Sanniki, 2011-09-01
DG. 271.8.2011
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.072.085,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów”
Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity
Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień
dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W dniu 01.09.2011r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia o następującej treści:
„Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Udzielnie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.072.085,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów” – Numer ogłoszenia 263680-2011 z dnia 29.08.2011r.
.... w związku z zamiarem przystąpienia do przetargu ogłoszonego zamówieniem nr 263680-2011 z dnia 29.08.2011r. w celu zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego zwraca się z prośbą o udzielenie dodatkowej informacji do SIWZ §10, załącznika nr 4, a mianowicie co należy rozumieć przez zapis:
'' 1.Zmiany postanowień umowy kredytu, zawartej zgodnie z warunkami procedury zamówienia, mogą nastąpić w przypadku:
1)niekorzystnej sytuacji płatniczej Kredytobiorcy,
2)obniżenia się wartości przyjętego zabezpieczenia
Czy chodzi tu o wydłużenie okresu kredytowania, czy zmianę wysokości rat kredytowych czy jeszcze o coś innego”
Odpowiedź:
Przewidywana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zmiana treści umowy w przypadku niekorzystnej sytuacji płatniczej Kredytobiorcy oraz w przypadku obniżenia się wartości przyjętego zabezpieczenia dotyczy wydłużenia okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kredytowych.
--------------------------------------------------------------------
Sanniki, 2011-08-31
DG. 271.8.2011
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.072.085,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów”
Wyjaśnienie treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity
Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień
dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W dniu 30.08.2011r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od wykonawcy o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia o następującej treści:
„Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Udzielnie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.072.085,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów” – Numer ogłoszenia 263680-2011 z dnia 29.08.2011r.
........ w związku z zamiarem przystąpienia do przetargu ogłoszonego zamówieniem nr 263680-2011 z dnia 29.08.2011r w celu zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, zwraca się z prośbą o udostępnienie niżej wymienionych dokumentów i informacji oraz udzielania odpowiedzi na poniższe zapytania:
Dokumenty:
1. Sprawozdania roczne z wykonania budżetów za 2009r i 2010r,
2. Sprawozdania za 2009r, 2010r i 30.06.2011r:
- Rb-NDS
- Rb-N
- Rb-Z
- Rb-27s
- Rb-28s
3. Uchwały Rady Gminy Sanniki w sprawie:
- budżetu na 2011r wraz z załącznikami,
- wieloletniej prognozy finansowej wraz z załącznikami,
- określenia kwoty, do której zarząd może samodzielnie zaciągać zobowiązania,
- zaciągania długoterminowych kredytów i pożyczek,
4. Opinie RIO w sprawie:
- sprawozdań rocznych z wykonania budżetów za 2009r i 2010r,
- projektu uchwały na 2011r i prawidłowości planowanej kwoty długu oraz możliwości sfinansowania deficytu budżetowego,
- wieloletniej prognozy finansowej,
- możliwości spłaty kredytu,
Informacje:
1. Informacje do sprawozdań finansowych za 31.12.2009, 31.12.2010, 30.06.2011:
- wysokość dochodów własnych:
- wysokość dochodów z podatku od nieruchomości:
- wysokość otrzymanych dotacji:
2. Zobowiązania:
Funkcjonujące transakcje związane z ryzykiem kredytowym (bilansowe i pozabilansowe), w tym pożyczki pozabankowe, wg stanu na dzień ......................
Lp |
Kredytodawca |
Rodzaj transakcji |
kwota udzielona |
Waluta |
Zadłużenie ogółem |
Zadłużenie w tys |
przetermin zł |
Data początkowa |
Data zakończenia |
|
|
|
w tys |
|
w tys zł |
kapitał |
odsetki |
|
|
jednostka |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zabezpieczenia dotyczące ww. zobowiązań:
Transakcja |
Forma prawna zabezpieczenia / przedmiot zabezpieczenia |
Wartość zabezpieczenia w tys zł |
Waluta |
jednostka |
|||
|
|
|
|
Zobowiązania z tytułu leasingu, factoringu, forfaitingu (proszę podać tytuł wierzytelności oraz wysokość zobowiązań): |
|
Udzielone przez jednostkę gwarancje i poręczenia
Podmiot |
Regon / Pesel NIP |
Rodzaj zobowiązania |
Wysokość zobowiązania w tys zł |
Waluta |
Okres od - do |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyemitowane papiery wierzycielskie
Lp |
Agent / Gwarant |
Rodzaj zobowiązania |
Wysokość zobowiązania w tys zł |
Waluta |
Okres od -do |
jednostka |
|||||
|
|
|
|
|
|
Zadłużenie z tytułu zobowiązań wynikających z umów o partnerstwo publiczno-prawne: ...................................................................................................................................................................
3. Akcje, udziały w innych podmiotach
Nazwa podmiotu |
Wartość udziałów w tys zł |
% w ogólnej liczbie głosów na WZA |
% udział w kapitale podmiotu |
|
|
|
|
4. Kontakty z Bankami i poza bankowe
Nazwa Banku prowadzącego obsługę rachunku podstawowego: |
|
Pozostałe Banki, z którymi jednostka współpracuje:
|
5. Dodatkowe informacje dotyczące charakterystyki jednostki:
Powierzchnia: |
|
Liczba ludności: |
Liczba podmiotów gospodarczych na terenie jednostki: |
Czy na terenie jednostki funkcjonuje jeden /kilku znaczących pracodawców dla mieszkańców jednostki? |
|
|
- tak |
|
|
- nie |
|
Jeśli oznaczono odpowiedź „tak” proszę wymienić znaczących pracodawców: |
||||||
|
||||||
Struktura zatrudnienia |
|||||||
Proszę określić w % strukturę zatrudnienia mieszkańców jednostki w następujących sektorach gospodarki: |
|||||||
- przemysł |
% |
- budownictwo |
% |
- handel |
% |
- rolnictwo |
% |
W przypadku niedostępności ww. danych proszę wskazać dominujące sektory gospodarki, w których zatrudnieni są mieszkańcy jednostki: |
|||||||
|
Rozmiary bezrobocia (%) |
|
||||||
|
|
-rosnące |
|
|
- malejące |
|
|
Zapytania dotyczące SIWZ:
- Czy Zamawiający dopuszcza podpisanie n/w dokumentów stanowiących zabezpieczenie spłaty kredytu ? :
- deklaracji wekslowej,
- oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy Prawo Bankowe,
- Czy Zamawiający dopuszcza możliwość kontrasygnaty Skarbnika na dokumentach stanowiących zabezpieczenie spłaty kredytu ? :
- wekslu,
- deklaracji wekslowej,
- oświadczeniu o poddaniu się egzekucji,
- Czy Zamawiający określa na jaką datę należy przyjąć stawkę WIBOR 3 M (np. na dzień ogłoszenia zapytania ofertowego tj. 29.08.2011r) do obliczenia ceny ofertowej?”
Odpowiedź:
Ze względu na szeroki zakres dokumentów i informacji wskazanych w pytaniu otrzymanym od wykonawcy, Zamawiający informuje, iż są one dostępne wykonawcom w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14 w godz. 7:30-15:30.
Funkcjonujące transakcje związane z ryzykiem kredytowym (bilansowe i pozabilansowe), w tym pożyczki pozabankowe, wg stanu na dzień 31.08.2011r.
ZACIĄGNIĘTE KREDYTY NA DZIEŃ 31.08.2011 r.
Lp |
Kredytodawca |
Rodzaj transakcji |
Kwota udzielona w tys. |
Waluta |
Zadłużenie ogółem w tys. zł |
Zadłużenie przetermin w tys zł |
Data początkowa |
Data zakończenia |
|
kapitał |
odsetki |
||||||||
1. |
Bank Ochrony Środowiska S.A. |
kredyt |
131,00 |
PLN |
10,92 |
|
|
19.03.2007 |
23.12.2011 |
2. |
Bank Ochrony Środowiska S.A. |
kredyt |
400,00 |
PLN |
26,67 |
|
|
22.12.2006 |
23.12.2011 |
3. |
Bank Ochrony Środowiska S.A. |
kredyt |
100,00 |
PLN |
26,31 |
|
|
26.09.2007 |
25.09.2012 |
4. |
Bank Ochrony Środowiska S.A. |
kredyt |
685,00 |
PLN |
376,75 |
|
|
26.04.2006 |
31.12.2016 |
5. |
Bank Spółdzielczy w Sochaczewie |
kredyt |
561,00 |
PLN |
308,55 |
|
|
06.09.2006 |
30.11.2016 |
6. |
Bank Spółdzielczy w Sochaczewie |
kredyt |
215,00 |
PLN |
123,78 |
|
|
19.02.2007 |
31.03.2016 |
7. |
Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku Oddział w Sannikach |
kredyt |
1.552,60 |
PLN |
893,91 |
|
|
02.03.2007 |
30.03.2016 |
8. |
Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku Oddział w Sannikach |
kredyt |
1.552,50 |
PLN |
764,10 |
|
|
05.03.2008 |
31.12.2016 |
9. |
Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku Oddział w Sannikach |
kredyt |
691,03 |
PLN |
567,62 |
|
|
05.05.2009 |
31.12.2016 |
10. |
Bank Spółdzielczy w Sochaczewie |
kredyt |
1.121,50 |
PLN |
1.065,05 |
|
|
15.10.2010 |
31.12.2020 |
11. |
Bank Spółdzielczy w Sochaczewie |
kredyt |
1.963,28 |
PLN |
1.864,66 |
|
|
14.06.2010 |
31.12.2020 |
12. |
Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku Oddział w Sannikach |
kredyt |
350,75 |
PLN |
333,05 |
|
|
18.11.2010 |
31.12.2020 |
13. |
Bank Ochrony Środowiska S.A. |
kredyt |
660,00 |
PLN |
660,00 |
|
|
08.03.2011 |
31.12.2020 |
Zabezpieczenia dotyczące ww. zobowiązań:
Transakcja |
Forma prawna zabezpieczenia / przedmiot zabezpieczenia |
Wartość zabezpieczenia w tys zł |
Waluta |
jednostka |
|||
|
weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową – dotyczy wszystkich powyższych zobowiązań |
|
|
Zobowiązania z tytułu leasingu, factoringu, forfaitingu (proszę podać tytuł wierzytelności oraz wysokość zobowiązań): |
- |
Udzielone przez jednostkę gwarancje i poręczenia
Podmiot |
Regon / Pesel NIP |
Rodzaj zobowiązania |
Wysokość zobowiązania w tys zł |
Waluta |
Okres od - do |
- |
|
|
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
Wyemitowane papiery wierzycielskie
Lp |
Agent / Gwarant |
Rodzaj zobowiązania |
Wysokość zobowiązania w tys zł |
Waluta |
Okres od -do |
jednostka |
|||||
|
- |
|
|
|
|
Zadłużenie z tytułu zobowiązań wynikających z umów o partnerstwo publiczno-prawne:
-
.......................................................................................................................................................
3. Akcje, udziały w innych podmiotach
Nazwa podmiotu |
Wartość udziałów w tys zł |
% w ogólnej liczbie głosów na WZA |
% udział w kapitale podmiotu |
Mazowiecka Agencja Energetyczna |
10.000 |
0,54 |
0,54 |
4. Kontakty z Bankami i poza bankowe
Nazwa Banku prowadzącego obsługę rachunku podstawowego: |
Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku Oddział w Sannikach |
Pozostałe Banki, z którymi jednostka współpracuje:
BOŚ w Warszawie, BS w Sochaczewie |
5. Dodatkowe informacje dotyczące charakterystyki jednostki:
Powierzchnia: 9.457 ha |
|
Liczba ludności:6530 |
Liczba podmiotów gospodarczych na terenie jednostki: 340 osób fizycznych wpisanych do ewidencji działalności gospodarczej |
Czy na terenie jednostki funkcjonuje jeden /kilku znaczących pracodawców dla mieszkańców jednostki? |
nie
Struktura zatrudnienia |
|||||||
Proszę określić w % strukturę zatrudnienia mieszkańców jednostki w następujących sektorach gospodarki: |
|||||||
- przemysł |
% |
- budownictwo |
% |
- handel |
% |
- rolnictwo |
% |
W przypadku niedostępności ww. danych proszę wskazać dominujące sektory gospodarki, w których zatrudnieni są mieszkańcy jednostki: rolnictwo |
|||||||
Rozmiary bezrobocia (%) 18,1% (dane dla powiatu gostynińskiego). bezrobocie malejące |
1. Zamawiający dopuszcza podpisanie n/w dokumentów stanowiących zabezpieczenie spłaty kredytu : deklaracji wekslowej, oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy Prawo Bankowe.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość kontrasygnaty Skarbnika na dokumentach stanowiących zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel, deklaracja wekslowa, oświadczenie o poddaniu się egzekucji,
3.Do obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 30.06.2011r.
-------------------------------------
Sanniki: Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę
1.072.085,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu
zaciągniętych kredytów
Numer ogłoszenia: 263680 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.072.085,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1.072.085,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. Kwota kredytu -1.072.085,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w mniejszej kwocie niż wskazana powyżej. Kredyt realizowany będzie w 4 transzach: pierwsza transza w terminie od 12 do 30września 2011r. w kwocie 300.000,00 zł druga transza w terminie od 1 do 31 października 2011r. w kwocie 150.000,00 zł trzecia transza w terminie od 1 do 30 listopada 2011r. w kwocie 150.000,00 zł czwarta transza w terminie od 1 do 23 grudnia 2011r. w kwocie 472.085, 00 zł Do obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć realizację transz w następujących terminach: pierwsza transza -12 września 2011r. druga transza- 1 października 2011r. trzecia transza - 1 listopada 2011r. czwarta transza - 1 grudnia 2011r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości transz kredytu, terminu wypłat transz oraz kwoty wypłat poszczególnych transz kredytu. Okres kredytowania 10 lat (od 2011 r. do 2020 r.) Kredyt będzie spłacany od 2012 r. w 36 ratach kwartalnych płatnych na koniec kwartału. Pierwsze 16 rat po 20.000,00 zł (rocznie 80.000,00 zł), kolejne 16 rat po 37.500,00 zł (rocznie 150.000,00 zł)i w ostatnim roku trzy raty po 38.021,00 oraz czwarta rata 38.022,00 zł( rocznie 152.085,00 zł) . Odsetki natomiast spłacane będą kwartalnie od pobrania kredytu do 31 grudnia 2020r. Oprocentowanie kredytu wg stopy WIBOR 3M na koniec kwartału powiększone o marżę banku. Odsetki spłacane bez karencji w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału. Forma zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco kredytobiorcy. Poza kwotami określonymi w ofercie Banku nie pobierane będą żadne opłaty i prowizje..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy kredytu, zawartej zgodnie z warunkami procedury zamówienia, mogą nastąpić w przypadku: 1) niekorzystnej sytuacji płatniczej Kredytobiorcy, 2) obniżenia się wartości przyjętego zabezpieczenia Zmiana warunków umowy wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiennej stawki oprocentowania, stanowiącej sumę stopy bazowej WIBOR dla terminu trzy miesięcznego z ostatniego dnia kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy za który odsetki są naliczane.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki pokój nr 10 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-01
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-01 15:46:08
- Liczba odsłon: 1052
- Historia dokumentu: