Sanniki, 2014-02-26

GMINA SANNIKI

DG. 271.2.2014

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach.”

 

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 W  dniu  26.02.2014r.  do Zamawiającego wpłynęło  pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

 

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach.”

 

 

Pytanie Nr 1:

Proszę o podanie rodzaju szklenia w witrynie aluminiowej – pozycja przedmiarowa 120.            W dokumentacji przetargowej brak jest tych informacji.

 

Pytanie Nr 2:

Projekt mówi o drzwiach stalowych zewnętrzne antywłamaniowych – pozycja przedmiarowa 122, 123, 124. Proszę o podanie dokładnych parametrów technicznych drzwi.

 

ODPOWIEDŹ:

Ad. 1  Należy zastosować szklenie aby spełniony był współczynnik przenikania ciepła

U = do 1.3 W/m2K, należy zastosować szkło bezpieczne hartowane, w witrynie należy przewidzieć  6 pól uchylnych – po dwa pola nad każdym spocznikiem na wysokości min 1,5 m od spocznika.

 

Ad. 2  Należy zastosować drzwi stalowe zewnętrzne antywłamaniowe  o współczynniku przenikania ciepła U = do 1.3 W/m2K , oraz klasie antywłamaniowości min. 3 wg PN-EN 1627:2012.

Informacje szczegółowe: Drzwi  stalowe profilowe, jedno lub dwuskrzydłowe. Skrzydło drzwi wykonane z zimnowalcowanych profili stalowych z przekładką termiczną o ściance grubości 1,5 mm ocynkowanych i malowanych proszkowo. Skrzydło bierne w drzwiach dwuskrzydłowych blokowane za pomocą rygla krawędziowego. Ościeżnice drzwi z kształtowników stalowych, profilowanych z blachy ocynkowanej o grubości 1,5 mm i malowanych proszkowo. Stojaki ościeżnic spawane. Skrzydła drzwi zawieszone w ościeżnicy na minimum dwóch zawiasach. Na obwodzie ościeżnicy i skrzydła uszczelka przylgowa.

Szczegółowy wybór drzwi należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonania robót.

 

Zastępca Wójta Gminy Sanniki

Agnieszka Lewandowska

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                Sanniki, 2014-02-25

GMINA SANNIKI

DG. 271.2.2014

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach.”

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W  dniu  25.02.2014r.  do Zamawiającego wpłynęły  2 pisma od  wykonawców  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach.”

Pismo I

Pytanie Nr 1:

Dlaczego w przedmiarze robót w poz. 38 do 42 dot. przepony poziomej występuje ściana betonowa gr. 35 cm kiedy mur fundamentowy wykonany jest z cegły pełnej grubości 64 cm?.

ODPOWIEDŹ:

Ad. 1

Należy przyjąć do wyceny wykonanie przepony poziomej zgodnie z przedmiarem robót.

Pismo II

Pytanie nr 1:

Dokumentacja techniczna opiewa tynk poz. 9 akrylowy a w kosztorysie w poz. 143 występuje tynk mineralny. Proszę o wskazanie jaki?

ODPOWIEDŹ:

Ad. 1

Do wyceny należy przyjąć tynk akrylowy.

Zastępca Wójta Gminy Sanniki

Agnieszka Lewandowska

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                Sanniki, 2014-02-20

GMINA SANNIKI

DG. 271.2.2014

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach.”

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W  dniu  20.02.2014r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego p.n. „Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach.”

Pytanie Nr 1:

Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie pozycji 129 przedmiaru robót dot. kalkulacji własnehj daszków ochronnych nad drzwiami zewnętrznymi. Proszę o uszczegółowienie z jakich materiałów mają być wykonane w/w daszki.

ODPOWIEDŹ:

Ad. 1

W poz. 129 należy wycenić daszki ochronne na czas budowy w oparciu o własną kalkulację. Daszki muszą spełniać rolę ochronną dla użytkowników budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Zastępca Wójta Gminy Sanniki

Agnieszka Lewandowska

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sanniki: Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach

Numer ogłoszenia: 53180 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach. 2. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w Sannikach na działce ewidencyjnej nr 70. 3. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty. 4. Budynek Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach podczas prowadzonych robót budowlanych nie będzie wyłączony z użytkowania. Wykonawca zapewni swobodny i bezpieczny dostęp pracownikom i uczniom uczęszczającym do Szkoły w czasie prowadzenia prac budowlanych. W finansowaniu zamówienia biorą udział środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.45.31.00-8, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.21.10-1, 45.45.00.00-6, 45.11.27.00-2, 45.11.27.12-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: III.6.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2 Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. Kosztorys ofertowy służy do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i ma charakter pomocniczy i informacyjny. W przypadku zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót wynagrodzenie ryczałtowe zostanie pomniejszone wg kalkulacji przyjętych w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty przez Wykonawcę. III.6.3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, c) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego. 2) zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, 3) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 Ochrona powietrza,energetyka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 SIWZ.doc

Zalaczniki.zip

Dokumentacja.zip

 

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego   2007 – 2013

Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 Ochrona powietrza, energetyka

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1614257]

przewiń do góry