Sanniki, 2015-06-18

DG.271.10.2015

        dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.357.760,00 zł  na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z  tytułu zaciągniętych kredytów”        

                                                                   

 

        

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

W  dniu  18.06.2015r. do Zamawiającego  wpłynęło  pismo od  wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

 

„ dotyczy wyjaśnień do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.357.760,00 zł  na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z  tytułu zaciągniętych kredytów” oraz w postępowaniu o „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.160.000,00 zł  na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”.

W nawiązaniu do SIWZ w ww. postępowaniach przetargowych ..... zwraca się z uprzejmą prośbą
o przesuniecie terminu składania ofert z 23.06.2015r. na 26.06.2015r. Nasza prośba podyktowana jest koniecznością przygotowania dwóch ofert i uzyskania decyzji kredytowych co wymaga nieco dłuższego czasu niż wskazany termin składania ofert.”

 

 

Odpowiedź:

Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.357.760,00 zł  na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z  tytułu zaciągniętych kredytów”.

 Termin składania ofert upływa w dniu 23.06.2015r. o godz 9:50.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

Sanniki, 2015-06-17

DG.271.10.2015

        dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.357.760,00 zł  na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z  tytułu zaciągniętych kredytów”        

                                                                   

        

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W  dniu  17.06.2015r. do Zamawiającego  wpłynęły  pisma od 2 wykonawców o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

Pismo wykonawcy I:

„W związku z ogłoszonymi przez Państwa przetargami ... prosi o udostępnienie następujących dokumentów:

1)     Zaświadczenia o wyborze Wójta z 2014r.

2)     Sprawozdań:   

Rb -28S za 2014 i I kw. 2015,

Rb-N za I kw 2015r

3)     Uchwał o zaciąganych kredytach,

4)     Uchwałę Składu Orzekającego RIO w sprawie opinii dotyczącej projektu uchwały budżetowej.

5)     Uchwałę Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie uchwały o wieloletniej prognozie finansowej.

6)     Uchwałę Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej.

7)     Uchwałę Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu.

8)     Uchwały Składu Orzekającego RIO w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytów długoterminowego.

9)     Ostatnią informację o stanie mienia komunalnego.

10) Wykazu instytucji, w których Gmina korzysta z kredytów/pożyczek (nazwa, cel, aktualne zadłużenie, miesięczne obciążenia, ostateczny termin spłaty, forma zabezpieczenia),

11) Informacje dotyczące zobowiązań z tytułu wyemitowanych papierów wartościowych,

Kwota emisji, pozostała kwota do wykupu, daty wykupu

Czy Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji z weksla i   zgodnie z art. 97 ustawy  Prawo Bankowe?”.

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy Gmina Sanniki udostępnia na stronie zamawiającego sanniki.bip.org.pl jako załączniki do niniejszych wyjaśnień następujące dokumenty:

1)      Zaświadczenie o wyborze Wójta z 2014r.(pkt.1)

2)      Sprawozdania Rb -28S za 2014 i I kw. 2015,  Rb-N za I kw 2015r.(pkt.2)

3)      Ostatnią informację o stanie mienia komunalnego( pkt9).

4)      Wykaz instytucji, w których Gmina korzysta z kredytów/pożyczek (pkt.10).

Ponadto wyjaśniam, iż  Zamawiający nie posiada Uchwały Składu Orzekającego RIO
w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytów długoterminowych. Uchwała będzie   dostępna przed podpisaniem umowy.

Gmina Sanniki nie posiada wyemitowanych papierów wartościowych.

Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji z weksla i   zgodnie z art. 97 ustawy  Prawo Bankowe.

Pozostałe dokumenty wskazane przez wykonawcę:

1)Uchwały o zaciąganych kredytach,                   

2)Uchwała Składu Orzekającego RIO w sprawie opinii dotyczącej projektu uchwały budżetowej.

3)Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie uchwały o wieloletniej prognozie finansowej.

4)Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej.

5)Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu.

dostępne są na stronie zamawiającego: sanniki.bip.org.pl.

Pismo wykonawcy II:

 Dotyczy: zamówienia publicznego nr ogłoszenia 143944-2015 data zamieszczenia 15-06-2015 oraz  zamówienia publicznego 144144-2015 data zamieszenia 15-06-2015

WYKAZ DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO OCENY ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ JST  NA:

-         FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU JST,

-         SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU EMISJI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH ORAZ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW,

1.      Dokument o wyborze organu wykonawczego JST.

2.      Uchwała Rady w sprawie zmiany uchwały w sprawie zmiany budżetu (ostatnia zmiana)

3.      Uchwała Rady w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej, wraz z załącznikami i arkuszem prognozy (ostatnia zmiana)

4.      Uchwała Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytów.

5.      Uchwała Składu Orzekającego RIO w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytów.

6.      Ostatnia informacja o stanie mienia komunalnego brutto na dzień 31-12-2014r.

7.      Wykaz posiadanych kredytów i pożyczek

8.      Sprawozdanie RB-N za 2013,2014 i I kwartał 2015

Prosimy o udostępnienie dokumentów na nr fax

Jednocześnie kierujemy zapytania:

1.   Czy zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji?

2. Jaką wysokość oprocentowania odsetek karnych przyjmuje Zamawiający od zadłużenia przeterminowanego?”

                                                                                 

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy Gmina Sanniki udostępnia na stronie zamawiającego sanniki.bip.org.pl jako załączniki do niniejszych wyjaśnień następujące dokumenty:

1)      Dokument o wyborze organu wykonawczego JST.

2)      Ostatnia informacja o stanie mienia komunalnego brutto na dzień 31-12-2014r.

3)      Wykaz posiadanych kredytów i pożyczek

4)      Sprawozdanie RB-N za 2013,2014 i I kwartał 2015

Ponadto wyjaśniam, iż  Zamawiający nie posiada Uchwały Składu Orzekającego RIO w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytów długoterminowych. Uchwała będzie   dostępna przed podpisaniem umowy.

Pozostałe dokumenty wskazane przez wykonawcę tj:

1.Uchwała Rady w sprawie zmiany uchwały w sprawie zmiany budżetu (ostatnia zmiana)

2.Uchwała Rady w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej, wraz z załącznikami i arkuszem prognozy (ostatnia zmiana)

3.Uchwała Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytów.

dostępne są na stronie zamawiającego: sanniki.bip.org.pl.

Zamawiający informuje, iż podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji.

Ponadto wyjaśniam, iż od zadłużenia przeterminowanego będą pobierane odsetki karne
w wysokości odsetek ustawowych obowiązujących w okresach, za które odsetki są naliczane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, tj. właściwym rozporządzeniem Rady Ministrów.

Wójt Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

 Zalaczniki.zip

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Sanniki: Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.357.760,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
Numer ogłoszenia: 143944 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.357.760,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. Kwota kredytu - 1.357.760 zł. Kredyt realizowany będzie w 1 transzy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2015r. Kredyt zostanie uruchomiony maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania dyspozycji dokonanej przez zamawiającego faksem lub pisemnie. Okres kredytowania 10 lat (2015 r. - 2024 r.) Kredyt spłacany będzie od 2018 r. w 28 ratach kwartalnych płatnych na koniec kwartału: 2018 r. - 4 raty po 18.752 zł (rocznie 75.008 zł) 2019 r. - 3 raty po 31.475 zł, czwarta rata 31.498 zł (rocznie 125.923 zł) 2020 r. - 3 raty po 45.975 zł, czwarta rata 46.065,72 zł (rocznie 183.990,72 zł) 2021 r. - 3 raty po 89.350 zł, czwarta rata 89.387 zł (rocznie 357.437 zł) 2022 r. - 4 raty po 52.500 zł (rocznie 210.000 zł) 2023 r. - 4 raty po 52.500 zł (rocznie 210.000 zł) 2024 r. - 3 raty po 48.850 zł, czwarta rata 48.851,28 zł (rocznie 195.401,28 zł) Odsetki natomiast spłacane będą kwartalnie od pobrania kredytu do 31 grudnia 2024 r. Oprocentowanie kredytu wg stopy WIBOR 3M na koniec kwartału powiększone o marżę banku. Odsetki spłacane bez karencji w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału. Do obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 31.03.2015 r. Do obliczenia ceny ofertowej za datę uruchomienia kredytu w kwocie 1.357.760,00 zł należy przyjąć dzień 26.06.2015 r. Faktycznie kredyt uruchomiony zostanie zgodnie z dyspozycją Gminy Sanniki przekazaną faksem lub pisemnie. Forma zabezpieczenia kredytu weksel in blanco kredytobiorcy. Poza kwotami określonymi w ofercie Banku nie pobierane będą żadne opłaty i prowizje..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). III.6.3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę- jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. III.6.4Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI ppkt.: 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 3.1 dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenia opisane w pkt. VI ppkt 1.1, oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istnieje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1). terminów, wysokości rat kapitałowych oraz sposobu dokonywania spłaty kredytu, 2). terminów oraz sposobu płatności odsetek od kredytu, 3) stopy bazowej. 2.Zmiana umowy możliwa jest w następujących przypadkach: 1). zmiana polityki finansowej państwa, 2). zmiana procedur na rynku międzybankowym, 3). zmiana zasad funkcjonowania instytucji finansujących (banków), 4). zmiana sytuacji finansowej Gminy Sanniki, 5). zmiana zasad obowiązujących w sferze finansów publicznych. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z wyjątkiem stawki oprocentowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

SIWZ.doc

Zalaczniki.zip

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-06-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-19 14:06:43
  • Liczba odsłon: 1148
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1770740]

przewiń do góry