PF. 341 – 28/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PF. 341 – 28/2008. Nazwa zadania: „Aranżacja pomieszczeń oraz dostawa i montaż mebli w Przedszkolu Samorządowym w Sannikach”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), Gmina Sanniki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego.
GMINA SANNIKI
ul. Warszawska 169
09 – 540 Sanniki
www:sanniki.bip.org.pl
e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:30.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:
www:sanniki.bip.org.pl
Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
w Urzędzie Gminy w Sannikach, pokój nr 8, koszt SIWZ: 20,00 PLN.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest aranżacja pomieszczeń oraz dostawa i montaż mebli w celu wyposażenia Przedszkola Samorządowego w Sannikach. Rozmieszczenie pomieszczeń, ich powierzchnia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4
i nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV:
39.16.10.00-8 meble przedszkolne.
39.13.00.00-2 meble biurowe.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
VII. Termin wykonania zamówienia.
Pożądany termin wykonania zamówienia do 30. 12. 2008 r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi
w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców
w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy,
z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- jest niezgodna z ustawą.
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.
- zawiera błędy w obliczeniu ceny.
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
IX. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium: |
Waga: |
Cena |
100 |
XI. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać do dnia: 16. 12. 2008 r. do godz. 09:50.
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Pokój nr 10 (sekretariat).
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 16. 12. 2008 r. o godz. 10:00.
Urząd Gminy w Sannikach
ul. Warszawska 169
09-540 Sanniki
Sala posiedzeń Urzędu Gminy.
XIII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 14. 01. 2009 r.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia dynamicznego systemu zakupów.
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 256230 z dnia 08. 12. 2008 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-08 14:55:02
- Liczba odsłon: 248
- Historia dokumentu: