GMINA SANNIKI

Sanniki: Remont pomieszczeń w budynku Przedszkola Samorządowego w Sannikach
Numer ogłoszenia: 182081 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Przedszkola Samorządowego w Sannikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Przedszkola Samorządowego w Sannikach. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 161/5 w Sannikach przy ul. Wólczyńskiej 75, 09-540 Sanniki. Zakres remontu świetlicy wiejskiej obejmuje: a) remont kuchni na I piętrze, w tym: demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi b) remont korytarza na I piętrze, w tym: demontaż ościeżnic, ościeżnice drewniane okleinowane regulowane, wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem c) remont gabinetu dyrektora na I piętrze, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, rozebranie posadzek z paneli podłogowych z oderwaniem listew cokołowych, posadzki z paneli podłogowych o podwyższonej klasie ścieralności d) remont sekretariatu na I piętrze, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, rozebranie posadzek z paneli podłogowych z oderwaniem listew cokołowych, posadzki z paneli podłogowych o podwyższonej klasie ścieralności, wypranie i wysuszenie wykładziny dywanowej, impregnacja ogniochronna tkanin grubych o chłonności środka impregnacyjnego - impregnacja wykładziny dywanowej e) remont sali ogólnej na parterze, w tym: demontaż ościeżnic, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone, rozebranie posadzek z paneli podłogowych z oderwaniem listew cokołowych, posadzki z paneli podłogowych HDF, wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania f) remont łazienki dla personelu, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo- kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach - płyta wodoodporna, demontaż ościeżnicy, ościeżnice stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone dwuskrzydłowe fabrycznie wykończone - łazienkowe, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone dwuskrzydłowe fabrycznie wykończone - pokojowe, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone dwuskrzydłowe fabrycznie wykończone - PPOŻ EI30 g) remont korytarza, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem h) remont zmywalni, w tym: demontaż ościeżnicy, ościeżnice stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone, wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem i) remont kuchni, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem j) remont szatni, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo-kartonowych, izolacje poziome przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej układane na sucho jednowarstwowo, okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane stałe z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone k) remont korytarza, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, wypranie i wysuszenie wykładziny dywanowej, impregnacja ogniochronna tkanin grubych o chłonności środka impregnacyjnego- impregnacja wykładziny dywanowej l) remont magazynu sprzętu OC, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, m) remont magazynu środków czystości, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone n) remont magazynu Gminnej Biblioteki Publicznej, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone o) remont pomieszczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone p) remont pomieszczenia Gminnego Ośrodka Kultury, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone r) remont korytarza, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone dwuskrzydłowe fabrycznie wykończone - PPOŻ EI30 s) remont maszynowni, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach t) remont magazynu żywności, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone u) remont klatki schodowej, w tym: dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem, jednokrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian bez szpachlowania w) remont klatki schodowej na parterze, w tym: dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem, wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, x) remont korytarza do windy, w tym: przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem y) roboty pozostałe, w tym: wywóz i utylizacja materiałów i wyrobów budowlanych z demontażu (m.in. ościeżnice, skrzydła drzwiowe, panele, płyty g-k) z) roboty elektryczne, w tym: wymiana opraw świetlówkowych OKW z układem oświetlenia ewakuacyjnego, wymiana opraw świetlówkowych OKW, wymiana opraw, wymiana świetlówek w oprawach wnętrzowych, wymiana opraw żarowych hermetycznych, wymiana modułu oświetlenia awaryjnego , wymiana wyłącznika FRX wraz z cewką, wymiana wyłącznika przeciwporażeniowego, wymiana osprzętu modułowego szynowego, wymiana rur jarzeniowych, wymiana starterów rur jarzeniowych, pomiar instalacji elektrycznej Szczegółowy zakres robót zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w kosztorysie nakładczym nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy - Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.20.00-4, 45.44.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.26.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: III.6.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2 Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. Kosztorys ofertowy służy do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i ma charakter pomocniczy i informacyjny. W przypadku zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót wynagrodzenie ryczałtowe zostanie pomniejszone wg kalkulacji przyjętych w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty przez Wykonawcę. III.6.3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2) oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.4 Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1)wprowadzenia robót (materiałów) zamiennych, 2)zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót, 3)konieczności wykonania robót dodatkowych. b) Terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. c) zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, z zastrzeżeniem, że do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z wartością wynagrodzenia należnego podwykonawcy oraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w tej umowie lub projekcie. d) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ. Niniejsza zmiana jest możliwa w warunkach opisanych w § 7 projektu umowy załączonego do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul.Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul.Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

WÓJT GMINY

Gabriel Wieczorek

 

siwz_remont_przedszkola.doc

zalaczniki__remont_przedszkola.zip

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-08-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-23 09:27:45
  • Liczba odsłon: 272

[Liczba odsłon: 1757268]

przewiń do góry