Numer ogłoszenia: 216816 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 206882 - 2014 data 18.06.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
  • W ogłoszeniu powinno być: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 48.000,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych).
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 03.07.2014 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10.
  • W ogłoszeniu powinno być: 09.07.2014 godzina 10:20, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10.

         

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

            

  Sanniki, 2014-06-27

GMINA SANNIKI

DG. 271.8.2014

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki – etap I.”

Na podstawie art. 38 ust 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. Nr poz. 907 ze zmianami) zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujący sposób:

W pkt. VIII jest:

Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zapis otrzymuje brzmienie:

VIII. Wymagania dotyczące wadium – Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 48.000,00 zł. (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych ).
  2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 

·        pieniądzu;

·        poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

·        gwarancjach bankowych;

·        gwarancjach ubezpieczeniowych;

·        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

  1. Wykonawca  sam wybiera formę wadium.
  2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy „MAZOWSZE” w Płocku Oddział Sanniki nkonta 80 9042 1026 0710 0101 2000 0040 z dopiskiem Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki – etap I.”

  1. Wadium wniesione w pieniądzu winno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert.
  2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu potwierdzające wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 14, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
  3. Wymagana ważność tej formy wadium – 30 dni od terminu składania ofert.

Zamawiający załącza do wyceny nowe przyłącze na działce o nr ew. 230.

przyłącze.pdf

Zamawiający informuje wykonawców, iż w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotychczasowy termin składania ofert przedłuża się do dnia 09.07.2014r. do godz. 10.20. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.07.2014r. o godz. 10.30.

Wyjaśnienie treści SIWZ powoduje zmianę treści ogłoszenia. Powyższe informacje należy traktować jako integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zastępca Wójta Gminy Sanniki

Agnieszka Lewandowska

   

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      

 

 Sanniki, 2014-06-27

GMINA SANNIKI

DG. 271.8.2014

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki – etap I”.

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W  dniu  26.06.2014r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki – etap I.”

Pytanie Nr 1:

W specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót wykonanie kanalizacji sanitarnej przyjęte jest z rur kanalizacyjnych kielichowych jednorodnych z PVC klasy S (SDR 34); (SN 12N/m2) z uszczelką o średnicy 315, 250, 200, 160mm.

Natomiast projekt budowlany w/w zadania zawiera opis wykonania kanalizacji sanitarnej z rur PVC klasy S (SDR34); (SN 8 kN/m2) z fabrycznie zamontowanymi uszczelkami o śr. zewn. 315, 250, 200, 160 mm.

W związku z tym prosimy o dokładne sprecyzowanie jaki rodzaj rur należy przyjąć do kalkulacji cenowej oferty przetargowej.

ODPOWIEDŹ:

Zamawiający przewiduję wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych jednorodnych z PVC klasy S(SDR34) ; (SN12N/m2)z uszczelką o srednicy 315, 250, 200, 160mm

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie powoduje zmiany treści ogłoszenia a tym samym przedłużenia terminu składania ofert.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zastępca Wójta Gminy Sanniki

Agnieszka Lewandowska

      

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          Sanniki, 2014-06-27

GMINA SANNIKI

DG. 271.8.2014

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki – etap I”.

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W  dniu  25.06.2014r.  do Zamawiającego wpłynęły 3 pisma od  wykonawców  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki – etap I.”

Pismo I

W nazwie zadania jest zapis – etap I. Proszę o określenie zakresu robót dotyczącego tego etapu, ponieważ w dokumentacji technicznej są podane następujące długości kanalizacji sanitarnej:

PVC fi 315 mm      L = 923,0 m

PVC fi 250 mm      L = 418,5 m

PVC fi 200 mm      L = 1475,0 m

PVC fi 160 mm      L = 1960,5 m

Co daje nam łącznie długość = 4777,0 m

Długość przyłączy instalacji wewnętrznej wynosi: PVC fi 160 mm L=145,5m, jak również ilość studni betonowych to ok. 110 szt., a studzienek PP ok. 120 szt., natomiast przedmiar obejmuje tylko część zakresu tj.

PVC fi 315 mm      L = 923,0 m

PVC fi 250 mm      L = 56,5 m

PVC fi 200 mm      L = 997,0 m

PVC fi 160 mm      L = 1291,0 m

Co daje nam łącznie długość = 3267,50 m

Brak długości przyłączy instalacji wewnętrznej, oraz ilość studni w przedmiarze to jedynie:

Studni betonowych 68 szt., a studzienek PP 80 szt.

W dokumentacji nie zostało określone co obejmuje zakres I, nie zostało to zaznaczone, ani na mapkach, ani na profilach. Ponadto mapki dołączone do dokumentacji nie obejmują wszystkich odcinków kanalizacji, nie łączą się w całość.

W związku z powyższym proszę o dokładne określenie zakresu robót podlegajace wykonaniu w etapie I w/w zadania inwestycyjnego.

Pismo II

1) Proszę o sprecyzowanie zakresu robót przewidzianych w etapie I.

W specyfikacji i umowie powołują się Państwo na SIWZ i dokumentację projektową. Zestawienie długości sieci i ilości studni z projektu nie jest zgodne z przedmiarami robót, na podstawie których należy wykonać kosztorys ofertowy, konieczny do ewentualnego rozliczania robót dodatkowych (np. wg. projektu dł. sieci PVC 250 wynosi 418,5 m wg. kosztorysu 56,5 m, PVC 200 – 1475 m/997 m , PVC 160 1960 m/1291), analogicznie sprawa wyglada ze studniami?

2) Proszę o sprecyzowanie zakresu w jakim wykonywane będą przyłącza kanalizacji sanitarnej:

a) w pasie drogowym do granicy posesji

b) do pierwszej studni rewizyjnej na terenie prywatnym

c) kompleksowo wraz z przyłączeniem przykanalików do nowej sieci.

3) Czy w czasie trwania inwestycji będą pobierane opłaty za zajęcie pasa drogowego. Jeśli tak to proszę o przedstawienie tabeli opłat.

4) W jaki sposób wycenić pozycje nie ujęte w przedmiarze robót?

Pismo III

Pytanie Nr 1:

W Projekcie Budowlanym na rys. nr 2 i 3 Zagospodarowanie terenu Projektant wpisał REZYGNACJA kolorem czerwonym. Trudno wywnioskować czy rezygnuje się z całego odcinka czy tylko z odcinków przy których Projektant wpisał REZYGNACJA np. rys. nr 2 wg mnie rezygnuje się tylko z odcinka od S-44 do S-45 i od S-45 do S-46 pozostałe do wykonania, lub rys. nr 3 rezygnuje się tylko z odcinka od S-28 do S-29 oraz od S-29 do S-29.1 pozostałe do wykonania.

Proszę o dokładne podanie odcinków kanalizacji sanitarnych wraz z przyłączami, które nie są ujęte przedmiotowym etapem robót.

Powyższe jest niezbędne do prawidłowej wyceny elementów robót.

Pytanie Nr 2:

W Projekcie Budowlanym w opisie technicznym pkt. 4 Opinia geotechniczna Projektant powołuje się na Dokumentację z badań podłoża gruntowego dla sieci kanalizacyjnej w miejscowości Sanniki.

Proszę o udostępnienie w/w badań celem określenia warunków gruntowych i wodnych  niezbędnych do prawidłowej wyceny elementów robót. (roboty ziemne, szalowanie, pompowanie itp.)

Pytanie Nr 3:

W Projekcie Budowlanym Projektant zaprojektował przewierty pod drogą bitumiczną rurą stalową dn400 od studni S-1 L=9 m, S-1A L=9m, S-8 L=12m, dn500 od studni S-18 L=12m, dn630 między studnią S-2A do S-3 L=21m (przewiert wrysowany w profilu rys. nr 4).

W załączonych przedmiarach robót podane średnice przewiertów w poz. 35 i 36 to dn315 i dn273. Proszę o podanie które z wymienionych przewiertów są do wykonania w etapie I przedmiotowego zadania oraz podanie poprawnych średnic rur stalowych przepustowych. Powyższe jest niezbędne do prawidłowej wyceny elementów robót.

Pytanie Nr 4:

Brak w Projekcie Budowlanym profilu:

-         od S-2A do S-2A.1 o dł. 11m dn160 mm.

-         Od S-13.7 przez S13.7.1 do S-13.7.2 o dł 30m dn160

-         Od S-33 przez S-33.1 przez ST-18 do S-33.2 o dł. 53m dn200

Proszę o załączenie w/w profili do materiałów przetargowych celem poprawnej wyceny elementów robót.

ODPOWIEDZI:

Pismo I

Należy przyjąć zakres robót podlegający wykonaniu w etapie I w/w zadania inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektową. Przekazany przedmiar robót spełnia jedynie funkcję informacyjną i stanowi materiał pomocniczy do przygotowania oferty cenowej.

Załączona dokumentacja projektowa obejmuje wszystkie odcinki kanalizacji.

Zakres etapu I obejmuje odpowiedź nr 1 w piśmie II.

Pismo I I

Ad. 1

Zakres I-go etapu budowy kanalizacji  nie obejmuję odcinka kanalizacji sanitarnej na prawo od ul. Wincentego Witosa od S-18 do S-39 zlokalizowanego w ul. Żytnia, Firmowa, Wschodnia, Skrajna wraz z przykanalikami, odcinka kanalizacji sanitarnej od S-41 do              S-41.11 zlokalizowanego w ul. Zachodnia, Północna wraz z przykanalikami oraz odcinka kanalizacji sanitarnej od S-41 do S-41.1 zlokalizowanego w ul. Zachodniej wraz z przykanalikiem.

Ad. 2

Do ostatniej studni rewizyjnej zlokalizowanej w granicach przyłączanej nieruchomości.

Ad.3

Tak.

drogi gminne za 1m2 – 2,00 zł za zajęcie pasa drogi gruntowej

drogi powiatowe za 1m2 – 1,00 zł za zajęcie pobocza

Ad. 4

Należy wycenić według załączonej dokumentacji projektowej.

Pismo III

Ad. 1

Sformułowanie ”REZYGNACJA” wpisane do dokumentacji projektowej odnosi się jedynie do rezygnacji właściciela nieruchmości z podłączenia posesji do kanalizacji sanitarnej nie odnosi się zatem do wyłączenia jakiegokolwiek odcinka kanalizacji sanitarnej wskazanej w dokumentacji projektowej.

Ad.2

Zamawiający w dniu 23.06.2014 r. zamieścił na stronie BIP Urzędu Gminy Sanniki dokumentację badań podłoża gruntowego.

Ad.3

Do wyceny należy przyjąć przewierty pod drogą bitumiczną rurą stalową dn400 od studni S-1 L=9m, S-1A L=9m, S-8 L=12 m, dn630 między studnią S-2A do S-3 L=21m przewiert wrysowany w profilu rys.nr 4).

Ad. 4

Zamawiający załącza na stronie BIP Urzędu Gminy Sanniki brakujące profile.

profile.zip

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie powoduje zmiany treści ogłoszenia a tym samym przedłużenia terminu składania ofert.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zastępca Wójta Gminy Sanniki

Agnieszka Lewandowska

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

    Sanniki, 2014-06-23

GMINA SANNIKI

DG. 271.8.2014

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki – etap I”.

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W  dniu  23.06.2014r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki – etap I.”

Pytanie Nr 1:

W opisie technicznym w/w zadania widnieje informacja, że Gmina posiada opracowaną dokumentację badań podłoża gruntowego.

W związku z tym prosimy o załączenie dokumentacji z badadań podłoża gruntowego.

ODPOWIEDŹ:

Ad. 1

Zamawiający zamieszcza na stronie BIP Urzędu Gminy Sanniki dokumentację badań podłoża gruntowego.

dokumenatacja_badan_podloza_gruntowego.zip

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie powoduje zmiany treści ogłoszenia a tym samym przedłużenia terminu składania ofert.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zastępca Wójta Gminy Sanniki

Agnieszka Lewandowska

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sanniki: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki - etap I

Numer ogłoszenia: 206882 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na Osiedlu Witosa Gmina Sanniki - etap I. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy - Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: III.6.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.III.6.2 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.3 Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1)zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót. b) Terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. c) zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, z zastrzeżeniem, że do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z wartością wynagrodzenia należnego podwykonawcy oraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w tej umowie lub projekcie. d) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ. Niniejsza zmiana jest możliwa w warunkach opisanych w § 7 projektu umowy załączonego do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00071-6921-UM0700038/14 projekt jest dofinansowany w wysokości do 75% kosztów kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ.doc

zalaczniki.zip

przedmiar robot.pdf

dokumentacja.zip

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1614170]

przewiń do góry