Sanniki: Remont świetlicy wiejskiej w
Krubinie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej oraz budową obiektów
małej architektury i ogrodzenia. Budowa boiska rekreacyjnego oraz utwardzenie
terenu działek budowlanych wraz z remontem drogi wewnętrznej (w ramach zadania
dostawa wyposażenia)
Numer ogłoszenia: 77803 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Krubinie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej oraz budową obiektów małej architektury i ogrodzenia. Budowa boiska rekreacyjnego oraz utwardzenie terenu działek budowlanych wraz z remontem drogi wewnętrznej (w ramach zadania dostawa wyposażenia).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Remont świetlicy wiejskiej w Krubinie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej oraz budową obiektów małej architektury i ogrodzenia. Budowa boiska rekreacyjnego oraz utwardzenie terenu działek budowlanych wraz z remontem drogi wewnętrznej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia z następujących grup asortymentowych: część I - Meble i gablota informacyjna, część II-Sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnica, część III- Sprzęt radiowo-telewizyjny, część IV -Urządzenia komputerowe, część V -Sprzęt sportowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie części zamówienia. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.70.00.00-9, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 37.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz kosztorys cenowy w zakresie oferowanych do wykonania części. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2) oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy.
Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą: Remont świetlicy wiejskiej w Krubinie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej oraz budową obiektów małej architektury i ogrodzenia. Budowa boiska rekreacyjnego oraz utwardzenie terenu działek budowlanych wraz z remontem drogi wewnętrznej. 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej, 3) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10
(sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul.Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: : Na podstawie umowy o przyznanie pomocy nr 00363-6922-UM0700315/10 RW.II./AR/0219.4-315/10 projekt jest dofinansowany w wysokości do 75% kosztów kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble i gablota informacyjna.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości
lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na
meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu
zamówienia. Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z
zamawiającym kolor dostarczanych mebli z poz. 2, 4 i 5. Wymagane jest
dostarczenie wskazanych mebli w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego
kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i
gabloty. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu
zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia kuchni - stół roboczy z szufladą, wykonany
ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach
technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed
ich termiczną obróbką. Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 90x90x85 cm
Ilość zamawianych sztuk: 2 Dostawa wyposażenia kuchni- szafki wiszące 90x73cm.
Szafki wykonane z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm,
okleinowanej PCV. Ilość zamawianych sztuk: 4. Wyposażenie świetlicy - krzesło
świetlicowe miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja.
Siedzisko z tkaniny wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub
grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska: 50-55cm,
głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50 cm.
Ilość zamawianych sztuk: 80 Wyposażenie
świetlicy - stół świetlicowy Wykonanie: stelaż z rurki fi min. 32 malowanej
proszkowo. Blat z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm,
okleinowanej PCV. Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem.
Wymiary stołu: długość:180 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm. Ilość
zamawianych sztuk: 15. Wyposażenie świetlicy - biurko pod komputer o
wym.170x60cm wys.80 cm Wykonane z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18
mm, okleinowanej PCV. Biurko wyposażone w miejsce na komputer oraz wysuwaną
półkę pod klawiaturę. Ilość zamawianych sztuk: 1 Wyposażenie świetlicy - krzesło
obrotowe, podstawa jezdna, tapicerowane siedzisko z tkaniny wykonanej z włókna
syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym, regulacja wysokości siedziska,
oparcie z podłokietnikami. Wysokość całkowita; 80-95cm, wysokość oparcia: 40-50
cm, głębokość siedziska 50-55cm, szerokość siedziska: 50-55 cm. Ilość
zamawianych sztuk: 1 Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa zewnętrzna
jednodrzwiowa oświetlana Format: 10xA4 Wykonana z profili anodowanych Minimalne
wymiary: 130x80x6,5 cm Ilość zamawianych sztuk: 1.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnica.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnicę wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: Dostawa wyposażenia kuchni - kuchenka mikrofalowa, sterowana elektronicznie o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny. Dostawa wyposażenia kuchni - naświetlacz do jaj szufladowy z jednorazowym wsadem 30 szt. jaj. Zasilanie: 230V. Kolor: inox /srebrny. Dostawa wyposażenia kuchni - czajnik elektryczny bezprzewodowy ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7l z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Dostawa wyposażenia kuchni - kuchnia elektryczna ceramiczna z piekarnikiem elektrycznym Dane techniczne: - wymiary: 800 x 700 x 900 mm - zasilanie: 3 NPE 230 / 400 V 50 Hz - ilość pól: 4 - moc piekarnika: mi.in. 6,5 kW - piekarnik grzanie: góra, dół, góra-dół - zakres temp. płynna regulacja do 250 stopni C Kolor: inox /srebrny. Dostawa wyposażenia kuchni - lodówko-zamrażarka Dane techniczne: - klasa energetyczna: min. A - pojemność chłodziarki: min.300 l - rodzaj: side by side - posiada system No frost - szerokość: 85-86 cm - wysokość: 173-186 cm - głębokość min. 66 cm Kolor: inox /srebrny. Dostawa wyposażenia kuchni - okap kuchenny kominowy o szerokości 90 cm Dane techniczne: -wydajność: 600- 650 m3/h -oświetlenie: halogenowe -warianty pracy: wyciąg lub pochłaniacz -głośność maksymalna: 56 dB - sterowanie elektroniczne Kolor: inox /srebrny. 7. Dostawa wyposażenia - nagrzewnica elektryczna przenośna . Moc grzewcza:15 kW Napięcie zasilania: 400 V Wyposażenie dodatkowe: termostaty pokojowe Nagrzewnica przeznaczona do ogrzewania pomieszczeń i obiektów gospodarczych, warsztatów, sklepów, magazynów oraz do intensywnego osuszania zawilgoconych pomieszczeń..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt radiowo-telewizyjny.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt radiowo-telewizyjny wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: Wyposażenie świetlicy-telewizor LCD 47 cali Full HD Rozdzielczość: 1920x1080 Obsługa MPEG 4 Teletekst: tak Nagłośnienie: -minimum 2 głośniki stereo -moc głośników; min. 10 W Złącza: -HDMI -Wejścia Euro: 2 -Wyjście audio: tak -Wyjście słuchawkowe: tak -USB Konstrukcja: -podstawa, - montaż ścienny Wyposażenie świetlicy- radioodtwarzacz CD z portem USB i oddzielnymi głośnikami. Odtwarzanie mp3 / CD-R / CD-RW, port USB, tuner FM/AM, pamięć 30 stacji. Dane techniczne Wejście anteny zewnętrznej: tak Cyfrowy wyświetlacz LCD: tak Moc wyjściowa: skuteczna (RMS): 2x20W Wyjście słuchawkowe: tak Pilot: tak Wyposażenie świetlicy -odtwarzacz DVD Dane techniczne: Obsługiwane formaty płyt: BD-R, BD-RE, DVD±R, DVD±RW, CD-R, CD-RW, Audio CD, DVD-Video, Xvid, DivX, Obsługiwane formaty plików: .jpg, .mp3, Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital Plus, DTS Wyjścia: USB, HDMI.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia komputerowe.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt komputerowy z oprogramowaniem. Okres gwarancji rozpocznie się od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Oprogramowanie komputerowe musi posiadać właściwe licencje. 3. Urządzenia dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia ich pracy. Wraz z urządzeniami dostarczone będą instrukcje obsługi i karty gwarancyjne. 4. Szczegółowe warunki gwarancji określają karty gwarancyjne dostarczone przez Wykonawcę. 5. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania, reinstalowania, konfiguracji i rekonfiguracji dostarczonego oprogramowania przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, o ile jest to zgodne z warunkami licencji udzielonej przez producenta oprogramowania. 6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń przez wykwalifikowanych pracowników zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. 7. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia określają poniższe tabele: Zainstalowany system operacyjny: Windows Procesor: 4 rdzeniowy Pamięć standardowa 4 GB DDR3 1600 MHz Napędy optyczne Nagrywarka DVD z interfejsem SATA Wewnętrzny dysk twardy Dysk SATA min. 500 GB 7200 obr./min Karta grafiki DDR 5 (256-bit) - na układzie Radeon HD 6850 lub równoważnym Dźwięk zintegrowany z płytą główną Napęd dyskietek Czytnik kart pamięci w miejscu FDD Gniazda rozszerzeń minimum 1 gniazdo PCI na płycie głównej Rozszerzenie pamięci Możliwość rozbudowy do 8 GB Interfejs sieciowy Wbudowana karta Gigabit Ethernet.
Oprogramowanie Zainstalowane oprogramowanie pakiet office (word, excel, powerpoint) Obudowa MIDI Tower Klawiatura Bezprzewodowa (możliwy komplet z myszą) Urządzenie wskazujące Bezprzewodowa (możliwy komplet z klawiaturą) Zasilanie zewnętrzne Zasilacz o mocy minimum 400W Parametry ogólne monitor Typ matrycy: LED Matryca błyszcząca: Nie Przekątna ekranu [cal]: 24 Nominalna rozdzielczość [px]: 1920 x 1080 Złącza D-Sub i DVI: TAK.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt sportowy.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa Dane techniczne: - stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń). - siatka, - pozycja play-back. - 4 pojedyncze kółka transportowe. - hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej). - Uchwyty na piłki i rakietki. Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki Dane techniczne: - Wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm - Płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm - Drążki zawodników: chromowana stal - Łożyska kulkowe - Stopki poziomujące Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami Dane techniczne: -blat wykonany z płyty kamiennej, -wymiary: pole gry: 127x254cm, -możliwość regulacji poziomu, Wyposażenie: kije (min.6), bile (pool), kreda, podpórka, trójkąt, końcówki (10 sztuk) Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa kamienny granitowy Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; liczba użytkowników 4 Dane techniczne: - blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem, -siatka stalowa, ocynkowana ogniowo, - całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej. Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.SIWZ - (.zip)
Załączniki do SIWZ - (.zip)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2012-04-04
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-04 14:42:54
- Liczba odsłon: 290