Sanniki, 2011-02-21

DG. 271.2.2011

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Naprawa nawierzchni drogowej, wykonanie asfaltowania dróg gminnych nową technologią – etap III – droga w Czyżewie”

 

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 W  dniu  18.02.2011r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

„ W związku z zamiarem przystąpienia do przetargu na kredyt w kwocie 660 tys. zł uprzejmie proszę o przesłanie faksem na nr podany poniżej:

·                 Prognozę budżetu w okresie kredytowania w tym dochody z wyszczególnieniem dotacji i subwencji, wydatki z podziałem na bieżące i majątkowe, zadłużenie na koniec danego roku i obsługa zadłużenia ( spłata kapitału i odsetek),

·                 Uchwałę budżetową na rok 2010 wraz z załącznikiem inwestycyjnym i opinią RIO,

·                 Opinię RIO o możliwości sfinansowania  planowanego na rok bieżący deficytu,

·                 Uchwałę Rady o zaciągnięciu kredytu wraz z opinią RIO,

·                 WPI  z opinią RIO.”

 

Odpowiedź:

Opinia RIO o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu zostanie dołączona niezwłocznie  po jej uzyskaniu. Wniosek o wydanie opinii został przekazany do RIO Zespół w Płocku w dniu 07.02.2011r.  

Pozostałe dokumenty Zamawiający udostępnia w załącznikach do niniejszych wyjaśnień zamieszczonych na stronie internetowej: www.sanniki.bip.org.pl.

 

Dokumenty.zip

 

----------------------------------------------------

Sanniki: Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Naprawa nawierzchni drogowej, wykonanie asfaltowania dróg gminnych nową technologią - etap III - droga w Czyżewie
Numer ogłoszenia: 24108 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Naprawa nawierzchni drogowej, wykonanie asfaltowania dróg gminnych nową technologią - etap III - droga w Czyżewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Naprawa nawierzchni drogowej, wykonanie asfaltowania dróg gminnych nową technologią - etap III - droga w Czyżewie w kwocie 660.000,00 zł. Kredyt realizowany będzie w 1 transzy od 28 lutego 2011 r. do 30 czerwca 2011 r. Do obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć realizację transzy w dniu 28.02.2011r. Okres kredytowania 10 lat (od 2011 r. do 2020 r.) Kredyt będzie spłacany od 2012 r. w 36 ratach kwartalnych płatnych na koniec kwartału. Pierwsze 16 rat po 10.000,00 zł (rocznie 40.000,00 zł), kolejne 20 rat po 25.000,00 zł (rocznie 100.000,00 zł) . Odsetki natomiast spłacane będą kwartalnie od pobrania kredytu do 31 grudnia 2020 r. Oprocentowanie kredytu wg stopy WIBOR 3M na koniec kwartału powiększone o marżę banku. Odsetki spłacane bez karencji w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału. Forma zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco kredytobiorcy. Poza kwotami określonymi w ofercie Banku nie pobierane będą żadne opłaty i prowizje..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy kredytu, zawartej zgodnie z warunkami procedury zamówienia, mogą nastąpić w przypadku: 1) niekorzystnej sytuacji płatniczej Kredytobiorcy, 2) obniżenia się wartości przyjętego zabezpieczenia Zmiana warunków umowy wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiennej stawki oprocentowania, stanowiącej sumę stopy bazowej WIBOR dla terminu trzy miesięcznego z ostatniego dnia kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy za który odsetki są naliczane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dokumentacja.zip

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-02-21
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-02-21 10:10:01
  • Liczba odsłon: 422
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1614298]

przewiń do góry