Załączniki - SUiKZP Miasta i Gminy Sanniki

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

O B W I E S Z C Z E N I E W O J E W O D Y M A Z O W I E C K I E G O
Zgodnie z art. 10 ust. 1 i ust.. 5 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. o przygotowaniu i realizacji
strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 273 ze zm.) – dalej
ustawy, oraz zgodnie z art. 131 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) - dalej Kpa niniejszym zawiadamia się, że w dniu
2 listopada 2022 r. wpłynęło odwołanie od decyzji Wojewody Mazowieckiego Nr 215/SPEC/2022 z dnia
29 września 2022 r. o ustaleniu lokalizacji strategicznej inwestycji w zakresie sieci przesyłowej dla
inwestycji:
inwestor: Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
ul. Warszawska 165, 05-520 Konstancin Jeziorna
inwestycja: „Remont Linii 220 kV Podolszyce-Mory”
W związku z powyższym akta przedmiotowej sprawy wraz z odwołaniem zostały przekazane
do Ministra Rozwoju i Technologii.
Zawiadomienie, zgodnie z art. 49 Kpa uważa się za dokonane po upływie 14 dni, od dnia
publicznego ogłoszenia w niniejszej sprawie.
Data publicznego obwieszczenia: 1 grudnia 2022 r.

---------------------------------------------------------------------------------

 

Ogłoszenie o przystąpieniu Miasta i Gminy Sanniki do zakupu paliwa stałego z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki informuje o przystąpieniu Miasta i Gminy Sanniki do zakupu paliwa stałego z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych do dnia 31 grudnia 2022 r.

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki                                                                                   

Gabriel Wieczorek                                                                                    

Podstawa prawna: art. 34. ust. 1 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego przez gospodarstwa domowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 2236).

 

 

 

 

 

 

Obwieszczenie Wojewody Mazowieckiego WI-I.747.4.24.2022.DW z dnia 4 października 2022 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych.pdf

 

Obwieszczenie Wojewody Mazowieckiego o wszczęciu postępowania dot. przygotowania i realizacji strstegicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych

 

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki o otwartym spotkaniu konsultacyjnym w ramach konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Miasta i Gminy Sanniki w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji dla Miasta i Gminy Sanniki

załączniki plan Lwowek.zip

 

 

-----------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej za 2021 r.

 

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,00 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia za 2021r.

----------------------------

załączniki - mpzp.zip

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

Dokumenty.pdf

 

dokumenty.pdf

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

Załączniki (5 szt.) SUiKZP Miasta i Gminy Sanniki - .pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obwieszczenie

 

w sprawie konsultacji społecznych w formie badania ankietowego w ramach prac nad „Gminnym Programem Rewitalizacji dla Miasta i Gminy Sanniki na lata 2022-2027”

Na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U 2021 poz. 485) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia o konsultacjach społecznych w formie badania ankietowego w ramach prac nad „Gminnym Programem Rewitalizacji dla Miasta i Gminy Sanniki na lata 2022-2027”.

Badanie ankietowe prowadzone będzie od 02.08.2021 r. do 27.08.2021 r.

Ankieta ma charakter anonimowy. Formularz można wypełnić elektronicznie pod adresem: https://forms.gle/fsaRkSw8kFq8mKds8

Ankieta będzie również dostępna w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki oraz na stronie internetowej pod adresem: http://sanniki.2clicks.pl/

ankieta_dla_mieszkancow.pdf

 

Sanniki, 26.07.2021 r.


OGŁOSZENIE

Uprzejmie informujemy, że od 02.08.2021 r. do 27.08.2021 r. prowadzone jest badanie ankietowe w ramach prac nad „Gminnym Programem Rewitalizacji dla Miasta i Gminy Sanniki na lata 2022-2027”.

Rewitalizacja stanowi proces wyprowadzania ze stanu kryzysowego obszarów zdegradowanych, prowadzony w sposób kompleksowy, poprzez zintegrowane działania na rzecz lokalnej społeczności, przestrzeni i gospodarki, skoncentrowane terytorialnie, prowadzone przez interesariuszy rewitalizacji na podstawie gminnego programu rewitalizacji.

Państwa udział będzie stanowił aktywny wkład w tworzenie Programu. Partycypacja społeczna obejmuje bowiem przygotowanie, prowadzenie i ocenę rewitalizacji w sposób zapewniający aktywny udział interesariuszy, w tym poprzez uczestnictwo w konsultacjach społecznych.

Ankieta ma charakter anonimowy. Formularz można wypełnić elektronicznie pod adresem: https://forms.gle/fsaRkSw8kFq8mKds8

Ankieta będzie również dostępna w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki oraz na stronie internetowej pod adresem: http://sanniki.2clicks.pl/

ankieta_dla_mieszkancow.pdf

 

 

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W BADANIU

Gabriel Wieczorek

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

 

 

 

 

 

Sanniki, dnia 12.07.2021r.

Miasto i Gmina Sanniki

 

Ogłoszenie o wyborze partnera do wspólnej realizacji  projektu

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna.


Działając zgodnie z  art.33 ust.2 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (t.j. Dz.U. z 2020r. poz.818), w nawiązaniu do ogłoszenia z dnia 16.06.2021 r., Miasto i Gmina Sanniki informuje o wyborze partnera do wspólnej realizacji projektu:

Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o.

ul. Malborska 14a/1,  03-286 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru:

W odpowiedzi na ogłoszony konkurs na wybór partnera do wspólnej realizacji projektu w ramach RPO Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna, ofertę złożyła jedna firma - Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o., ul. Malborska 14a/1, 03-286 Warszawa. Oferta spełniła kryteria formalne i merytoryczne oraz wszelkie wymogi określone w ogłoszeniu i regulaminie konkursu. Dotychczasowe doświadczenie firmy jest wystarczające do przygotowania i realizacji projektu, a koncepcja realizacji zadań przez partnera w ramach projektu zaproponowana przez oferenta spełnia oczekiwania Miasta i Gminy Sanniki.

 

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

 

-------------------------------------------------------------------

Nabór partnera do wspólnej realizacji projektu

Ogłoszenie o otwartym naborze partnera do wspólnej realizacji projektu/projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4Edukacja przedszkolna.

Miasto i Gmina Sanniki działając zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2017 r. poz. 1475), ogłasza otwarty nabór na partnera pochodzącego spoza sektora finansów publicznych, do wspólnej realizacji projektu/projektów, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4Edukacja przedszkolna, którego Wnioskodawcą będzie Miasto i Gmina Sanniki. Szczegółowe zasady partnerstwa określa Regulamin konkursu stanowiący załącznik do ogłoszenia. 

Nabór Partnera odbywać się będzie w terminie od 17.06.2021 r. do 08.07.2021 r.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją „Konkurs na wybór partnera do projektu/projektów w ramach Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna” osobiście lub drogą pocztową na adres: Sanniki ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, w terminie od 17.06.2021.r. do08.07.2021r. (decyduje data wpływu).

Wszelkie pytania związane z prowadzonym naborem należy kierować w formie pisemnej na adres: Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki lub e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl

 

Załączniki - .zip

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Informuję Mieszkańców miasta i  gminy Sanniki, że mimo dostatecznego uwilgotnienia gleby pobór  wody z komunalnych studni głębinowych jest  obecnie czterokrotnie większy od średniodobowego poboru w innych porach roku. Dalsze utrzymywanie się takiego stanu grozi szybkim wyczerpywaniem zasobu wody w studniach i uszkodzeniem pomp, które pracują w pełni obciążone przez całą dobę. W związku z tym w godzinach zwiększonego poboru (rano i wieczorem)  może wystąpić znaczne ograniczenie lub brak dostawy wody.

W trosce o wszystkich odbiorców wody pitnej apeluję o używanie wody z sieci gminnej  przede wszystkim do celów domowych i zaniechanie jej poboru do celów gospodarczych zwłaszcza do podlewania  upraw rolniczych i ogrodniczych (zwłaszcza w kontekście dostatecznego uwilgotnienia gleby)  oraz mycia samochodów. Proszę  o wykorzystanie  w miarę możliwości istniejących w wielu gospodarstwach studni, a także prywatnych stawów. Znajdująca się w nich woda może być z powodzeniem wykorzystywana do celów gospodarczych w tym do podlewania.  

Przypominam jednocześnie, że pobór wody pozalicznikowy oraz z hydrantów przeciwpożarowych do celów innych niż akcja ratowniczo - gaśnicza jest nielegalny. W przypadku ujawnienia sprawców nielegalnego poboru wody zostanie wdrożone stosowne postępowanie.

Wierzę, że apel  spowoduje rozsądne i oszczędne gospodarowanie cennym i deficytowym dobrem jakim jest woda.

----------------------------------------------------

Sanniki, dnia 31.05.2021


Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,00 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia za 2020r.


Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej za 2020 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ochotnicze Straże Pożarne z ternu Miasta i Gminy Sanniki, tj.

1.    Ochotnicza Straż Pożarna w Sannikach

2.    Ochotnicza Straż Pożarna w Brzezi

3.    Ochotnicza Straż Pożarna w Czyżewie

4.    Ochotnicza Straż Pożarna w Osmolinie

5.    Ochotnicza Straż Pożarna w Krubinie

6.    Ochotnicza Straż Pożarna w Lwówku

7.    Ochotnicza Straż Pożarna w Staropolu

8.    Ochotnicza Straż Pożarna w Szkaradzie

9.    Ochotnicza Straż Pożarna w Sielcach

10.  Ochotnicza Straż Pożarna w Wólce

realizowały zadanie współfinansowane ze środków z budżetu Województwa Mazowieckiego mające na celu zwalczanie, przeciwdziałanie lub usuwanie skutków epidemii COVID-19 na terenie działania swojego operacyjnego

W ramach zadania zakupiono pakiety pakiet zawierające:

1.    maseczki ochronne jednorazowe – 10 szt.

2.    płyn do dezynfekcji – 0,5 l.

3.    rękawice ochronne jednorazowe – 20 szt.

Pakiety przekazano mieszkańcom z terenu Miasta i Gminy Sanniki.

------------------------

Decyzja w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na przebudowę i odbudowę urządzeń wodnych polegającą na przebudowie wraz z wykonaniem konserwacji i wyprofilowaniem otwartych rowów, a takze wykonaniem przepustów na tych rowach pod zjazdami indywidualnymi i publicznymi, zlokalizowanych wzdłuż drogi powiatowej nr 6909W

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki informuje,

że w dniach 6-9 października 2020 r. na terenie kraju przeprowadzone zostanie ćwiczenie pk. RENEGADE/SAREX – 20 organizowane przez Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych.

W ramach ćwiczenia przeprowadzone zostaną epizody dotyczące naruszenia przestrzeni powietrznej Rzeczypospolitej Polskiej przez statek powietrzny o statusie RENEGADE, stwarzający potencjalne zagrożenie dla ludności cywilnej.

Podczas ćwiczenia odbędzie się trening systemu alarmowania i ostrzegania, podczas którego może wystąpić konieczność uruchomienia syren alarmowych w celu ogłoszenia i odwołania alarmu.

W związku z powyższym na terenie Miasta i Gminy Sanniki w dniu 6 października 2020 r. w godz. 8.00 – 10.00 może nastąpić uruchomienie syren alarmowych umieszczonych na  wybranych budynkach OSP.

W ramach treningu emitowany będzie:

  • dźwięk modulowany trwający trzy minuty – oznaczający ogłoszenie alarmu,
  • dźwięk ciągły trwający trzy minuty – oznaczający odwołanie alarmu.

Za utrudnienia przepraszamy.

Z upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

/Piotr Skonieczny/

 

INFORMUJĘ,

IŻ W DNIU 9 WRZEŚNIA 2020 R.

PUNKT SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK)

BĘDZIE NIECZYNNY

Z PRZYCZYN TECHNICZNYCH

ZA NIEDOGODNOŚCI PRZEPRASZAMY

 

 

 

 

 

 

 

OBWIESZCZENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO

o wydaniu decyzji

 

Na podstawie art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r.,
poz. 1474 ze zm.) zawiadamia się, że w dniu 26 maja 2020 r. Wojewoda Mazowiecki wydał decyzję NR 50/SPEC/2020 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 583 polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu inżynierskiego w km 25+403 w miejscowości Krubin wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie”.

Inwestorem przedsięwzięcia jest: Zarząd Województwa Mazowieckiego, reprezentowany przez Mazowiecki Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie, działający przez pełnomocnika Pana Tomasza Bachanowicza.

 

Działki usytuowania obiektu (inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Sanniki, powiat gostyniński, województwo mazowieckie):

 

- numery działek w istniejącym pasie drogowym:

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin – działki o nr ewid.: 28, 72,

 

- numery działek w projektowanym pasie drogowym (tłustym drukiem – numery działek przeznaczone do przejęcia pod inwestycję, przechodzące na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego, w nawiasach numery działek po podziale):

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin – działki o nr ewid.: 173 (173/1, 173/2), 188 (188/1, 188/2),
56 (
56/2, 56/1), 74 (74/2, 74/1),

 

- numery działek stanowiące teren wód płynących:

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin – działki o nr ewid.: 71, 73, 174,

 

- numery działek podlegające ograniczeniu, niewchodzące w skład projektowanego pasa drogowego, przeznaczone pod budowę tymczasowego obiektu budowlanego – objazdu (tłustym drukiem – numery działek po podziale podlegające ograniczeniom):

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin – działki o nr ewid.: 56 (56/1, 56/2), 74 (74/1, 74/2).

 

Do ograniczeń, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy art. 124 ust. 4-7
i art. 124a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 2204).

Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowi podstawę do dokonania wpisów  w księdze wieczystej i katastrze nieruchomości – art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

Jednocześnie informuje się, że w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenia niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej posiadającej rygor natychmiastowej wykonalności - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą
5 % wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.

Ponadto tutejszy organ wyjaśnia, iż zgodnie z art. 12 ust. 4g ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych: „Jeżeli decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nadany został rygor natychmiastowej wykonalności, decyzję ustalającą wysokość odszkodowania wydaje się w terminie 60 dni od dnia nadania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej rygoru natychmiastowej wykonalności”.

Jeśli wykazują Państwo gotowość do wydania nieruchomości, w celu udokumentowania powyższego faktu winni Państwo wysłać oświadczenie do inwestora.

Od ww. decyzji stronom przysługuje prawo do wniesienia odwołania w terminie 14 dni od skutecznego jej doręczenia, do Ministra Rozwoju, za pośrednictwem Wojewody Mazowieckiego. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można się zapoznać w Wydziale Infrastruktury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (Delegatura - Placówka Zamiejscowa w Płocku, ul. Kolegialna 15, 09-402 Płock, pokój nr 102, w następujących godzinach: poniedziałek 13-16 oraz w czwartek 8-12).

 

Data publicznego obwieszczenia 9 czerwca 2020 r.

 

 

                                                                                   z up. WOJEWODY MAZOWIECKIEGO

 

Aleksandra Krzoska

Dyrektor Wydziału Infrastruktury

-------------------------------------------------------------

 

 

 

 

-------------------------------------------------

 

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,00 zł wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia za 2019 r.

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej za 2019 r.

 

------------------------------------------------------

 

Projekt "Zdalna szkoła" - .pdf

-----------------------------------------------------------------

 

Modernizacja pompowni Arciechów gm. Iłów

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie informuje, że 18 października 2019 roku  została podpisana umowa na dofinasowanie projektu Modernizacja pompowni Arciechów gm. Iłów

Prace budowalne rozpoczęły się 14 kwietnia 2020 roku, zakończenie inwestycji planowane jest na 14 maja 2021 roku. Inwestycyjna realizowana jest na terenie Zarządu Zlewni we Włocławku, którego pracownicy nadzorują jej prawidłowy przebieg.

Podstawowym celem projektu jest efektywniejsze zapobieganie katastrofom naturalnym-- głównie powodziom - i minimalizowanie ich skutków. Dzięki realizacji zadania poprawi się system zarządzania ryzykiem powodziowym na terenach gmin wiejskich doliny „Iłowsko - Dobrzykowskiej” Słubice, Sanniki, Młodzieszyn, Rybno i Iłów wzdłuż rzek Jeżówki, Wisły i Kanału H. Podniesiona zostanie wydajność systemu odprowadzania wód, dzięki któremu w sytuacjach ekstremalnych związanych z nawalnymi deszczami i falami powodziowymi na Wiśle uniknie się podtopień. Projekt wpłynie na poprawę stanu technicznego infrastruktury chroniącej przed podtopieniami i bezpieczeństwa życia mieszkańców. Działania wpłyną na wzrost bezpieczeństwa powodziowego około 7,5 tys. ludzi zamieszkujących dolinę na powierzchni 12.822 ha.

Zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” Działania 5.1 „Dostosowanie do zmian klimatu” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Dofinansowanie zostało przyznane w kwocie nieprzekraczającej 8.485.069,18 PLN i stanowiące nie więcej niż 80% kwoty całkowitych wydatków kwalifikowalnych projektu. Pozostała kwota przeznaczona na realizację inwestycji stanowi wkład własny, którego finansowanie zapewnione jest z rezerwy celowej budżetu państwa w kwocie 2.121.267,29 PLN oraz z budżetu środków własnych PGW Wody Polskie w kwocie 303.784, 53 PLN.  Całkowity koszt zadania inwestycyjnego wynosi 11.144.715,60 PLN.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie

Zarząd Zlewni we Włocławku

ul. Okrzei 74A, 87-800 Włocławek

tel.: +48 (54) 23 02 034 | e-mail: zz-wloclawek@wody.gov.pl

 

----------------------------------------------------

 

Szanowni Państwo,

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich działający w Oddziale Zamiejscowym w Płocku Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych zaprasza mieszkańców Miasta i Gminy Sanniki na bezpłatne konsultacje w ramach Mobilnego Punktu Informacyjnego, który odbędzie się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki w Sali Posiedzeń w dniu 06.03.2020 r.(piątek) w godzinach 09:00 – 12:00.

Podczas Mobilnego Punktu Informacyjnego będzie można uzyskać informację o możliwościach otrzymania dofinansowania z Funduszy Europejskich oraz o zasadach ubiegania się o dotację. Konsultant przedstawi aktualne możliwości wsparcia – w tym również pożyczki i poręczenia finansowe ze środków UE przeznaczone na rozpoczęcie czy rozwój działalności gospodarczej. Wskaże osobom zainteresowanych kierunki wsparcia w ramach nowej perspektywy finansowej 2014-2020, a także poinformuje do jakiej instytucji należy się zwrócić w przypadku ubiegania się o wsparcie.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

 

 

--------------------------------------------------------------------

 

Decyzja WA.RZT.070.1.465.17.2019
z dnia 22.01.2020 r.
dotyczącą zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków

 

------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

OBWIESZCZENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO

 Na podstawie art. lid ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1474 ze zm.) zawiadamia się, że w dniu 12 sierpnia 2019 r., zostało wszczęte postępowanie, w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 583 polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu inżynierskiego w km 25+403 w miejscowości Krubin wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie".

Inwestorem przedsięwzięcia jest: Zarząd Województwa Mazowieckiego, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, w imieniu którego występuje Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, działający przez pełnomocnika Pana Tomasza Bachanowicza.

Działki usytuowania obiektu (inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Sanniki, powiat gostyniński, województwo mazowieckie):

Numery działek w istniejącym pasie drogowym:

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin - działki o nr ewid.: 28, 72,

numery działek w projektowanym pasie drogowym (tłustym drukiem - numery działek przeznaczone do przejęcia pod inwestycję, przechodzące na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego, w nawiasach numery działek po podziale):

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin - działki o nr ewid.: 173 (173/1, 173/2), 188 (188/1, 188/2), 56 (56/2, 56/1), 74 (74/2, 74/1),

numery działek stanowiące teren wód płynących:
Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin - działki o nr ewid.: 71, 73, 174,

numery działek podlegające ograniczeniu, niewchodzące w skład projektowanego pasa drogowego, przeznaczone pod budowę tymczasowego obiektu budowlanego - objazdu (tłustym drukiem - numery działek po podziale podlegające ograniczeniom):

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin - działki o nr ewid.: 56 (56/1, 56/2), 74 (74/1, 74/2).

Jednoczenie informuję, że w dniu 28 października 2019 r. zostało wydane przez Wojewodę Mazowieckiego w trybie art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), postanowienie Nr 12777/SAAB/2019, znak: WI-1.7820.2.24.2019.BW, nakładające na Inwestora obowiązek uzupełnienia nieprawidłowości i braków w dokumentacji projektowej w terminie 60 dni od daty doręczenia ww. postanowienia, na które nie przysługuje zażalenie.

Akta sprawy do wglądu znajdują się w Wydziale Infrastruktury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (Delegatura - Placówka Zamiejscowa w Płocku, ul. Kolegialna 15, 09-402 Płock, pokój nr 103, w godzinach 13 00 - 16 00 - pon., 8 00 - 12 00 - czw.), gdzie można zgłaszać ewentualne uwagi i wnioski do czasu wydania orzeczenia w sprawie. Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

Dzień publicznego obwieszczenia: 19 listopada 2019 r.
WI-I.7820.2.24.2019.BW

 

 

 

 

Zaproszenie na konsultacje społeczne

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zaprasza na otwarte spotkanie konsultacyjne dotyczące Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Sanniki .
Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego to dokument, określający sposób użytkowania przestrzeni bądź też przeznaczanie określonych terenów pod konkretny sposób zagospodarowania. Zależy nam,
aby przy planowaniu wyznaczyć najbardziej optymalne i zgodne z potrzebami właścicieli działek i mieszkańców oraz z zasadami ochrony środowiska sposoby użytkowania tych terenów w przyszłości.
W związku z powyższym, zapraszamy wszystkich zainteresowanych, w tym mieszkańców, przedsiębiorców, organizacje pozarządowe oraz inne osoby/instytucje zainteresowane na spotkanie, które odbędzie się 10.12.2019r. (wtorek) o godz. 11:00 w sali nr 10 (sala posiedzeń) Urzędu Miasta i Gminy Sanniki .

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki
/Gabriel Wieczorek/

Jednocześnie informujemy, że konsultacje realizowane są przy wsparciu środków zewnętrznych. Gmina / Miasto pozyskała grant na realizację pogłębionych konsultacji społecznych ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Rozwinięcie zasobów ludzkich
i rzeczowych do prowadzenia procesu pogłębionych konsultacji i monitoringu społecznego w obszarze zagospodarowania i planowania przestrzennego w 20 gminach z terenu całej Polski”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 

Sanniki, dnia 26. 09. 2019 r.

 

INFORMACJA

            W związku z przygotowywaniem przez Miasto i Gminę Sanniki wniosku o dofinansowanie przedsięwzięć ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”, proszę o złożenie przez osoby zainteresowane niezbędnych informacji, tj. ilości posiadanych i zadeklarowanych do utylizacji odpadów, takich jak:

  • Folia rolnicza;
  • Siatka i sznurek do owijania balotów;
  • Opakowania po nawozach;
  • BIG BAGgi;

            Informację prosimy złożyć w formie ankiety, którą można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, lub pobrać ze strony www.sanniki.bip.org.pl .

            Wypełnione ankiety należy złożyć do Urzędu Miasta i Gminy Sanniki w terminie do dnia 15 października 2019 r.

            Prosimy o rzetelne wypełnienie ankiety i podawanie faktycznych danych.

ankieta_folia.doc

 

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

 

 

 

 

INFORMACJA

 

       Informuję, iż w dniu 1 sierpnia 2019 r. o godz. 17:00 na terenie Miasta i Gminy Sanniki odbędzie się głośna próba syren alarmowych zamontowanych na budynkach OSP.

 

 

 

Sanniki, dnia 2019-07-25

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B. 6733.11.2019

OBWIESZCZENIE

            Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 25.07.2019r. została wydana decyzja Nr 10/2019 znak: B.6733.11.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie sieci wodociągowej na działce nr ewid. 47 w miejscowości Lasek gmina Sanniki obręb ewidencyjny Lasek - Romanów.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

 

 

 

 

Sanniki, dnia 2019-07-17

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

 

B. 6733.10.2019

 

 

 

OBWIESZCZENIE

            Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 17.07.2019r. została wydana decyzja Nr 9/2019 znak: B.6733.10.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie linii kablowej 15kV na działkach nr ewid. 161/6, 164/5, 118 obręb ewidencyjny 0001 Sanniki, gmina Sanniki.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sanniki, dnia 2019-07-02

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.11.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.)

 

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie sieci wodociągowej na działce nr ewid. 47 w miejscowości Lasek gmina Sanniki obręb ewidencyjny Lasek - Romanów.

 W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami
w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się
z dokumentacją sprawy i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

 

 

 

 

Sanniki, dnia 27.06.2019r.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6721.3.2019

O B W I E S Z C Z E N I E 

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu

zagospodarowania przestrzennego

 

Na podstawie art. 17 pkt 1 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu  przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta i Gminy Sanniki Uchwały Nr 52/XIII/2019
z dnia 25 kwietnia 2019r. o przystąpieniu do sporządzenia Miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego dla terenów w miejscowości Lwówek.

Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 2081 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do w/w planu.

Zainteresowani mogą składać wnioski do planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko. Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169 lub w formie elektronicznej na adres  sanniki@zgwrp.pl w terminie do dnia 09 sierpnia 2019 roku. Wniosek powinien zawierać  nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie  nieruchomości, której dotyczy.

Odnosząc się do art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i zgodnie z art. 13 RODO, Burmistrz Miasta i Gminy informuje,
że jest administratorem przesyłanych danych, a dane osobowe podlegają zabezpieczeniom zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym art. 8a ust. 3 w/w ustawy.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

 

 

 

 

 

 

          Sanniki, dnia 27.06.2019r.

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

 B.6721.2.2019

O B W I E S Z C Z E N I E 

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu

zagospodarowania przestrzennego

 

Na podstawie art. 17 pkt 1 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta i Gminy Sanniki Uchwały Nr  50/XIII/2019
z dnia 25 kwietnia 2019r. o przystąpieniu do sporządzenia Miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego dla terenów przy ul. Warszawskiej w mieście Sanniki.

Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 2081 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do w/w planu.

Zainteresowani mogą składać wnioski do planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko. Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169 lub w formie elektronicznej na adres  sanniki@zgwrp.pl w terminie do dnia 09 sierpnia 2019 roku. Wniosek  powinien zawierać  nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie  nieruchomości, której dotyczy.

Odnosząc się do art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i zgodnie z art. 13 RODO, Burmistrz Miasta i Gminy informuje,
że jest administratorem przesyłanych danych, a dane osobowe podlegają zabezpieczeniom zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym art. 8a ust. 3 w/w ustawy.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

 

 

 

 

 

 

Sanniki, dnia 27.06.2019r.

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

 

B.6721.1.2019

O B W I E S Z C Z E N I E 

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu

zagospodarowania przestrzennego

 

Na podstawie art. 17 pkt 1 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu  przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta i Gminy Sanniki Uchwały Nr  51/XIII/2019 z dnia 25 kwietnia 2019r. o przystąpieniu do sporządzenia Miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego dla terenów w obrębie geodezyjnym Barcik.

Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 2081 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do w/w planu.

Zainteresowani mogą składać wnioski do planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko. Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169 lub w formie elektronicznej na adres  sanniki@zgwrp.pl w terminie do dnia 09 sierpnia 2019 roku. Wniosek powinien zawierać  nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie  nieruchomości, której dotyczy.

Odnosząc się do art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i zgodnie z art. 13 RODO, Burmistrz Miasta i Gminy informuje,
że jest administratorem przesyłanych danych, a dane osobowe podlegają zabezpieczeniom zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym art. 8a ust. 3 w/w ustawy.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

 

 

 

 

Sanniki, dnia 2019-06-27

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.9.2019

 

  OBWIESZCZENIE

         Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 27.06.2019r. została wydana decyzja Nr 8/2019 znak: B.6733.9.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: przebudowie, budowie i demontażu sieci elektroenergetycznej nn-0,4 kV i SN-15kV, przebudowie istniejącej stacji transformatorowej SN/nN, 15/0,4 kV/kV,
S4-00436 Brzezia oraz budowie nowej stacji transformatorowej SN/nN, 15/0,4 kV/kV, S4-00436 Brzezia na działkach nr ewid. 222, 220, 219, 216, 190, 215, 214, 91/3, 203, 202/2, 202/3, 201, 200, 199, 84, 198, 197, 196, 195, 77, 194, 78, 79, 75/2, 67, 68, 66/1, 69, 70, 49, 26/2, 24, 23, 22, 18, 2/2, 55, 6/4, 6/5, 5, 7 obręb ewidencyjny Brzezia i na działce o nr ewid. 40/2 obręb ewidencyjny Lasek-Romanów gmina Sanniki.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

 

 

     Sanniki, dnia 2019-06-21

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.10.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy
z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.)

 

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie linii kablowej 15kV na działkach nr ewid. 161/6, 164/5, 118 obręb ewidencyjny 0001 Sanniki gmina Sanniki.

W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami
w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się
z dokumentacją sprawy i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

 

 

Sanniki, 14.06.2019r.

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

 

O B W I E S Z C Z E N I E

o przystąpieniu do sporządzenia Studium uwarunkowań

i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sanniki

 

Na podstawie art.11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.)
zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta i Gminy Sanniki Uchwały Nr 49/XIII/2019
z dnia 25 kwietnia 2019r. o przystąpieniu do sporządzenia Studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sanniki.

Zakres przestrzenny   Studium dotyczy obszaru miasta i gminy w granicach administracyjnych.

Jednocześnie na podstawie   art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 2081) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do w/w dokumentu. Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące Studium i strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.  

            Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169 lub w formie elektronicznej na adres sanniki@zgwrp.org.pl w terminie do dnia 26 lipca 2019 roku .

            Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz   oznaczeni nieruchomości, której dotyczy. Odnosząc się do art. 11a ustawy
z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Burmistrz Miasta i Gminy informuje, że dane osobowe podlegają zabezpieczeniom zgodnie z art. 8a ust. 3 w/w ustawy .

  Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

Gabriel Wieczorek

 

 

 

aa

 

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty
w kwocie przewyższającej łącznie 500,00 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia za 2018 r.



Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej za 2018 r.

 

-----------------------------------------

 

 

W związku z Ćwiczeniami

RENEGADE-SAREX-19

Na terenie Miasta i Gminy Sanniki w dniu 28 maja 2019 r. w godz. 8:00 - 18:00 mogą zostać przeprowadzone głośne próby syren alarmowych

Informacje dot. ćwiczeń przekazane przez Starostę Gostynińskiego zamieszczono poniżej

 

W dniach 28-30 maja 2019 r. Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych RP organizuje krajowe ćwiczenie RENEGADE – SAREX 19. Jednym z elementów przedsięwzięcia jest epizod dotyczący naruszenia przestrzeni powietrznej RP przez statek powietrzny o statusie RENEGADE, stwarzający potencjalne zagrożenie dla ludności cywilnej. W dniu ćwiczenia Ośrodki Dowodzenia i Naprowadzania (ODN) będą emitować sygnały zgodne z trasą przelotu podejrzanego statku.

Podczas ćwiczeń zgodnie z zarządzeniem Wojewody Mazowieckiego odbędzie się również wojewódzki trening systemu alarmowania i ostrzegania podczas którego uruchomione zostaną syreny alarmowe. Po odebraniu z radiowej sieci ostrzegania o zagrożeniach z powietrza komunikatu o zagrożeniu na terenie powiatów województwa mazowieckiego zostaną włączone syreny alarmowe w trybie :

·          - „Ogłoszenie alarmu” (modulowany dźwięk syreny w okresie trzech minut)

oraz

·          - „Odwołania alarmu” (ciągły dźwięk syreny w okresie trzech minut).

                  Starosta Gostyniński – Szef Obrony Cywilnej Powiatu informuje, że w dniu 28 maja 2019 r. w godz. 8.00 – 18.00 podczas ćwiczenia mogą zostać przeprowadzone  głośne próby syren alarmowych na terenie Powiatu Gostynińskiego.

W ramach głośnej próby syren alarmowych, uruchamia się sygnały alarmowe, dźwiękowe, zgodnie z tabelą sygnałów alarmowych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 stycznia 2013 r. w sprawie systemów wykrywania skażeń i powiadamiania o ich wystąpieniu oraz właściwości organów w tych sprawach.

 

                                                                         Biuro ds. Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa

                                                                                           Starostwa Powiatowego w Gostyninie

 

 

 

    Sanniki, dnia 2019-05-15

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.9.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.)

 

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: przebudowie, budowie i demontażu sieci elektroenergetycznej nn-0,4 kV i SN-15kV, przebudowie istniejącej stacji transformatorowej SN/nN, 15/0,4 kV/kV, S4-00436 Brzezia oraz budowie nowej stacji transformatorowej SN/nN, 15/0,4 kV/kV, S4-00436 Brzezia na działkach nr ewid. 222, 220, 219, 216, 190, 215, 214, 91/3, 203, 202/2, 202/3, 201, 200, 199, 84, 198, 197, 196, 195, 77, 194, 78, 79, 75/2, 67, 68, 66/1, 69, 70, 49, 26/2, 24, 23, 22, 18, 2/2, 55, 6/4, 6/5, 5, 7 obręb ewidencyjny Brzezia i na działce o nr ewid. 40/2 obręb ewidencyjny Lasek-Romanów gmina Sanniki.

 

W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami
w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się
z dokumentacją sprawy i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

 

 

Sanniki, dnia 2019-05-08

 

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B. 6733.6.2019

 

 

OBWIESZCZENIE

             Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 08.05.2019r. została wydana decyzja Nr 7/2019 znak: B.6733.6.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej średniego napięcia w miejscowości Mocarzewo na działkach nr ewid. 84/8, 1, 2, 3, 84/6, 49, 84/1 gmina Sanniki.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

 

 

 

Sanniki, dnia 2019-04-26

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B. 6733.7.2019

 

 

 

OBWIESZCZENIE

         Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 26.04.2019r. została wydana decyzja Nr 6/2019 znak: B.6733.7.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie kablowej linii SN i nN, budowa stacji transformatorowej SN/nN, wymiana słupa w istniejącej napowietrznej linii SN oraz budowa przyłącza kablowego nN
ze złączem kablowo-pomiarowym w miejscowości Lasek na działce
o nr ewid. 11 i 7 obręb ewidencyjny Lasek-Romanów oraz w miejscowości Brzezia na działce o nr ewid. 62 gmina Sanniki.

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

 

 

 

Obwieszczenie Wojewody Mazowieckiego o wszczęciu postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 583 w km 22+875 do 23+506 w miejscowości Lwówek, gmina Sanniki, powiat gostyniński”.

Obwieszczenie.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

     Sanniki, dnia 2019-04-04

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.7.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945)

 

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie kablowej linii SN i nN, budowa stacji transformatorowej SN/nN, wymiana słupa w istniejącej napowietrznej linii SN oraz budowa przyłącza kablowego nN ze złączem kablowo-pomiarowym w miejscowości Lasek na działce o nr ewid. 11 i 7 obręb ewidencyjny
Lasek-Romanów oraz w miejscowości Brzezia na działce o nr ewid. 62 gmina Sanniki.

 

W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami
w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się
z dokumentacją sprawy i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

Sanniki, dnia 2019-03-26

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B. 6733.4.2019

 

 

 

OBWIESZCZENIE

            Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 26.03.2019r. została wydana decyzja Nr 5/2019 znak: B.6733.4.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej 15 kV w miejscowości Osmolin na działkach nr ewid. 785, 786, 787, 788, 789, 598 gmina Sanniki.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 
 
 
 

Sanniki, dnia 2019-03-25

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B. 6733.5.2019

 

 

 

OBWIESZCZENIE

            Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 25.03.2019r. została wydana decyzja Nr 4/2019 znak: B.6733.5.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektroenergetycznej sieci nn 0,4kV w miejscowości Wólka Niska na działkach nr ewid. 1, 15, 16 gmina Sanniki, obręb ewidencyjny Wólka.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 
 
 
 

 

     Sanniki, dnia 2019-03-19

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.6.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945)

 

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej średniego napięcia w miejscowości Mocarzewo na działkach nr ewid. 84/8, 1, 2, 3, 84/6, 49, 84/1 gmina Sanniki.

 

W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami
w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się
z dokumentacją sprawy i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 
 
 
 
 
  Sanniki, dnia 19.03.2019r.

Miasto i Gmina Sanniki

 

Ogłoszenie o wyborze partnera do wspólnej realizacji   projektu

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna.


Działając zgodnie z   art.33 ust.2 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (t.j. Dz.U. z 2018r. poz.1431), w nawiązaniu do ogłoszenia z dnia 25.02.2019r., Miasto i Gmina Sanniki informuje o wyborze partnera do wspólnej realizacji projektu:

Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o.

ul. Malborska 14a/1,   03-286 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru:

W odpowiedzi na ogłoszony konkurs na wybór partnera do wspólnej realizacji projektu w ramach RPO Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna, ofertę złożyła jedna firma - Grupa Szkoleniowo Doradcza Europlus Sp. z o.o., ul. Malborska 14a/1, 03-286 Warszawa. Oferta spełniła kryteria formalne i merytoryczne oraz wszelkie wymogi określone w ogłoszeniu i regulaminie konkursu. Dotychczasowe doświadczenie firmy jest wystarczające do przygotowania i realizacji projektu, a koncepcja realizacji zadań przez partnera w ramach projektu zaproponowana przez spółkę spełnia oczekiwania Miasta i Gminy Sanniki.

 

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

/Gabriel Wieczorek/

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Sanniki, dnia 2019-03-07

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.3.2019

 

 

 

OBWIESZCZENIE

         Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 07.03.2019r. została wydana decyzja Nr 3/2019 znak: B.6733.3.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie sieci (linii) kablowej nN-0,4kV oraz złącza kablowo-pomiarowego w miejscowości Krubin na działkach nr ewid. 72, 108, 246/2 gmina Sanniki.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 
 
 

 

 

Sanniki, dnia 2019-03-05

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.5.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945)

 

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektroenergetycznej sieci nn 0,4kV w miejscowości Wólka Niska na działkach
nr ewid. 1, 15, 16 gmina Sanniki, obręb ewidencyjny Wólka.

W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy
i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 
 

   

Sanniki, dnia 2019-02-27

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.2.2019

 

 

 

OBWIESZCZENIE

         Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 27.02.2019r. została wydana decyzja Nr 2/2019 znak: B.6733.2.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie sieci elektroenergetycznej – linii kablowej nn w miejscowości Czyżew na działkach nr ewid. 5, 7/3, 110/2, 115 gmina Sanniki.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

   

 

Sanniki, dnia 2019-02-21

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.4.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945)

 zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej 15 kV w miejscowości Osmolin na działkach
nr ewid. 785, 786, 787, 788, 789, 598 gmina Sanniki

W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami
w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się
z dokumentacją sprawy i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 
 
 
 

  Sanniki, dnia 2019-02-14

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.3.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945)

 

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie sieci (linii) kablowej nN-0,4kV oraz złącza kablowo-pomiarowego w miejscowości Krubin na działkach nr ewid. 72, 108, 246/2 gmina Sanniki.

  W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy
i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

Sanniki, dnia 2019-02-12

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.2.2019

  OBWIESZCZENIE

         Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki zawiadamia, że w dniu 12.02.2019r. została wydana decyzja Nr 1/2019 znak: B.6733.2.2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej 15kV i 0,4kV, stacji transformatorowej oraz przebudowie elektroenergetycznej linii napowietrznej 0,4kV, zlokalizowanej w miejscowości Osmolin na działkach nr ewid. 564/1, 566, 567, 568, 569/1, 569/2, 597, 572, 573, 565, 575, 576, 577, 625/1, 795 gmina Sanniki.

 

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 
 
 
 
 

    Sanniki, dnia 2019-02-05

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.2.2019

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945)

 

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie sieci elektroenergetycznej – linii kablowej nn w miejscowości Czyżew na działkach nr ewid. 5, 7/3, 110/2, 115 gmina Sanniki.

  W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami
w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się
z dokumentacją sprawy i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 
 
 
 

Sanniki, dnia 25.02.2019r.

 

Ogłoszenie o otwartym naborze partnera do wspólnej realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna.


Miasto i Gmina Sanniki działając zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2018 r. poz. 1431), ogłasza otwarty nabór na partnera pochodzącego spoza sektora finansów publicznych, do wspólnej realizacji projektu, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4Edukacja przedszkolna, którego Wnioskodawcą będzie Miasto i Gmina Sanniki.  Szczegółowe zasady partnerstwa określa Regulamin konkursu stanowiący załącznik do ogłoszenia.
Nabór Partnera odbywać się będzie w terminie od 26.02.2019r. do 18.03.2019r.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją „Konkurs na wybór partnera do projektu w ramach Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna” osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki,  w terminie od 26.02.2019r. do18.03.2019r. (decyduje data wpływu).
Wszelkie pytania związane z prowadzonym naborem należy kierować w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki lub e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

/Gabriel Wieczorek/



załączniki.zip

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

Miasto i Gmina Sanniki
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na 2019 rok

 

Miasto i Gmina Sanniki z/s ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień jakie przewiduje przeprowadzić w 2019r:

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

Rodzaj zamówienia

P rzewidywany tryb udzielenia zamówienia

Orientacyjna wartość zamówienia (brutto)

Przewidywany termin wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym

1.

Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sanniki wraz ze zjazdami, skrzyżowaniami i budową kanalizacji deszczowej

Robota budowlana

Przetarg nieograniczony

2.969.521,30 zł

I kwartał 2019r.

2.

Budowa drogi gminnej we wsi Brzezia

Robota budowlana

Przetarg nieograniczony

235.844,32 zł

II kwartał 2019r.

3.

Dowóz dzieci z terenu Gminy Sanniki do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w roku szkolnym 2019/2020 wraz z opieką i stosownymi ubezpieczeniami

Usługa

Przetarg nieograniczony

300.000,00 zł

III kwartał 2019r.

4.

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2019/2020

Dostawa

Przetarg nieograniczony

250.000,00 zł

III kwartał 2019r.

5.

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2020r. od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Sanniki”.

Usługa

Przetarg nieograniczony

1.000.000,00 zł

IV kwartał 2019r.

Sanniki, 2019-01-24

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

/Gabriel Wieczorek/

 

 

 

 

     Sanniki, dnia 2019-01-04

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

B.6733.12.2018

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945)

 zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej 15kV i 0,4kV, stacji transformatorowej oraz przebudowie elektroenergetycznej linii napowietrznej 0,4kV, zlokalizowanej w miejscowości Osmolin na działkach nr ewid. 564/1, 566, 567, 568, 569/1, 569/2, 597, 572, 573, 565, 575, 576, 577, 625/1, 795 gmina Sanniki .

  W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję wszystkie osoby będące stronami
w przedmiotowym postępowaniu administracyjnym o możliwości zapoznania się
z dokumentacją sprawy i zgłoszenie ewentualnych uwag w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki przed wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na realizację w/w przedsięwzięcia.

Akta w/w sprawy znajdują się w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki – pokój nr 14.

 

Z upoważnienia

Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki

Sekretarz Miasta i Gminy Sanniki

Piotr Skonieczny

 

 

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

 

 

INFORMACJA AZBEST

 

 

         Informuję, iż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest z dnia 13 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2011 r., nr 8, poz. 31) – osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą przedkłada „Informacji o wyrobach zawierających azbest” odpowiednio wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta. Informację przedkłada się corocznie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia roku.

 

Wzór w załączeniu

informacja_azbest_.doc

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2023-04-21 14:28:19
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-02-15 12:30:07
  • Liczba odsłon: 4900
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1616653]

przewiń do góry