Sanniki: Remont świetlicy wiejskiej w Czyżewie wraz z utwardzeniem terenu działek budowlanych, budową obiektów małej architektury i ogrodzenia - etap I (w ramach zadania dostawa wyposażenia)
Numer ogłoszenia: 532892 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Czyżewie wraz z utwardzeniem terenu działek budowlanych, budową obiektów małej architektury i ogrodzenia - etap I (w ramach zadania dostawa wyposażenia).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Remont świetlicy wiejskiej w Czyżewie wraz z utwardzeniem terenu działek budowlanych, budową obiektów małej architektury i ogrodzenia - etap I (w ramach zadania dostawa wyposażenia). Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia z następujących grup asortymentowych: Część I - Meble i gablota informacyjna, Część II - Sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnica, Część III - Sprzęt radiowo - telewizyjny, Część IV - Urządzenia komputerowe, Część V - Sprzęt sportowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie części zamówienia. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów dopuszcza się zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.70.00.00-9, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 37.40.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz kosztorys cenowy w zakresie oferowanych do wykonania części. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, 2) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2014 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00367-6922-UM0700291/10 RW.II./AR/0219.4-291/10 projekt jest dofinansowany w wysokości do 75% kosztów kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble i gablota informacyjna.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym kolor dostarczanych mebli. Wymagane jest dostarczenie wskazanych mebli w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i gabloty. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie zaplecza małej sali - szafka pod zlewozmywak. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć Wymiary szafki 800x500x850cm. Ilość zamawianych sztuk:1 2. Wyposażenie zaplecza małej sali - szafka wisząca. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm. Ilość zamawianych sztuk: 3. 3. Wyposażenie pomieszczenia magazynowego - regał magazynowy. Regał o wymiarach: 120x60x200[h]cm. Półki wykonane z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV-obciążenie jednej półki -280-300kg. Regał zaczepowy(montaż bez śrub). Ilość półek - 5szt. Ilość zamawianych sztuk:4 4. Wyposażenie kuchni - stół roboczy z szufladą, wykonany ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed ich termiczną obróbką. Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 140x70x85 cm Ilość zamawianych sztuk: 1 5. Wyposażenie kuchni - szafka pod zlewozmywak Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć Wymiary szafki 800x500x850cm. Ilość zamawianych sztuk:1 6. Wyposażenie kuchni - szafka wisząca. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm. Ilość zamawianych sztuk: 4. 7. Wyposażenie zaplecza kuchni - szafka pod zlewozmywak. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć Wymiary szafki 800x500x850cm. Ilość zamawianych sztuk:1 8.Wyposażenie świetlicy - krzesło świetlicowe Krzesło z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparcie, metalowa konstrukcja.. Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska:50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50cm. Ilość zamawianych sztuk: 100 9. Wyposażenie świetlicy - stół świetlicowy Wykonanie: stelaż z rurki fi min. 32 mm malowanej proszkowo. Blat z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 30 mm, okleinowanej PCV. Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem. Wymiary stołu: długość:180 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm. Ilość zamawianych sztuk: 17 10. Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa. Gablota zewnętrzna jednodrzwiowa oświetlana Format: 10xA4 Wykonana z profili anodowanych kolor inox/srebrny. Minimalne wymiary: 130x80x6,5 cm Ilość zamawianych sztuk: 1.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnica.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnicę wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Modernizacja małej sali - nagrzewnica elektryczna Nagrzewnica elektryczna przenośna przeznaczona do ogrzewania pomieszczeń i obiektów gospodarczych, warsztatów, sklepów, magazynów oraz do intensywnego osuszania zawilgoconych pomieszczeń. Dane techniczne: - moc grzewcza: 15kW - napięcie zasilania: 400 V. - Wyposażenie dodatkowe: termostaty pokojowe Ilość zamawianych sztuk: 1 2. Wyposażenie zaplecza małej sali - kuchenka mikrofalowa. Kuchenka sterowana elektronicznie o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1 3. Wyposażenie zaplecza małej sali - czajnik elektryczny bezprzewodowy. Czajnik ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7l z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Element grzejny - płaska płyta moc min. 2000W. Kolor inox/srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1 4. Wyposażenie zaplecza małej sali - lodówko-zamrażarka Dane techniczne: - klasa energetyczna: min. A - pojemność chłodziarki: min.300 l - rodzaj: side by side - posiada system No frost - szerokość: 85-95 cm - wysokość: 173-186 cm - głębokość min. 66 cm Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1 5. Wyposażenie zaplecza małej sali - kuchnia elektryczna z piekarnikiem Kuchnia elektryczna z blatem ceramicznym i piekarnikiem. Obudowa ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny lub malowana proszkowo w kolorze szarym, wymagane funkcje: oświetlenie wnętrza, system grzania komory: góra lub dół oraz góra i dół. Dane techniczne: - wymiary: 800 x 700 x 900 mm - moc płyt: 2 x 4,0 kW + 1 x 2,1 kW + 1 x 1,8 kW = 11,9 kW - zasilanie: 3 NPE 230/400V 50Hz - wymiary komory: 695 x 550 x 310mm[GN 2/1] - ilość pól: 4 - moc piekarnika: 6,5 kW Ilość zamawianych sztuk: 1 6. Wyposażenie zaplecza małej sali- okap kuchenny kominowy. Okap wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny, funkcje dodatkowe: programator, pilot, czujnik wymiany filtra. Dane techniczne: - typ okapu: kominowy - szerokość: 90cm - wydajność: 650 m3/h - sterowanie: elektroniczne - oświetlenie: halogenowe 2x35W - warianty pracy: wyciąg lub pochłaniacz - głośność: max. 54dB - wyposażenie eksploatacyjne: filtry aluminiowe - 1szt., filtry węglowe - 2szt. Ilość zamawianych sztuk:1 7. Modernizacja dużej sali - nagrzewnica elektryczna Nagrzewnica elektryczna przenośna przeznaczona do ogrzewania pomieszczeń i obiektów gospodarczych, warsztatów, sklepów, magazynów oraz do intensywnego osuszania zawilgoconych pomieszczeń. Dane techniczne: - max. moc grzewcza: 15kW - napięcie zasilania: 400 V. - Wyposażenie dodatkowe: termostaty pokojowe Ilość zamawianych sztuk: 1 8. Wyposażenie kuchni - kuchnia elektryczna z piekarnikiem Kuchnia elektryczna z blatem ceramicznym i piekarnikiem. Obudowa ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny lub malowana proszkowo w kolorze szarym, wymagane funkcje: oświetlenie wnętrza, system grzania komory: góra lub dół oraz góra i dół. Dane techniczne: - wymiary: 800 x 700 x 900 mm - moc płyt: 2 x 4,0 kW + 1 x 2,1 kW + 1 x 1,8 kW = 11,9 kW - zasilanie: 3 NPE 230/400V 50Hz - wymiary komory: 695 x 550 x 310mm[GN 2/1] - ilość pól: 4 - moc piekarnika: 6,5 kW Ilość zamawianych sztuk: 1 9. Wyposażenie kuchni - kuchnia elektryczna z piekarnikiem domowa Kuchnia elektryczna z blatem ceramicznym i piekarnikiem. Obudowa ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny lub malowana proszkowo w kolorze białym z elektronicznym programatorem, wymagane funkcje: oświetlenie wnętrza, gril(opiekacz), termoobieg Dane techniczne: - klasa energetyczna: min. A - wymiary: 500 x 850 x 600mm - moc: 8 kW - zasilanie: 3NPE 230/400 V 50Hz - pojemność piekarnika: 65 litrów - ilość pól: 2+2 Ilość zamawianych sztuk: 4 10. Wyposażenie kuchni - kuchenka mikrofalowa. Kuchenka sterowana elektronicznie o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1 11. Wyposażenie kuchni - lodówko-zamrażarka Dane techniczne: - klasa energetyczna: min. A - pojemność chłodziarki: min.300 l - rodzaj: side by side - posiada system No frost - szerokość: 85-95 cm - wysokość: 173-186 cm - głębokość min. 66 cm Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1 12. Wyposażenie kuchni - naświetlacz do jaj. Naświetlacz szufladowy z jednorazowym wsadem 30 szt. jaj. Zasilanie: 230V. Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk: 1 13. Wyposażenie kuchni- okap kuchenny kominowy. Okap wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny, funkcje dodatkowe: programator, pilot, czujnik wymiany filtra. Dane techniczne: - typ okapu: kominowy - szerokość: 90cm - wydajność: 650 m3/h - sterowanie: elektroniczne - oświetlenie: halogenowe 2x35W - warianty pracy: wyciąg lub pochłaniacz - głośność: max. 54dB - wyposażenie eksploatacyjne: filtry aluminiowe - 1szt., filtry węglowe - 2szt. Ilość zamawianych sztuk:1 14. Wyposażenie kuchni - czajnik elektryczny bezprzewodowy. Czajnik ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7l z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Element grzejny - płaska płyta moc min. 2000W. Kolor inox/srebrny. Ilość zamawianych sztuk:2 15. Wyposażenie zaplecza kuchni - lodówko-zamrażarka Dane techniczne: - klasa energetyczna: min. A - pojemność chłodziarki: min.300 l - rodzaj: side by side - posiada system No frost - szerokość: 85-95 cm - wysokość: 173-186 cm - głębokość min. 66 cm Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt radiowo-telewizyjny.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt radiowo-telewizyjny wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1.Wyposażenie świetlicy-telewizor LCD 47 cali Full HD Rozdzielczość: 1920x1080 Obsługa MPEG 4 Teletekst: tak Nagłośnienie: - minimum 2 głośniki stereo - moc głośników; min. 10 W Złącza: - HDMI - Wejścia Euro: tak - Wyjście audio: tak - Wyjście słuchawkowe: tak - USB Konstrukcja: - podstawa, - montaż ścienny Ilość zamawianych sztuk:1 kpl 2. Wyposażenie świetlicy- radioodtwarzacz CD Urządzenie z portem USB i oddzielnymi głośnikami. Odtwarzanie mp3 / CD-R / CD-RW, port USB, tuner FM/AM, pamięć 30 stacji. Dane techniczne Wejście anteny zewnętrznej: tak Cyfrowy wyświetlacz LCD: tak Moc wyjściowa: skuteczna (RMS): 2x20W Wyjście słuchawkowe: tak Pilot: tak Ilość zamawianych sztuk:1kpl 3. Wyposażenie świetlicy -odtwarzacz DVD Dane techniczne: Obsługiwane formaty płyt: BD-R, BD-RE, DVD±R, DVD±RW, CD-R, CD-RW, Audio CD, DVD-Video, Xvid, DivX, Obsługiwane formaty plików: .jpg, .mp3, Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital Plus, DTS Wyjścia: USB, HDMI Ilość zamawianych sztuk: 1kpl 4.Wyposażenie świetlicy - zestaw kina domowego Dane techniczne: Odtwarzacz płyt DVD-Video, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, CD-DA, CD-R, CD-RW formaty multimedialne DivX, XviD, JPEG, MP3, WMV i WMA. Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital, Dolby ProLogic II, DTS Wyjścia: USB Host, HDMI, komputerowe, kompozytowe, wejście/wyjście optyczne, wejście/wyjście audio, wejście/wyjście scart. Głośniki: -system głośników - 5.1 -głośniki składowe -2 głośniki surround, 2 głośniki przednie, głośnik basowy, głośnik centralny. Ilość zamawianych sztuk: 1.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia komputerowe.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt komputerowy z oprogramowaniem. Okres gwarancji rozpocznie się od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Oprogramowanie komputerowe musi posiadać właściwe licencje. 3. Urządzenia dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia ich pracy. Wraz z urządzeniami dostarczone będą instrukcje obsługi i karty gwarancyjne. 4. Szczegółowe warunki gwarancji określają karty gwarancyjne dostarczone przez Wykonawcę. 5. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania, reinstalowania, konfiguracji i rekonfiguracji dostarczonego oprogramowania przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, o ile jest to zgodne z warunkami licencji udzielonej przez producenta oprogramowania. 6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń przez wykwalifikowanych pracowników zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. 7. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: Zainstalowany system operacyjny: Windows Procesor: 4 rdzeniowy powyżej 3,2 MHz Pamięć standardowa 4 GB DDR3 1600 MHz Napędy optyczne Nagrywarka DVD z interfejsem SATA Wewnętrzny dysk twardy Dysk SATA min. 1 TB 7200 obr./min Karta grafiki DDR 5 (256-bit) - na układzie Radeon HD 6850 lub równoważnym Dźwięk zintegrowany z płytą główną Napęd dyskietek Czytnik kart pamięci w miejscu FDD Gniazda rozszerzeń minimum 1 gniazdo PCI na płycie głównej Rozszerzenie pamięci Możliwość rozbudowy do 8 GB Interfejs sieciowy Wbudowana karta Gigabit Ethernet Oprogramowanie Zainstalowane oprogramowanie pakiet office (word, excel, powerpoint) Obudowa MIDI Tower Klawiatura Bezprzewodowa (możliwy komplet z myszą) Urządzenie wskazujące Bezprzewodowa (możliwy komplet z klawiaturą) Zasilanie zewnętrzne Zasilacz o mocy minimum 400W Parametry ogólne monitor Typ matrycy: LED Matryca błyszcząca: Nie Przekątna ekranu [cal]: 24 Nominalna rozdzielczość [px]: 1920 x 1080 Złącza D-Sub i DVI: TAK.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt sportowy.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa Dane techniczne: - stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń). - siatka, - pozycja play-back. - 4 pojedyncze kółka transportowe. - hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej). - uchwyty na piłki i rakietki. Ilość zamawianych sztuk: 1kpl 2. Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki Dane techniczne: - wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm - płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm - drążki zawodników: chromowana stal - łożyska kulkowe - stopki poziomujące Ilość zamawianych sztuk:1 3. Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami Dane techniczne: - blat wykonany z płyty kamiennej jednolitej, - wymiary: pole gry: 127x254cm, - możliwość regulacji poziomu, Wyposażenie: kije (min.6), bile (komplet do pool-a), kreda, podpórka, trójkąt, końcówki (10 sztuk) Ilość zamawianych sztuk:1 4. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa kamienny granitowy Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; liczba użytkowników 4. Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego. Dane techniczne: - blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem, - siatka stalowa, ocynkowana ogniowo, - całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej. Ilość zamawianych sztuk:1.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2014.
SIWZ
Załączniki
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-12-23
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-23 10:33:47
- Liczba odsłon: 294