Sanniki, 2017-07-28
Gmina Sanniki
DG.271.4.2017
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami zlokalizowanej na działkach nr ewid. 111/1, 112 w miejscowości Lubików gmina Sanniki”
Bezpośrednio przed otwarciem
ofert zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1.000.000,00 zł
w 2017r. oraz 500.000,00 zł w 2018r.
Gmina Sanniki informuje, że w dniu 28.07.2017r. o godzinie 10:30 odbyło się otwarcie ofert złożonych przez wykonawców:
Lp. |
Nazwa wykonawcy i adres wykonawcy |
Cena brutto |
Inne informacje podlegające odczytaniu |
1. |
H2Optim Sp. z o.o. Sp. K. Baranowo, ul. Poznańska 40, 62-081 Przeźmierowo |
2.137.327,95 zł |
termin wykonania zamówienia: do dnia 30.06.2017r. okres gwarancji: 60 miesięcy; warunki płatności: przelew w ciągu 30 dni |
2. |
Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji Sekulski Janusz ul. Fredry 2, 09-200 Sierpc |
1.727.122,91 zł |
termin wykonania zamówienia: do dnia 30.06.2017r. okres gwarancji: 60 miesięcy; warunki płatności: przelew w ciągu 30 dni |
Zgodnie z art. 24 ust. 11
ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzieleniu
zamówienia.
Zup. Wójta Gminy Sanniki
Sekretarz Gminy Sanniki
/Piotr Skonieczny/Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2017-07-28
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-28 21:57:08
- Liczba odsłon: 304