchew |
69 kg | |
pietruszka |
19 kg | |
por |
21 kg | |
pieczarki |
8 kg | |
pomidory |
5 kg | |
ogórki świeże |
18 kg | |
groch |
4 kg | |
koper |
33 pęczki | |
natka pietruszki |
13 pęczków | |
jabłka |
118 kg | |
cebula |
14 kg | |
kapusta pekińska |
16 kg | |
kapusta biała |
15 kg | |
kapusta kwaszona |
57 kg | |
seler |
19 kg | |
fasola |
11 kg | |
kalafior świeży |
2 kg | |
kalafior mrożony |
4 szt | |
cytryny |
8 kg | |
ogórki konserwowe 900 ml |
31słoików | |
buraki ćwikłowe |
25 kg | |
banany |
3 kg | |
fasola mrożona |
3 szt | |
sałata |
7 główek | |
mąka |
30 kg | |
makaron świderki |
37 kg | |
kasza manna |
1 kg | |
ryż |
12 kg | |
kasza jęczmienna |
7 kg | |
cukier |
101 kg | |
dżem truskawkowy |
23 szt | |
koncentrat pomidorowy 30% |
35 szt | |
powidła śliwkowe |
2 szt | |
kompot wiśniowy |
12 l | |
chrzan biały w słoiku |
2 szt | |
sok „Paola” 440 ml lub równoważny |
23 szt | |
sól |
20 kg | |
kwasek cytrynowy |
8 szt | |
liść laurowy |
8 szt | |
kompot truskawkowy |
4 l | |
ketchup |
10 szt | |
kapusta czerwona |
5 kg | |
mąka pszenna |
12 kg | |
maka ziemniaczana |
2 kg | |
makaron rosołowy |
89 szt | |
dżem wiśniowy |
5 szt | |
musztarda |
3 szt | |
mandarynki |
8 kg | |
ogórki kwaszone |
51 kg | |
ryba panga |
9 kg | |
ryż w saszetkach |
10 szt | |
przecier szczawiowy |
8 szt | |
pączki |
19 szt | |
kapusta włoska |
10 szt | |
vegeta |
58 szt | |
barszcz biały |
11 szt | |
majeranek |
22 szt | |
papryka słodka mielona |
2 szt | |
pieprz mielony |
13 szt | |
ziele angielskie |
2 szt | |
kostki rosołowe drobiowe 60 g |
107 szt | |
bulion w butelce |
5 l | |
chleb |
98 szt | |
bułki |
39 szt | |
bułka tarta |
24 kg | |
jajka |
516 szt | |
smalec |
54 szt | |
herbata granulowana |
11 szt | |
olej uniwersalny |
5 l | |
majonez średni |
7 szt | |
ocet 0,5 l |
2 szt | |
batony |
79 szt | |
cukier waniliowy |
22 szt | |
planta (tłuszcz do smażenia) lub równoważny |
31 szt | |
sos sałatkowy |
11 szt | |
sos buraczany |
2 szt | |
żurek |
4 l | |
truskawki (produkty sezonowe) |
9 kg | |
cynamon |
1 szt | |
pieprz w ziarnach |
1 szt | |
papryka surowa |
1 kg | |
sos pieczarkowy |
1 szt | |
sos grzybowy |
5 szt | |
wiśnie |
14 kg | |
barszcz biały |
21 szt | |
budyń |
2 szt | |
czosnek |
1 szt | |
przyprawa do potraw mięsnych |
5 szt | |
gorczyca |
1 szt | |
herbata ekspresowa (100 torebek) |
15 szt | |
krem czekoladowy |
1 szt | |
jarzynka |
26 szt | |
kakao granulowane |
7 szt | |
kawa zbożowa |
5 szt | |
majonez duży |
5 szt | |
mieszanka do ogórków |
1 szt | |
olej |
12 l | |
syrop owocowy |
24 szt | |
włoszczyzna |
33,00 pęczki | |
zupa fasolowa |
15 szt | |
zupa grochowa |
1 szt | |
zupa pieczarkowa |
17 szt | |
Dostawa artykułów żywnościowych do świetlicy Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego odbywać się będzie codziennie (w dni nauki) w ilościach wcześniej zamówionych przez intendentki.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV
15.00.00.00-8 produkty spożywcze i napoje.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia.
Rok szkolny 2008/2009 z uwzględnieniem przerw i ferii przewidzianych w przepisach
o organizacji roku szkolnego.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
- wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców
w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny.
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
VIII. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium: |
Waga: |
Cena |
100 |
X. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać do dnia: 18. 08. 2008 r. do godz. 950
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 18. 08. 2008 r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy.
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 16. 09. 2008 r.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 183532 z dnia 07. 08. 2008 r.
Wójt Gminy Sanniki
Gabriel Wieczorek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2008-08-07
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-08-07 12:07:11
- Liczba odsłon: 388
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: