PF. 341 – 07/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: PF. 341 – 07/2009 „Zakup
i dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach ”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego.
GMINA SANNIKI
ul. Warszawska 169
09 – 540 Sanniki
www:sanniki.bip.org.pl
e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania: 730:1530.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:
www:sanniki.bip.org.pl
Na wniosek wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Sannikach, pokój nr 14, koszt SIWZ: 20,00 PLN.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sannikach zgodnie ze specyfikacją techniczną pojazdu.
Charakterystyczne minimalne parametry techniczne, jakie musi spełniać samochód będący przedmiotem zamówienia:
1. rok produkcji – pojazd wyprodukowany nie wcześniej niż w 1996r.,
2. przebieg – nie większy niż 50.000 km ,
3. sprawny technicznie, bezwypadkowy,
4. kolor nadwozia – karoseria pojazdu musi być w kolorze czerwonym, bez widocznych śladów korozji i ubytków lakieru oraz bez uszkodzeń mechanicznych,
5. silnik wysokoprężny o mocy minimum 130 kW,
6. manualna skrzynia biegów,
7. kabina 6 osobowa jednomodułowa,
8. w kabinie minimum 4 mocowania na aparaty powietrzne,
9. wyposażony w autopompę z normalnym i wysokim ciśnieniem z możliwością dozowania piany,
10. zbiornik na wodę o pojemności 1800- 2000 litrów,
11. maszt oświetleniowy,
12. dwie linie szybkiego natarcia zwijane pneumatycznie zakończone prądownicami o długości minimum 40 m każda,
13. wyposażony w drabinę aluminiową o długości minimum 9m ,
14. ABS,
15. ASR,
16. zabudowa pojazdu na osprzęt zamykana roletami aluminiowymi,
17. wspomaganie kierownicy,
18. napęd 4x 2 z blokadą mostu,
19. średnica kół - 17,5 cala,
20. maksymalna długość pojazdu- 7,5 m
21. maksymalna wysokość pojazdu- 3,1m
22. urządzenia świetlne i dźwiękowe wymagane dla pojazdów uprzywilejowanych,
23. ogumienie w dobrym stanie, bez konieczności wymiany,
24. aktualnie ubezpieczony i zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający zgodnie z obowiązującym prawem wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdu uprzywilejowanego na terenie kraju,
25. gwarancja udzielona na pojazd minimum 12 miesięcy.
Poza wyżej wymienionymi elementami Zamawiający dopuszcza możliwość wyposażenia samochodu w inne dodatkowe elementy, zwiększające bezpieczeństwo, komfort itp.
Samochód musi być udostępniony do oględzin wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu i urządzeń. W przypadku negatywnego wyniku oględzin Zamawiający nie dokona zakupu i nie podpisze umowy.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV 34144210-3 Wozy strażackie
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin wykonania zamówienia - zakończenie do dnia 30.09.2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium: |
Waga: |
Cena |
50 |
Wiek pojazdu |
50 |
X. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać do dnia: 18.09.2009r. do godz. 950
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 18.09.2009r. o godz. 1000
w Urzędzie Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy.
XII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 17.10.2009r.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVI Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 313098 z dnia 10.09.2009r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-10 12:09:49
- Liczba odsłon: 245
- Historia dokumentu: