Sanniki: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Szkaradzie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej, budowa obiektów małej architektury oraz remontem boiska rekreacyjnego (w ramach zadania dostawa wyposażenia)
Numer ogłoszenia: 20129 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Szkaradzie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej, budowa obiektów małej architektury oraz remontem boiska rekreacyjnego (w ramach zadania dostawa wyposażenia).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku świetlicy wiejskiej w Szkaradzie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej, budowa obiektów małej architektury oraz remontem boiska rekreacyjnego (w ramach zadania dostawa wyposażenia). Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia z następujących grup asortymentowych: część I -Meble i gablota informacyjna, część II - Sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnica, część III - Sprzęt radiowo-telewizyjny, część IV - Urządzenia komputerowe, część V - Sprzęt sportowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I Meble i gablota informacyjna Przedmiot zamówienia określa Wspólny słownik Zamówień (CPV): 39150000-8 Różne meble i wyposażenie Minimalny okres gwarancji udzielonej na meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym kolor dostarczanych mebli. Wymagane jest dostarczenie wskazanych mebli w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i gabloty. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia kuchni - stół roboczy z szufladą, wykonany ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed ich termiczną obróbką. Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 90x90x85 cm Ilość zamawianych sztuk: 4. 2. Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchni - szafka pod zlewozmywak. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć Wymiary szafki 800x500x850cm. Ilość zamawianych sztuk: 2. 3.Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchni - szafka wisząca. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm. Ilość zamawianych sztuk: 6. 4.Dostawa wyposażenia do magazynu przy kuchni - regał magazynowy 120x60x200[h]cm. Półki wykonane z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV-obciążenie jednej półki -280-300kg. Regał zaczepowy(montaż bez śrub). Ilość półek - 5szt. Ilość zamawianych sztuk:4 5. Wyposażenie świetlicy - biurko pod komputer 170x60 cm. Wys. 75-80cm.. Biurko wykonane z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm, okleinowanej PCV. Ilość zamawianych sztuk: 1 6.Wyposażenie świetlicy - krzesło komputerowe tapicerowane. Krzesło obrotowe z mechanizmem regulującym + regulowane podłokietniki z nakładkami z tworzywa sztucznego, miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja. Siedzisko i oparcie z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. wys. całkowita krzesła - 94-107cm; wys.regulacji siedziska w zakresie - 44-55 cm.; wys. regulacji podłokietnika w zakresie - 19-26 cm.; wys. oparcia - 52- 60 cm.; wym. siedziska - 48x48 cm.; Ilość zamawianych sztuk:1 7.Wyposażenie świetlicy - krzesło świetlicowe miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja.. Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska:50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50cm. Ilość zamawianych sztuk: 200 8. Wyposażenie świetlicy - stół świetlicowy Wykonanie: stelaż z rurki fi min. 32 malowanej proszkowo. Blat z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm, okleinowanej PCV. Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem. Wymiary stołu: długość:180 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm. Ilość zamawianych sztuk: 30 9.Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa zewnętrzna jednodrzwiowa oświetlana Format: 10xA4 Wykonana z profili anodowanych Minimalne wymiary: 130x80x6,5 cm Ilość zamawianych sztuk: 1 Część II-Sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnica Przedmiot zamówienia określa Wspólny słownik Zamówień (CPV): 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnicę wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia kuchni - kuchenka mikrofalowa, sterowana elektronicznie o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1 2. Dostawa wyposażenia kuchni - naświetlacz do jaj szufladowy z jednorazowym wsadem 30 szt. jaj. Zasilanie: 230V. Kolor: inox /srebrny. 3. Dostawa wyposażenia kuchni - czajnik elektryczny bezprzewodowy ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7l z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Element grzejny - płaska płyta moc min. 2000W. Kolor inox/srebrny. Ilosć zamawianych sztuk:1 4. Dostawa wyposażenia zaplecza kuchni - lodówko-zamrażarka Dane techniczne: -klasa energetyczna: min. A -pojemność chłodziarki: min.300 l -rodzaj: side by side -posiada system No frost -szerokość: 85-95 cm -wysokość: 173-186 cm -głębokość min. 66 cm Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1 5. Dostawa wyposażenia kuchni - kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, sterowana elektronicznie z wyświetlaczem elektronicznym, wymagane funkcje: turbo-grill (opiekacz obrotowy), termo-obieg, funkcja rozmrażania, wbudowane zapalarki palników, automatyczne odcięcie gazu, oświetlenie wnętrza, szuflada. System grzania komory - gór, dół oraz góra i dół. Wykonana ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny. Dane techniczne: -wymiary:500x850x600mm, -zasilanie: 3NPE 230V 50Hz, -klasa energetyczna: min.A, -pojemność piekarnika: min. 55litrów, -ilość palników: 4, łączna moc min 8,0 kW, -moc piekarnika: max 4 kW, -zakres temp. Płynna regulacja od 50°C do 250°C. Ilość zamawianych sztuk:2 6. Dostawa wyposażenia do kuchni - okap kuchenny kominowy wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny, funkcje dodatkowe: programator, pilot, czujnik wymiany filtra. Dane techniczne: -typ okapu: kominowy -szerokość: 90cm -wydajność: 650 m3/h -sterowanie: elektroniczne -oświetlenie: halogenowe 2x35W -warianty pracy: wyciąg lub pochłaniacz -głośność: max. 54dB -wyposażenie eksploatacyjne: filtry aluminiowe - 1szt., filtry węglowe - 2szt. Ilość zamawianych sztuk:2 7. Dostawa wyposażenia dużej i małej sali - nagrzewnica elektryczna przenośna . Nagrzewnica - termowentylator przeznaczony do ogrzewania pomieszczeń i obiektów gospodarczych, warsztatów, sklepów, magazynów oraz do intensywnego osuszania zawilgoconych pomieszczeń. Dane techniczne: -max. moc grzewcza: 15kW (dwa poziomy 7 kW i 15kW), -napięcie zasilanie: 400 V. -Wyposażenie dodatkowe: termostaty pokojowe Ilość zamawianych sztuk: 2 Część III- Sprzęt radiowo-telewizyjny Przedmiot zamówienia określa Wspólny słownik Zamówień (CPV): 32300000-6 odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt radiowo-telewizyjny wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1.Wyposażenie świetlicy-telewizor LCD 47 cali Full HD Rozdzielczość: 1920x1080 Obsługa MPEG 4 Teletekst: tak Nagłośnienie: -minimum 2 głośniki stereo -moc głośników; min. 10 W Złącza: -HDMI -Wejścia Euro: tak -Wyjście audio: tak -Wyjście słuchawkowe: tak -USB Konstrukcja: -podstawa, -montaż ścienny Ilość zamawianych sztuk:1 kpl 2. Wyposażenie świetlicy- radioodtwarzacz CD z portem USB i oddzielnymi głośnikami. Odtwarzanie mp3 / CD-R / CD-RW, port USB, tuner FM/AM, pamięć 30 stacji. Dane techniczne Wejście anteny zewnętrznej: tak Cyfrowy wyświetlacz LCD: tak Moc wyjściowa: skuteczna (RMS): 2x20W Wyjście słuchawkowe: tak Pilot: tak Ilość zamawianych sztuk:1kpl 3. Wyposażenie świetlicy -odtwarzacz DVD Dane techniczne: Obsługiwane formaty płyt: BD-R, BD-RE, DVD±R, DVD±RW, CD-R, CD-RW, Audio CD, DVD-Video, Xvid, DivX, Obsługiwane formaty plików: .jpg, .mp3, Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital Plus, DTS Wyjścia: USB, HDMI Ilość zamawianych sztuk: 1kpl 4.Wyposażenie świetlicy - zestaw kina domowego Dane techniczne (dostępne funkcje, parametry, formaty): Zestaw kina domowego z odtwarzaczem Blu-ray obsługującym płyty BD-Video,DVD-R/RW,DVD+R/RW,CD-R/RW,BD,CD-DA oraz pliki MP3,WMA, DivX HD i JPEG. Wyposażony w 6 głośników, radio FM z RDS, port USB, 2 wejścia i jedno wyjście HDMI. Ilość zamawianych sztuk:1 Część IV -Urządzenia komputerowe Wyposażenie świetlicy - komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą Przedmiot zamówienia określa Wspólny słownik Zamówień (CPV): 30200000-1 Urządzenia komputerowe 1. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt komputerowy z oprogramowaniem. Okres gwarancji rozpocznie się od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Oprogramowanie komputerowe musi posiadać właściwe licencje. 3. Urządzenia dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia ich pracy. Wraz z urządzeniami dostarczone będą instrukcje obsługi i karty gwarancyjne. 4. Szczegółowe warunki gwarancji określają karty gwarancyjne dostarczone przez Wykonawcę. 5. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania, reinstalowania, konfiguracji i rekonfiguracji dostarczonego oprogramowania przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, o ile jest to zgodne z warunkami licencji udzielonej przez producenta oprogramowania. 6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń przez wykwalifikowanych pracowników zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. 7. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: Zainstalowany system operacyjny: Windows Procesor: 4 rdzeniowy powyżej 3,2 MHz Pamięć standardowa 4 GB DDR3 1600 MHz Napędy optyczne Nagrywarka DVD z interfejsem SATA Wewnętrzny dysk twardy Dysk SATA min. 1 TB 7200 obr./min Karta grafiki DDR 5 (256-bit) - na układzie Radeon HD 6850 lub równoważnym Dźwięk zintegrowany z płytą główną Napęd dyskietek Czytnik kart pamięci w miejscu FDD Gniazda rozszerzeń minimum 1 gniazdo PCI na płycie głównej Rozszerzenie pamięci Możliwość rozbudowy do 8 GB Interfejs sieciowy Wbudowana karta Gigabit Ethernet Oprogramowanie Zainstalowane oprogramowanie pakiet office (word, excel, powerpoint) Obudowa MIDI Tower Klawiatura Bezprzewodowa (możliwy komplet z myszą) Urządzenie wskazujące Bezprzewodowa (możliwy komplet z klawiaturą) Zasilanie zewnętrzne Zasilacz o mocy minimum 400W Parametry ogólne monitor Typ matrycy: LED Matryca błyszcząca: Nie Przekątna ekranu [cal]: 24 Nominalna rozdzielczość [px]: 1920 x 1080 Złącza D-Sub i DVI:TAK Część V -Sprzęt sportowy Przedmiot zamówienia określa Wspólny słownik Zamówień (CPV): 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1.Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa Dane techniczne: -stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń). -siatka, -pozycja play-back. -4 pojedyncze kółka transportowe. -hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej). -Uchwyty na piłki i rakietki. Ilość zamawianych sztuk: 1kpl 2.Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki Dane techniczne: -wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm -płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm -drążki zawodników: chromowana stal -łożyska kulkowe -stopki poziomujące Ilość zamawianych sztuk:1 3.Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami Dane techniczne: -blat wykonany z płyty kamiennej jednolitej, -wymiary: pole gry: 127x254cm, -możliwość regulacji poziomu, Wyposażenie: kije (min.6), bile (komplet do pool-a), kreda, podpórka, trójkąt, końcówki (10 sztuk) Ilość zamawianych sztuk:1 4. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa kamienny granitowy Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; liczba użytkowników 4. Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego. Dane techniczne: -blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem, -siatka stalowa, ocynkowana ogniowo, -całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej. Ilość zamawianych sztuk:1 Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.70.00.00-9, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 37.40.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz kosztorys cenowy w zakresie oferowanych do wykonania części. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2) oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Szkaradzie wraz z utwardzeniem terenu działki budowlanej, budowa obiektów małej architektury oraz remontem boiska rekreacyjnego. b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, c) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego. 2) zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, 3) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach, ul.Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul.Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00361-6922-UM0700342/10 RW.II./AR/0219.4-342/10 projekt jest dofinansowany w wysokości do 75% kosztów kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble i gablota informacyjna.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym kolor dostarczanych mebli. Wymagane jest dostarczenie wskazanych mebli w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i gabloty. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia kuchni - stół roboczy z szufladą, wykonany ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed ich termiczną obróbką. Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 90x90x85 cm Ilość zamawianych sztuk: 4. 2. Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchni - szafka pod zlewozmywak. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć Wymiary szafki 800x500x850cm. Ilość zamawianych sztuk: 2. 3.Dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchni - szafka wisząca. Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm. Ilość zamawianych sztuk: 6. 4.Dostawa wyposażenia do magazynu przy kuchni - regał magazynowy 120x60x200[h]cm. Półki wykonane z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV-obciążenie jednej półki -280-300kg. Regał zaczepowy(montaż bez śrub). Ilość półek - 5szt. Ilość zamawianych sztuk:4 5. Wyposażenie świetlicy - biurko pod komputer 170x60 cm. Wys. 75-80cm.. Biurko wykonane z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm, okleinowanej PCV. Ilość zamawianych sztuk: 1 6.Wyposażenie świetlicy - krzesło komputerowe tapicerowane. Krzesło obrotowe z mechanizmem regulującym + regulowane podłokietniki z nakładkami z tworzywa sztucznego, miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja. Siedzisko i oparcie z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. wys. całkowita krzesła - 94-107cm; wys.regulacji siedziska w zakresie - 44-55 cm.; wys. regulacji podłokietnika w zakresie - 19-26 cm.; wys. oparcia - 52- 60 cm.; wym. siedziska - 48x48 cm.; Ilość zamawianych sztuk:1 7.Wyposażenie świetlicy - krzesło świetlicowe miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja.. Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska:50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50cm. Ilość zamawianych sztuk: 200 8. Wyposażenie świetlicy - stół świetlicowy Wykonanie: stelaż z rurki fi min. 32 malowanej proszkowo. Blat z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 18 mm, okleinowanej PCV. Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem. Wymiary stołu: długość:180 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm. Ilość zamawianych sztuk: 30 9.Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa zewnętrzna jednodrzwiowa oświetlana Format: 10xA4 Wykonana z profili anodowanych Minimalne wymiary: 130x80x6,5 cm Ilość zamawianych sztuk: 1.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnica.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt gospodarstwa domowego i nagrzewnicę wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia kuchni - kuchenka mikrofalowa, sterowana elektronicznie o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1 2. Dostawa wyposażenia kuchni - naświetlacz do jaj szufladowy z jednorazowym wsadem 30 szt. jaj. Zasilanie: 230V. Kolor: inox /srebrny. 3. Dostawa wyposażenia kuchni - czajnik elektryczny bezprzewodowy ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7l z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Element grzejny - płaska płyta moc min. 2000W. Kolor inox/srebrny. Ilosć zamawianych sztuk:1 4. Dostawa wyposażenia zaplecza kuchni - lodówko-zamrażarka Dane techniczne: -klasa energetyczna: min. A -pojemność chłodziarki: min.300 l -rodzaj: side by side -posiada system No frost -szerokość: 85-95 cm -wysokość: 173-186 cm -głębokość min. 66 cm Kolor: inox /srebrny. Ilość zamawianych sztuk:1 5. Dostawa wyposażenia kuchni - kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, sterowana elektronicznie z wyświetlaczem elektronicznym, wymagane funkcje: turbo-grill (opiekacz obrotowy), termo-obieg, funkcja rozmrażania, wbudowane zapalarki palników, automatyczne odcięcie gazu, oświetlenie wnętrza, szuflada. System grzania komory - gór, dół oraz góra i dół. Wykonana ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny. Dane techniczne: -wymiary:500x850x600mm, -zasilanie: 3NPE 230V 50Hz, -klasa energetyczna: min.A, -pojemność piekarnika: min. 55litrów, -ilość palników: 4, łączna moc min 8,0 kW, -moc piekarnika: max 4 kW, -zakres temp. Płynna regulacja od 50°C do 250°C. Ilość zamawianych sztuk:2 6. Dostawa wyposażenia do kuchni - okap kuchenny kominowy wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny, funkcje dodatkowe: programator, pilot, czujnik wymiany filtra. Dane techniczne: -typ okapu: kominowy -szerokość: 90cm -wydajność: 650 m3/h -sterowanie: elektroniczne -oświetlenie: halogenowe 2x35W -warianty pracy: wyciąg lub pochłaniacz -głośność: max. 54dB -wyposażenie eksploatacyjne: filtry aluminiowe - 1szt., filtry węglowe - 2szt. Ilość zamawianych sztuk:2 7. Dostawa wyposażenia dużej i małej sali - nagrzewnica elektryczna przenośna . Nagrzewnica - termowentylator przeznaczony do ogrzewania pomieszczeń i obiektów gospodarczych, warsztatów, sklepów, magazynów oraz do intensywnego osuszania zawilgoconych pomieszczeń. Dane techniczne: -max. moc grzewcza: 15kW (dwa poziomy 7 kW i 15kW), -napięcie zasilanie: 400 V. -Wyposażenie dodatkowe: termostaty pokojowe Ilość zamawianych sztuk: 2.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt radiowo-telewizyjny.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt radiowo-telewizyjny wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1.Wyposażenie świetlicy-telewizor LCD 47 cali Full HD Rozdzielczość: 1920x1080 Obsługa MPEG 4 Teletekst: tak Nagłośnienie: -minimum 2 głośniki stereo -moc głośników; min. 10 W Złącza: -HDMI -Wejścia Euro: tak -Wyjście audio: tak -Wyjście słuchawkowe: tak -USB Konstrukcja: -podstawa, -montaż ścienny Ilość zamawianych sztuk:1 kpl 2. Wyposażenie świetlicy- radioodtwarzacz CD z portem USB i oddzielnymi głośnikami. Odtwarzanie mp3 / CD-R / CD-RW, port USB, tuner FM/AM, pamięć 30 stacji. Dane techniczne Wejście anteny zewnętrznej: tak Cyfrowy wyświetlacz LCD: tak Moc wyjściowa: skuteczna (RMS): 2x20W Wyjście słuchawkowe: tak Pilot: tak Ilość zamawianych sztuk:1kpl 3. Wyposażenie świetlicy -odtwarzacz DVD Dane techniczne: Obsługiwane formaty płyt: BD-R, BD-RE, DVD±R, DVD±RW, CD-R, CD-RW, Audio CD, DVD-Video, Xvid, DivX, Obsługiwane formaty plików: .jpg, .mp3, Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital Plus, DTS Wyjścia: USB, HDMI Ilość zamawianych sztuk: 1kpl 4.Wyposażenie świetlicy - zestaw kina domowego Dane techniczne (dostępne funkcje, parametry, formaty): Zestaw kina domowego z odtwarzaczem Blu-ray obsługującym płyty BD-Video,DVD-R/RW,DVD+R/RW,CD-R/RW,BD,CD-DA oraz pliki MP3,WMA, DivX HD i JPEG. Wyposażony w 6 głośników, radio FM z RDS, port USB, 2 wejścia i jedno wyjście HDMI. Ilość zamawianych sztuk:1.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia komputerowe.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt komputerowy z oprogramowaniem. Okres gwarancji rozpocznie się od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Oprogramowanie komputerowe musi posiadać właściwe licencje. 3. Urządzenia dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia ich pracy. Wraz z urządzeniami dostarczone będą instrukcje obsługi i karty gwarancyjne. 4. Szczegółowe warunki gwarancji określają karty gwarancyjne dostarczone przez Wykonawcę. 5. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania, reinstalowania, konfiguracji i rekonfiguracji dostarczonego oprogramowania przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, o ile jest to zgodne z warunkami licencji udzielonej przez producenta oprogramowania. 6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń przez wykwalifikowanych pracowników zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. 7. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: Zainstalowany system operacyjny: Windows Procesor:4 rdzeniowy powyżej 3,2 MHz Pamięć standardowa 4 GB DDR3 1600 MHz Napędy optyczne Nagrywarka DVD z interfejsem SATA Wewnętrzny dysk twardy Dysk SATA min. 1 TB 7200 obr./min Karta grafiki DDR 5 (256-bit) - na układzie Radeon HD 6850 lub równoważnym Dźwięk zintegrowany z płytą główną Napęd dyskietek Czytnik kart pamięci w miejscu FDD Gniazda rozszerzeń minimum 1 gniazdo PCI na płycie głównej Rozszerzenie pamięci Możliwość rozbudowy do 8 GB Interfejs sieciowy Wbudowana karta Gigabit Ethernet Oprogramowanie Zainstalowane oprogramowanie pakiet office (word, excel, powerpoint) Obudowa MIDI Tower Klawiatura Bezprzewodowa (możliwy komplet z myszą) Urządzenie wskazujące Bezprzewodowa (możliwy komplet z klawiaturą) Zasilanie zewnętrzne Zasilacz o mocy minimum 400W Parametry ogólne monitor Typ matrycy: LED Matryca błyszcząca: Nie Przekątna ekranu [cal]: 24 Nominalna rozdzielczość [px]: 1920 x 1080 Złącza D-Sub i DVI:TAK.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt sportowy.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: 1.Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa Dane techniczne: -stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń). -siatka, -pozycja play-back. -4 pojedyncze kółka transportowe. -hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej). -Uchwyty na piłki i rakietki. Ilość zamawianych sztuk: 1kpl 2.Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki Dane techniczne: -wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm -płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm -drążki zawodników: chromowana stal -łożyska kulkowe -stopki poziomujące Ilość zamawianych sztuk:1 3.Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami Dane techniczne: -blat wykonany z płyty kamiennej jednolitej, -wymiary: pole gry: 127x254cm, -możliwość regulacji poziomu, Wyposażenie: kije (min.6), bile (komplet do pool-a), kreda, podpórka, trójkąt, końcówki (10 sztuk) Ilość zamawianych sztuk:1 4. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa kamienny granitowy Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; liczba użytkowników 4. Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego. Dane techniczne: -blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem, -siatka stalowa, ocynkowana ogniowo, -całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej. Ilość zamawianych sztuk:1.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

siwz_wyposazenie_swietlicy_wiejskiej_w_szkaradzie.doc

zalaczniki_wyposazenie_szkarada.zip

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-02-08
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-08 07:59:51
  • Liczba odsłon: 430
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1614270]

przewiń do góry