Sanniki, 2011-02-04

DG. 271.1.2011

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach”

 

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 W  dniu  01.02.2011r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

 „Dotyczy przetargu: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach

Prosimy o odpowiedź na następujące pytania:

1. Prosimy o wyjaśnienie układu technologicznego oczyszczalni. Z opisu wynika, iż piaskownik usytuowany jest pomiędzy pompownią a kratą. Wg nas taki układ będzie powodował wytrącanie się w piaskowniku nie tylko piasku ale również części skratek. Piaskownik powinien znajdować się za kratami.

2. Z projektu budowlanego wynika, iż woda gruntowa znąjduje się l,5m pod terenem. Natomiast w przedmiarach przy posadowieniu zbiornika wyrównawczego o śr. 3,37m nie uwzględniono odwodnienia. Czy w takim wypadku należy dopisać do przedmiarów odpowiednia pozycję.

3. Prosimy o wyjaśnienie pozycji przedmiaru zbiornik wyrównawczy poz. 74- montaż aeratorów powierzchniowych 40 kpl oraz rurociąg sprężonego powietrza poz.122 - montaż rusztu napowietrzającego -dyfuzory talerzowe śr. 160 - szt 50.

Proszę o sprecyzowanie jaki system napowietrzania zastosowany jest w zbiorniku wyrównawczym (dyfuzory czy aeratory powierzchniowe) w jakiej ilości i w związku z tym która z tych pozycji jest poprawna. Wydaje nam się, iż jedna z nich jest zbędna.

4. Prosimy o potwierdzenie parametrów dmuchawy poz. 123 - rurociąg sprężonego powietrza. Podano dmuchawę o wydajności 1509m3/h.

5. Prosimy o wyjaśnienie poz. 77 - zbiornik wyrównawczy. Podano zwieńczenie studni w ilości 40 szt.

6. Czy należy dodatkowo przewidzieć rozbudowę szafy sterowniczej dla oczyszczalni ścieków o nowo montowane urządzenia.

7.Prosimy o wskazanie pozycji w przedmiarze robót uwzględniający rozbiórkę istniejącego punktu zlewnego oraz istniejącej linii o oświetleniowej wraz ze słupami”.

 

Odpowiedzi:

Ad. 1. Prosimy o wycenę układu wg projektu.

Ad.2. Należy uwzględnić wszystkie czynniki konieczne do zrealizowania zadania w tym konieczne do wykonania roboty odwodnieniowe wraz z pompowaniem przy budowie zbiornika wyrównawczego.

Ad.3.W zbiorniku wyrównawczym zostaną zamontowane tylko dyfuzory w ilości 50szt Ad.4.Wydajność dmuchawy 150 m3/h, H==4,2 m H20

Ad.5.Należy ująć w wycenie zwieńczenie studni w ilości szt.2.

Ad.6. Należy przewidzieć rozbudowę szafy sterowniczej dla oczyszczalni ścieków o nowo montowane urządzenia wg własnej kalkulacji i rozwiązań

Ad.7. Dla wyceny rozbiórki istniejącego punktu zlewnego należy do wyceny przyjąć następujące pozycje:

1. KNR 4-01 212-2 Rozbiórka elementów betonowych                                     m3.0,66

2.  KNR 4-01 212-3 Rozbiórka elementów betonowych zbrojonych                     m3.3,66

3.  KNR 4-01 108-11 Wywóz gruzu sam, samo wył. na odLl km                           m3.4,32

1. KNR 4-01 108-12 Wywóz gruzu pryzmowanego na następny 1 km s=4           m3.4,32

 oraz demontaż i montaż istniejącego oświetlenia wg kalkulacji indywidualnej.

 

W  dniu  02.02.2011r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

„Dot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: „ Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach nr DG. 271.1.2011.

Prosimy o udzielenie wyjaśnień i uzupełnienia dokumentacji w zakresie ww. postępowania:

1.W związku z niepełną informacją na temat systemów napowietrzania prosimy o udostępnienie projektów, rysunków, parametrów w zakresie systemu napowietrzania zbiornika wyrównawczego z uwzględnieniem jego zasilania i kompletnego, czytelnego rysunku wraz z opisem dotyczącego instalacji sprężonego powietrza w budynku krat, oraz przebiegu sieci zewnętrznej doprowadzającej powietrze do nowoprojektowanego zbiornika.

2.Projekt Zagospodarowania Terenu nie wskazuje dokładnie przebiegu dróg wewnętrznych i lokalizacji placu manewrowego. Prosimy o załączenie do dokumentacji mapy z ww. elementami.

3.Projekt Zagospodarowania Terenu nie zawiera profilu robót ziemnych, oraz nie zawiera bilansu robót ziemnych. Prosimy o uzupełnienie.

4.Projekt Zagospodarowania Terenu nie zawiera rysunków szczegółowych, opisów itp. dotyczących ścianki oporowej REKERS. Prosimy o uzupełnienie.

5.Projekt rozbudowy oczyszczalni ścieków przewiduje montaż mieszadła śmigłowego współpracującego z automatyką pompowni ścieków, oraz szeregu urządzeń wymagających współpracy z istniejącymi instalacjami. Prosimy o udostępnienie projektów AKPiA uwzględniających podłączenie przewidzianych do montażu urządzeń. Czy istniejące instalacje AKPiA oczyszczalni ścieków umożliwiają podłączenie zaprojektowanych urządzeń bez ich przebudowy i/lub modernizacji?

6.Projekt rozbudowy oczyszczalni ścieków w zakresie pompowni ścieków przewiduje montaż mieszadła śmigłowego i żurawika ręcznego. Przedmiar uwzględnia jeszcze w poz. nr 149 „Montaż pompy zatapialnej do ścieków". Czy należy uwzględnić zakup nowej pompy zatapialnej wraz z montażem? Jeśli ma zostać zakupiona i zamontowana nowa pompa prosimy o podanie jej parametrów technicznych.

7.Czy modernizowana oczyszczalnia ścieków ma być czynna w czasie modernizacji?

8.Kto ponosi koszty eksploatacji oczyszczalni ścieków w czasie rozbudowy?

9.Czy Zamawiający dysponuje projektem lub innym opracowaniem dotyczącym sposobu przełączania starej sieci kanalizacyjnej na nowy ciąg urządzeń w oczyszczalni?”

 

Odpowiedzi:

Ad. 1 .Przebieg rurociągu sprężonego powietrza pokazano na projekcie zagospodarowania terenu. W budynku kraty należy przewidzieć montaż dmuchawy wraz z niezbędną armaturą. Montaż dmuchawy na wspornikach montowanych do ściany. Należy zastosować system dyfuzorów drobnopęcherzykowych z niezbędną armaturą zamontowany na płycie PEHD w zbiorniku wyrównawczym.

Ad.2.Na projekcie zagospodarowania lokalizacje placu manewrowego oznaczono cyfrą 5. Zakres robót ujęto w przedmiarach dołączonych do SIWZ.

Ąd.3-Ilość robót ziemnych do wykonania zawarto w przedmiarach dołączonych do SIWZ. Sposób wykonania placu i jego konfigurację wysokościową opisano w projekcie budowlanym.

Ad.4 Należy zastosować ścianki oporowe o wysokości 80cm prefabrykowane np. Rekers lub równoważne.

Ad.5.  Wymagany zakres AKPiA zawarty jest w dostawie urządzeń.

Mieszadło współpracuje z pompownią ścieków surowych. Jego współpracę - moment włączenia wraz z uruchomieniem pompy należy ustalić na etapie rozruchu. Pozostałe urządzenia sterowane są miejscowo.

Ąd.6 Poz. nr 149 przewiduje montaż pompy tymczasowej na koszt wykonawcy w studni rewizyjnej na czas montażu mieszadła.

Ad.7.Modernizowana oczyszczalnia ma być czynna w czasie modernizacji.

Ad.8.Koszty eksploatacji w trakcie modernizacji ponosi Inwestor.

 Ad.9.Montaż nowych elementów ciągu technologicznego nie wymaga przełączania starej sieci kanalizacyjnej.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Sanniki, 2011-01-28

DG. 271.1.2011

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach”

Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

      Zgodnie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Gmina Sanniki udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 W  dniu  26.01.2011r.  do Zamawiającego wpłynęło   pismo od  wykonawcy  o wyjaśnienie treści specyfikacji  istotnych  warunków zamówienia o następującej treści:

„Dotyczy przetargu na rozbudowę oczyszczalni ścieków w Sannikach

Uprzejmie prosimy o odpowiedź:

Czy zamawiający uzna za spełnienie warunku „wiedzy i doświadczenia” jeśli Wykonawca wykonał:

       1.  Rozbudowę oczyszczalni ścieków o wartości ponad 2,3 mln zł

2.              Modernizację punktu zlewnego ścieków, w którym m.in wykonano montaż stacji mechanicznego oczyszczania ścieków o wartości ponad 1,8 mln zł”.

Odpowiedź:

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeśli wykonał: Rozbudowę oczyszczalni ścieków o wartości ponad 2,3 mln oraz Modernizację punktu zlewnego ścieków, w którym m.in wykonano montaż stacji mechanicznego oczyszczania ścieków o wartości ponad 1,8 mln zł” i jednocześnie wykaże, iż  w zakres modernizacji punktu zlewnego ścieków wchodziła  rozbudowa bądź przebudowa oczyszczalni ścieków  o wartości minimum 800.000,00 zł brutto.

 

-------------------------------

 

Numer ogłoszenia: 12824 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 10888 - 2011 data 24.01.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·                  W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).

 

---------------------------------------------------------

 

Sanniki, 2011-01-25

DG. 271.1.2011


ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach”  

Na podstawie art. 38 ust 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie przedmiaru robót dotyczącego robót instalacyjnych.  

Przedmiar robót został uzupełniony o zapis ”lub równoważny” we wszystkich pozycjach, gdzie zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,  wskazał znaki towarowe.

Uzupełnienie dotyczy następujących punktów kosztorysu: 12, 28, 41, 48, 50, 64, 71, 97, 104, 123, 132, 138, 146, 177, 188.

W załączeniu aktualny przedmiar robót instalacyjnych.

Zamawiający informuje wykonawców, iż w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, termin składania ofert został przedłużony do dnia 15.02.2011r. do godz. 9:50.

 

Przedmiar robót instalacyjnych.zip


 

-------------------------------------

Sanniki: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach
Numer ogłoszenia: 10888 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sannikach. Rozbudowa odbędzie się na terenie istniejącej oczyszczalni na działce o nr ew. 908. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 3.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.3.Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, stanowiący podstawę dla zaoferowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, pełni rolę pomocniczą i nie będzie podlegał sprawdzeniu na etapie postępowania przetargowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1)wprowadzenia robót (materiałów) zamiennych, 2)zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót, 3)konieczności wykonania robót dodatkowych. b) Terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W SANNIKACH dofinansowany w wysokości do 75% kosztów kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Specyfikacja.zip

Załączniki.zip

Dokumentacja.zip

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1614250]

przewiń do góry